Lotto-Jumbo, is het nog 2017?quote:
Dat geel-zwarte pak in elk geval.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lotto-Jumbo, is het nog 2017?
Jumbo-Visdag bedoel je neem ik aan.
Amerikaan dusquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Potentiële straf voor de Koreaan, gewoon omdat het kan, bij die inhaalmanoeuvre
Het was echt extreem druk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:18 schreef Evenstar het volgende:
Hij zocht het wel zelf op hoor. Zat een beetje nutteloos te vechten voor posities daar.
Ja. Hij liet zich wel weer wat makkelijk passeren. Maar hij had nog voldoende tijd om dat zelf ook nog te doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze was wel lelijk, ze hadden allemaal kunnen vallen maar hij had precies pech en lag ook net alweer vierde.
Nee dus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al is het de vraag of die Kazak daar mag rijden.
Structureel pech heeft die dan ook niet. Meestal is het gewoon zijn eigen schuld. Maar deze was wel pech.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als het structureel pech is dan ligt het wellicht toch aan jezelf hoor...
Steeds dat passieve rijden en makkelijk zich laten passeren
Ja dat mag jij zeggen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:20 schreef Zorro het volgende:
MAg ik zeggen dat een Chinees hier wel een Adv gekregen had?
Neequote:Op woensdag 9 februari 2022 12:20 schreef Zorro het volgende:
quote:
Ja nou weet ik het niet meerquote:
Is daar geld voor betaald?quote:
ADVquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Doet Chinees mee, dus penalty staat vast.
Eerste heat viel dat nog meequote:Op woensdag 9 februari 2022 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Hij is wel wat te lief voor deze sport. Hopelijk krijgt hij die andere mentaliteit nog anders wordt het nooit echt wat. Mocht die dat wel krijgen, zou die direct wel eens kans kunnen maken op de prijzen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij verliest eigenlijk wel een extra plek doordat hij zo naar buiten wordt geduwd, je had hier ook een ADV kunnen geven, maar ik vind het ook weer niet volledig onterecht.
Gewoon weer te makkelijk in worden gehaald.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:20 schreef Zorro het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Doe gewoon niet zo sneuquote:
Treurig gedoe ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe gewoon niet zo sneu
Na die volstrekt belachelijke beslissingen van gisteren verdient de arbitrage dit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe gewoon niet zo sneu
Is het dezelfde scheids?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na die volstrekt belachelijke beslissingen van gisteren verdient de arbitrage dit.
Je bent moderator hier. Toon eens wat meer klasse.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na die volstrekt belachelijke beslissingen van gisteren verdient de arbitrage dit.
Maandag was dat toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt op zich gelijk, maar ik denk niet dat die scheids het leest dus je het er zo weinig aan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe gewoon niet zo sneu
Wij niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat hem lekker zichzelf zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent moderator hier. Toon eens wat meer klasse.
Steekpenningen aangenomen.quote:Op
woensdag 9 februari 2022 12:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Geen idee wat de scheids gisteren heeft gedaan
Was best een vreemde val zo ineens van middenuit het groepje.quote:
Rust.quote:
Jongeren in die familie verliezen inderdaad de t in hun achternaam.quote:
Zoon vanquote:
sowquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe gewoon niet zo sneu
Cruijff zou er jaloers op zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:31 schreef Isane het volgende:
Serieus? Als de rest vertraagd kun je makkelijk inhalen
Totdat het dadelijk om de medaljes gaat, dan gaat er weer lekker gekegeld worden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
1500 meter is wel gewoon het leukste individuele onderdeel denk ik. Tijd om tactisch te rijden en iets minder penalties voor mijn gevoel.
Juist in de finale wordt er minder gekegeld omdat je bij een val sowieso kansloos bent, de halve finale is altijd het ergstquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Totdat het dadelijk om de medaljes gaat, dan gaat er weer lekker gekegeld worden.
Roes lijkt me kansloos, Knegt geef ik wel een kansje maar die zal wel gaan kegelen.quote:
Die finale wordt wel interessant als er meerdere Koreanen/Chinezen meedoen, dan is een tactische schuiver om de concurrentie uit te schakelen bijna een zekerheidquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist in de finale wordt er minder gekegeld omdat je bij een val sowieso kansloos bent, de halve finale is altijd het ergst
Met 7 op de baan werkt dat ook wel in de handquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roes lijkt me kansloos, Knegt geef ik wel een kansje maar die zal wel gaan kegelen.
Er zijn ook wel ziek veel familiebanden altijd in het shorttrack. Idioot veel broers/zussen en dan meestal ook nog wel vaders/moeders/ooms/tantes die ooit op hoog niveau hebben geshorttrackt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:32 schreef Marcoss het volgende:
Mani is enkel geïnteresseerd in de familiebanden
Dat zijn pittige indelingen.quote:
Sighel was wel een fenomeen, 1 meter 50 maar de motor van een truck.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:32 schreef Marcoss het volgende:
Mani is enkel geïnteresseerd in de familiebanden
Doornbosrommel ben ik ook wel klaar meequote:
Binnen wintersporten is het vaak wel zo dat je dat met de hele familie doet. Sauerbrij snowboarden eerst ook met haar zus. En bij het rodelen waren er bij de vrouwen al die dochters van grote rodelaars.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er zijn ook wel ziek veel familiebanden altijd in het shorttrack. Idioot veel broers/zussen en dan meestal ook nog wel vaders/moeders/ooms/tantes die ooit op hoog niveau hebben geshorttrackt.
Ik denk dat dat bij alle sporten wel geldt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Binnen wintersporten is het vaak wel zo dat je dat met de hele familie doet. Sauerbrij snowboarden eerst ook met haar zus. En bij het rodelen waren er bij de vrouwen al die dochters van grote rodelaars.
Vervelende kerel is datquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Kerstholt is altijd een levende jinx he... zo arrogant
Dat wint Kjeld.quote:
Ik heb bij Niels altijd het idee dat hij er met tegenzin zit, dus ik vraag me dan telkens weer af waarom hij toch blijft langskomenquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Kerstholt is altijd een levende jinx he... zo arrogant
Als je op plek 4/5 ligt in de slotfase kun je gewoon alles of niets gaan, zeker omdat hier geen klassement aan vast zit zoals bij grote toernooien. Dat zie je ook wel terug in de Olympische finales tot nu toe op de 1500.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist in de finale wordt er minder gekegeld omdat je bij een val sowieso kansloos bent, de halve finale is altijd het ergst
Dat is wel waar ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je op plek 4/5 ligt in de slotfase kun je gewoon alles of niets gaan, zeker omdat hier geen klassement aan vast zit zoals bij grote toernooien. Dat zie je ook wel terug in de Olympische finales tot nu toe op de 1500.
Zeker. Je gaat toch vaak hetzelfde doen als je vader of moeder. En nog vaker hetzelfde als een broer of zus .quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij alle sporten wel geldt.
Die radiospotjes ook met zijn schijtwijf.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doornbosrommel ben ik ook wel klaar mee
Of dat ze iets uit haar scheur pakt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:50 schreef Mani89 het volgende:
Bij Suzanne hoop je altijd dat ze uit haar pak scheurt.
Een cola fles?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of dat ze iets uit haar scheur pakt.
Jan Terlouw gooit nu thuis met dingen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:51 schreef AgnesGru het volgende:
Niet het touwtje uit de brievenbus laten hangen.
Ben benieuwd naar het beeld van de voorkant.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:52 schreef Max23 het volgende:
Dit kan wel een penalty worden net als bij Lee eergisteren
Ja. Dat nog even afwachten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:52 schreef Max23 het volgende:
Dit kan wel een penalty worden net als bij Lee eergisteren
Joris Knegt?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:53 schreef Marcoss het volgende:
Bij BMX faalt Daudet altijd op het moment dat het moet
De Chinese was niet het slachtoffer, dusquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk geen PEN, maar ja, vanuit die beelden was het niet te zien.
DIe is al niet live, want net geweest ... typisch ES dan maarquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:55 schreef wimderon het volgende:
Zout op met je huldiging. Doe dat lekker als er geen live sport is.
Live opgenomen!quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:57 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe is al niet live, want net geweest ... typisch ES dan maar
Dat kan inderdaad prima erna.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:55 schreef wimderon het volgende:
Zout op met je huldiging. Doe dat lekker als er geen live sport is.
Ja anders zijn we natuurlijk volkomen gedesoriënteerd als we direct terug naar de sport gaanquote:
En zelfs het begin gemistquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:59 schreef Nober het volgende:
Podiumceremonie weer afgekapt. Genoten gister?
Dat.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het maar als de NOS weer live gaat. Ik kijk lekker EurosportGenot
Is 't al.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het maar als de NOS weer live gaat. Ik kijk lekker EurosportGenot
Dan valt iets te goed op dat het niet live is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boutin eruit is wel gunstig
NOS had overigens lekker hele jurymoment kunnen overslaan en gelijk naar uitslag gaan + volgende rit dan waren ze er weer bij
Nu maar naar de Beeb geschakeld.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boutin eruit is wel gunstig
NOS had overigens lekker hele jurymoment kunnen overslaan en gelijk naar uitslag gaan + volgende rit dan waren ze er weer bij
OHOHOHO NEEEquote:
Terug naar studio!quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit duurt lang. NOS kan mooi skippen.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:06 schreef Evenstar het volgende:
Kom er maar in Olav Mol .... the finish first first you have to finish!
Ze zullen mooi skippen na het analysemoment, dan valt het niet opquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit duurt lang. NOS kan mooi skippen.
Vals. Hebben ze mazzel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:07 schreef Aratanax het volgende:
Ze knippen idd even weg om live te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |