Laat dat verrassend er maar afquote:Op zondag 6 februari 2022 10:37 schreef Toby56 het volgende:
Dus: Roest was prima. En Engebraaten was verrassend goed.
Is Qatar blank genoeg?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:35 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaan we weer olympisch sporten in een normaal blank eerstewereldland?
Misschien staat ons nog een mooi relletje te wachtenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:39 schreef Jason22 het volgende:
Dat wordt leuk op de massastart samen met Sven.
O man dat wordt genieten.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Misschien staat ons nog een mooi relletje te wachten
Beiden niet heel kansrijk.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:39 schreef Jason22 het volgende:
Zometeen wel goud en zilver met oranje randjes.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alleen Schouten op niveau tot dusver en zelfs die eigenlijk minder dominant dan tijdens de rest van het seizoen.
Zo dicht achter Roest vind ik wel verrassend.quote:
Die reed net als Engebråten een 3:40 op de 3km in de training en waarschijnlijk kan hij het wel langer dan hem volhouden. Dus die gaat er wel staan.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:40 schreef wimderon het volgende:
Ik begin een beetje te vrezen voor de erg vervelende Ted-Jan Bloemen met z'n prikslagje.
Frank Dittrich genot.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef hhh38 het volgende:
Beckert gaat weer rondjes 30.0 rijden om dan te eindigen met 29-laag
Als ze beiden het niveau niet hebben, dan is er weinig om over te ruziën.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:39 schreef Jason22 het volgende:
Oppertrol Ted-Jan, ik hoop daar stiekem op.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:40 schreef wimderon het volgende:
Ik begin een beetje te vrezen voor de erg vervelende Ted-Jan Bloemen met z'n prikslagje.
Die heeft wel vaker een mwah 5km, waarna die nog wel een goede 10km rijdt. Sowieso is dat ook zijn betere afstand.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Definitief einde van tijdperk Bergsma?
Nee nee nee, die is 4 jaar geleden al geweest.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Oppertrol Ted-Jan, ik hoop daar stiekem op.
Maar hij is helemaal geen trol.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Roest van het podium knallen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij legt de lat hoog krijgt dan een heel andere betekenis.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef WAvanBuren het volgende:
VdP zoekt een sponsor. IKEA sla je slag.
Dan moet buiten Van der Poel dat nog iemand doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Roest van het podium knallen.
Volgens mij doet Ikea helemaal geen sport sponsorships, wel veel goede doelen, grootste goede doelenfonds ter wereld als ik me niet vergis.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef WAvanBuren het volgende:
VdP zoekt een sponsor. IKEA sla je slag.
TJ Flowers gaat echt niet winnen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou mijn cavia's opofferen aan het hellevuur van Satan als dat betekent dat Kut-Jan Bloemen geen kampioen wordt.
Ze lezen niet mee mag ik hopenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou mijn cavia's opofferen aan het hellevuur van Satan als dat betekent dat Kut-Jan Bloemen geen kampioen wordt.
Gewest Noord-Holland/Utrecht?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Bloemen ooit voor Nederland uitkwam?
Je had toch ook zo een gekke Spanjaard met zo een eigen manier van schaatsen? Iemand die dat nog weet?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eerst nog genieten van Ghiotto met twee slagen per rechtstuk.
BINGOquote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Binnen 10 minuten horen we het woord 'filosoof'
Antonio Gomez Fernandez.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je had toch ook zo een gekke Spanjaard met zo een eigen manier van schaatsen? Iemand die dat nog weet?
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Binnen 10 minuten horen we het woord 'filosoof'
Antonio Gómez Fernandez?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je had toch ook zo een gekke Spanjaard met zo een eigen manier van schaatsen? Iemand die dat nog weet?
Gomez?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fransman? Cédric Kuentz?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die trekt dan z’n pak nog uit tijdens de rit.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:48 schreef pietkanarie het volgende:
Bosker zou het helemaal zwaar hebben… als er iemand last heeft van warmte..
Nee, Bosker en talent Huizinga kunnen ook niet beter dan dit.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:48 schreef xzaz het volgende:
Waarom doet sven nog mee op de 5k? Hebben we echt niets beters?
Matrix says no.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:48 schreef xzaz het volgende:
Waarom doet sven nog mee op de 5k? Hebben we echt niets beters?
Die rijdt de 10kmquote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
Bestaat Graeme Fish eigenlijk nog?
Slaagde er tijdens zijn eerste internationale toernooi in om de 5 km binnen 10 minuten te voltooien, waarna de NOS in beeld liet verschijnen NEW SPANISH RECORD.quote:
Wel goed in de regen!quote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Tim Wellens kan ook slecht tegen de hitte. Ter info.
Ze hebben i.i.g. genoeg schroeven over om die lat vast te zetten.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij legt de lat hoog krijgt dan een heel andere betekenis.
Omdat hij niet tegen de hitte kan.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die schroeit al 2 seizoenen niet meer toch?
Dat zou wel effectief zijn. En knap 😄quote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Die trekt dan z’n pak nog uit tijdens de rit.
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Tim Wellens kan ook slecht tegen de hitte. Ter info.
Volgens de matrix mocht hij helemaal niet rijdenquote:
Op zich een prima aanpakquote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij doet Ikea helemaal geen sport sponsorships, wel veel goede doelen, grootste goede doelenfonds ter wereld als ik me niet vergis.
Maar de vraag was of er niks beters was op de 5k.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens de matrix mocht hij helemaal niet rijden
Hij is aangewezen.
De Nederlanders moeten gewoon de wereldbeker weer serieus nemen, zoveel wedstrijden zijn er niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:50 schreef Remco het volgende:
Wat een vervelende loting trouwens, doe dat in het vervolg lekker op basis van beste seizoenstijden ipv die incourante world cups.
Dan zit je weer met hoog en laagland banen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:50 schreef Remco het volgende:
Wat een vervelende loting trouwens, doe dat in het vervolg lekker op basis van beste seizoenstijden ipv die incourante world cups.
Normaal schakelen we naar @Van_Poppel , maar die is nu niet op locatiequote:Op zondag 6 februari 2022 10:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik vraag me nu wel af hoe warm het daar dan is.
Precies, vroeger reed Kramer ook gewoon heel het seizoen om op de Spelen in de laatste rit te starten.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Nederlanders moeten gewoon de wereldbeker weer serieus nemen, zoveel wedstrijden zijn er niet.
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik vraag me nu wel af hoe warm het daar dan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |