Denk niet dat hij de B-finale gaat winnen.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:43 schreef Bugno3 het volgende:
Straks brons voor Itzhak via de troostfinale.
Het is dat ze alleen in Noord kernrakketten hebbenquote:
Die gaan er nog wel een paar pakken, al is het dan eventueel via Hongarije.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik gun China echt geen enkele medaille meer op de shorttrackbaan
Wij juichen voor de Turkquote:Op maandag 7 februari 2022 13:43 schreef Bugno3 het volgende:
Straks brons voor Itzhak via de troostfinale.
Oh ja de Liu's hebben natuurlijk ook een streepje voorquote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan er nog wel een paar pakken, al is het dan eventueel via Hongarije.
Liu’s mogen ook opbokkenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik verheug me eigenlijk wel op een Wu masterclass op de 500.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef hhh38 het volgende:
No Michael no. This is not right Michael.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:44 schreef golfer het volgende:
Kost een paar centen, maar de Chinezen flikken het toch maar om alle concurrentie door de jury te laten diskwalificeren.
En risico op een PEN. Zeker bij de start.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:45 schreef MichaelScott het volgende:
Eerst maar eens zien of Schulting nu wel overeind weet te blijven. Met zijn sowieso een plak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |