Denk dat hij na die rit van Engebraaten dat al heeft bijgesteld. Die redt dit gezien het seizoen toch makkelijkquote:Op zondag 6 februari 2022 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ging uit van 6.08 hoorden we net

Blijkbaar is zelfs Leo al een vergeten kampioen.quote:

Nederlandse ijsmeester hè.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:11 schreef trein2000 het volgende:
Maar we mogen zo langzamerhand wel constanteren dat het ijs Chinese meuk is.

Dat zou toch wel extreem zuur zijn, om niet eens een medaille te winnen na de 5000m redelijk te domineren tot Vd Poel ineens op kwam zetten.quote:

Je hebt Albertville bewust meegemaaktquote:Op zondag 6 februari 2022 10:11 schreef trein2000 het volgende:
Maar we mogen zo langzamerhand wel constanteren dat het ijs Chinese meuk is.

Ik vraag mij bij hem af of die niet gewoon 90% van de tijd ergens anders naar zit te kijken.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:12 schreef EinarBoe het volgende:
Herbert zag het niet scherp. Hij zou eens beter naar de rondetijden en het verloop moeten kijken.

Ging ook altijd omhoog en omlaag.quote:

Oei, dat wist ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nederlandse ijsmeester hè.
Op naar de Oeigoerse kampen.

Dat was buiten.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je hebt Albertville bewust meegemaakt?

Engebråten is volgens mij wel heel goed in vorm.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Denk dat hij na die rit van Engebraaten dat al heeft bijgesteld. Die redt dit gezien het seizoen toch makkelijk

Sinds wanneer is Marc Messer een Nederlander?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nederlandse ijsmeester hè.
Op naar de Oeigoerse kampen.

Die reed ook best een hele harde 3km eerder vorige weekquote:Op zondag 6 februari 2022 10:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Engebråten is volgens mij wel heel goed in vorm.

En nog een prima betaalde baan ook.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Blijkbaar is zelfs Leo al een vergeten kampioen.
Gelukkig voor hem kon-ie Sandra Voetelink nog scoren.

Maar zijn laatste seizoenen deed-ie alleen nog maar voor de lol mee... behalve voor de Olympische 1500 meter.quote:

Het zwarte gat na Bert - Timmer hebben we ook overleefd.quote:

Reed een prima afbouwend schema, derde van NL. Dat was voor hem, op dit moment, fantastisch.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Sven reed een fantastische rit tussen kerst en oud & nieuw? Ik heb wat gemist kennelijk.

Het was wel gewoon een goede rit.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Sven reed een fantastische rit tussen kerst en oud & nieuw? Ik heb wat gemist kennelijk.

Oh donders, je hebt gelijk. Dacht dat ik gisteren zoiets hoorde.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Marc Messer een Nederlander?

Op het einde nog een bijzin waarin ze hem kort noemen.quote:

Er zijn wel meer banen buiten, maar dat was zo slecht, dat leek wel op zo een opgespoten baantje, geloof dat ze te trots waren om een buitenlandse ijsmeester in te huren.quote:

Timmer begon nog met Albert Schipperijn. Ook genieten.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het zwarte gat na Bert - Timmer hebben we ook overleefd.

Gelukkig, toch geen Nederlander.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh donders, je hebt gelijk. Dacht dat ik gisteren zoiets hoorde.
Nou alsnog naar de strafkampen dan.

Jan Bergsma, regionaal junioren sjoelkampioen van 1973? Die had op zijn hoogtepunt moeten stoppen.quote:

Neequote:

Dat ik hoop dat Jillert hem goed in vorm heeft gekregenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Prima hoor. Wat wil je over Bergsma kwijt?

Leo Visser, met het wr op de 5km in een kolkend Thialf in 1987.quote:

Ik zie de ziedende kop van Jillert al voor me.quote:

Niet doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:18 schreef Slobeend het volgende:
Micro-analyse over Kramer nu @:koffieplanter

JA!quote:Op zondag 6 februari 2022 10:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Jan Bergsma, regionaal junioren sjoelkampioen van 1973? Die had op zijn hoogtepunt moeten stoppen.

Jillert is echt knettergek, die man zou gewoon in een jolig programma moeten zitten.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie de ziedende kop van Jillert al voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |