SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Ik vind Nawel toch wel mooier dan Gracequote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is een kwestie van smaak
ik vind Grace mooier
ik wil nawel wel zien na een zwangerschapquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Nawel toch wel mooier dan Grace
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik word niet zo snel opgewonden van een string
Ik zal er eentje aanschaffen🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil nawel wel zien na een zwangerschap
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik zal er eentje aanschaffen🤣pics or it didn't happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
allesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Waar letten jullie vrouwen allemaal op
Vind het primabella zo, snap niet hoe jullie dat zo snel doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
@ Dark als je een andere TT wilt roep maar!
Als je een andere TT wilt vraag ik of iemand hem aanpastquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:57 schreef DarkRaven70 het volgende:
Thnx Greys, krijg het niet voor elkaar om een topic juist te openen
teveel in DTS (ONZ)gepostquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:58 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Vind het primabella zo, snap niet hoe jullie dat zo snel doen
Bij Grey welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:59 schreef suzi1 het volgende:
je gelaat veranderd toch niet na een zwangerschap?
Dan is ze toch nog steeds een mooie vrouw? Maar dan één die zwanger is geweest. Wat stretch-marks, paar kilotjes er bij wellicht, maar da's allemaal normaal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is echt bsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Flow3r het volgende:
wat een bullshit![]()
Dimi er uit aub
[ afbeelding ]
Je kaapt gewoon een TT.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een andere TT wilt vraag ik of iemand hem aanpast
ben niet blauw anders had ik het gedaan
Waarvan aktequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Flow3r het volgende:
wat een bullshit![]()
Dimi er uit aub
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:01 schreef Tourniquet het volgende:
Wat is Grace aan het doen? Strijken met pannen heet water?
Kerel alleen op het uiterlijk lettenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan is ze toch nog steeds een mooie vrouw? Maar dan één die zwanger is geweest. Wat stretch-marks, paar kilotjes er bij wellicht, maar da's allemaal normaal.
Wat ik nog nooit heb gezien is een lelijke vrouw die na een zwangerschap ineens mooi was
Dus als uitgangspunt kies ik liever een mooie vrouw
Liefst ook mooi van binnen. En daar faalt Nawel dan weer compleet.
dat kan ook zeker wel veranderenquote:
iig bevalling op bed, als dat teveel moeite is keizersneetjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een team... waarbij '-mi' gestemd heeft op 'sala-'.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Blackprinces het volgende:
Team salami klaar voor de liveshow
Kerel niet mijn hele bericht lezenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kerel alleen op het uiterlijk letten
en ze is nepquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan is ze toch nog steeds een mooie vrouw? Maar dan één die zwanger is geweest. Wat stretch-marks, paar kilotjes er bij wellicht, maar da's allemaal normaal.
Wat ik nog nooit heb gezien is een lelijke vrouw die na een zwangerschap ineens mooi was
Dus als uitgangspunt kies ik liever een mooie vrouw
Liefst ook mooi van binnen. En daar faalt Nawel dan weer compleet.
Ik gok van nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:01 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me wel af of ze er zouden bij staan als Salar door krijgt dat Dimitri hem voor de bus heeft gegooid met de nominaties.
De wat? Niet van die moeilijke termen gebruikenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan ook zeker wel veranderen
zwangeschaps masker bijvoorbeeld
Ik verdenk ook neptieten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ze is nep
nep lippen en nep tanden
ik begreep t al die tijd ook niet, maar is combi van salar en dimiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:02 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wat een team... waarbij '-mi' gestemd heeft op 'sala-'.
Kerel op het einde iets vertellen over innerlijk enzoquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik verdenk ook neptieten.
Erger nog: nepkarakter
Tijd dat dit bommetje wordt gedropt door Geraldine en Peter vanavond...quote:
wel je tanden tot gort laten vijlenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Durft ze niet vertelde ze van de week.
Kerel net doen alsof hij bij een vrouw het eerst het innerlijk beoordeeltquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kerel op het einde iets vertellen over innerlijk enzo
Kerel slechte ogen hebben. Tieten zijn echtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik verdenk ook neptieten.
Erger nog: nepkarakter
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:02 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wat een team... waarbij '-mi' gestemd heeft op 'sala-'.
Ik hou niet van die 2 vrouwelijke presentators ! Weg er mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tijd dat dit bommetje wordt gedropt door Geraldine en Peter vanavond...![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tijd dat dit bommetje wordt gedropt door Geraldine en Peter vanavond...![]()
Kerel onzin lullen. Innerlijke is het aller belangrijkste, dan is een mooi uiterlijk meegenomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kerel net doen alsof hij bij een vrouw het eerst het innerlijk beoordeelt
dat zijn er nog steeds geen 15000quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarom bullshit? De grote polls op FB (waar de site zich waarschijnlijk op baseert) geven hetzelfde beeld:
[ afbeelding ]
Kerel denkende dat hij dat door truitje en BH kan beoordelenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kerel slechte ogen hebben. Tieten zijn echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Zoiets zal het ook zijn vanavond.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarom bullshit? De grote polls op FB (waar de site zich waarschijnlijk op baseert) geven hetzelfde beeld:
[ afbeelding ]
ik kijk naar ogenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:06 schreef suzi1 het volgende:
je ziet een mooit uiterlijk en daarna bekijk je t innerlijk
Niets concreets. Dit is echt over hier na.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben vera en dimitri eigenlijk nog met elkaar een gesprek gehad op de streams om afspraken te maken voor hierna
Alleen afgesproken dat ze elkaar weer gaan zien. Verder niks volgens mijquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben vera en dimitri eigenlijk nog met elkaar een gesprek gehad op de streams om afspraken te maken voor hierna
zeg ik nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik gniffel met je mee. Maar waar zitten we om te gniffelen Suuz ?
jullie letten helemaal niet opquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoiets zal het ook zijn vanavond.
Ps: Neem Grey niet te serieus, lieve meid, maar ook een beperking. Niet aan Grey vertellen
Zoals iedereen elkaar wil zien na afloop...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen afgesproken dat ze elkaar weer gaan zien. Verder niks volgens mij
wie gaat er Freek??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoals iedereen elkaar wil zien na afloop...
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kerel denkende dat hij dat door truitje en BH kan beoordelenKerel denken dat ik geen oog voor detail heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Heb je mijn ogen nog niet gezienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk naar ogen
ogen zijn de spiegel van de ziel
Ik ben een zielquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk naar ogen
ogen zijn de spiegel van de ziel
in je ui zettenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:08 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Heb je mijn ogen nog niet gezien![]()
Oh, het gaat je om die 15.000, ik dacht om de uitslag dat Dimi onderaan stond.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zijn er nog steeds geen 15000
Ok, dus als jij een vrouw op straat ziet lopen, dan beoordeel je van afstand hoe haar karakter is?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kerel onzin lullen. Innerlijke is het aller belangrijkste, dan is een mooi uiterlijk meegenomen.
Ik quote dit wel, maar kan het niet lezen, kan iemand mij even vermelden wat Grey hier verteldquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
jullie letten helemaal niet op![]()
![]()
ze hebben het over 15000 stemmen
![]()
nee die uitslag op FB is vooral nawelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh, het gaat je om die 15.000, ik dacht om de uitslag dat Dimi onderaan stond.
Ik vermoed dat hij gewoon al die polls bij elkaar heeft opgeteld.![]()
(wat natuurlijk lang geen unieke stemmen zijn, want iedereen stemt op meerdere polls)
Moet je niet willen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik quote dit wel, maar kan het niet lezen, kan iemand mij even vermelden wat Grey hier verteld
aaahquote:
SCHIET AAN DE KIJKER!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die uitslag op FB is vooral nawel
op twitter Salar
dus ben benieuwd of ze gewoon denken schiet aan de kijker en dimi er in laten
Goeedddddddddddddquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik quote dit wel, maar kan het niet lezen, kan iemand mij even vermelden wat Grey hier verteld
Ik zie van afstand al, dat is een vrouw met een mooi karakterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, dus als jij een vrouw op straat ziet lopen, dan beoordeel je van afstand hoe haar karakter is?
Nee dus, dat kun je pas na een poosje zeggen. En als ze dan foeilelijk is, is de kans dat je de moeite gaat nemen om uit te vinden of ze misschien een fantastisch karakter heeft toch een stuk kleiner.
Daarnaast, er zijn een paar miljard vrouwen op aarde. Een boel daarvan hebben een geweldig karakter. En een boel dáárvan zien er ook nog eens goed uit. Dus er zijn er maar zat die aan beide eisen voldoen. Dus waarom dan settelen voor een knappe met een lelijk karakter, of een lelijke met een mooi karakter? Allebei kan tenslotte ook.
En aangezien ik het uiterlijk redelijk snel kan beoordelen, is dat toch echt het eerste "vinkje" dat gezet moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Jupquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:11 schreef mario390 het volgende:
klopt dat dat deze week niks gebeurd is?
Zou wat zijn hahaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ik wil een specifieke FoKer nomineren om de kijker te spelen in dit spelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:12 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Schiet de kijker, lijkt me een leuke game
Weer een posting van Grey die niet zichtbaar is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goeeddddddddddddd
Uto kan ook op block
vraagje hoeveel mensen kun je blocken??
Hoe kun je blocken? Er is een bepaald iemand die ik ook wel zou willen blocken voor de tijd dat die niet "op vakantie" is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goeeddddddddddddd
Uto kan ook op block
vraagje hoeveel mensen kun je blocken??
Wat zei ze dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef humpty het volgende:
Vera geeft eerlijk antwoord als Nawel vraagt of haar broek erg door schijnt
Moi?🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wil een specifieke FoKer nomineren om de kijker te spelen in dit spel
onder de datum van een post kun je blocken kiezen een rood cirkeltjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Hoe kun je blocken? Er is een bepaald iemand die ik ook wel zou willen blocken voor de tijd dat die niet "op vakantie" is.
Moet je wel abo hebben. Zonder kan ook, maar dat schijn je niet te mogen linken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
onder de datum van een post kun je blocken kiezen een rood cirkeltje
abo kopen jonguhquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Hoe kun je blocken? Er is een bepaald iemand die ik ook wel zou willen blocken voor de tijd dat die niet "op vakantie" is.
kan iemand dit vertalen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Dames en heren, veel kijkplezier vanavond. Ik heb een verjaardag. Maak elkaar niet af en respecteer elkaar
Zuipze!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Dames en heren, veel kijkplezier vanavond. Ik heb een verjaardag. Maak elkaar niet af en respecteer elkaar
"Whuzz is een toffe kerel en ik heb Greysbones op block gezet"quote:
Nope, ik ken enkel 10.000 luchtballonnen van K3.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Fijne verjaardagsavond Uto, ik houd greys wel in toom voor jequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
ah okquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Whuzz is een toffe kerel en ik heb Greysbones op block gezet"
Da's een rhetorische vraag toch?quote:
Andere weken wel Mario ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:11 schreef mario390 het volgende:
klopt dat dat deze week niks gebeurd is?
Gefeliciteerd, fijne avondquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Dimi minder stemmen krijgt dan Salar ligt Dimi er toch echt UITquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Flow3r het volgende:
wat een bullshit![]()
Dimi er uit aub
[ afbeelding ]
Heel even de ogen sluiten tijdens het scrollen naar beneden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Zal vast iets leuks zijn wat hier staat, dus thx mopquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:17 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Fijne verjaardagsavond Uto, ik houd greys wel in toom voor je![]()
![]()
FF nog een keer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Flow3r het volgende:
wat een bullshit![]()
Dimi er uit aub
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:18 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, fijne avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Instellingen ... Friends and foe'squote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nouchine is een trutje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:19 schreef humpty het volgende:
Nouchine kan haar ogen niet van Nawel afhouden
Abo nemen: https://fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
heeequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Instellingen ... Friends and foe's
[ afbeelding ]
Ik heb geen foes.. ik ben een Naweetje , ik hou van iedere Troll ook
Gewoon geen make-up. Zo vind ik ze echt puur vrouw.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
Als Vera die eyeliner toch eens anders zou doen
haar ogen lijken alleen maar kleiner
maar ook dat Nawel de meeste voorkeursstemmen heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
FF nog een keer.
Er staat dat Dimitri er uit ligt
ja ik vind het ook niksquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:20 schreef suzi1 het volgende:
wat is er mis met de aziatische ogenlook?
Ik trakteer op uw kosten ! Geniet er van. Morgen zonder Nawel !quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Bang dat ze naar beneden vallen zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
ik vind die zender onder haar buste echt stom
bij Nawel
ik zou ook gaan voor aarde tinten en niet voor een kleurtjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik heb dimi en vera niet echt meer samen gezien sinds dat "gesprek" in de keuken.
En waarom neemt Vera niet een mooi kleurtje ogenschaduw ipv dat oranje/roestbruin, vind het echt niet mooi bij haar.
Die is sinds de nominaties heel hard "leuk aan het doen", omdat ze een beetje bang is.quote:
Boven haar buste blijft Nawel ook stom.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
ik vind die zender onder haar buste echt stom
bij Nawel
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Boven haar buste blijft Nawel ook stom.
Love it. Koreaans of dergelijke is toch de top (vind mijn dochter toch)!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:20 schreef suzi1 het volgende:
wat is er mis met de aziatische ogenlook?
Ik vind het wel mooi eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:26 schreef suzi1 het volgende:
ik deed dat vroeger ook altijd zo boven me ogen. geeft toch een aparte look
Dat heb ik ook liever niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar ook dat Nawel de meeste voorkeursstemmen heeft
Arme Bob.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:26 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat als nawel een korte bob zou doen dat dat haar heel goed zou staan
Ik ook. Ben er ook niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja precies, ze hoeft er niet veel moeite voor te doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon nep haar eruit en klaar
ze staat er anders behoorlijk langquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:28 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja precies, ze hoeft er niet veel moeite voor te doen
ze zei dan ook putain toen ze naar zichzelf keek in de psiegelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Noush het is alleen maar erg hoerig hoor die jurk half over je schouder
Nope.. No Ho's In The House... alleen saaie kuttenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Nee bedoelde het haar eraf zoals jij zeiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze staat er anders behoorlijk lang
Is inderdaad gemakkelijker om in bed te liggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:26 schreef suzi1 het volgende:
Hij vindt zijn drank belangrijker dan Veraquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:32 schreef MacDeMarco het volgende:
hebben vera en dimi het nog gedaan afgelopen nacht nu hij misschien weggaat?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:30 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind die wenkbrauwen van Nouch zo raar
Prima toch? Het is hier geen Staphorstquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja, hij met het handkarretje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:32 schreef MacDeMarco het volgende:
net of je de laatste nacht moet bezegelen met Seggsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:33 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Hij vindt zijn drank belangrijker dan Vera
ja vreselijk hoor, hoorde dat ze niet meer wisten of hij nog in leven was.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:29 schreef Ireth het volgende:
Zo, nu voor het eerst de streams aan voor vandaag. Bij Rayan in Marokko zie je nu toch niets meer op de streams, de 5e avond in het donker voor dat knulletje
laat leroy dat maar knippen bij haarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:26 schreef suzi1 het volgende:
netjes. Bijna allemaal in het zwart voor de begrafenis van Dimi.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope.. No Ho's In The House... alleen saaie kutten
[ afbeelding ]
liese bedoelde het sarcastischquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:34 schreef mario390 het volgende:
liese kennt sercan, dimi , waarschijnlijk
ook hanne
heb even vertaald ken geen frans haha en dan wel met een 7 geslaagd hahhaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze zei dan ook putain toen ze naar zichzelf keek in de psiegel
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:36 schreef Flow3r het volgende:
Vera krijgt veel complimentjes ,Niet van DImi, die loopt er langs zonder te kijken![]()
boerelul![]()
[ afbeelding ]
ja ja ik zag het maar vraag me echt af waar deze vandaan komtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hey @:greybones, kijk, de poll met 15K (nu 16,7K) stemmen.
Red flag nummer ben de tel kwijt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:36 schreef Flow3r het volgende:
Vera krijgt veel complimentjes ,Niet van DImi, die loopt er langs zonder te kijken![]()
boerelul![]()
[ afbeelding ]
Qua omliggende bewoners woon ik in zowel Marokko als Turkije, maar iedereen kent het als Utrechtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vreselijk hoor, hoorde dat ze niet meer wisten of hij nog in leven was.
woon jij in Marokko? lekker
Ja lekker opscheren tot modelletje bloempotquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:34 schreef danilel het volgende:
[..]
laat leroy dat maar knippen bij haar
Uhoh.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:36 schreef Flow3r het volgende:
boerelul![]()
[ afbeelding ]
Liese de nieuwe bewoner?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:34 schreef mario390 het volgende:
ook hanne
Je mag je ook opgeven voor BB als alternatiefquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uhoh.
Moet bekennen dat ik ook wel eens langs mijn vriendin loop zonder haar een compliment te geven
* Whuzz gaat zich aanmelden bij de societeit voor gecancelde mannen
Mooi shotquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:36 schreef Flow3r het volgende:
boerelul![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:29 schreef Ireth het volgende:
Zo, nu voor het eerst de streams aan voor vandaag. Bij Rayan in Marokko zie je nu toch niets meer op de streams, de 5e avond in het donker voor dat knulletje
ook als je een belangrijke avond hebt waarvoor zij zich helemaal opdoft?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uhoh.
Moet bekennen dat ik ook wel eens langs mijn vriendin loop zonder haar een compliment te geven
* Whuzz gaat zich aanmelden bij de societeit voor gecancelde mannen
Oef, hier staat Dimi en Salar toch wel erg dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hey @:greybones, kijk, de poll met 15K (nu 16,7K) stemmen.
Sercan woont in haar buurt. Wie is Hanne?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:34 schreef mario390 het volgende:
ook hanne
die had allang thuis moeten zijn, maar glipt er elke keer doorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:37 schreef humpty het volgende:
Wat vraagt Nouchine ook veel aandacht....moeimaker
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:38 schreef danilel het volgende:
[..]
die heeft mario opgesloten in de badkamer
nee Mario die zit niet achterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
liese zit achter, metdoen bij produktie
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Sercan woont in haar buurt. Wie is Hanne?
Is deze poll: https://www.facebook.com/(...)ts/3122782261302678/quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ja ik zag het maar vraag me echt af waar deze vandaan komt
heb er nog niet 1 gezien met zoveel
ik nietquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Ik zeg: Fok bepaalde fokkers!!
Ik doe een vreugdedansje
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is deze poll: https://www.facebook.com/(...)ts/3122782261302678/
Handwerk zei Vera in de sauna tegen Nouchine.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Daar zal ik me vást ook wel eens schuldig aan hebben gemaakt in de afgelopen 12 jaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook als je een belangrijke avond hebt waarvoor zij zich helemaal opdoft?
What the actual fuck? NO WAY is die meid het populairst van de 3.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is deze poll: https://www.facebook.com/(...)ts/3122782261302678/
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:34 schreef mario390 het volgende:
ook hanne
Nee, ze bedoelt dat hij dan te gast is bij No Biggie (de Insta-talkshow met Liese en Naomi), daar komen de weggestemden steeds als gast.quote:
nee Marioquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel somige ex-bewohner zijn
en betje involviert maar dat
verraten ze niet
Is FB. Sinds 2011 ofzo neemt niemand dat meer serieus. Die polls zitten er ook vaak compleet naast.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
What the actual fuck? NO WAY is die meid het populairst van de 3.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is FB. Sinds 2011 ofzo neemt niemand dat meer serieus. Die polls zitten er ook vaak compleet naast.
Twitter zit meestal goed. Salar veruit populairst, Dimi het minst. Nawel zit iets boven Dimi.
Daarom hebben wij de uitspraak 'Leuk karakter' waarmee we eigenlijk wat anders bedoelenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, dus als jij een vrouw op straat ziet lopen, dan beoordeel je van afstand hoe haar karakter is?
Nee dus, dat kun je pas na een poosje zeggen. En als ze dan foeilelijk is, is de kans dat je de moeite gaat nemen om uit te vinden of ze misschien een fantastisch karakter heeft toch een stuk kleiner.
Daarnaast, er zijn een paar miljard vrouwen op aarde. Een boel daarvan hebben een geweldig karakter. En een boel dáárvan zien er ook nog eens goed uit. Dus er zijn er maar zat die aan beide eisen voldoen. Dus waarom dan settelen voor een knappe met een lelijk karakter, of een lelijke met een mooi karakter? Allebei kan tenslotte ook.
En aangezien ik het uiterlijk redelijk snel kan beoordelen, is dat toch echt het eerste "vinkje" dat gezet moet worden.
B00sterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Daarom hebben wij de uitspraak 'Leuk karakter' waarmee we eigenlijk wat anders bedoelen
Of 'een gezellige meid'quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Daarom hebben wij de uitspraak 'Leuk karakter' waarmee we eigenlijk wat anders bedoelen
Same here!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
je hebt opmaken en plamuren, dit is plamuren. totaal niet sexyquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Dit kan je toch niet knap noemen.....ik zie een vrouw van40 die jeugdig over wil komen.
Tobias heeft speciaal voor de live zijn schoenen aanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Elke week hetzelfde liedje iedereen zit zich op te fokken voor 10 min live TV terwijl er steeds maar 3 de lul zijn.. ik zou als niet genomineerden gewoon doorgaan met kaarten ... fuck die eikels in de TV studio
ik ben en hij,niet en zequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Nee, ze bedoelt dat hij dan te gast is bij No Biggie (de Insta-talkshow met Liese en Naomi), daar komen de weggestemden steeds als gast.
Ik zou me iig niet zo optutten! Als ze me net-uit-bed-in-badjas zien rondlopen kan ik ook in trainingsbroek tijdens de livequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Elke week hetzelfde liedje iedereen zit zich op te fokken voor 10 min live TV terwijl er steeds maar 3 de lul zijn.. ik zou als niet genomineerden gewoon doorgaan met kaarten ... fuck die eikels in de TV studio
Toobie is een sukkel... die gaat winnen , de Jill met een lul eraanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobias heeft speciaal voor de live zijn schoenen aan![]()
![]()
lekker dan met een voet die net uit het gips is
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:49 schreef MMXMMX het volgende:
Over 10 min de uitzending .
Goedenavond Fokkers
Die schildert alleen bomen en waterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Bob Ross het niet beter doen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja maar nur thomas ging als hoevelte uit?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee Mario
alleen Thomas doet wat met de spellen die ze spelen
Liese heeft met Naomi doe liveblog
jill deed tenminste nog eens gekquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toobie is een sukkel... die gaat winnen , de Jill met een lul eraan
Het zal uw eigen zoontje maar zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:29 schreef Ireth het volgende:
ja en dat is dus niet waarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar nur thomas ging als hoevelte uit?
liese was 3de,deswegen denk ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |