Nouchine is een trutje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:19 schreef humpty het volgende:
Nouchine kan haar ogen niet van Nawel afhouden
Abo nemen: https://fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Hoe kun je blocken? Er is een bepaald iemand die ik ook wel zou willen blocken voor de tijd dat die niet "op vakantie" is.
heeequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Instellingen ... Friends and foe's
[ afbeelding ]
Ik heb geen foes.. ik ben een Naweetje , ik hou van iedere Troll ook
Gewoon geen make-up. Zo vind ik ze echt puur vrouw.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
Als Vera die eyeliner toch eens anders zou doen
haar ogen lijken alleen maar kleiner
maar ook dat Nawel de meeste voorkeursstemmen heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
FF nog een keer.
Er staat dat Dimitri er uit ligt
ja ik vind het ook niksquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:20 schreef suzi1 het volgende:
wat is er mis met de aziatische ogenlook?
Ik trakteer op uw kosten ! Geniet er van. Morgen zonder Nawel !quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Dames en heren, veel kijkplezier vanavond. Ik heb een verjaardag. Maak elkaar niet af en respecteer elkaar
Bang dat ze naar beneden vallen zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
ik vind die zender onder haar buste echt stom
bij Nawel
ik zou ook gaan voor aarde tinten en niet voor een kleurtjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik heb dimi en vera niet echt meer samen gezien sinds dat "gesprek" in de keuken.
En waarom neemt Vera niet een mooi kleurtje ogenschaduw ipv dat oranje/roestbruin, vind het echt niet mooi bij haar.
Die is sinds de nominaties heel hard "leuk aan het doen", omdat ze een beetje bang is.quote:
Boven haar buste blijft Nawel ook stom.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
ik vind die zender onder haar buste echt stom
bij Nawel
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Boven haar buste blijft Nawel ook stom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |