SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Ik vind Nawel toch wel mooier dan Gracequote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is een kwestie van smaak
ik vind Grace mooier
ik wil nawel wel zien na een zwangerschapquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Nawel toch wel mooier dan Grace
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik word niet zo snel opgewonden van een string
Ik zal er eentje aanschaffen🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil nawel wel zien na een zwangerschap
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik zal er eentje aanschaffen🤣pics or it didn't happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
allesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Waar letten jullie vrouwen allemaal op
Vind het primabella zo, snap niet hoe jullie dat zo snel doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
@ Dark als je een andere TT wilt roep maar!
Als je een andere TT wilt vraag ik of iemand hem aanpastquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:57 schreef DarkRaven70 het volgende:
Thnx Greys, krijg het niet voor elkaar om een topic juist te openen
teveel in DTS (ONZ)gepostquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:58 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Vind het primabella zo, snap niet hoe jullie dat zo snel doen
Bij Grey welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:59 schreef suzi1 het volgende:
je gelaat veranderd toch niet na een zwangerschap?
Dan is ze toch nog steeds een mooie vrouw? Maar dan één die zwanger is geweest. Wat stretch-marks, paar kilotjes er bij wellicht, maar da's allemaal normaal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is echt bsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Flow3r het volgende:
wat een bullshit![]()
Dimi er uit aub
[ afbeelding ]
Je kaapt gewoon een TT.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een andere TT wilt vraag ik of iemand hem aanpast
ben niet blauw anders had ik het gedaan
Waarvan aktequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Flow3r het volgende:
wat een bullshit![]()
Dimi er uit aub
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:01 schreef Tourniquet het volgende:
Wat is Grace aan het doen? Strijken met pannen heet water?
Kerel alleen op het uiterlijk lettenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan is ze toch nog steeds een mooie vrouw? Maar dan één die zwanger is geweest. Wat stretch-marks, paar kilotjes er bij wellicht, maar da's allemaal normaal.
Wat ik nog nooit heb gezien is een lelijke vrouw die na een zwangerschap ineens mooi was
Dus als uitgangspunt kies ik liever een mooie vrouw
Liefst ook mooi van binnen. En daar faalt Nawel dan weer compleet.
dat kan ook zeker wel veranderenquote:
iig bevalling op bed, als dat teveel moeite is keizersneetjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een team... waarbij '-mi' gestemd heeft op 'sala-'.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Blackprinces het volgende:
Team salami klaar voor de liveshow
Kerel niet mijn hele bericht lezenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kerel alleen op het uiterlijk letten
en ze is nepquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan is ze toch nog steeds een mooie vrouw? Maar dan één die zwanger is geweest. Wat stretch-marks, paar kilotjes er bij wellicht, maar da's allemaal normaal.
Wat ik nog nooit heb gezien is een lelijke vrouw die na een zwangerschap ineens mooi was
Dus als uitgangspunt kies ik liever een mooie vrouw
Liefst ook mooi van binnen. En daar faalt Nawel dan weer compleet.
Ik gok van nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:01 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me wel af of ze er zouden bij staan als Salar door krijgt dat Dimitri hem voor de bus heeft gegooid met de nominaties.
De wat? Niet van die moeilijke termen gebruikenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan ook zeker wel veranderen
zwangeschaps masker bijvoorbeeld
Ik verdenk ook neptieten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ze is nep
nep lippen en nep tanden
ik begreep t al die tijd ook niet, maar is combi van salar en dimiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:02 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wat een team... waarbij '-mi' gestemd heeft op 'sala-'.
Kerel op het einde iets vertellen over innerlijk enzoquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik verdenk ook neptieten.
Erger nog: nepkarakter
Tijd dat dit bommetje wordt gedropt door Geraldine en Peter vanavond...quote:
wel je tanden tot gort laten vijlenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Durft ze niet vertelde ze van de week.
Kerel net doen alsof hij bij een vrouw het eerst het innerlijk beoordeeltquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kerel op het einde iets vertellen over innerlijk enzo
Kerel slechte ogen hebben. Tieten zijn echtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik verdenk ook neptieten.
Erger nog: nepkarakter
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:02 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wat een team... waarbij '-mi' gestemd heeft op 'sala-'.
Ik hou niet van die 2 vrouwelijke presentators ! Weg er mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tijd dat dit bommetje wordt gedropt door Geraldine en Peter vanavond...![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tijd dat dit bommetje wordt gedropt door Geraldine en Peter vanavond...![]()
Kerel onzin lullen. Innerlijke is het aller belangrijkste, dan is een mooi uiterlijk meegenomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kerel net doen alsof hij bij een vrouw het eerst het innerlijk beoordeelt
dat zijn er nog steeds geen 15000quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarom bullshit? De grote polls op FB (waar de site zich waarschijnlijk op baseert) geven hetzelfde beeld:
[ afbeelding ]
Kerel denkende dat hij dat door truitje en BH kan beoordelenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kerel slechte ogen hebben. Tieten zijn echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Zoiets zal het ook zijn vanavond.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarom bullshit? De grote polls op FB (waar de site zich waarschijnlijk op baseert) geven hetzelfde beeld:
[ afbeelding ]
ik kijk naar ogenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:06 schreef suzi1 het volgende:
je ziet een mooit uiterlijk en daarna bekijk je t innerlijk
Niets concreets. Dit is echt over hier na.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben vera en dimitri eigenlijk nog met elkaar een gesprek gehad op de streams om afspraken te maken voor hierna
Alleen afgesproken dat ze elkaar weer gaan zien. Verder niks volgens mijquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben vera en dimitri eigenlijk nog met elkaar een gesprek gehad op de streams om afspraken te maken voor hierna
zeg ik nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik gniffel met je mee. Maar waar zitten we om te gniffelen Suuz ?
jullie letten helemaal niet opquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoiets zal het ook zijn vanavond.
Ps: Neem Grey niet te serieus, lieve meid, maar ook een beperking. Niet aan Grey vertellen
Zoals iedereen elkaar wil zien na afloop...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen afgesproken dat ze elkaar weer gaan zien. Verder niks volgens mij
wie gaat er Freek??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoals iedereen elkaar wil zien na afloop...
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kerel denkende dat hij dat door truitje en BH kan beoordelenKerel denken dat ik geen oog voor detail heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Heb je mijn ogen nog niet gezienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk naar ogen
ogen zijn de spiegel van de ziel
Ik ben een zielquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk naar ogen
ogen zijn de spiegel van de ziel
in je ui zettenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:08 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Heb je mijn ogen nog niet gezien![]()
Oh, het gaat je om die 15.000, ik dacht om de uitslag dat Dimi onderaan stond.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zijn er nog steeds geen 15000
Ok, dus als jij een vrouw op straat ziet lopen, dan beoordeel je van afstand hoe haar karakter is?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kerel onzin lullen. Innerlijke is het aller belangrijkste, dan is een mooi uiterlijk meegenomen.
Ik quote dit wel, maar kan het niet lezen, kan iemand mij even vermelden wat Grey hier verteldquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
jullie letten helemaal niet op![]()
![]()
ze hebben het over 15000 stemmen
![]()
nee die uitslag op FB is vooral nawelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh, het gaat je om die 15.000, ik dacht om de uitslag dat Dimi onderaan stond.
Ik vermoed dat hij gewoon al die polls bij elkaar heeft opgeteld.![]()
(wat natuurlijk lang geen unieke stemmen zijn, want iedereen stemt op meerdere polls)
Moet je niet willen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik quote dit wel, maar kan het niet lezen, kan iemand mij even vermelden wat Grey hier verteld
aaahquote:
SCHIET AAN DE KIJKER!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die uitslag op FB is vooral nawel
op twitter Salar
dus ben benieuwd of ze gewoon denken schiet aan de kijker en dimi er in laten
Goeedddddddddddddquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik quote dit wel, maar kan het niet lezen, kan iemand mij even vermelden wat Grey hier verteld
Ik zie van afstand al, dat is een vrouw met een mooi karakterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, dus als jij een vrouw op straat ziet lopen, dan beoordeel je van afstand hoe haar karakter is?
Nee dus, dat kun je pas na een poosje zeggen. En als ze dan foeilelijk is, is de kans dat je de moeite gaat nemen om uit te vinden of ze misschien een fantastisch karakter heeft toch een stuk kleiner.
Daarnaast, er zijn een paar miljard vrouwen op aarde. Een boel daarvan hebben een geweldig karakter. En een boel dáárvan zien er ook nog eens goed uit. Dus er zijn er maar zat die aan beide eisen voldoen. Dus waarom dan settelen voor een knappe met een lelijk karakter, of een lelijke met een mooi karakter? Allebei kan tenslotte ook.
En aangezien ik het uiterlijk redelijk snel kan beoordelen, is dat toch echt het eerste "vinkje" dat gezet moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |