Ik mag hem wel, veel schaatsers zijn vrij saai.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef hhh38 het volgende:
Nils die gewoon zegt wat z'n odds zouden moeten zijn
Ik ben oud.quote:
Jaquote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef EinarBoe het volgende:
Rijdt heel Team NL nu met de JumboVisma-superpakken eigenlijk?
Hij is ook de topfavoriet, dus dat is op zich niet gek.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bergsma is irrelevant. Het gaat om Nils bij NOS
Ik denk 6:10/6:11.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:27 schreef Jason22 het volgende:
Bergsma gaat ook maar 6:12/6:13 rijden ofzo.
1.14 nuquote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef hhh38 het volgende:
Nils die gewoon zegt wat z'n odds zouden moeten zijn
Zou wel grappig zijn als Jorrit nu wintquote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bergsma is irrelevant. Het gaat om Nils bij NOS
Nee, want de quoteringen zijn te laag zegt hij net.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef Jason22 het volgende:
Zal Van der Poel op zich zelf inzetten bij een bet?
Nou ja verhoudingen qua aandacht voor Kramer, Bergsma, Roest en Nils is wel scheefquote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is ook de topfavoriet, dus dat is op zich niet gek.
Ik zie hem ook wel weer een paar jaar stoppen en vlak voor Milaan terugkomen.quote:
Doen ze bij wel meer sporten zodat andere landen dat kunnen gebruiken. Vooral als er beperkt journalisten bij mogen zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom interviewt de NOS Bergsma in het Engels?
Ook Eric Heiden wilde na een paar jaar succes wel weer verder met wat anders.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef franklop het volgende:
Stoppen na de Spelen?
Heel veel lange afstandsrijders JUICHEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |