Maar als je kijkt naar wie de medailles pakken zijn dat toch vaak dezelfde toppers. Die doen wel iets goed.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:54 schreef Nia het volgende:
Niet echt een fijne sport om naar te kijken. Geluk speelt best een grote rol. Blijf je overeind? Word je niet onderuit gereden of in de val van een andere deelnemer meegenomen?
Hou die Jan Roos bullshit hier even buiten. Bedanktquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
@:de_boswachter Aardappelneus wordt stevig aangepakt https://roddelpraat.nl/filmpjes-serpentgameplay-krijgt-klappen/
De morele winnaar zouden ze in België zeggen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:56 schreef Zorro het volgende:
De Chinezen proberen zich in beeld nog als winnaar uit te roepen
Mondje dicht anders tribunalen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hou die Jan Roos bullshit hier even buiten. Bedankt
Drama heeft het zeker. Ik ben kennelijk meer van de saaie krachtmeting tussen sporters.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier vat je precies samen wat het zo'n fantastische kijksport maakt
Van Kerkhof had dat in Sofia toch? Of Van Ruijven?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, NL een rondje te weinig volgens de tijdwaarneming
Dat weet ik niet meer :pquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Van Kerkhof had dat in Sofia toch?
Zondag meen ikquote:
1500m zo na de dweilquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is de finale 1500 meter mannen en deze 3000 vrouwen?
Ik vrees eerder dat ze de dupe worden van een kamikaze actie van China of Korea.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:02 schreef Redefine het volgende:
Gezien de vorm van de Nederlandse vrouwen en omdat ze geen zwakke schakel hebben, gaan ze denk ik goud pakken. Mits ze niet vallen of een PEN krijgen. En die kans is helaas zeer aanwezig.
Ah ja onderuit gereden kan ook nog.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vrees eerder dat ze de dupe worden van een kamikaze actie van China of Korea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |