Nee, Bosker en talent Huizinga kunnen ook niet beter dan dit.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:48 schreef xzaz het volgende:
Waarom doet sven nog mee op de 5k? Hebben we echt niets beters?
Matrix says no.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:48 schreef xzaz het volgende:
Waarom doet sven nog mee op de 5k? Hebben we echt niets beters?
Die rijdt de 10kmquote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
Bestaat Graeme Fish eigenlijk nog?
Slaagde er tijdens zijn eerste internationale toernooi in om de 5 km binnen 10 minuten te voltooien, waarna de NOS in beeld liet verschijnen NEW SPANISH RECORD.quote:
Wel goed in de regen!quote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Tim Wellens kan ook slecht tegen de hitte. Ter info.
Ze hebben i.i.g. genoeg schroeven over om die lat vast te zetten.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij legt de lat hoog krijgt dan een heel andere betekenis.
Omdat hij niet tegen de hitte kan.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die schroeit al 2 seizoenen niet meer toch?
Dat zou wel effectief zijn. En knap 😄quote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Die trekt dan z’n pak nog uit tijdens de rit.
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Tim Wellens kan ook slecht tegen de hitte. Ter info.
Volgens de matrix mocht hij helemaal niet rijdenquote:
Op zich een prima aanpakquote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij doet Ikea helemaal geen sport sponsorships, wel veel goede doelen, grootste goede doelenfonds ter wereld als ik me niet vergis.
Maar de vraag was of er niks beters was op de 5k.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens de matrix mocht hij helemaal niet rijden
Hij is aangewezen.
De Nederlanders moeten gewoon de wereldbeker weer serieus nemen, zoveel wedstrijden zijn er niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:50 schreef Remco het volgende:
Wat een vervelende loting trouwens, doe dat in het vervolg lekker op basis van beste seizoenstijden ipv die incourante world cups.
Dan zit je weer met hoog en laagland banen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:50 schreef Remco het volgende:
Wat een vervelende loting trouwens, doe dat in het vervolg lekker op basis van beste seizoenstijden ipv die incourante world cups.
Normaal schakelen we naar @Van_Poppel , maar die is nu niet op locatiequote:Op zondag 6 februari 2022 10:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik vraag me nu wel af hoe warm het daar dan is.
Precies, vroeger reed Kramer ook gewoon heel het seizoen om op de Spelen in de laatste rit te starten.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Nederlanders moeten gewoon de wereldbeker weer serieus nemen, zoveel wedstrijden zijn er niet.
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik vraag me nu wel af hoe warm het daar dan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |