Ik mag hem wel, veel schaatsers zijn vrij saai.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef hhh38 het volgende:
Nils die gewoon zegt wat z'n odds zouden moeten zijn
Ik ben oud.quote:
Jaquote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef EinarBoe het volgende:
Rijdt heel Team NL nu met de JumboVisma-superpakken eigenlijk?
Hij is ook de topfavoriet, dus dat is op zich niet gek.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bergsma is irrelevant. Het gaat om Nils bij NOS
Ik denk 6:10/6:11.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:27 schreef Jason22 het volgende:
Bergsma gaat ook maar 6:12/6:13 rijden ofzo.
1.14 nuquote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef hhh38 het volgende:
Nils die gewoon zegt wat z'n odds zouden moeten zijn
Zou wel grappig zijn als Jorrit nu wintquote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bergsma is irrelevant. Het gaat om Nils bij NOS
Nee, want de quoteringen zijn te laag zegt hij net.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:29 schreef Jason22 het volgende:
Zal Van der Poel op zich zelf inzetten bij een bet?
Nou ja verhoudingen qua aandacht voor Kramer, Bergsma, Roest en Nils is wel scheefquote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is ook de topfavoriet, dus dat is op zich niet gek.
Ik zie hem ook wel weer een paar jaar stoppen en vlak voor Milaan terugkomen.quote:
Doen ze bij wel meer sporten zodat andere landen dat kunnen gebruiken. Vooral als er beperkt journalisten bij mogen zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom interviewt de NOS Bergsma in het Engels?
Ook Eric Heiden wilde na een paar jaar succes wel weer verder met wat anders.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef franklop het volgende:
Stoppen na de Spelen?
Heel veel lange afstandsrijders JUICHEN
Hij weet heel erg dat hij goed is.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind vd Poel eigenlijk maar een irritante gozer, komt erg betweterig over. Schaatst hard natuurlijk, maar zijn personality staat mij allemaal maar tegen eerlijk gezegd
1. Vd Poelquote:Op zondag 6 februari 2022 10:20 schreef SilverEyes het volgende:
Winnende tijd volgens Kramer dus ook tussen 6:06 en 6:07.
Voorspelling: 1. V/d Poel, 2: Bergsma, 3: Roest.
Kramer krijgt inderdaad wel heel veel aandacht t.o.v. de rest.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja verhoudingen qua aandacht voor Kramer, Bergsma, Roest en Nils is wel scheef
Nou ja het gaat er meer om dat de Nederlanders moet pieken in oktober voor plaatsing World Cups en dan in december nog keer voor OKT en dan in OWS zelf nog een keer terwijl zo'n Nils één enorme piek erin bouwt.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:32 schreef EinarBoe het volgende:
Dat eeuwige geklaag over de binnenlandse competitie. Als Roest zich wil plaatsen voor de wereldbeker moet ie harder rijden dan Victor Ramler, dat mag toch geen probleem zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |