Die 2e Liu wist dat ie een PEN zou krijgen neem ik aanquote:Op maandag 7 februari 2022 14:17 schreef -0- het volgende:
Waarom hielden ze er allemaal halverwege mee op?
Ik vind de Chinezen hier niet veel sympathieker, lood om oud ijzerquote:Op maandag 7 februari 2022 14:17 schreef Szura het volgende:
Hopelijk pingel voor de onsympathieke Liu
Beste oplossingquote:Op maandag 7 februari 2022 14:17 schreef MichaelScott het volgende:
Gewoon allemaal een PEN voor de zekerheid
Omdat t teringhard ging. Echt een enorm hoge snelheid in de eerste rondjes. Daarna waren ze helemaal uitgeblust.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:17 schreef -0- het volgende:
Waarom hielden ze er allemaal halverwege mee op?
Dat is wel een oplossing waar ik het mee eens kan zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:17 schreef MichaelScott het volgende:
2 of 3 mogelijkheden ja.quote:
Dan juichen wij voor bronzen Itzhakquote:
De Laat goud, de Turk zilverquote:Op maandag 7 februari 2022 14:17 schreef MichaelScott het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:09 schreef golfer het volgende:
Ren niet in topvorm volgens de commentaren. Dus die zal wel winnen.
Beter dan een broodje vleermuis.quote:
WRC -> F1.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je gaat formule 1 nog waarderen.
Was het in Zuid-Korea niet andersom?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:22 schreef Meridiaan het volgende:
Dit is op meerdere manieren schandalig, dat halve toernooi.
Ben benieuwd of ze bij de NOS kunnen benoemen dat die Koreanen op dubieuze manieren benadeeld zijn.
Maar vast: ‘het hoort hij de sport’
Welnee.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens mij konden er ook wat Chinezen een pen krijgen.
Die was volomem terecht ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:22 schreef Montov het volgende:
Terechte PEN. Vooral die block bij de finish. Dat sloeg nergens op.
Echt hequote:Op maandag 7 februari 2022 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Dat hier geen enkele Chinees een penalty krijgt
Winterspelen in Kenia.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Voortaan niet meer in landen organiseren die kans maken op medailles.
Weet ik niet, maar zou mij niets verbazen eigenlijkquote:Op maandag 7 februari 2022 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het in Zuid-Korea niet andersom?
Dit moet toch PEN zijn.quote:
https://qz.com/1214037/20(...)ngry-at-south-korea/quote:Op maandag 7 februari 2022 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het in Zuid-Korea niet andersom?
Misschien zijn mensen geïntimideerd door aantal oorbellen?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:27 schreef Bugno3 het volgende:
Suus gewoon hartstikke leuke meid. Tokkiegehlate valt best mee wmb.
Snap ook niet waar die obsessie bij sommigen hier vandaan komt.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien zijn mensen geïntimideerd door aantal oorbellen?
Een van de meest lachwekkende beslissingen ooitquote:
Is wel vaker toch, iemand die succesvol is proberen neer te halen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Snap ook niet waar die obsessie bij sommigen hier vandaan komt.
De kont, blijkbaarquote:Op maandag 7 februari 2022 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen niet omgaan met zelfverzekerde sporters. En dan ook nog eens een aantrekkelijke die niet extreem bescheiden is. Dan ben je voor veel mensen foutquote:Op maandag 7 februari 2022 14:27 schreef Bugno3 het volgende:
Suus gewoon hartstikke leuke meid. Tokkiegehlate valt best mee wmb.
Nee gaat er juist over dat veel haar verschrikkelijk vinden.quote:
Daar werd Heppner wel beflikkerd.quote:
Ik vind haar nogal vol van zichzelf (hoewel ze natuurlijk ook gewoon heel goed is) en vorige OS had ze onwijs irritante interviews met haar 'ik ben gewoon een stuiterbal hihihi. + dat hoereren op instagram. Maar ze heeft wel stappen gemaakt, vind haar nu beter te pruimen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ah, stukje onzekerheid dus.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen niet omgaan met zelfverzekerde sporters. En dan ook nog eens een aantrekkelijke die niet extreem bescheiden is. Dan ben je voor veel mensen fout
Zelf vind ik heel weinig mis met haar.
Ze is een ongeleid projectiel en heeft een beetje van die instavloggertrekjes, maar dat is toch totaal iets anders dan een tokkie? (lol)quote:Op maandag 7 februari 2022 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind haar nogal vol van zichzelf (hoewel ze natuurlijk ook gewoon heel goed is) en vorige OS had ze onwijs irritante interviews met haar 'ik ben gewoon een stuiterbal hihihi. + dat hoereren op instagram. Maar ze heeft wel stappen gemaakt, vind haar nu beter te pruimen.
Ik noem haar ook geen tokkie toch? Het is ook slechts mijn bescheiden mening natuurlijk. Hoewel ik me kan heugen dat ze nogal grofgebekt is + die oorbelletjes.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is een ongeleid projectiel en heeft een beetje van die instavloggertrekjes, maar dat is toch totaal iets anders dan een tokkie? (lol)
Het is meer de uitspraak.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:33 schreef Zipportal het volgende:
In deze "sport" gelijk de uitreiking.
Alleen een bosje bloemen, de rest komt morgenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:33 schreef Zipportal het volgende:
In deze "sport" gelijk de uitreiking.
Was ook niet specifiek tegen jou bedoeld dat mensen haar een tokkie noemen natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik noem haar ook geen tokkie toch? Het is ook slechts mijn bescheiden mening natuurlijk.
Ach vier jaar geleden was de jury nogal op de hand van Korea, ze moeten de jury gewoon onafhankelijk uit verschillende landen samenstellen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Het was ook wel hopeloos naïef om te verwachten dat China het eerlijk zou gaan spelen.
Het is in ieder geval een geweldige shorttrekster. Hebben WE op de relay dames een goede kans?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was ook niet specifiek tegen jou bedoeld dat mensen haar een tokkie noemen natuurlijk.
Een knappe vrouw die dat ook nog een beetje uitdraagt moeten we natuurlijk niet willenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is een ongeleid projectiel en heeft een beetje van die instavloggertrekjes, maar dat is toch totaal iets anders dan een tokkie? (lol)
Meer dan bij de heren lijkt me. Denk na Canada het sterkste team, maar Korea en China zitten er aardig dicht op.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een geweldige shorttrekster. Hebben WE op de relay dames een goede kans?
Een van de favorieten ja. Misschien wel de favoriet.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een geweldige shorttrekster. Hebben WE op de relay dames een goede kans?
Favoriet.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij de heren wordt het misschien juist wel eens een keer wat nu de verwachtingen minder zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer dan bij de heren lijkt me.
Knegt gaat een penal pakkenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de heren wordt het misschien juist wel eens een keer wat nu de verwachtingen minder zijn.
Jurysporten zijn in elk opzicht bevooroordeeld.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach vier jaar geleden was de jury nogal op de hand van Korea, ze moeten de jury gewoon onafhankelijk uit verschillende landen samenstellen.
Afgelopen zomer waren ook alle jury sporten de Japanners 'toevallig' wel gunstig gezind.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jurysporten zijn in elk opzicht bevooroordeeld.
De werkjes van Bach.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afgelopen zomer waren ook alle jury sporten de Japanners 'toevallig' wel gunstig gezind.
Is altijd zo, vroeger noemde je het thuisvoordeel, nu is het de schuld van de jury/scheids.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afgelopen zomer waren ook alle jury sporten de Japanners 'toevallig' wel gunstig gezind.
Ik vraag me wel af of het niet is wat je "wil" zien, narrative falacy zeg maarquote:Op maandag 7 februari 2022 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Too soonquote:Op maandag 7 februari 2022 14:40 schreef Zipportal het volgende:
Sjinnkie hep het heilige vuur niet meer.
Waarschijnlijk wel. Sowieso stellen de relay ploegen op de Spelen teleur. Sinds 2014 één finale uit vijf kansen. En één keer brons, en dan met eens in de finale.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knegt gaat een penal pakken
DIRTY CHINESE BAH BAHquote:Op maandag 7 februari 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Die Chinees schuift opzettelijk een marker voor de schaatsen van de concurrenten
Haha dat handje, smerigquote:Op maandag 7 februari 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Die Chinees schuift opzettelijk een marker voor de schaatsen van de concurrenten
WTFquote:Op maandag 7 februari 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Jurysportenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
wowquote:Op maandag 7 februari 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Herstart?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Oja, daar kreeg de Canadese de penal.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mario Kart genotquote:Op maandag 7 februari 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt een valpartij.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ah mooi, goud op de relay is binnen.
Zoooo! Dit is wel heel smerig.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Had het ook het gevoel dat Schulting eigenlijk al dacht dat het wel zou goed komen na bocht 1 en dit niet meer verwacht had. Mogelijk was het andersom geweest als Fontana dat 1e duel had “gewonnen”quote:Op maandag 7 februari 2022 14:43 schreef franklop het volgende:
Kan nu pas kijken. Fontana was gewoon slimmer en beter. Zilver terecht en prima derhalve
Die ging juist door toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, daar kreeg de Canadese de penal.
1 1 Kim Boutin Canada 42.391 Qquote:
Mario Kart godenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zou op de 1000 en 1500 wel goed kunnen komen jaquote:Op maandag 7 februari 2022 14:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had het ook het gevoel dat Schulting eigenlijk al dacht dat het wel zou goed komen na bocht 1 en dit niet meer verwacht had. Mogelijk was het andersom geweest als Fontana dat 1e duel had “gewonnen”
Maar de topvorm is er duidelijk wel
WAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 7 februari 2022 14:59 schreef Zipportal het volgende:
Ik hoor Ronald van Dam. @:PowerLoungen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie doen het jezelf aan, stelletje masochistenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:20 schreef wimderon het volgende:
Shorttrack gewoon opheffen. Nooit meer over praten.
Die valpartijen en herstarten kan ik nog mee leven, maar dat hele jury-aspect is zo belangrijk dat wat je ziet gebeuren tot de eindstreep pas iets waard is een paar minuten na de finish. En als er dan ook nog onbegrijpelijke beslissingen worden genomen is het helemaal frustrerend. Niet te doen.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:16 schreef EP3 het volgende:
Ik kan deze sport echt niet serieus nemen, hoor.
Eindeloze valpartijen, penalties, herstarten, smerige overtredingen en daarbovenop n corrupte jury.!
denken dat dat "toeval" wasquote:Op maandag 7 februari 2022 20:31 schreef Starflyer het volgende:
Net de wedstrijden die ik gemist heb teruggekeken, maar wat een chaos.![]()
En imho een aantal dubieuze penalty's waarbij toevallig elke keer een Chinees voordeel had.
Sow, heftige stap. Maar dit soort dingen gaat het CAS toch geen uitspraak over doen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:07 schreef Szura het volgende:
Zuid-Korea stapt naar CAS na diskwalificatie shorttrackers
Het olympisch comité van Zuid-Korea (KSOC) stapt naar het sporttribunaal CAS uit onvrede over de diskwalificatie van twee van hun shorttrackers in de halve finales van de 1000 meter van gisteren. De Zuid-Koreanen spreken van 'oneerlijke jurering' nadat twee van hun kanshebbers op eremetaal met een penalty het toernooi moesten verlaten. Door dat besluit gingen twee Chinezen door naar de finale om later zowel het goud als het zilver op te eisen. Hwang Dae-heon en Lee June-seo werden ieder in hun heat gediskwalificeerd wegens het hinderen van tegenstanders. Dat kostte ze een plaats in de finale.
Meestal wordt het dan zoiets dat de beslissingen binnen de macht van de jury liggen en dat er reglementair niks fout is gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sow, heftige stap. Maar dit soort dingen gaat het CAS toch geen uitspraak over doen?
Ik vind het best een mooie sport, maar de jurybeslissingen voelen vaak wel erg willekeurig ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die valpartijen en herstarten kan ik nog mee leven, maar dat hele jury-aspect is zo belangrijk dat wat je ziet gebeuren tot de eindstreep pas iets waard is een paar minuten na de finish. En als er dan ook nog onbegrijpelijke beslissingen worden genomen is het helemaal frustrerend. Niet te doen.
Willekeurig? Gewoon alles in voordeel van China.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het best een mooie sport, maar de jurybeslissingen voelen vaak wel erg willekeurig ja.
Misschien had ik toevallig tussen '' moeten zettenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
denken dat dat "toeval" was![]()
China manipuleert alles..altijd en iedereen.
Daarnaast ook voorronden D1000 en de halve finales bij de dames op de relay.quote:11.12 uur: 1500 meter. Bondscoach Jeroen Otter moest nog één Nederlander aanwijzen voor die afstand en hij heeft voor de 27-jarige Fries gekozen.
De Laat, die dinsdag in het Capital Indoor Stadium strandde in de halve finales op de 1000 meter en vervolgens de B-finale won, is ingedeeld in de vierde kwartfinale. Sjinkie Knegt (zesde kwartfinale) en Sven Roes (tweede kwartfinale) zijn de andere twee Oranje-rijders op de 1500 meter.
Behalve de kwartfinales staan woensdag ook direct de halve finales en de finale op het programma in Peking.
Knegt behaalde vier jaar geleden bij de Spelen van Pyeongchang zilver op de 1500 meter. De Olympische Spelen in China begon hij teleurstellend. Knegt werd in de kwartfinales van de 1000 meter gediskwalificeerd.
Terecht. Ging nergens over.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:07 schreef Szura het volgende:
Het olympisch comité van Zuid-Korea (KSOC) stapt naar het sporttribunaal CAS uit onvrede over de diskwalificatie van twee van hun shorttrackers in de halve finales van de 1000 meter van gisteren. De Zuid-Koreanen spreken van 'oneerlijke jurering' nadat twee van hun kanshebbers op eremetaal met een penalty het toernooi moesten verlaten. Door dat besluit gingen twee Chinezen door naar de finale om later zowel het goud als het zilver op te eisen. Hwang Dae-heon en Lee June-seo werden ieder in hun heat gediskwalificeerd wegens het hinderen van tegenstanders. Dat kostte ze een plaats in de finale.
Kritiek is prima, maar ik ga aangifte doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:07 schreef Szura het volgende:
quote:
quote:Shorttrackkampioene Fontana op ramkoers met de Italiaanse schaatsbond: “Als dingen niet veranderen, pas ik voor Spelen in Italië”
De Italiaanse winnares van olympisch goud op de 500 meter in het shorttrack Arianna Fontana heeft gedreigd de volgende Spelen, in 2026 in haar thuisland, te laten schieten. De 31-jarige Fontana en de Italiaanse schaatsbond hebben ruzie. Ze zegt zich niet meer veilig te voelen in haar thuisland.
“Om daar (op de Spelen van 2026, red.) te zijn als sporter, moeten sommige dingen veranderen. Ik zal mezelf, mijn coach en mijn familie niet in situaties brengen waarin we tot nu toe hebben gezeten”, aldus Fontana.
Het conflict is er sinds de shorttrackster koos voor haar man Anthony Lobello als trainer, waar de nationale schaatsbond het niet mee eens was. Sinds dat moment traint ze met Lobello in Hongarije. “De race van maandag was het bewijs dat die keuze de juiste was, de beste”, zei de olympisch kampioene na haar tweede opeenvolgende titel op de 500 meter.
Fontana is samen met langlaufster Stefania Belmondo nu wat aantal medailles betreft de beste olympische wintersporter voor Italië ooit. Ook is ze internationaal gezien in haar sport degene met de meeste medailles op de Spelen. Ze verzamelde al tien keer olympisch eremetaal (2x goud, 2x zilver, 6x brons).
Totaal circus idd. Heeft weinig met topsport meer te maken zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:16 schreef EP3 het volgende:
Ik kan deze sport echt niet serieus nemen, hoor.
Eindeloze valpartijen, penalties, herstarten, smerige overtredingen en daarbovenop n corrupte jury.!
Moet hij weten, ik ga Noordse Combinatie kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:05 schreef DeeBee het volgende:
Vanmiddag de volgende topshows, Sjinkie gaat voor de volgende PEN.
Er gaan er drie door hèquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Knegt en de Laat wel een prima loting. Roes krijgt het wel lastig met Sun en Lee
Het is nog niet begonnen hequote:Op woensdag 9 februari 2022 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is NOS abuis? Niet verwacht dat ze hokkie laten zien
Voorbeschouwing hebben ze net al gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is NOS abuis? Niet verwacht dat ze hokkie laten zien
Dat hebben ze al gedaanquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze een uur erover zouden gaan lullen
1.17 nog, het wordt krap!quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, we kijken ijshokkie ipv sjortrek.
Gaan ze op tijd zijn?
NOSquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, we kijken ijshokkie ipv sjortrek.
Gaan ze op tijd zijn?
De NOS heeft helemaal geen rechten om andere dingen op streams uit te zenden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
2 streams en op beide streams ijshockey, net als op tv
En niet eens Nederlanders in deze heat.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, niet lullen maar schakelen, kan dit?
Het is echt een zeer verrassende dagquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shorttrack wel toch? Want ze hadden een stream voor ijshockey en 1 voor shorttrack, alleen zonden ze daar ook ijshockey uitquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
De NOS heeft helemaal geen rechten om andere dingen op streams uit te zenden.
Eurosport 1 en 2 zenden heel vaak hetzelfde uit, het is me echt een raadsel waaromquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
2 streams en op beide streams ijshockey, net als op tv
Misschien de spelregels er nog even op nakijkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef 3rr0r het volgende:
'Gelukkig geen verlenging'Laatste kwart bestaat niet?
Dat is gewoon dezelfde feed.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Shorttrack wel toch? Want ze hadden een stream voor ijshockey en 1 voor shorttrack, alleen zonden ze daar ook ijshockey uit
MOETEN ZE VAKER DOEN!quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien de spelregels er nog even op nakijken
Lol,quote:
Ijshockey met 4 kwarten?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef 3rr0r het volgende:
Bij IJshockey waar het om 3 periodes gaat niet nee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een bepaalde user begaat hier een fikse 3rr0r.
Vandaag helemaal niks in ieder geval.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:03 schreef Nober het volgende:
De gouden regen gaat nu echt losbarsten.
Schulting op weg naar...
Ho ho, Itzhak, Sjinkie en Sven gaan voor de ZWIEPquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Vandaag helemaal niks in ieder geval.
Vind ik ook. Komt veel meer ruimte om in te halen op het einde van de ritten,veel minder pure chaosquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
1500 meter is wel gewoon het leukste individuele onderdeel denk ik. Tijd om tactisch te rijden en iets minder penalties voor mijn gevoel.
Die heten geen Schulting toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ho ho, Itzhak, Sjinkie en Sven gaan voor de ZWIEP
Daarom zijn er ook geen kwarten bij het ijshockey.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In principe zijn kwarten natuurlijk altijd met 4.
Die Lotto Jumbo rijderquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:08 schreef EinarBoe het volgende:
China heeft 2 DSQ's nodig. De Koreaan, en wie verder nog?
Een PEN voor Desmet kan een ADV zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:08 schreef EinarBoe het volgende:
China heeft 2 DSQ's nodig. De Koreaan, en wie verder nog?
Alleen Koffiequote:Op woensdag 9 februari 2022 12:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat voor spul heb je tot je genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |