Zijn ze weggekocht? Hongaarse moeder toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals ik zei, nog liever de echte Chinezen dan de koopchinezen
Ik denk dat de kwaliteit van het ijs in de bocht ook wel door haar hoofd spookt sinds die eigen val en de val van Poutsma vandaagquote:Op maandag 7 februari 2022 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar ze had het ook gewoon niet verwacht denk ik. Als je een ander scenario in je hoofd hebt zet je die bocht toch anders in wellicht.
Wordt lastigquote:Op maandag 7 februari 2022 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat er geen Chinees wint. Dus ook die halve Hongaren niet.
Open Chinees Kampioenschap.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:09 schreef LekkerWeertje het volgende:
Alleen maar Chinezen in deze finale.
Niet echt gekocht nee, meer types TJquote:Op maandag 7 februari 2022 14:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn ze weggekocht? Hongaarse moeder toch?
Dat is er denk ik net één teveel, sowieso valt er dan iemand die dan op zijn janboerenfluitjes kan finishenquote:
En brons voor de Turkquote:Op maandag 7 februari 2022 14:10 schreef Jorwol het volgende:
Iedereen vallen en geblesseerd, ez goud voor NL
Ja en ook bijv. Choi geloof ik? Zou goed kunnen indd.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat de kwaliteit van het ijs in de bocht ook wel door haar hoofd spookt sinds die eigen val en de val van Poutsma vandaag
Allemaal op zeer dubieuze wijze naar de finale en wat zeer dubieuze straffen voor hun aartsrivaal Zuid-Korea.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom zijn WE woedend op de Chinezen?
Tot nu toe was het steeds onze anti-China bias, is er nu wel daadwerkelijk een goede reden?
Twee onterechte penalties tegen twee Koreaanse favorieten. Op z'n minst opmerkelijke jurybeslissingen na briljante cleane inhaalacties.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom zijn WE woedend op de Chinezen?
Tot nu toe was het steeds onze anti-China bias, is er nu wel daadwerkelijk een goede reden?
Nee, zijn gewoon geboren en getogen in Boedapestquote:Op maandag 7 februari 2022 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet echt gekocht nee, meer types TJ
Oh, ik dacht juist dat ze wel eerst in China zaten, dan heb ik het misquote:Op maandag 7 februari 2022 14:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, zijn gewoon geboren en getogen in Boedapest
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal op zeer dubieuze wijze naar de finale en wat zeer dubieuze straffen voor hun aartsrivaal Zuid-Korea.
Ja alleen werd dat ook steeds gezegd bij terechte beslissingen. Heb deze niet gezien echter.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:12 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Twee onterechte penalties tegen twee Koreaanse favorieten. Op z'n minst opmerkelijke jurybeslissingen na briljante cleane inhaalacties.
Die is gewoon ingehuurd om een van de Liu's te blokkenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:13 schreef Szura het volgende:
Die derde Chinees is de slaaf van de ploeg
In b4: Oeigoer?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:13 schreef Szura het volgende:
Die derde Chinees is de slaaf van de ploeg
Ze hebben wel een jaartje of wat in China gezeten, maar geboren in Hongarije en zijn ook gewoon halve Hongaren.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, ik dacht juist dat ze wel eerst in China zaten, dan heb ik het mis
Dat maakt deze finale extra waardeloos ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is gewoon ingehuurd om een van de Liu's te blokken
Safety dweiler.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:14 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
En dan wel finishen achter de Safety schaatser.
We zaten wat te grappen eerder, maar nu was het ook daadwerkelijk dubieus.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Ja alleen werd dat ook steeds gezegd bij terechte beslissingen. Heb deze niet gezien echter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |