SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:48 schreef Arizona het volgende:
Coronizona ga ik waarschijnlijk worden![]()
Vooralsnog is het vooral veel gedoe, want dochter zou deze week en begin volgende week inhaaltoetsen en herkansingen hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:02 schreef Yesse het volgende:
En het is weer woensdagHopelijk valt het mee in huize Zuid-Westen met de corona.
Ah wat sneu, hopelijk zijn ze beetje coulant qua inhaaltoesten en herkansingen!quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vooralsnog is het vooral veel gedoe, want dochter zou deze week en begin volgende week inhaaltoetsen en herkansingen hebbenZe was helemaal in tranen vanwege de ongelukkige timing. En ging dus al sniffend en snotterend bij mij op de bank zitten.
Ahwquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vooralsnog is het vooral veel gedoe, want dochter zou deze week en begin volgende week inhaaltoetsen en herkansingen hebbenZe was helemaal in tranen vanwege de ongelukkige timing. En ging dus al sniffend en snotterend bij mij op de bank zitten.
Ze heeft het hoogstwaarschijnlijk ook op school gekregen, afgelopen maandag. Ze hadden examenconcert, waarbij ze dus de hele dag met een grote groep leerlingen bij elkaar hebben gezeten om muziek te maken en naar elkaars optredens te kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
AhwIk hoop maar dat de school meewerkt. Vooral aangezien je van schoolgaande kinderen/jongeren eigenlijk niet kan verwachten dat ze zelf 100% verantwoordelijk zijn voor het corona-vrij blijven. Dat is op school bijna onmogelijk volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Dit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb zin om weer in bed te gaan liggen.
Beterschapquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ook een beetje hoofdpijn, dat helpt ook niet.
Hoop een keer een elektrische.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag auto reveal Red Bull racing
Zit wel elektrische onderdelen in voor de motorquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop een keer een elektrische.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:48 schreef Arizona het volgende:
Coronizona ga ik waarschijnlijk worden
Oh ik dacht aan OmizonaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja, nou ik vind drie dagen thuis, twee op kantoor wel prettig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:28 schreef Arizona het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)kadvies-vervalt.html
Thuiswerkadvies vervalt? Doe dat even na de Olympische Spelen ja.
Dit is echt mijn horror. Ik wil pas weer naar kantoor als de besmettingen onder de 10.000 per dag ligtquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:28 schreef Arizona het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)kadvies-vervalt.html
Thuiswerkadvies vervalt? Doe dat even na de Olympische Spelen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |