Binnen wintersporten is het vaak wel zo dat je dat met de hele familie doet. Sauerbrij snowboarden eerst ook met haar zus. En bij het rodelen waren er bij de vrouwen al die dochters van grote rodelaars.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er zijn ook wel ziek veel familiebanden altijd in het shorttrack. Idioot veel broers/zussen en dan meestal ook nog wel vaders/moeders/ooms/tantes die ooit op hoog niveau hebben geshorttrackt.
Ik denk dat dat bij alle sporten wel geldt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Binnen wintersporten is het vaak wel zo dat je dat met de hele familie doet. Sauerbrij snowboarden eerst ook met haar zus. En bij het rodelen waren er bij de vrouwen al die dochters van grote rodelaars.
Vervelende kerel is datquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Kerstholt is altijd een levende jinx he... zo arrogant
Dat wint Kjeld.quote:
Ik heb bij Niels altijd het idee dat hij er met tegenzin zit, dus ik vraag me dan telkens weer af waarom hij toch blijft langskomenquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Kerstholt is altijd een levende jinx he... zo arrogant
Als je op plek 4/5 ligt in de slotfase kun je gewoon alles of niets gaan, zeker omdat hier geen klassement aan vast zit zoals bij grote toernooien. Dat zie je ook wel terug in de Olympische finales tot nu toe op de 1500.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist in de finale wordt er minder gekegeld omdat je bij een val sowieso kansloos bent, de halve finale is altijd het ergst
Dat is wel waar ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je op plek 4/5 ligt in de slotfase kun je gewoon alles of niets gaan, zeker omdat hier geen klassement aan vast zit zoals bij grote toernooien. Dat zie je ook wel terug in de Olympische finales tot nu toe op de 1500.
Zeker. Je gaat toch vaak hetzelfde doen als je vader of moeder. En nog vaker hetzelfde als een broer of zus .quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij alle sporten wel geldt.
Die radiospotjes ook met zijn schijtwijf.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doornbosrommel ben ik ook wel klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |