Lotto-Jumbo, is het nog 2017?quote:
Dat geel-zwarte pak in elk geval.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lotto-Jumbo, is het nog 2017?
Jumbo-Visdag bedoel je neem ik aan.
Amerikaan dusquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Potentiële straf voor de Koreaan, gewoon omdat het kan, bij die inhaalmanoeuvre
Het was echt extreem druk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:18 schreef Evenstar het volgende:
Hij zocht het wel zelf op hoor. Zat een beetje nutteloos te vechten voor posities daar.
Ja. Hij liet zich wel weer wat makkelijk passeren. Maar hij had nog voldoende tijd om dat zelf ook nog te doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze was wel lelijk, ze hadden allemaal kunnen vallen maar hij had precies pech en lag ook net alweer vierde.
Nee dus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al is het de vraag of die Kazak daar mag rijden.
Structureel pech heeft die dan ook niet. Meestal is het gewoon zijn eigen schuld. Maar deze was wel pech.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als het structureel pech is dan ligt het wellicht toch aan jezelf hoor...
Steeds dat passieve rijden en makkelijk zich laten passeren
Ja dat mag jij zeggen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:20 schreef Zorro het volgende:
MAg ik zeggen dat een Chinees hier wel een Adv gekregen had?
Neequote:Op woensdag 9 februari 2022 12:20 schreef Zorro het volgende:
MAg ik zeggen dat een Chinees hier wel een Adv gekregen had?
quote:
Ja nou weet ik het niet meerquote:
Is daar geld voor betaald?quote:
ADVquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Doet Chinees mee, dus penalty staat vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |