Denk niet dat hij de B-finale gaat winnen.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:43 schreef Bugno3 het volgende:
Straks brons voor Itzhak via de troostfinale.
Het is dat ze alleen in Noord kernrakketten hebbenquote:
Die gaan er nog wel een paar pakken, al is het dan eventueel via Hongarije.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik gun China echt geen enkele medaille meer op de shorttrackbaan
Wij juichen voor de Turkquote:Op maandag 7 februari 2022 13:43 schreef Bugno3 het volgende:
Straks brons voor Itzhak via de troostfinale.
Oh ja de Liu's hebben natuurlijk ook een streepje voorquote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan er nog wel een paar pakken, al is het dan eventueel via Hongarije.
Liu’s mogen ook opbokkenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik verheug me eigenlijk wel op een Wu masterclass op de 500.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef hhh38 het volgende:
No Michael no. This is not right Michael.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef golfer het volgende:
Kost een paar centen, maar de Chinezen flikken het toch maar om alle concurrentie door de jury te laten diskwalificeren.
En risico op een PEN. Zeker bij de start.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:45 schreef MichaelScott het volgende:
Eerst maar eens zien of Schulting nu wel overeind weet te blijven. Met zijn sowieso een plak.
Ik heb echt een hekel aan die gasten. Dan toch liever de 'echte' Chinezen.quote:
Dit is wel echt schandalig jaquote:
Gladde mooiboys die telkens weer penalties opzoeken, de vermoorde onschuld spelen en er nog mee wegkomen ook. Anti-shorttrackers. Bah!quote:Op maandag 7 februari 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die gasten. Dan toch liever de 'echte' Chinezen.
Ik heb ook helemaal niks met die tweequote:Op maandag 7 februari 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die gasten. Dan toch liever de 'echte' Chinezen.
Ze lullen ook maar wat in de ruimte.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:52 schreef Redefine het volgende:
Beetje apart om te zeggen dat Schulting hier voor zilver moet gaan.
\Daar zou ik ook van kunnen genietenquote:
Vinale.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een gelul, als in de Vinale staat moet je gewoon voor goud gaan.
Kan niet meer mis gaan.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef Jason22 het volgende:
Ik hoor dat Suus in ieder geval al een medaille heeft
Ze zal voor goud moeten gaan, maar ik vraag me af of je een anderkleurige medaille moet weggooien.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:52 schreef Redefine het volgende:
Ik kan het geluid niet aanzetten, maar waarom precies?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:52 schreef Redefine het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind ter mors een mooie vrouw, maar die stem is niet geschikt om analyses te doen.
Wist niet dat je blind bent.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind ter mors een mooie vrouw, maar die stem is niet geschikt om analyses te doen.
Ja. Even daarna werd het wat logischer gemaakt. Dat ze niet moet forceren met risico op een PEN. Maar van te voren al voor zilver gaan...quote:
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Denken dat het goud naar een land dat niet China is gaat
Watquote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dan heeft ze in ieder geval een plak. En dat geeft rust in de ploeg ofzo.,quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik kan het geluid niet aanzetten, maar waarom precies?
Edit: ik bedoel waarom ze voor zilver moet gaan
Omdat ze op twee start achter de favoriet Fontana. En dan heb je maar alvast zilver voor de rest van het toernooi ofzo.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik kan het geluid niet aanzetten, maar waarom precies?
Edit: ik bedoel waarom ze voor zilver moet gaan
Als je in de Vinale staat ben je verkeerd.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een gelul, als in de Vinale staat moet je gewoon voor goud gaan.
Nou, ik mag hopen dat Fontana of Schulting wel gaat winnen hier ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Denken dat het goud naar een land dat niet China is gaat
Maar dat is ook een logisch verhaal. Maar in het begin hadden ze het over wat anders.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zal voor goud moeten gaan, maar ik vraag me af of je een anderkleurige medaille moet weggooien.
De scheids heeft al bewezen niet vies te zijn van onzinstraffen uitdelen.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:56 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Nou, ik mag hopen dat Fontana of Schulting wel gaat winnen hier ja.
Te laat.quote:
Goede inschattingquote:
Voor Boutin ja.quote:
Moet zij weten.quote:
Dit boeit niemand.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:58 schreef SilverEyes het volgende:
Mijn stream loopt ook achter merk ik wel. Vanochtend tijdens de 1500 echt een halve minuut
klopt, die billen zijn veel te gespierd, daar knijp je je handen op stukquote:
Fijn om te lezen dat mijn beslissing om die baggerdienst deze OWS niet te steunen de juiste is geweest.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:58 schreef SilverEyes het volgende:
Mijn stream loopt ook achter merk ik wel. Vanochtend tijdens de 1500 echt een halve minuut
De app loopt minder ver achter, maar dat is ook weer wat.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijne ook. Heb 'm ook al opnieuw gestart, maar blijft zo. Helaas.
Ook het gevoel dat ze hem laat glippen ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoezo? Lag vooraan en geeft het dom weg
Ja in deze race is het zonde. Maar van te voren werd er op de 1000 en 1500 vooral een medaille verwacht.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Schulting gaat schroeien op de 1000 & 1500.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dan verlies je je medaille.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:02 schreef Nober het volgende:
Hoezo verdedig je de binnenkant niet met de dood?
Nou, straks bij de mannen niet hoor.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:03 schreef Redefine het volgende:
De hele dag valpartijen en PEN's en dan gewoon een cleane finale (na de herstart)
Dan waren ze allebei geflikkerd en had ze niksquote:Op maandag 7 februari 2022 14:02 schreef Nober het volgende:
Hoezo verdedig je de binnenkant niet met de dood?
Deze kleur had ze nog niet.quote:
Maar ze had het ook gewoon niet verwacht denk ik. Als je een ander scenario in je hoofd hebt zet je die bocht toch anders in wellicht.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan waren ze allebei geflikkerd en had ze niks
Als iedereen onderuit gaat in de A-finale kan je nog goud halen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:05 schreef Gunner het volgende:
valt er nog wat te winnen in zo'n B-finale?
Een positie.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:05 schreef Gunner het volgende:
Er zijn er drie nodig.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:06 schreef Nattekat het volgende:
Nou, 2 pingels om een Chinees te laten winnen en dat brons is binnen.
Dan is het dom, want ze werd op dezelfde manier door Fontana gepakt bij de wereldbekerquote:Op maandag 7 februari 2022 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar ze had het ook gewoon niet verwacht denk ik. Als je een ander scenario in je hoofd hebt zet je die bocht toch anders in wellicht.
Een Zwiep de boarding inquote:Op maandag 7 februari 2022 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hopen op een zwiep van China zometeen
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hopen op verwachten een zwiep van China zometeen
Als er 3x een PEN in de A-finale gegeven worden, dan wint ie brons.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:05 schreef Gunner het volgende:
Nog liever de Chinezen dan Liu.quote:
Ja zelfde moment in de race aan de binnenkant?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan is het dom, want ze werd op dezelfde manier door Fontana gepakt bij de wereldbeker
Het medailleklassement boeit niemand.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:08 schreef Meridiaan het volgende:
Voor het medaljeklassement mogen de Hongaren 1 en 2 worden
Gewoon alle 5 de boarding in.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:08 schreef LekkerWeertje het volgende:
Laat die Liu's maar keihard de boarding in gekegeld worden. Liefst door een Chinees.
Ik hoop vooral dat er geen Chinees wint. Dus ook die halve Hongaren niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:08 schreef Meridiaan het volgende:
Voor het medaljeklassement mogen de Hongaren 1 en 2 worden
Zoals ik zei, nog liever de echte Chinezen dan de koopchinezenquote:
Zijn ze weggekocht? Hongaarse moeder toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals ik zei, nog liever de echte Chinezen dan de koopchinezen
Ik denk dat de kwaliteit van het ijs in de bocht ook wel door haar hoofd spookt sinds die eigen val en de val van Poutsma vandaagquote:Op maandag 7 februari 2022 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar ze had het ook gewoon niet verwacht denk ik. Als je een ander scenario in je hoofd hebt zet je die bocht toch anders in wellicht.
Wordt lastigquote:Op maandag 7 februari 2022 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat er geen Chinees wint. Dus ook die halve Hongaren niet.
Open Chinees Kampioenschap.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:09 schreef LekkerWeertje het volgende:
Alleen maar Chinezen in deze finale.
Niet echt gekocht nee, meer types TJquote:Op maandag 7 februari 2022 14:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn ze weggekocht? Hongaarse moeder toch?
Dat is er denk ik net één teveel, sowieso valt er dan iemand die dan op zijn janboerenfluitjes kan finishenquote:
En brons voor de Turkquote:Op maandag 7 februari 2022 14:10 schreef Jorwol het volgende:
Iedereen vallen en geblesseerd, ez goud voor NL
Ja en ook bijv. Choi geloof ik? Zou goed kunnen indd.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat de kwaliteit van het ijs in de bocht ook wel door haar hoofd spookt sinds die eigen val en de val van Poutsma vandaag
Allemaal op zeer dubieuze wijze naar de finale en wat zeer dubieuze straffen voor hun aartsrivaal Zuid-Korea.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom zijn WE woedend op de Chinezen?
Tot nu toe was het steeds onze anti-China bias, is er nu wel daadwerkelijk een goede reden?
Twee onterechte penalties tegen twee Koreaanse favorieten. Op z'n minst opmerkelijke jurybeslissingen na briljante cleane inhaalacties.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom zijn WE woedend op de Chinezen?
Tot nu toe was het steeds onze anti-China bias, is er nu wel daadwerkelijk een goede reden?
Nee, zijn gewoon geboren en getogen in Boedapestquote:Op maandag 7 februari 2022 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet echt gekocht nee, meer types TJ
Oh, ik dacht juist dat ze wel eerst in China zaten, dan heb ik het misquote:Op maandag 7 februari 2022 14:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, zijn gewoon geboren en getogen in Boedapest
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal op zeer dubieuze wijze naar de finale en wat zeer dubieuze straffen voor hun aartsrivaal Zuid-Korea.
Ja alleen werd dat ook steeds gezegd bij terechte beslissingen. Heb deze niet gezien echter.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:12 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Twee onterechte penalties tegen twee Koreaanse favorieten. Op z'n minst opmerkelijke jurybeslissingen na briljante cleane inhaalacties.
Die is gewoon ingehuurd om een van de Liu's te blokkenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:13 schreef Szura het volgende:
Die derde Chinees is de slaaf van de ploeg
In b4: Oeigoer?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:13 schreef Szura het volgende:
Die derde Chinees is de slaaf van de ploeg
Ze hebben wel een jaartje of wat in China gezeten, maar geboren in Hongarije en zijn ook gewoon halve Hongaren.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, ik dacht juist dat ze wel eerst in China zaten, dan heb ik het mis
Dat maakt deze finale extra waardeloos ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is gewoon ingehuurd om een van de Liu's te blokken
Safety dweiler.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:14 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
En dan wel finishen achter de Safety schaatser.
We zaten wat te grappen eerder, maar nu was het ook daadwerkelijk dubieus.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Ja alleen werd dat ook steeds gezegd bij terechte beslissingen. Heb deze niet gezien echter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |