WRC -> F1.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je gaat formule 1 nog waarderen.
Was het in Zuid-Korea niet andersom?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:22 schreef Meridiaan het volgende:
Dit is op meerdere manieren schandalig, dat halve toernooi.
Ben benieuwd of ze bij de NOS kunnen benoemen dat die Koreanen op dubieuze manieren benadeeld zijn.
Maar vast: ‘het hoort hij de sport’
Welnee.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens mij konden er ook wat Chinezen een pen krijgen.
Die was volomem terecht ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:22 schreef Montov het volgende:
Terechte PEN. Vooral die block bij de finish. Dat sloeg nergens op.
Echt hequote:Op maandag 7 februari 2022 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Dat hier geen enkele Chinees een penalty krijgt
Winterspelen in Kenia.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Voortaan niet meer in landen organiseren die kans maken op medailles.
Weet ik niet, maar zou mij niets verbazen eigenlijkquote:Op maandag 7 februari 2022 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het in Zuid-Korea niet andersom?
Dit moet toch PEN zijn.quote:
https://qz.com/1214037/20(...)ngry-at-south-korea/quote:Op maandag 7 februari 2022 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het in Zuid-Korea niet andersom?
Misschien zijn mensen geïntimideerd door aantal oorbellen?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:27 schreef Bugno3 het volgende:
Suus gewoon hartstikke leuke meid. Tokkiegehlate valt best mee wmb.
Snap ook niet waar die obsessie bij sommigen hier vandaan komt.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien zijn mensen geïntimideerd door aantal oorbellen?
Een van de meest lachwekkende beslissingen ooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |