Dit was de mindere Takagi.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:29 schreef Mani89 het volgende:
Takagi choket dus. De weg ligt open voor een Gouden Wust?
Dit was Nana, de goede Takagi moet nog.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:29 schreef Mani89 het volgende:
“No. There is another.”quote:Op maandag 7 februari 2022 10:29 schreef Mani89 het volgende:
quote:
Het is Maniquote:Op maandag 7 februari 2022 10:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was Nana, de goede Takagi moet nog.
We hadden het kunnen weten idd.quote:
Andere Takagiquote:Op maandag 7 februari 2022 10:29 schreef Mani89 het volgende:
MOKERSLAGENquote:Op maandag 7 februari 2022 10:30 schreef wimderon het volgende:
Wanneer komt de eerste oeioeioei van Hersman?
Zodra deze TT een leugen blijkt te zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:30 schreef wimderon het volgende:
Wanneer komt de eerste oeioeioei van Hersman?
Klopt. Maar in een snel topic let je daar minder opquote:
Nana is wel iemand die - denk ik - het maximale rendement uit haar carrière haalt. Geen echte topper op individuele afstanden, maar toch met twee keer goud uit Korea teruggekeerd.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was Nana, de goede Takagi moet nog.
Ik denk niet dat Groenewoud zo dicht achter de medailles gaat zittenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:32 schreef Redefine het volgende:
Lijkt niet best. Maar ik vind het lastig te zeggen wat er echt mogelijk is op deze baan.
Uitgelopen make-up alles.quote:
Takagi kan wel sowieso in de 1:53 denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:32 schreef Redefine het volgende:
Lijkt niet best. Maar ik vind het lastig te zeggen wat er echt mogelijk is op deze baan.
1.54-laag nodig voor een medaille lijkt mequote:Op maandag 7 februari 2022 10:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Takagi kan wel sowieso in de 1:53 denk ik.
Niks aan gemistquote:Op maandag 7 februari 2022 10:33 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme werd gebeld tijdens rit de Jong
De Amerikanen hebben Phelps, die ook alleen maar kon zwemmenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Mag je jezelf de grootste Nederlandse olumpier noemen als die medailles zijn gehaald in schaatsjerijden?
Het voordeel voor dat soort schaatsers is dat ze vaak zeer geschikt kunnen zijn op de mass start. Terwijl ze net wat tekort komen voor de losse afstanden.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nana is wel iemand die - denk ik - het maximale rendement uit haar carrière haalt. Geen echte topper op individuele afstanden, maar toch met twee keer goud uit Korea teruggekeerd.
Nou, de medailles die Leontien destijds haalde waren wel een mondiale sport zeker?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Mag je jezelf de grootste Nederlandse olumpier noemen als die medailles zijn gehaald in schaatsjerijden?
Dafne Schippers is de Allergrootste, dat weet iedereenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Nee. Van Moorsel dus nog altijd nummer 1 voor De Bruijn en Van den Hoogenband.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Nee moet sowieso op Zomerspelen zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |