Ik heb echt een hekel aan die gasten. Dan toch liever de 'echte' Chinezen.quote:
Dit is wel echt schandalig jaquote:
Gladde mooiboys die telkens weer penalties opzoeken, de vermoorde onschuld spelen en er nog mee wegkomen ook. Anti-shorttrackers. Bah!quote:Op maandag 7 februari 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die gasten. Dan toch liever de 'echte' Chinezen.
Ik heb ook helemaal niks met die tweequote:Op maandag 7 februari 2022 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die gasten. Dan toch liever de 'echte' Chinezen.
Ze lullen ook maar wat in de ruimte.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:52 schreef Redefine het volgende:
Beetje apart om te zeggen dat Schulting hier voor zilver moet gaan.
\Daar zou ik ook van kunnen genietenquote:
Vinale.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een gelul, als in de Vinale staat moet je gewoon voor goud gaan.
Kan niet meer mis gaan.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef Jason22 het volgende:
Ik hoor dat Suus in ieder geval al een medaille heeft
Ze zal voor goud moeten gaan, maar ik vraag me af of je een anderkleurige medaille moet weggooien.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:52 schreef Redefine het volgende:
Ik kan het geluid niet aanzetten, maar waarom precies?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:52 schreef Redefine het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind ter mors een mooie vrouw, maar die stem is niet geschikt om analyses te doen.
Wist niet dat je blind bent.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind ter mors een mooie vrouw, maar die stem is niet geschikt om analyses te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |