Kerel op het einde iets vertellen over innerlijk enzoquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik verdenk ook neptieten.
Erger nog: nepkarakter
Tijd dat dit bommetje wordt gedropt door Geraldine en Peter vanavond...quote:
wel je tanden tot gort laten vijlenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Durft ze niet vertelde ze van de week.
Kerel net doen alsof hij bij een vrouw het eerst het innerlijk beoordeeltquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kerel op het einde iets vertellen over innerlijk enzo
Kerel slechte ogen hebben. Tieten zijn echtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik verdenk ook neptieten.
Erger nog: nepkarakter
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:02 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wat een team... waarbij '-mi' gestemd heeft op 'sala-'.
Ik hou niet van die 2 vrouwelijke presentators ! Weg er mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tijd dat dit bommetje wordt gedropt door Geraldine en Peter vanavond...![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tijd dat dit bommetje wordt gedropt door Geraldine en Peter vanavond...![]()
Kerel onzin lullen. Innerlijke is het aller belangrijkste, dan is een mooi uiterlijk meegenomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kerel net doen alsof hij bij een vrouw het eerst het innerlijk beoordeelt
dat zijn er nog steeds geen 15000quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarom bullshit? De grote polls op FB (waar de site zich waarschijnlijk op baseert) geven hetzelfde beeld:
[ afbeelding ]
Kerel denkende dat hij dat door truitje en BH kan beoordelenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kerel slechte ogen hebben. Tieten zijn echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Zoiets zal het ook zijn vanavond.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarom bullshit? De grote polls op FB (waar de site zich waarschijnlijk op baseert) geven hetzelfde beeld:
[ afbeelding ]
ik kijk naar ogenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:06 schreef suzi1 het volgende:
je ziet een mooit uiterlijk en daarna bekijk je t innerlijk
Niets concreets. Dit is echt over hier na.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben vera en dimitri eigenlijk nog met elkaar een gesprek gehad op de streams om afspraken te maken voor hierna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |