Reed een prima afbouwend schema, derde van NL. Dat was voor hem, op dit moment, fantastisch.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Sven reed een fantastische rit tussen kerst en oud & nieuw? Ik heb wat gemist kennelijk.
Het was wel gewoon een goede rit.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Sven reed een fantastische rit tussen kerst en oud & nieuw? Ik heb wat gemist kennelijk.
Oh donders, je hebt gelijk. Dacht dat ik gisteren zoiets hoorde.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Marc Messer een Nederlander?
Op het einde nog een bijzin waarin ze hem kort noemen.quote:
Er zijn wel meer banen buiten, maar dat was zo slecht, dat leek wel op zo een opgespoten baantje, geloof dat ze te trots waren om een buitenlandse ijsmeester in te huren.quote:
Timmer begon nog met Albert Schipperijn. Ook genieten.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het zwarte gat na Bert - Timmer hebben we ook overleefd.
Gelukkig, toch geen Nederlander.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh donders, je hebt gelijk. Dacht dat ik gisteren zoiets hoorde.
Nou alsnog naar de strafkampen dan.
Jan Bergsma, regionaal junioren sjoelkampioen van 1973? Die had op zijn hoogtepunt moeten stoppen.quote:
Neequote:
Dat ik hoop dat Jillert hem goed in vorm heeft gekregenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Prima hoor. Wat wil je over Bergsma kwijt?
Leo Visser, met het wr op de 5km in een kolkend Thialf in 1987.quote:
Ik zie de ziedende kop van Jillert al voor me.quote:
Niet doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:18 schreef Slobeend het volgende:
Micro-analyse over Kramer nu @:koffieplanter
JA!quote:Op zondag 6 februari 2022 10:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Jan Bergsma, regionaal junioren sjoelkampioen van 1973? Die had op zijn hoogtepunt moeten stoppen.
Jillert is echt knettergek, die man zou gewoon in een jolig programma moeten zitten.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie de ziedende kop van Jillert al voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |