TJ Flowers hebben we ook nog, die reed ook al een goede 3 km vorige week.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:20 schreef SilverEyes het volgende:
Winnende tijd volgens Kramer dus ook tussen 6:06 en 6:07.
Voorspelling: 1. V/d Poel, 2: Bergsma, 3: Roest.
TJ Flowers onderschattenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:20 schreef SilverEyes het volgende:
56 is je geboortejaar?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
JA!
Ik heb zijn schaatshoezen nog mogen vasthouden toen-ie zich mentaal op dat sjoelkampioenschap voorbereidde, op de ijsbaan De Meent, Alkmaar 1974. "Ja", zei Bergsma tegen me, "schaatsen maakt het hoofd zo goed leeg."
Had hij maar even met Twanet de Jong gepraat.
Jumbo heeft de loting beïnvloed zodat Jorrit meteen na de dweil moetquote:Op zondag 6 februari 2022 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie de ziedende kop van Jillert al voor me.
Die laadt zich helemaal op voor de 10.quote:
Jillert Anema, tenenkrommend irritant maar tegelijkertijd ook een ongegeneerd eigenzinnige eindbaas.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jillert is echt knettergek, die man zou gewoon in een jolig programma moeten zitten.
Leeeeeeeeeeoooooooooooooquote:Op zondag 6 februari 2022 10:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Leo Visser, met het wr op de 5km in een kolkend Thialf in 1987.
Nou en hoe, Bloemen trouwens ook nog nauwelijks genoemd. Dit terwijl ze letterlijk een uur hebben.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:22 schreef BasEnAad het volgende:
Gênant, Bergsma wordt compleet genegeerd.
Dat was ook wel te zien aan de slotrondequote:Op zondag 6 februari 2022 10:22 schreef Slobeend het volgende:
Er zat ook niet meer in bij Roest als je hem zo ziet liggen.
De Don Pat van het schaatsenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jillert Anema, tenenkrommend irritant maar tegelijkertijd ook een ongegeneerd eigenzinnige eindbaas.
Alles eruit, en zo hoort het ook op de OS.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:22 schreef Slobeend het volgende:
Er zat ook niet meer in bij Roest als je hem zo ziet liggen.
Ze is ook al wat ouder en niet meer in topvorm, daarom duurt het allemaal wat langer.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jorien Voorhuis mag wel lang bezig zo.
Reed ook al een goede 3km vorige week, dus ik denk dat hij hier ook gaat knallen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die laadt zich helemaal op voor de 10.
Nou, als ik me zijn interview voor een Amerikaanse tv-zender nog herinner... wat genant was dat. De USA compleet weghonen, vanwege één of ander klein wintersportje. Stakker.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:24 schreef -XOR- het volgende:
Jillert is een minder innemende versie van Van Gaal, maar dan zonder autisme.
Eentje met kaas eentje met nutella, opgelostquote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik twijfel of ik twee boterhammen met kaas of met Nutella ga pakken.
Dat was mooie tv!quote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou, als ik me zijn interview voor een Amerikaanse tv-zender nog herinner... wat genant was dat. De USA compleet weghonen, vanwege één of ander klein wintersportje. Stakker.
Dat was juist prachtigquote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou, als ik me zijn interview voor een Amerikaanse tv-zender nog herinner... wat genant was dat. De USA compleet weghonen, vanwege één of ander klein wintersportje. Stakker.
6:08quote:Op zondag 6 februari 2022 10:27 schreef Jason22 het volgende:
Bergsma gaat ook maar 6:12/6:13 rijden ofzo.
De altijd arrogante USA weghonen is altijd een +quote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
1 met kaas en 1 met Nutella?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Jillert kwam de Yank even uitleggen hoe het in de wereld allemaal werkt.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nederland pakt er eentjequote:Op zondag 6 februari 2022 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Nederland gaat hier geen medalje pakken
Top tip: 1 van beidequote:Op zondag 6 februari 2022 10:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Zie geen 3 schaatsers onder deze tijd van Roest rijden (exclusief Bergsma).quote:Op zondag 6 februari 2022 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Nederland gaat hier geen medalje pakken
Waarom geen jam idd?quote:
Dweilen met de kraan openquote:Op zondag 6 februari 2022 10:28 schreef hhh38 het volgende:
Die beelden van de Jaap Eden baan zijn ook treurig met dat trieste Nederlandse weer
Ik mag hem wel, veel schaatsers zijn vrij saai.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef hhh38 het volgende:
Nils die gewoon zegt wat z'n odds zouden moeten zijn
Ik ben oud.quote:
Jaquote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef EinarBoe het volgende:
Rijdt heel Team NL nu met de JumboVisma-superpakken eigenlijk?
Hij is ook de topfavoriet, dus dat is op zich niet gek.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bergsma is irrelevant. Het gaat om Nils bij NOS
Ik denk 6:10/6:11.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:27 schreef Jason22 het volgende:
Bergsma gaat ook maar 6:12/6:13 rijden ofzo.
1.14 nuquote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef hhh38 het volgende:
Nils die gewoon zegt wat z'n odds zouden moeten zijn
Zou wel grappig zijn als Jorrit nu wintquote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bergsma is irrelevant. Het gaat om Nils bij NOS
Nee, want de quoteringen zijn te laag zegt hij net.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef Jason22 het volgende:
Zal Van der Poel op zich zelf inzetten bij een bet?
Nou ja verhoudingen qua aandacht voor Kramer, Bergsma, Roest en Nils is wel scheefquote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is ook de topfavoriet, dus dat is op zich niet gek.
Ik zie hem ook wel weer een paar jaar stoppen en vlak voor Milaan terugkomen.quote:
Doen ze bij wel meer sporten zodat andere landen dat kunnen gebruiken. Vooral als er beperkt journalisten bij mogen zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom interviewt de NOS Bergsma in het Engels?
Ook Eric Heiden wilde na een paar jaar succes wel weer verder met wat anders.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef franklop het volgende:
Stoppen na de Spelen?
Heel veel lange afstandsrijders JUICHEN
Hij weet heel erg dat hij goed is.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind vd Poel eigenlijk maar een irritante gozer, komt erg betweterig over. Schaatst hard natuurlijk, maar zijn personality staat mij allemaal maar tegen eerlijk gezegd
1. Vd Poelquote:Op zondag 6 februari 2022 10:20 schreef SilverEyes het volgende:
Kramer krijgt inderdaad wel heel veel aandacht t.o.v. de rest.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja verhoudingen qua aandacht voor Kramer, Bergsma, Roest en Nils is wel scheef
Nou ja het gaat er meer om dat de Nederlanders moet pieken in oktober voor plaatsing World Cups en dan in december nog keer voor OKT en dan in OWS zelf nog een keer terwijl zo'n Nils één enorme piek erin bouwt.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:32 schreef EinarBoe het volgende:
Dat eeuwige geklaag over de binnenlandse competitie. Als Roest zich wil plaatsen voor de wereldbeker moet ie harder rijden dan Victor Ramler, dat mag toch geen probleem zijn.
Dat mag best natuurlijk, daar heb ik geen problemen mee. Het is meer dat 'Ik weet meer over het schaatsen en mijn lichaam dan iedere andere schaatster want ik rij 1000 duizend 30.0 op een training'. Ja hoor Nils, jij bent de enige ter wereld die professioneel met zijn sport bezig is.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij weet heel erg dat hij goed is.
De Kazachstaanse pakken lijken heel erg op de Nederlandsequote:Op zondag 6 februari 2022 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh doet er nog een Nederlander mee?
Je weet wat ze zeggen over mensen die op de Belg kijken?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:34 schreef raptorix het volgende:
ALS JE NOG 1 KEER NEGATIVE SPLIT ZEGT GAAT IE OP DE BELG.
Dat het echte liefhebbers zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen die op de Belg kijken?
Bergsma wint al 1,5 sec in die laatste ronde oidquote:Op zondag 6 februari 2022 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
2 seconden al. Roest reed zowat hele tijd rond 29.0 behalve laatste rondjes.
Dan mag Bersgma wel richting 28 laag straks
Denk dat hij dat wel weet.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen die op de Belg kijken?
Vandaag maar even niet naar de kerk.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat een godvergeten tijdstip om te schaatsen zeg, zelfs de kippen zijn nog niet wakker.
Parijs, 2024quote:Op zondag 6 februari 2022 10:35 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaan we weer olympisch sporten in een normaal blank eerstewereldland?
italie over 4 jaarquote:Op zondag 6 februari 2022 10:35 schreef Mani89 het volgende:
Over 4 jaar in Italiaquote:Op zondag 6 februari 2022 10:35 schreef Mani89 het volgende:
Voor de komende zomerspelen en winterspelen zit je goed.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:35 schreef Mani89 het volgende:
Over vier jaar.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:35 schreef Mani89 het volgende:
Dat was de grap.quote:
Schaatsen in een overdekt Baselgaquote:
Lance. De ontwikkeling is, laten we zeggen bijzonder.quote:
Die heeft dezelfde podcast als Schouten geluisterd dan.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:37 schreef wimderon het volgende:
Jorrut heeft vannacht nachtmerries gehad.
Hierna de komende 10 jaarquote:Op zondag 6 februari 2022 10:35 schreef Mani89 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:36 schreef franklop het volgende:
[..]
italie over 4 jaar
Voor de wintersporten dan.
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Voor de komende zomerspelen en winterspelen zit je goed.
Erg fijn.quote:
Niet heel verrassend.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:38 schreef peaceman het volgende:
Roest beste Nederlander in de Nederlandse ploeg op deze afstand.
Zijn ontwikkeling leest een beetje als Een geschiedenis van God. Karen dus.quote:
Trofimov rit van z'n leven gehad?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:37 schreef Toby56 het volgende:
Dus: Roest was prima. En Engebraaten was verrassend goed.
Ik weet toch niet wie dat allemaal weet.quote:
Hoeft nog niet iets te zeggen over zijn 10 km.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Definitief einde van tijdperk Bergsma?
Laat dat verrassend er maar afquote:Op zondag 6 februari 2022 10:37 schreef Toby56 het volgende:
Dus: Roest was prima. En Engebraaten was verrassend goed.
Is Qatar blank genoeg?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:35 schreef Mani89 het volgende:
Misschien staat ons nog een mooi relletje te wachtenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:39 schreef Jason22 het volgende:
Dat wordt leuk op de massastart samen met Sven.
O man dat wordt genieten.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Misschien staat ons nog een mooi relletje te wachten
Beiden niet heel kansrijk.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:39 schreef Jason22 het volgende:
Zometeen wel goud en zilver met oranje randjes.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alleen Schouten op niveau tot dusver en zelfs die eigenlijk minder dominant dan tijdens de rest van het seizoen.
Zo dicht achter Roest vind ik wel verrassend.quote:
Die reed net als Engebråten een 3:40 op de 3km in de training en waarschijnlijk kan hij het wel langer dan hem volhouden. Dus die gaat er wel staan.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:40 schreef wimderon het volgende:
Ik begin een beetje te vrezen voor de erg vervelende Ted-Jan Bloemen met z'n prikslagje.
Frank Dittrich genot.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef hhh38 het volgende:
Beckert gaat weer rondjes 30.0 rijden om dan te eindigen met 29-laag
Als ze beiden het niveau niet hebben, dan is er weinig om over te ruziën.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:39 schreef Jason22 het volgende:
Oppertrol Ted-Jan, ik hoop daar stiekem op.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:40 schreef wimderon het volgende:
Ik begin een beetje te vrezen voor de erg vervelende Ted-Jan Bloemen met z'n prikslagje.
Die heeft wel vaker een mwah 5km, waarna die nog wel een goede 10km rijdt. Sowieso is dat ook zijn betere afstand.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Definitief einde van tijdperk Bergsma?
Nee nee nee, die is 4 jaar geleden al geweest.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Oppertrol Ted-Jan, ik hoop daar stiekem op.
Maar hij is helemaal geen trol.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Roest van het podium knallen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij legt de lat hoog krijgt dan een heel andere betekenis.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef WAvanBuren het volgende:
VdP zoekt een sponsor. IKEA sla je slag.
Dan moet buiten Van der Poel dat nog iemand doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Roest van het podium knallen.
Volgens mij doet Ikea helemaal geen sport sponsorships, wel veel goede doelen, grootste goede doelenfonds ter wereld als ik me niet vergis.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef WAvanBuren het volgende:
VdP zoekt een sponsor. IKEA sla je slag.
TJ Flowers gaat echt niet winnen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou mijn cavia's opofferen aan het hellevuur van Satan als dat betekent dat Kut-Jan Bloemen geen kampioen wordt.
Ze lezen niet mee mag ik hopenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou mijn cavia's opofferen aan het hellevuur van Satan als dat betekent dat Kut-Jan Bloemen geen kampioen wordt.
Gewest Noord-Holland/Utrecht?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Bloemen ooit voor Nederland uitkwam?
Je had toch ook zo een gekke Spanjaard met zo een eigen manier van schaatsen? Iemand die dat nog weet?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eerst nog genieten van Ghiotto met twee slagen per rechtstuk.
BINGOquote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Binnen 10 minuten horen we het woord 'filosoof'
Antonio Gomez Fernandez.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je had toch ook zo een gekke Spanjaard met zo een eigen manier van schaatsen? Iemand die dat nog weet?
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Binnen 10 minuten horen we het woord 'filosoof'
Antonio Gómez Fernandez?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je had toch ook zo een gekke Spanjaard met zo een eigen manier van schaatsen? Iemand die dat nog weet?
Gomez?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fransman? Cédric Kuentz?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die trekt dan z’n pak nog uit tijdens de rit.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:48 schreef pietkanarie het volgende:
Bosker zou het helemaal zwaar hebben… als er iemand last heeft van warmte..
Nee, Bosker en talent Huizinga kunnen ook niet beter dan dit.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:48 schreef xzaz het volgende:
Waarom doet sven nog mee op de 5k? Hebben we echt niets beters?
Matrix says no.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:48 schreef xzaz het volgende:
Waarom doet sven nog mee op de 5k? Hebben we echt niets beters?
Die rijdt de 10kmquote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
Bestaat Graeme Fish eigenlijk nog?
Slaagde er tijdens zijn eerste internationale toernooi in om de 5 km binnen 10 minuten te voltooien, waarna de NOS in beeld liet verschijnen NEW SPANISH RECORD.quote:
Wel goed in de regen!quote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Tim Wellens kan ook slecht tegen de hitte. Ter info.
Ze hebben i.i.g. genoeg schroeven over om die lat vast te zetten.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij legt de lat hoog krijgt dan een heel andere betekenis.
Omdat hij niet tegen de hitte kan.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die schroeit al 2 seizoenen niet meer toch?
Dat zou wel effectief zijn. En knap 😄quote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Die trekt dan z’n pak nog uit tijdens de rit.
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Tim Wellens kan ook slecht tegen de hitte. Ter info.
Volgens de matrix mocht hij helemaal niet rijdenquote:
Op zich een prima aanpakquote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij doet Ikea helemaal geen sport sponsorships, wel veel goede doelen, grootste goede doelenfonds ter wereld als ik me niet vergis.
Maar de vraag was of er niks beters was op de 5k.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens de matrix mocht hij helemaal niet rijden
Hij is aangewezen.
De Nederlanders moeten gewoon de wereldbeker weer serieus nemen, zoveel wedstrijden zijn er niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:50 schreef Remco het volgende:
Wat een vervelende loting trouwens, doe dat in het vervolg lekker op basis van beste seizoenstijden ipv die incourante world cups.
Dan zit je weer met hoog en laagland banen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:50 schreef Remco het volgende:
Wat een vervelende loting trouwens, doe dat in het vervolg lekker op basis van beste seizoenstijden ipv die incourante world cups.
Normaal schakelen we naar @Van_Poppel , maar die is nu niet op locatiequote:Op zondag 6 februari 2022 10:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik vraag me nu wel af hoe warm het daar dan is.
Precies, vroeger reed Kramer ook gewoon heel het seizoen om op de Spelen in de laatste rit te starten.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Nederlanders moeten gewoon de wereldbeker weer serieus nemen, zoveel wedstrijden zijn er niet.
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik vraag me nu wel af hoe warm het daar dan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |