Denk niet dat hij de B-finale gaat winnen.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:43 schreef Bugno3 het volgende:
Straks brons voor Itzhak via de troostfinale.
Het is dat ze alleen in Noord kernrakketten hebbenquote:
Die gaan er nog wel een paar pakken, al is het dan eventueel via Hongarije.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik gun China echt geen enkele medaille meer op de shorttrackbaan
Wij juichen voor de Turkquote:Op maandag 7 februari 2022 13:43 schreef Bugno3 het volgende:
Straks brons voor Itzhak via de troostfinale.
Oh ja de Liu's hebben natuurlijk ook een streepje voorquote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan er nog wel een paar pakken, al is het dan eventueel via Hongarije.
Liu’s mogen ook opbokkenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik verheug me eigenlijk wel op een Wu masterclass op de 500.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef hhh38 het volgende:
No Michael no. This is not right Michael.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef golfer het volgende:
Kost een paar centen, maar de Chinezen flikken het toch maar om alle concurrentie door de jury te laten diskwalificeren.
En risico op een PEN. Zeker bij de start.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:45 schreef MichaelScott het volgende:
Eerst maar eens zien of Schulting nu wel overeind weet te blijven. Met zijn sowieso een plak.
Ik heb echt een hekel aan die gasten. Dan toch liever de 'echte' Chinezen.quote:
Dit is wel echt schandalig jaquote:
Gladde mooiboys die telkens weer penalties opzoeken, de vermoorde onschuld spelen en er nog mee wegkomen ook. Anti-shorttrackers. Bah!quote:Op maandag 7 februari 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die gasten. Dan toch liever de 'echte' Chinezen.
Ik heb ook helemaal niks met die tweequote:Op maandag 7 februari 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die gasten. Dan toch liever de 'echte' Chinezen.
Ze lullen ook maar wat in de ruimte.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:52 schreef Redefine het volgende:
Beetje apart om te zeggen dat Schulting hier voor zilver moet gaan.
\Daar zou ik ook van kunnen genietenquote:
Vinale.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een gelul, als in de Vinale staat moet je gewoon voor goud gaan.
Kan niet meer mis gaan.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef Jason22 het volgende:
Ik hoor dat Suus in ieder geval al een medaille heeft
Ze zal voor goud moeten gaan, maar ik vraag me af of je een anderkleurige medaille moet weggooien.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:52 schreef Redefine het volgende:
Ik kan het geluid niet aanzetten, maar waarom precies?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:52 schreef Redefine het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind ter mors een mooie vrouw, maar die stem is niet geschikt om analyses te doen.
Wist niet dat je blind bent.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind ter mors een mooie vrouw, maar die stem is niet geschikt om analyses te doen.
Ja. Even daarna werd het wat logischer gemaakt. Dat ze niet moet forceren met risico op een PEN. Maar van te voren al voor zilver gaan...quote:
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Denken dat het goud naar een land dat niet China is gaat
Watquote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dan heeft ze in ieder geval een plak. En dat geeft rust in de ploeg ofzo.,quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik kan het geluid niet aanzetten, maar waarom precies?
Edit: ik bedoel waarom ze voor zilver moet gaan
Omdat ze op twee start achter de favoriet Fontana. En dan heb je maar alvast zilver voor de rest van het toernooi ofzo.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik kan het geluid niet aanzetten, maar waarom precies?
Edit: ik bedoel waarom ze voor zilver moet gaan
Als je in de Vinale staat ben je verkeerd.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een gelul, als in de Vinale staat moet je gewoon voor goud gaan.
Nou, ik mag hopen dat Fontana of Schulting wel gaat winnen hier ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Denken dat het goud naar een land dat niet China is gaat
Maar dat is ook een logisch verhaal. Maar in het begin hadden ze het over wat anders.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zal voor goud moeten gaan, maar ik vraag me af of je een anderkleurige medaille moet weggooien.
De scheids heeft al bewezen niet vies te zijn van onzinstraffen uitdelen.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:56 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Nou, ik mag hopen dat Fontana of Schulting wel gaat winnen hier ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |