Als ze beiden het niveau niet hebben, dan is er weinig om over te ruziën.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:39 schreef Jason22 het volgende:
Dat wordt leuk op de massastart samen met Sven.
Oppertrol Ted-Jan, ik hoop daar stiekem op.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:40 schreef wimderon het volgende:
Ik begin een beetje te vrezen voor de erg vervelende Ted-Jan Bloemen met z'n prikslagje.
Die heeft wel vaker een mwah 5km, waarna die nog wel een goede 10km rijdt. Sowieso is dat ook zijn betere afstand.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Definitief einde van tijdperk Bergsma?
Nee nee nee, die is 4 jaar geleden al geweest.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Oppertrol Ted-Jan, ik hoop daar stiekem op.
Maar hij is helemaal geen trol.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Roest van het podium knallen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij legt de lat hoog krijgt dan een heel andere betekenis.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef WAvanBuren het volgende:
VdP zoekt een sponsor. IKEA sla je slag.
Dan moet buiten Van der Poel dat nog iemand doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Roest van het podium knallen.
Volgens mij doet Ikea helemaal geen sport sponsorships, wel veel goede doelen, grootste goede doelenfonds ter wereld als ik me niet vergis.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef WAvanBuren het volgende:
VdP zoekt een sponsor. IKEA sla je slag.
TJ Flowers gaat echt niet winnen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou mijn cavia's opofferen aan het hellevuur van Satan als dat betekent dat Kut-Jan Bloemen geen kampioen wordt.
Ze lezen niet mee mag ik hopenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou mijn cavia's opofferen aan het hellevuur van Satan als dat betekent dat Kut-Jan Bloemen geen kampioen wordt.
Gewest Noord-Holland/Utrecht?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Bloemen ooit voor Nederland uitkwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |