Maar dat lijkt haar elke keer te gebeuren voorlopig..quote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Takagi reed gewoon hartstikke goede rit en kon niet profiteren van tegenstandster (dat is al 2 tiende). Dat Wust beste rit van afgelopen 4 jaar reed is gewoon te gestoord voor woorden. Takagi had van iedereen gewonnen, behalve van Wust met extreme uitschieter.
Dat hij dit over Kramer schreef begrijp ik nog. Hij zou heel veel geluk nodig gehad hebben, een dag met weinig rugpijn. Maar hoe iemand dit over Ireen Wüst kan schrijven…? Zij heeft altijd gepresteerd als het er om ging en ik zie helemaal geen slijtage/verval. Ze is 35 maar misschien is dat zelfs een voordeel. Nog hartstikke sterk én ervaring.quote:
Te voorzichtig inderdaad, te bang voor de man met de hamer in de slotfase. Terwijl ze daar niet bang voor hoefde te zijn, minstens zilver ging ze altijd al wel halen.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Takagi kruiste mooi achter Golubeva op de eerste kruising. Dat ze toen toch geen 27'er reed (durfde te rijden?) heeft haar opgebroken
Misschien mis je op zo'n moment Johan de Wit die nog even vertelt dat ze gewoon een paar tienden sneller moet openen en daarna niet bang zijn en doen wat ze kan. Ze won de wereldbekers dit jaar met 2x 6 tienden en 1x 1,5 seconde verschil op 2 trage banen en 1 snelle baan.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:40 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Te voorzichtig inderdaad, te bang voor de man met de hamer in de slotfase. Terwijl ze daar niet bang voor hoefde te zijn, minstens zilver ging ze altijd al wel halen.
Rot toch op trol. Autootje rijden is een hobby, geen sport.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:42 schreef Duiveltja het volgende:
Het is knap hoor maar ergens boeit dat wedstrijdschaatsen de mensen ook niet. Dan is het kampioenschap van Max toch vele malen populairder.
Neu ik denk dat je niet helemaal helder hebt hoe het zit. Wat ik al zei het is knap maar in vergelijking met een Max is natuurlijk geen vergelijking.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Rot toch op trol. Autootje rijden is een hobby, geen sport.
Leuk, maar autorijden is geen sport.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neu ik denk dat je niet helemaal helder hebt hoe het zit. Wat ik al zei het is knap maar in vergelijking met een Max is natuurlijk geen vergelijking.
Wust zal men na de spelen over de grens echt niet meer heugen.
Max is wereldwijd bekend. In een sport waar er maar 20 van in mee mogen doen. Ga de vergelijking toch eens niet aan.![]()
Even los van dat we Duiveltja gewoon moeten negeren met zijn opmerkingen. Is deze opmerking ook wel vrij kansloos, die gasten die in de F1 rijden sporten zich helemaal het leplazerus om fit in die auto te stappenquote:Op maandag 7 februari 2022 23:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Leuk, maar autorijden is geen sport.
Die won ze van een groepje dames waar Wüst telkens (ook bij nationale wedstrijden en het EK) deel van uitmaakte. Dit was wat mij betreft gewoon een prima race van Takagi.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien mis je op zo'n moment Johan de Wit die nog even vertelt dat ze gewoon een paar tienden sneller moet openen en daarna niet bang zijn en doen wat ze kan. Ze won de wereldbekers dit jaar met 2x 6 tienden en 1x 1,5 seconde verschil op 2 trage banen en 1 snelle baan.
Ik denk dat ze net 10-20% miste die Wüst wel kon leveren. Die heeft echt de race van het seizoen gereden, bij Takagi heb ik dat idee niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die won ze van een groepje dames waar Wüst telkens (ook bij nationale wedstrijden en het EK) deel van uitmaakte. Dit was wat mij betreft gewoon een prima race van Takagi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |