Zoon vanquote:
sowquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe gewoon niet zo sneu
Cruijff zou er jaloers op zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:31 schreef Isane het volgende:
Serieus? Als de rest vertraagd kun je makkelijk inhalen
Totdat het dadelijk om de medaljes gaat, dan gaat er weer lekker gekegeld worden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
1500 meter is wel gewoon het leukste individuele onderdeel denk ik. Tijd om tactisch te rijden en iets minder penalties voor mijn gevoel.
Juist in de finale wordt er minder gekegeld omdat je bij een val sowieso kansloos bent, de halve finale is altijd het ergstquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Totdat het dadelijk om de medaljes gaat, dan gaat er weer lekker gekegeld worden.
Roes lijkt me kansloos, Knegt geef ik wel een kansje maar die zal wel gaan kegelen.quote:
Die finale wordt wel interessant als er meerdere Koreanen/Chinezen meedoen, dan is een tactische schuiver om de concurrentie uit te schakelen bijna een zekerheidquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist in de finale wordt er minder gekegeld omdat je bij een val sowieso kansloos bent, de halve finale is altijd het ergst
Met 7 op de baan werkt dat ook wel in de handquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roes lijkt me kansloos, Knegt geef ik wel een kansje maar die zal wel gaan kegelen.
Er zijn ook wel ziek veel familiebanden altijd in het shorttrack. Idioot veel broers/zussen en dan meestal ook nog wel vaders/moeders/ooms/tantes die ooit op hoog niveau hebben geshorttrackt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:32 schreef Marcoss het volgende:
Mani is enkel geïnteresseerd in de familiebanden
Dat zijn pittige indelingen.quote:
Sighel was wel een fenomeen, 1 meter 50 maar de motor van een truck.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:32 schreef Marcoss het volgende:
Mani is enkel geïnteresseerd in de familiebanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |