Ik wil een specifieke FoKer nomineren om de kijker te spelen in dit spelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:12 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Schiet de kijker, lijkt me een leuke game
Weer een posting van Grey die niet zichtbaar is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goeeddddddddddddd
Uto kan ook op block
vraagje hoeveel mensen kun je blocken??
Hoe kun je blocken? Er is een bepaald iemand die ik ook wel zou willen blocken voor de tijd dat die niet "op vakantie" is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goeeddddddddddddd
Uto kan ook op block
vraagje hoeveel mensen kun je blocken??
Wat zei ze dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef humpty het volgende:
Vera geeft eerlijk antwoord als Nawel vraagt of haar broek erg door schijnt
Moi?🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wil een specifieke FoKer nomineren om de kijker te spelen in dit spel
onder de datum van een post kun je blocken kiezen een rood cirkeltjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Hoe kun je blocken? Er is een bepaald iemand die ik ook wel zou willen blocken voor de tijd dat die niet "op vakantie" is.
Moet je wel abo hebben. Zonder kan ook, maar dat schijn je niet te mogen linken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
onder de datum van een post kun je blocken kiezen een rood cirkeltje
abo kopen jonguhquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Hoe kun je blocken? Er is een bepaald iemand die ik ook wel zou willen blocken voor de tijd dat die niet "op vakantie" is.
kan iemand dit vertalen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Dames en heren, veel kijkplezier vanavond. Ik heb een verjaardag. Maak elkaar niet af en respecteer elkaar
Zuipze!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Dames en heren, veel kijkplezier vanavond. Ik heb een verjaardag. Maak elkaar niet af en respecteer elkaar
heeft zequote:
"Whuzz is een toffe kerel en ik heb Greysbones op block gezet"quote:
Nope, ik ken enkel 10.000 luchtballonnen van K3.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik quote dit wel, maar kan het niet lezen, kan iemand mij even vermelden wat Grey hier verteld
Fijne verjaardagsavond Uto, ik houd greys wel in toom voor jequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
ah okquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Whuzz is een toffe kerel en ik heb Greysbones op block gezet"
Da's een rhetorische vraag toch?quote:
Andere weken wel Mario ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:11 schreef mario390 het volgende:
klopt dat dat deze week niks gebeurd is?
quote:
Gefeliciteerd, fijne avondquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Dimi minder stemmen krijgt dan Salar ligt Dimi er toch echt UITquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Flow3r het volgende:
wat een bullshit![]()
Dimi er uit aub
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |