Twee onterechte penalties tegen twee Koreaanse favorieten. Op z'n minst opmerkelijke jurybeslissingen na briljante cleane inhaalacties.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom zijn WE woedend op de Chinezen?
Tot nu toe was het steeds onze anti-China bias, is er nu wel daadwerkelijk een goede reden?
Nee, zijn gewoon geboren en getogen in Boedapestquote:Op maandag 7 februari 2022 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet echt gekocht nee, meer types TJ
Oh, ik dacht juist dat ze wel eerst in China zaten, dan heb ik het misquote:Op maandag 7 februari 2022 14:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, zijn gewoon geboren en getogen in Boedapest
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal op zeer dubieuze wijze naar de finale en wat zeer dubieuze straffen voor hun aartsrivaal Zuid-Korea.
Ja alleen werd dat ook steeds gezegd bij terechte beslissingen. Heb deze niet gezien echter.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:12 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Twee onterechte penalties tegen twee Koreaanse favorieten. Op z'n minst opmerkelijke jurybeslissingen na briljante cleane inhaalacties.
Die is gewoon ingehuurd om een van de Liu's te blokkenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:13 schreef Szura het volgende:
Die derde Chinees is de slaaf van de ploeg
In b4: Oeigoer?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:13 schreef Szura het volgende:
Die derde Chinees is de slaaf van de ploeg
Ze hebben wel een jaartje of wat in China gezeten, maar geboren in Hongarije en zijn ook gewoon halve Hongaren.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, ik dacht juist dat ze wel eerst in China zaten, dan heb ik het mis
Dat maakt deze finale extra waardeloos ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is gewoon ingehuurd om een van de Liu's te blokken
Safety dweiler.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:14 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
En dan wel finishen achter de Safety schaatser.
We zaten wat te grappen eerder, maar nu was het ook daadwerkelijk dubieus.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Ja alleen werd dat ook steeds gezegd bij terechte beslissingen. Heb deze niet gezien echter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |