Love it. Koreaans of dergelijke is toch de top (vind mijn dochter toch)!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:20 schreef suzi1 het volgende:
wat is er mis met de aziatische ogenlook?
Ik vind het wel mooi eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:26 schreef suzi1 het volgende:
ik deed dat vroeger ook altijd zo boven me ogen. geeft toch een aparte look
Dat heb ik ook liever niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar ook dat Nawel de meeste voorkeursstemmen heeft
gewoon nep haar eruit en klaarquote:
Arme Bob.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:26 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat als nawel een korte bob zou doen dat dat haar heel goed zou staan
Ik ook. Ben er ook niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Dames en heren, veel kijkplezier vanavond. Ik heb een verjaardag. Maak elkaar niet af en respecteer elkaar
Ja precies, ze hoeft er niet veel moeite voor te doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon nep haar eruit en klaar
ze staat er anders behoorlijk langquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:28 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja precies, ze hoeft er niet veel moeite voor te doen
ze zei dan ook putain toen ze naar zichzelf keek in de psiegelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Noush het is alleen maar erg hoerig hoor die jurk half over je schouder
Nope.. No Ho's In The House... alleen saaie kuttenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Noush het is alleen maar erg hoerig hoor die jurk half over je schouder
Nee bedoelde het haar eraf zoals jij zeiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze staat er anders behoorlijk lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |