Samen met Canada wel dé favoriet zou ik zeggen, maar China en Korea zou ik niet uitvlakkenquote:
Thanksquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samen met Canada wel dé favoriet zou ik zeggen, maar China en Korea zou ik niet uitvlakken
Ik ook, maar ergens is dat ook de charme welquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef raptorix het volgende:
Ik vind die aflossing altijd zo onoverzichtleijk.
Eigenlijk is Nederland bij de relay vooral zelf hun grootste tegenstander.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samen met Canada wel dé favoriet zou ik zeggen, maar China en Korea zou ik niet uitvlakken
Schulting de eeuwige choker genot.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk is Nederland bij de relay vooral zelf hun grootste tegenstander.
En geen PEN krijgen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet vallen en de vinale is binnen.
Ik wist niet eens dat het mocht, dacht dat er 1 wisselplek was.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:54 schreef Redefine het volgende:
Wel listig dat China ergens anders wisselt.
Dat maakt het voor mij juist wel leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:54 schreef Nia het volgende:
Niet echt een fijne sport om naar te kijken. Geluk speelt best een grote rol. Blijf je overeind? Word je niet onderuit gereden of in de val van een andere deelnemer meegenomen?
Hier vat je precies samen wat het zo'n fantastische kijksport maaktquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:54 schreef Nia het volgende:
Niet echt een fijne sport om naar te kijken. Geluk speelt best een grote rol. Blijf je overeind? Word je niet onderuit gereden of in de val van een andere deelnemer meegenomen?
Toch lijkt China me gevaarlijker.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:56 schreef Max23 het volgende:
Wel blij dat Italië met Fontana eruit ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |