Dit was de mindere Takagi.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:29 schreef Mani89 het volgende:
Takagi choket dus. De weg ligt open voor een Gouden Wust?
Dit was Nana, de goede Takagi moet nog.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:29 schreef Mani89 het volgende:
“No. There is another.”quote:Op maandag 7 februari 2022 10:29 schreef Mani89 het volgende:
quote:
Het is Maniquote:Op maandag 7 februari 2022 10:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was Nana, de goede Takagi moet nog.
We hadden het kunnen weten idd.quote:
Andere Takagiquote:Op maandag 7 februari 2022 10:29 schreef Mani89 het volgende:
MOKERSLAGENquote:Op maandag 7 februari 2022 10:30 schreef wimderon het volgende:
Wanneer komt de eerste oeioeioei van Hersman?
Zodra deze TT een leugen blijkt te zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:30 schreef wimderon het volgende:
Wanneer komt de eerste oeioeioei van Hersman?
Klopt. Maar in een snel topic let je daar minder opquote:
Nana is wel iemand die - denk ik - het maximale rendement uit haar carrière haalt. Geen echte topper op individuele afstanden, maar toch met twee keer goud uit Korea teruggekeerd.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was Nana, de goede Takagi moet nog.
Ik denk niet dat Groenewoud zo dicht achter de medailles gaat zittenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:32 schreef Redefine het volgende:
Lijkt niet best. Maar ik vind het lastig te zeggen wat er echt mogelijk is op deze baan.
Uitgelopen make-up alles.quote:
Takagi kan wel sowieso in de 1:53 denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:32 schreef Redefine het volgende:
Lijkt niet best. Maar ik vind het lastig te zeggen wat er echt mogelijk is op deze baan.
1.54-laag nodig voor een medaille lijkt mequote:Op maandag 7 februari 2022 10:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Takagi kan wel sowieso in de 1:53 denk ik.
Niks aan gemistquote:Op maandag 7 februari 2022 10:33 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme werd gebeld tijdens rit de Jong
De Amerikanen hebben Phelps, die ook alleen maar kon zwemmenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Mag je jezelf de grootste Nederlandse olumpier noemen als die medailles zijn gehaald in schaatsjerijden?
Het voordeel voor dat soort schaatsers is dat ze vaak zeer geschikt kunnen zijn op de mass start. Terwijl ze net wat tekort komen voor de losse afstanden.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nana is wel iemand die - denk ik - het maximale rendement uit haar carrière haalt. Geen echte topper op individuele afstanden, maar toch met twee keer goud uit Korea teruggekeerd.
Nou, de medailles die Leontien destijds haalde waren wel een mondiale sport zeker?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Mag je jezelf de grootste Nederlandse olumpier noemen als die medailles zijn gehaald in schaatsjerijden?
Dafne Schippers is de Allergrootste, dat weet iedereenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Nee. Van Moorsel dus nog altijd nummer 1 voor De Bruijn en Van den Hoogenband.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Nee moet sowieso op Zomerspelen zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Van Moorsel?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee. Van Moorsel dus nog altijd nummer 1 voor De Bruijn en Van den Hoogenband.
Waarvan een derde of meer met estafettes. Los van dat zwemmers sowieso 'makkelijker' meerdere races kunnen combineren.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben Phelps, die ook alleen maar kon zwemmen
Dit zijn gouden races, er zit nergens margequote:Op maandag 7 februari 2022 10:36 schreef kuifmees het volgende:
Zo, die heeft het nergens laten liggen.
Daarom: hoeveel waarde kun je daar aan hechten door de (hoeveelheid) medailles te gaan vergelijken.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarvan een derde of meer met estafettes. Los van dat zwemmers sowieso 'makkelijker' meerdere races kunnen combineren.
Ja, had niet meer verwacht dat ze dit nog kon. Kan goed pieken.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:36 schreef Mansjester het volgende:
Toch ongelofelijk knap van Wust, keer op keer
Die komen niet allemaal aan deze tijdquote:
Ja. Waarbij er ook sporters zijn die meedere Spelen goud winnen, maar dan in een sport waar er maar één discipline is.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Daarom: hoeveel waarde kun je daar aan hechten door de (hoeveelheid) medailles te gaan vergelijken.
Diploma met gouden randje.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:38 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zou het Ireen wel enorm gunnen, gewoon al een medaille
Ik ook.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:38 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zou het Ireen wel enorm gunnen, gewoon al een medaille
1:52,8 van Takagiquote:Op maandag 7 februari 2022 10:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik denk dat dit goud is voor Wüst. Wat is WR laagland?
In Thialf is wel sneller gereden. Maar dat het een OR is zegt al veel.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
5 OS op rij goud winnen zou anders ook niet heel slecht zijn, als ze deze pakt.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarbij er ook sporters zijn die meedere Spelen goud winnen, maar dan in een sport waar er maar één discipline is.
De enige manier om te winnen is net iets sneller openen en dan dit schema kopiëren denk ik. Een Wiklund verliest teveel op de eerste 700mquote:
Er passen er wel meer in dat gat.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:40 schreef Bugno3 het volgende:
Antoinette gaat brons pakken, u las het hier.
quote:Op maandag 7 februari 2022 10:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
1:53.10 van Wüst in Thialf. Takagi heeft 1:53.27 staan.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat zou een prestatie zijn die wereldwijd heel hoog gewaardeerd zou worden. En terecht.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
5 OS op rij goud winnen zou anders ook niet heel slecht zijn, als ze deze pakt.
Die moet even goed geborsteld worden.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:41 schreef Books1 het volgende:
Het chagrijn loopt echt van de Jong af. Vind haar zo'n tronie hebben.
Zou ze kunnen lachen? Ik snap dat je teleurgesteld bent daar niet van maar zo'n uitgestreken snufferd 🙈.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die moet even goed geborsteld worden.
Gelukkig heeft ze de 500m nog.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:43 schreef Redefine het volgende:
Bowe die nu al niet snel is. Die heeft weer haar OS choke.
Al besproken.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Antoinette zit in een wak, maar denk dat het brons gaat worden
Die heeft ze wel, ze is alsnog toegevoegd als extraquote:Op maandag 7 februari 2022 10:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze de 500m nog.
Oh wacht.
Ik gun zusje Miesjelle een medalje.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:45 schreef Pino112 het volgende:
Die jankkop van de altijd arrogante Antwanet
Zo min mogelijk luchtcirculatie creerenquote:
Ja. Dat zou dan een van de meest opgeluchte medaille ooit zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Antoinette zit in een wak, maar denk dat het brons gaat worden
Japan saboterenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo min mogelijk luchtcirculatie creeren
Oh, door USA? Hadden die nog plek over dan?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die heeft ze wel, ze is alsnog toegevoegd als extra
door het IOC, er is soms een plek ergens over, en USA stond dan 1ste op de reservelijst voor de 500m vquote:Op maandag 7 februari 2022 10:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh, door USA? Hadden die nog plek over dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |