abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 2 februari 2022 @ 13:09:23 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203471862
Wat is het?
IJshockeyicoon Frans Henrichs legt het het best uit, lang verhaal maar wel leuk

quote:
’GE­CON­TROLEERDE WAANZIN!’ Zo noemde een van mijn HBS-ler­aren het ijshock­ey, toen hij het in 1938 voor het eerst zag. Maar… nu, meer dan der­tig jaar lat­er, gaat er ​‘s win­ters geen week voor­bij of hij zit bij een wed­stri­jd te kijken.
SPOILER: de rest van het lange verhaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe werkt het?
Toen ik nog een klein jongetje was werkte het vrij simpel 'schouders hoog, stick laag en niet over meer dan 2 lijnen passen.'
Dat ligt nu allemaal wat genuanceerder maar de Nederlandse ijshockeybond heeft de regels allemaal (heleboel iig) netjes met filmpjes erbij op youtube staan:
https://www.youtube.com/p(...)P4FbUmC6203DEw_CCfi5
Dus als je een rare term hoort check het bij teamStripes of vraag het in het topic :)

Waar doet de NHL?
De sterkste competitie doet ook deze editie niet mee, dit keer niet vanwege een ongeschil met het IOC maar vanwege een coronagolf waardoor ze simpelweg niet meer genoeg tijd kunnen vrij maken om de competitie ervoor stil te leggen.
quote:
"The National Hockey League respects and admires the desire of NHL players to represent their countries and participate in a ‘best on best’ tournament. Accordingly, we have waited as long as possible to make this decision while exploring every available option to enable our players to participate in the 2022 Winter Olympic Games,"
https://olympics.com/en/n(...)-olympics-in-beijing

Waar is Nederland?
Nederland zit thuis, de heren zijn zoals verwacht uitgeschakeld in het voorlaatste OKT net als de vrouwen van wie toch wel werd verwacht dat ze minimaal de laatste kwalificatieronde zouden halen.

De eerste ronde bij de heren was echter wel een feestje want FOK! was er natuurlijk bij samen met minimaal 8 andere supporters (maximaal 16) en het was op het terrein van het grote FC Barcelona maar dat was niet zo'n feestje als je zou denken.

IJshockeyers hakken Mexico in de pan op OKT
Oranje ijshockeyers leggen ook Taiwan over de knie op OKT
IJs kapot, OKT-wedstrijd Nederland-Spanje gestaakt

zijn de dames een beetje lekker?
Weet niemand, er is een flinke laag bescherming nodig om ijshockey te spelen en de dames spelen met een volledig gezichtsmasker (en zonder bodychecks).

waarom?
Weet niemand.

Hoe werkt het op de spelen?
Hetzelfde als overal maar dan een stuk strenger dus we gaan itt de landelijke competitie waarschijnlijk geen knokpartijtjes zien helaas tenzij er echt heftige onenigheden ontstaan want de scheidsen fluiten voor alles wat ze zien.

De heren spelen in 3 groepjes van 4 ... één keer tegen elkaar onderling en daarna start de knockout fase waarin in een een enkele wedstrijd tot en met de finale met de tegenstander afgerekend moet worden.

De dames spelen in 2 groepjes van 5 gevolgd de knockoutfase.

Stadions zien er ookweer prima uit voor een ijshockeydreumes als China.
Het land staat 32ste bij de heren en 20ste bij de vrouwen, Nederland staat bij de heren 28ste en 18de bij vrouwen dus als Nederland een keer de winterspelen pakt dan kunnen we er prima bij zijn w/ .

Finale van de vorige spelen was fakeRusland tegen Duitsland.

FakeRusland won in overtime maar gelukkig verloren de moffen *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 02-02-2022 22:59:48 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 2 februari 2022 @ 13:09:39 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203471863
speelschema weet ik niet
  Moderator woensdag 2 februari 2022 @ 13:17:16 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203471954
De Zweedse dames moesten zichzelf voor het eerst kwalificeren omdat ze hebben gestaakt vanwege een geschil met de bond over de betaling van de dames maar dit ging vrij eenvoudig

verder is er na de vroege uitschakeling van de oranje dames en het late afhaken van de NHL weinig bijzonders gebeurt in de aanloop naar dit toernooi

geen idee wie de favorieten zijn nu want ik ken het leeuwendeel van de spelers niet, ik gok Canada en Rusland en totaal niet china :P.

[ Bericht 11% gewijzigd door sp3c op 02-02-2022 13:47:21 ]
pi_203472654
Mooie OP. ^O^
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203472693
Dat ijshockey niet zo populair is hier, is echt zo jammer, nee we gaan rondjes rijden.
We zijn goed in hockey, we zijn goed in schaatsen, maar ijshockey weer niet en het is zo'n mooie snelle sport.

Met een leuke geschiedenis, dat vechten heeft een oorsprong.
pi_203472728
Geen idee wie de favorieten zijn. Maar het niveau is ook buiten de NHL hoog.

Canada en de VS spelen met een mix van collegespelers, profspelers uit de lagere leagues (AHL, de affiliatie league van de NHL waar men talent of iets mindere spelers stalt, vergelijkbaar met de G-League bij de NBA) en profspelers uit de Europese competities.

Geen idee hoe sterk de teams nu zijn, maar normaal gesproken zijn bv Rusland, Zweden, Finland (alle drie in poule C) wel altijd favoriet of kanshebber. Evenals Tsjechië, de VS en Canada.

Geen Slowakije er bij. Verrassend.
Wel Denemarken. Verrassender.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Admin woensdag 2 februari 2022 @ 22:23:01 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_203480557
Puike OP.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 05:29:42 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203482857
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef christmastsunami het volgende:
Dat ijshockey niet zo populair is hier, is echt zo jammer, nee we gaan rondjes rijden.
We zijn goed in hockey, we zijn goed in schaatsen, maar ijshockey weer niet en het is zo'n mooie snelle sport.

Met een leuke geschiedenis, dat vechten heeft een oorsprong.
We kunnen het wel (redelijk) maar we komen niet voorbij amateur/semi pro en als je met deze jongens mee wil gaan doen dan moet die stap echt gezet gaan worden ...

Probleem is wanbeleid aan de top, goedbedoeld neem ik aan maar het blijft wanbeleid

Dit seizoen is een mooi voorbeeld, de clubs in Beneliga hebben door corona min of meer anderhalf jaar kunnen onderhandelen over de opzet

We gaan van 3 imports naar 2 (Heerenveen 1 minder als sanctie voor een faillissement in de zomer) maar als je een buitenlandse student in je stad hebt die het niveau aan kan mag je er 1 opstellen

Dus Heerenveen regelt 1 buitenlander en een student die toevalligerwijs enkel tijdens het seizoen in Nederland stage loopt

Beneliga zegt, nee zo werkt dat niet!
Vervolgens gaan ze naar de rechter en blijkt dat het nieuwe reglement nog niet is geuploaded en het oude nog geldig is

Dus geen student maar weer drie imports (Heerenveen 2) en iedereen #mad

En er gaat geen jaar voorbij zonder dit soort gezeik :')
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 05:53:14 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203482876
Ik hou er wel van maar de BS die je ieder jaar langs ziet komen in het belang van de sport is insane

Daarom zijn we er niet goed in
pi_203485809
Japanse dames winnen met 3-1 van Zweden
pi_203489453
WTF _O-
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_203489480
Met 2:20 te gaan scoort Finland de 2e goal. Echter zowel de scheids als de VAR hebben dit niet opgemerkt en pas na het einde kwam dit aan het licht. De klok is nu teruggezet om de laatste 2:20 opnieuw te spelen. _O-
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_203494540
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:18 schreef Salina het volgende:
Geen idee wie de favorieten zijn. Maar het niveau is ook buiten de NHL hoog.

Canada en de VS spelen met een mix van collegespelers, profspelers uit de lagere leagues (AHL, de affiliatie league van de NHL waar men talent of iets mindere spelers stalt, vergelijkbaar met de G-League bij de NBA) en profspelers uit de Europese competities.

Geen idee hoe sterk de teams nu zijn, maar normaal gesproken zijn bv Rusland, Zweden, Finland (alle drie in poule C) wel altijd favoriet of kanshebber. Evenals Tsjechië, de VS en Canada.

Geen Slowakije er bij. Verrassend.
Wel Denemarken. Verrassender.
Je hebt het over het mannentoernooi van de Olympische Spelen van 2022 :?

Slowakije doet gewoon mee. Die zitten in poule C met Zweden en Finland (en Letland). Rusland zit in poule B.

Rusland zal wel aantreden met 'n selectie KHL-spelers. Da's vrij behoorlijk natuurlijk. Canada heeft ook aardig wat KHL-ers en spelers die in Europa spelen. Paar AHL-ers maar. Zweden mix van KHL-ers en spelers die in eigen land spelen wat een hoog niveau is. Tsjechië vooral KHL, Zweden en Zwitserland. Finland ook weer vooral KHL.

VS wordt niks, die komen vooral met NCAA-spelers. College-spelers zeg maar.

Ik zet m'n geld in op Rusland, outsiders Zweden, Finland en Tsjechië.
pi_203494582
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je hebt het over het mannentoernooi van de Olympische Spelen van 2022 :?

Slowakije doet gewoon mee. Die zitten in poule C met Zweden en Finland (en Letland). Rusland zit in poule B.

Rusland zal wel aantreden met 'n selectie KHL-spelers. Da's vrij behoorlijk natuurlijk. Canada heeft ook aardig wat KHL-ers en spelers die in Europa spelen. Paar AHL-ers maar. Zweden mix van KHL-ers en spelers die in eigen land spelen wat een hoog niveau is. Tsjechië vooral KHL, Zweden en Zwitserland. Finland ook weer vooral KHL.

VS wordt niks, die komen vooral met NCAA-spelers. College-spelers zeg maar.

Ik zet m'n geld in op Rusland, outsiders Zweden, Finland en Tsjechië.
Ah ja, ik zie het. Ik was in de war met Rusland, die zitten in poule B. Vlag heeft dezelfde kleuren. 8)7
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 21:44:25 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203494654
helaas nog steeds fakeRusland, die krijgen die witte vlag met olympische ringen
pi_203494796
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 05:29 schreef sp3c het volgende:

[..]
We kunnen het wel (redelijk) maar we komen niet voorbij amateur/semi pro en als je met deze jongens mee wil gaan doen dan moet die stap echt gezet gaan worden ...

Probleem is wanbeleid aan de top, goedbedoeld neem ik aan maar het blijft wanbeleid

Dit seizoen is een mooi voorbeeld, de clubs in Beneliga hebben door corona min of meer anderhalf jaar kunnen onderhandelen over de opzet

We gaan van 3 imports naar 2 (Heerenveen 1 minder als sanctie voor een faillissement in de zomer) maar als je een buitenlandse student in je stad hebt die het niveau aan kan mag je er 1 opstellen

Dus Heerenveen regelt 1 buitenlander en een student die toevalligerwijs enkel tijdens het seizoen in Nederland stage loopt

Beneliga zegt, nee zo werkt dat niet!
Vervolgens gaan ze naar de rechter en blijkt dat het nieuwe reglement nog niet is geuploaded en het oude nog geldig is

Dus geen student maar weer drie imports (Heerenveen 2) en iedereen #mad

En er gaat geen jaar voorbij zonder dit soort gezeik :')
Beneliga en Nederlandse ijshockey is een zooitje.

Maar het is ook gewoon een relatief kleine amateursport. Dat betekent weinig aanwas en een hele matige opleiding.

Wie echt wat kan, moet al snel wegwezen uit Nederland. Dat betekent naar Duitsland of beter nog naar de VS of Canada. Dat gaat natuurlijk niet elk gezin doen voor een ijshockeyend kind. En blijf je langer in Nederland, dan ga je heel ver achter lopen op ijshockeyende kids die in andere landen wel een opleiding op niveau krijgen. Als senior ergens import gaan spelen is ook vrijwel kansloos. Van het niveau van 'n Nederlandse spelers zijn er genoeg te vinden in de VS en Canada.

Aantal Nederlanders wat redelijk kan hockeyen is vrij beperkt. Dus die zijn gewild onder de Nederlandse teams, waardoor ze vaak veel meer risico nemen dan goed voor ze is. Het zijn allemaal amateurclubs, de een nog wat amateuristischer dan de ander, die gaan zitten bieden op die paar Nederlandse spelers die overweg kunnen met 'n stick en dan imports gaan halen.

Enige club die 'n beetje goed georganiseerd is, is Tilburg. Verder spelen er nog een paar Nederlanders in het buitenland.

Tilburg is top op het 3e niveau in Duitsland en zou met versterking van de betere Nederlanders, misschien sub-top zijn op het tweede niveau.

En dat terwijl Duitsland, dat toch een beetje de onderkant is van het Olympische veld, speelt met vooral DEL-spelers. Da's een niveau hoger en het verschil tussen de DEL en 2e niveau is vrij behoorlijk.

Los van Spong is bv. Dalhuisen voor Nederland al een exceptioneel talent. Als kind ook al naar Canada gegaan. Maar die haalt het dan al niet eens in de AHL en speelde in Duitsland bijvoorbeeld op het 2e niveau.

Zelfs met 'n team met allemaal spelers van het kaliber Dalhuisen leg je het dus in principe af tegen Duitsland.

Ben bang dat het dus kansloos is. Al zou de Beneliga goed georganiseerd zijn, dan nog is het niveau veel te laag. Je zou NC's in kunnen laten vliegen, maar die moeten twee jaar bij een Nederlandse club gespeeld hebben. NC's van het niveau dat nodig is om de OS te halen, zijn onbetaalbaar voor Nederlandse clubs.

Import die Tilburg nu heeft gehaald is een ex-AHL-er, die daarna niet verder is gekomen dan Engeland en 2e niveau Duitsland. Daar zou je er al een stuk of 15 van nodig moeten hebben minimaal om een beetje in de buurt te komen van het hoogste niveau. Da's onbetaalbaar en dan is het nog maar de vraag natuurlijk of die spelers zin hebben in het WK. Da's ook vaak het probleem geweest dat spelers die wel in aanmerking komen voor Oranje uiteindelijk geen zin hadden of ergens PO's moesten gaan spelen.
pi_203495560
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:25 schreef hole1988 het volgende:
Met 2:20 te gaan scoort Finland de 2e goal. Echter zowel de scheids als de VAR hebben dit niet opgemerkt en pas na het einde kwam dit aan het licht. De klok is nu teruggezet om de laatste 2:20 opnieuw te spelen. _O-
Nee, dit kan echt niet _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203495888
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het kan zijn dat ze zich lieten verlijden door het geluid, want het klonk alsof het tegen de paal ging, maar hij kwam tegen de camera.
pi_203496192
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dit klinkt als een fout die ze bij de lokale ijshockeyclub maken, dit mag niet gebeuren tijdens een WK of OS. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_203497212
pi_203497531
quote:
Die commentator is ook een blinde zeg, die heeft pas na 6 herhalingen door dat die puck tegen de camera komt, overigens vreemd dat de scorende speler niet direct protesteert .....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 05:25:05 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203497536
Video review was terwijl het spel onderweg was, dan gaat de scheids pas kijken als het spel weer stil ligt (eind van de wedstrijd in dit geval) en als er een aanpassing gedaan moet worden dan krijg je je tijd terug :P

Gebeurt niet zoveel maar je gaat het waarschijnlijk nog wel een paar keer zien dit toernooi

[ Bericht 3% gewijzigd door sp3c op 04-02-2022 06:17:16 ]
  Redactie Sport vrijdag 4 februari 2022 @ 07:13:53 #23
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203497650
quote:
88s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 05:25 schreef sp3c het volgende:
Video review was terwijl het spel onderweg was, dan gaat de scheids pas kijken als het spel weer stil ligt (eind van de wedstrijd in dit geval) en als er een aanpassing gedaan moet worden dan krijg je je tijd terug :P

Gebeurt niet zoveel maar je gaat het waarschijnlijk nog wel een paar keer zien dit toernooi
Duurde dat zo lang ja?
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 07:44:00 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203497746
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 07:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Duurde dat zo lang ja?
Twee minuten zonder fluitje is niet heel extreem
pi_203497776
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef Salina het volgende:

[..]
Ah ja, ik zie het. Ik was in de war met Rusland, die zitten in poule B. Vlag heeft dezelfde kleuren. 8)7
Ja en Rusland speelt onder die nepvlag.
  Redactie Sport vrijdag 4 februari 2022 @ 07:59:21 #26
pi_203497811
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 07:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
Twee minuten zonder fluitje is niet heel extreem
Dus meer toeval dat het zo lang duurde in combinatie met dat de regels stellen dat er niet onderbroken mocht worden.

Het klonk meer alsof iedereen ook al dacht dat het klaar was, dat is dan wel weer ietwat vreemd.
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 08:53:26 #27
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203498215
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dus meer toeval dat het zo lang duurde in combinatie met dat de regels stellen dat er niet onderbroken mocht worden.

Het klonk meer alsof iedereen ook al dacht dat het klaar was, dat is dan wel weer ietwat vreemd.
Kan me voorstellen dat ze er met 5-1 niet meer mee bezig waren

Als ze het zelf al gezien hebben
pi_203498452
Fragmentje van Finland-USA even terug gezien. Ik dacht ook wel meteen dat het een goal was, eerlijk gezegd. Was toch wel redelijk zichtbaar dat hij via de camera terug kwam.
pi_203499759
China speelt met alleen maar KHL-ers. Niet gek, want ze hebben een KHL-team.

Aardig wat spelers een Chinese pas gegeven, die bij hun KHL spelen en sommigen ook NHL en AHL gespeeld. Later dit jaar moet Nederland op het WK (4e niveau) tegen China. Als die met dit team spelen, dan is dat kansloos voor Nederland.
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 11:24:09 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203499856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 09:14 schreef Salina het volgende:
Fragmentje van Finland-USA even terug gezien. Ik dacht ook wel meteen dat het een goal was, eerlijk gezegd. Was toch wel redelijk zichtbaar dat hij via de camera terug kwam.
ja er is gewoon niet meer gefloten, dit was het eerste moment dat ze het kon bekijken en ze was er ook al vrij vlotjes uit

heeft verder niets met het niveau te maken, dit zie je van de NHL tot de Eredivisie gebeuren ... Beneliga niet helaas want de Belgen hadden deze high tech allemaal niet en het lijkt een beetje van de agenda te zijn verdwenen

verder protesteert de dame niet omdat het spel doorgaat en ze andere dingen te doen heeft, daarnaast loop je het risico dat de scheids je nog een straf geeft ook als je gaat lopen jengelen want dat is in principe voor behouden aan de (assistent) captains ... mits beleefd
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 11:27:34 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203499903
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:16 schreef Halcon het volgende:
China speelt met alleen maar KHL-ers. Niet gek, want ze hebben een KHL-team.

Aardig wat spelers een Chinese pas gegeven, die bij hun KHL spelen en sommigen ook NHL en AHL gespeeld. Later dit jaar moet Nederland op het WK (4e niveau) tegen China. Als die met dit team spelen, dan is dat kansloos voor Nederland.
als ik het goed begrijp is er hier en daar wat dispensatie verleend om het team op niveau te krijgen, het is niet gegarandeerd dat dat voor het WK ook het geval is
pi_203500016
quote:
88s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:27 schreef sp3c het volgende:

[..]
als ik het goed begrijp is er hier en daar wat dispensatie verleend om het team op niveau te krijgen, het is niet gegarandeerd dat dat voor het WK ook het geval is
Waar staat dat ergens?

Hebben volgens mij wel allemaal twee jaar voor een Chinese club gespeeld. Chinese naturalisatieregels zijn nogal strict, maar wellicht maken ze daar voor sporters uitzonderingen. Voetbal spelen er inmiddels ook al wat Brazilianen voor China.
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 11:43:10 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203500144
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:35 schreef Halcon het volgende:

[..]
Waar staat dat ergens?

Hebben volgens mij wel allemaal twee jaar voor een Chinese club gespeeld. Chinese naturalisatieregels zijn nogal strict, maar wellicht maken ze daar voor sporters uitzonderingen. Voetbal spelen er inmiddels ook al wat Brazilianen voor China.
zal een szoeken

iirc zit er een aantal tussen die met hun tweede jaar bezig zijn
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 11:46:39 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203500192
zou wel lekker zijn als de Russen met hun oliegeld een keer een team in Nederland zouden plaatsen, dan zijn we er over 4 jaar gewoon bij _O-
pi_203500281
quote:
88s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:46 schreef sp3c het volgende:
zou wel lekker zijn als de Russen met hun oliegeld een keer een team in Nederland zouden plaatsen, dan zijn we er over 4 jaar gewoon bij _O-
Kroatië zat ook even in de lift toen ze veel Kroatische-Canadezen haalden en KHL speelden. Daarna nog even EBEL gespeeld, maar ook daar weg door financiële problemen.

Italië heeft ook vaak best wel wat "Canadezen" erin staan.

Ja, zoiets (wat niet gaat gebeuren :) ) zou de enige kans zijn. Voor bv. Tilburg is DEL2 ook wel de max. En in dat geval zullen ze ook wel met meer dan één import gaan spelen.
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 11:59:22 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203500341
GB is het ook gelukt (spelen niet maar die spelen op wk's tegen Canada enzo) en die waren niet heel lang geleden vergelijkbaar met Oranje

hoe?

minder wanbeleid ... en een paar Canadezen (waaronder Evan Mosey die nog bij Herentals heeft gespeeld) :P

het is moeilijk maar begin maar eens een paar jaar normaal te doen
pi_203500584
quote:
88s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:59 schreef sp3c het volgende:
GB is het ook gelukt (spelen niet maar die spelen op wk's tegen Canada enzo) en die waren niet heel lang geleden vergelijkbaar met Oranje

hoe?

minder wanbeleid ... en een paar Canadezen (waaronder Evan Mosey die nog bij Herentals heeft gespeeld) :P

het is moeilijk maar begin maar eens een paar jaar normaal te doen
Staan wel 5-6 goede Canadezen in. Goed, da's geen China waar straks driekwart geïmporteerd is, maar het helpt wel.

Competitie staat ook wel inderdaad. Redelijk aantal teams, redelijk aantal toeschouwers, behoorlijke imports. Denk ook bijna drie keer zoveel ijshockeyers als Nederland.

Het zal op allerlei fronten een paar stappen beter moeten. Veel dingen hangen ook wel samen. Belangstelling en aanwas van ijshockeyspelers, aanwas van ijshockeyspelers en de kans op goede spelers, belangstelling en inkomsten, belangstelling en internationale prestaties, etc.

Sommige dingen bijten elkaar ook in de praktijk. Ene kant is het goed als er goede imports komen, want dan spelen en trainen Nederlandse spelers op hoger niveau. Een niet-NC of iemand die al geen recht heeft op een NL pas, zal wel vijf jaar moeten blijven en zich moeten naturaliseren om voor NL te kunnen spelen. In de praktijk is dat best lang.

Maar imports kosten natuurlijk wel geld en kan ten koste gaan van ijstijd en kansen voor Nederlandse spelers. Maar als je imports flink gaat beperken, dan vertillen clubs zich wel aan het weglokken van Nederlandse spelers bij elkaar.
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 12:26:33 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203500684
ik ben al blij met een paar jaar zonder bullshit, kijken we dan wel waar we staan en hoe we verder moeten

5 jaar met dezelfde teams en dezelfde regels en dezelfde competitieopzet ... de huidige generatie is toch verloren, veel internationals nemen niet eens meer op als de bond ze belt _O-
pi_203500981
quote:
88s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:26 schreef sp3c het volgende:
ik ben al blij met een paar jaar zonder bullshit, kijken we dan wel waar we staan en hoe we verder moeten

5 jaar met dezelfde teams en dezelfde regels en dezelfde competitieopzet ... de huidige generatie is toch verloren, veel internationals nemen niet eens meer op als de bond ze belt _O-
Met de huidige generatie ga je in elk geval niet veel verder komen. Misschien incidenteel eens, als iedereen beschikbaar is en met een goede voorbereiding (dat schort er vaak ook al aan), het 2e niveau halen.

Jeugd speelt ook allemaal niet heel hoog. U20 en U18 op het vijfde niveau.

Door de coronamaatregelen zal het financieel vast allemaal niet beter zijn geworden bij Nederlandse ijshockeyclubs.

In Nederland zou elk team normaal moeten doen inderdaad, maar dat valt niet mee. Op dit moment is Nederland, denk ik, ook wel te klein voor een competitieve league van 8 a 10 clubs van redelijk niveau voor Nederlandse begrippen.

Verder is het de vraag wat Tilburg gaat doen. Elk jaar meespelen in de DEL2 zonder de finale te mogen spelen en te kunnen promoveren, dat gaat ook vervelen. Weet niet of daar op korte termijn verandering in komt. Dat kan eigenlijk alleen als DEL2 en Oberliga-clubs er anders over gaan denken, bijvoorbeeld omdat er weer een hoop clubs omvallen / om dreigen te vallen. Vooralsnog hebben ze liever Zuid-Duitse teams, hoe niet competitief die ook zijn.

Alternatieven zijn er ook niet echt. Terug naar Nederland dan zet je een flinke stap terug en zit je elk jaar weer met het gezeik wie er meedoen aan de competitie, wat het format is, etc. Frankrijk lijkt me qua reisafstanden te groot. Alpen Liga ook. En UK is ook weer niet heel erg praktisch.
pi_203514320
Pijnlijk dagje aan het worden voor de Finse vrouwen :D .
pi_203514352
En daar is nummer 10. :o
pi_203521698
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 07:12 schreef WAvanBuren het volgende:
En daar is nummer 10. :o
11 inmiddels al :)
  Moderator zondag 6 februari 2022 @ 22:45:39 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203544994
koude oorlog is weer aan

let them fight, LET THEM FIGHT!!!
  woensdag 9 februari 2022 @ 10:38:08 #44
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203580015
Mannentoernooi is begonnen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_203580053
Yes. Rusland staat met 1-0 voor.
  woensdag 9 februari 2022 @ 10:51:51 #46
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203580173
Knokken
Musica Español
Come On
pi_203580187
He het is geen NHL, hoor.
pi_203580755
Valt niks tegen van Zwitserland.
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 12:31:42 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203581621
tijd dat ze een medaille pakken
pi_203584278
Tsjechië staat tegen Denemarken met 17 - 4 qua schoten op doel voor, maar staat desondanks toch achter na één periode: 0-2

:')
U MAD?
pi_203584907
1-2 inmiddels. Schotenverhouding 12 om 27.
pi_203594755
Is de NOS live-live?
pi_203594954
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 09:41 schreef GlennQuagmire het volgende:
Is de NOS live-live?
Ik kijk het niet op de NOS. Op de NOS komt er de hele tijd andere onzin doorheen. Soort van schakelprogramma maken ze er van. Deden ze met de zomerspelen ook al. Erg irritant als je gewoon één bepaalde wedstrijd wilt volgen.
pi_203594989
Prima kol van de Finnen.
pi_203595063
En de 3-1. Dit is gespeeld.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 februari 2022 @ 11:21:35 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_203596003
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:09 schreef WAvanBuren het volgende:
En de 3-1. Dit is gespeeld.
Nu wel. 5-2

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 10 februari 2022 @ 11:47:44 #57
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203596403
Gespeeld idd 6-2
Musica Español
Come On
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 11:58:31 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203596548
leuk stukje

quote:
De ster van het ijshockey is de achterneef van een Nederlandse verzetsheld

Op 15 augustus 2006 is heel Thunder Bay, een stad van zo'n honderdduizend inwoners aan Lake Superior, uitgelopen om de Stanley Cup te zien. Letterlijk.

Sinds jaar en dag is het gebruikelijk dat alle spelers van de kampioen van de Noord-Amerikaanse profcompetitie NHL de wanstaltig grote trofee een dagje mee naar huis mogen nemen.
meer in de link

https://nos.nl/peking2022(...)erlandse-verzetsheld
pi_203606265
VS wint toch vrij dik van het KHL-team van de Chinezen.
pi_203607291
Tvp
  Moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 05:54:55 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203608055
https://www.trouw.nl/spor(...)k-omdraait~be64f347/

We mogen niet quoten uit trouw maar het is ook wel een heel slecht stukje _O-
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 februari 2022 @ 06:50:34 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_203608121
Eddy Murphy bij de dames van de VS :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 februari 2022 @ 07:21:18 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_203608180
4-1 VS. Moeizaam naar halve finale.

pi_203608589
Rusland gewonnen van Denemarken: 2-0.
pi_203612829
Zweden wint van Slowakije (4-1) en Tsjechë na shootouts van Zwitserland.
pi_203612884
Die poulewedstrijden zijn ook niet meer dan veredelde oefenpotjes. Allemaal door naar de play-off!
pi_203613111
4 naar de QF en de rest naar de PO.
pi_203613587
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:41 schreef Halcon het volgende:
4 naar de QF en de rest naar de PO.
Ja dus allemaal naar de play off, knock out, etc...
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 februari 2022 @ 05:59:52 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_203623675
VS-Canada Eerste periode 2-1

Trouwste user 2022 zaterdag 12 februari 2022 @ 06:05:51 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_203623678
3-1

Trouwste user 2022 zaterdag 12 februari 2022 @ 06:26:18 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_203623688
3-2

Trouwste user 2022 zaterdag 12 februari 2022 @ 06:58:54 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_203623719
4-2

pi_203623952
Edit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203627501
Netjes van de VS.
  Moderator zaterdag 12 februari 2022 @ 12:23:04 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203627516
Al weer ff geleden dat ze van Canada wonnen volgens mij _O_
pi_203627548
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:23 schreef sp3c het volgende:
Al weer ff geleden dat ze van Canada wonnen volgens mij _O_
Ja, 2010 volgens mij in de poulefase. Daarna nam Canada wel revanche in de finale.

Duitsland wint met 3-2 van China.

Straks nog Rusland - Tsjechië en Zwitserland - Denemarken.
pi_203630223
:lijstje:
pi_203630253
Dood topic genot.
pi_203630330
Leeft niet echt in Nederland inderdaad, ijshockey.
pi_203631576
Morgen om 9.40 Finland-Zweden daht ik.
Hoop daar wel wat van te zien.
pi_203631789
Tsjechië wint na OT van de Russen. Denemarken wint van Zwitserland. Russen in de QF. Rest naar de PO of Denemarken moet de beste tweede worden.
  Moderator zaterdag 12 februari 2022 @ 18:21:10 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203631815
Denemarken _O_
pi_203631967
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 18:21 schreef sp3c het volgende:
Denemarken _O_
Begin van de eeuw nog WK spelend op hetzelfde niveau als Nederland. Wel wat beter, maar toch.. :)
pi_203641263
Finland-Zweden
c_/
pi_203641471
:lijstje:
  zondag 13 februari 2022 @ 10:03:29 #86
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_203641492
Zweden genaaid!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Trouwste user 2022 zondag 13 februari 2022 @ 10:15:34 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_203641617
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 09:40 schreef Salina het volgende:
Finland-Zweden
c_/
Leuk affiche

zondag 13 februari 2022 @ 10:31:35 #88
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_203641848
Black Sabbath _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 13 februari 2022 @ 10:40:55 #89
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_203641966
Finland telkens genaaid.
  Trouwste user 2022 zondag 13 februari 2022 @ 10:42:48 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_203641994
quote:
6s.gif Op zondag 13 februari 2022 10:31 schreef Dagoduck het volgende:
Black Sabbath _O_
Was even weg. Wat heb ik gemist ?

zondag 13 februari 2022 @ 10:43:11 #91
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_203641998
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 10:42 schreef tong80 het volgende:

[..]
Was even weg. Wat heb ik gemist ?

Achtergrondmuziekje.
  zondag 13 februari 2022 @ 10:46:43 #92
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_203642035
2-0 Zweden!
pi_203642121
Goaaaal
pi_203642141
Die powerplays nekken Finland wel.
Moet zeggen dat het in de eerste periode (niet kwart, @3rr0r) :+ redelijk gelijk op ging. Wel meer schoten voor Zweden.

Maar twee (overigens best zwaar gestrafte) overtredingen nekken de Finnen nu.
Eerst iemand tegen de keeper geduwd door een Zweed en dan die 5 minuten penalty.

Ah, 3-0 terwijl ik dit schrijf.

Jammer.
  zondag 13 februari 2022 @ 10:55:22 #95
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_203642149
James Wade als coach :D
pi_203642208
Lekker aan t rellen haha
pi_203642247
Hey, een Zweedse straf.
Tis niet waar. }:|

En weer PP Zweden.
4 tegen 3 nu. Veel ruimte.
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 11:04:39 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203642276
Gewoon voor alles fluiten -O-
  zondag 13 februari 2022 @ 11:18:11 #99
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_203642424
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 10:55 schreef Salina het volgende:
Die powerplays nekken Finland wel.
Moet zeggen dat het in de eerste periode (niet kwart, @:3rr0r) :+ redelijk gelijk op ging. Wel meer schoten voor Zweden.

Maar twee (overigens best zwaar gestrafte) overtredingen nekken de Finnen nu.
Eerst iemand tegen de keeper geduwd door een Zweed en dan die 5 minuten penalty.

Ah, 3-0 terwijl ik dit schrijf.

Jammer.
Die straf mbt die keeper was echt heel raar.
pi_203642598
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 11:18 schreef peaceman het volgende:

[..]
Die straf mbt die keeper was echt heel raar.
Wellicht bevond de Finse aanvaller zich al in het blauwe keepersgebied voordat hij geduwd werd. Maar toch...ik had hem niet verwacht die straf.

En de 3-1 na eindelijk een PP voor FIN.
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 11:53:46 #101
9859 crew  Karina
Woman
pi_203642929
Kom op Finland. Nog ff doorzetten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_203642994
Oeh.

JAAAA GOAL 3-3
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 11:56:57 #103
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203642998
Ooooeeeeh
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203643013
Aardige comeback van de Finnen _O_
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 11:58:17 #105
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203643028
Jaaaa *O*
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 11:59:02 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_203643042
Verdomme NOS
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 11:59:23 #107
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203643053
Hè kak.
pi_203643063
De NOS schakelt weg bij de ontknoping om Shorttrack zonder Nederlandsers te laten zien :')
pi_203643083
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 12:00 schreef TheVulture het volgende:
De NOS schakelt weg bij de ontknoping om Shorttrack zonder Nederlandsers te laten zien :')
En ES1 naar biathlon. :{
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 12:03:00 #110
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203643142
quote:
Zware drinkers. :(
pi_203643144
Onbegrijpelijke keuze, niet onverwacht.
sig verwijderd door FA
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 12:10:07 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203643324
Finland Finland *O*
pi_203643361
Ook gewoon de 4-3 *O* :D
  zondag 13 februari 2022 @ 12:19:25 #114
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_203643531
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Ook gewoon de 4-3 *O* :D
Typisch James Wade
pi_203643736
_O_ Suomi _O_

Wat een comeback
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 12:39:22 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203643874
Half uur later beginnen de dametjes te shorttracken hoor, lekker dan NOS :')
pi_203659031
Dan maar de halve finale kijken.

5-1 Amerika gok ik
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_203659365
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 14:17 schreef franklop het volgende:
Dan maar de halve finale kijken.

5-1 Amerika gok ik
Dat wil nog niet echt vlotten. :)
  Trouwste user 2022 woensdag 16 februari 2022 @ 05:36:36 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_203684882
Slowakije-VS 1-0

Trouwste user 2022 woensdag 16 februari 2022 @ 05:40:49 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_203684884
1-1

Trouwste user 2022 woensdag 16 februari 2022 @ 06:10:07 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_203684905
2-1 VS

pi_203684929
quote:
Snap niet dat mensen niet gewoon Eurosport player aanschaffen. Voor ¤9.99 geloof ik kan je alles zien zonder NOS gezever.
U MAD?
pi_203685255
USA out bij de mannen _O-
pi_203685300
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 06:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Snap niet dat mensen niet gewoon Eurosport player aanschaffen. Voor ¤9.99 geloof ik kan je alles zien zonder NOS gezever.
Ik heb de player, maar dan kan ik me nog wel verwonderen over keuzes die de NOS maakt
pi_203685335
Hoe laat zijn de wedstrijdeb vandaag?
  woensdag 16 februari 2022 @ 08:07:05 #126
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203685337
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 07:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik heb de player, maar dan kan ik me nog wel verwonderen over keuzes die de NOS maakt
Daar verwonder ik mij niet over. De prioriteit van de NOS ligt bij schaatsen en shorttrack. De rest is bijzaak.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  woensdag 16 februari 2022 @ 08:08:16 #127
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203685349
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 08:06 schreef Nielsch het volgende:
Hoe laat zijn de wedstrijdeb vandaag?
5.10 USA - Slowakije
7.00 ROC - Denemarken
9.40 Finland - Zwitserland
14.30 Zweden - Canada
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_203685357
Denemarken doet het trouwens ook prima, hebben ze daar een blik import open getrokken trouwens, want die waren volgens mij altijd een paar tandjes minder goed dan bijv Zweden en Finland?
  Trouwste user 2022 woensdag 16 februari 2022 @ 08:09:32 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_203685361
Spannend 2-1 nog 10 minuten

pi_203685431
Kom op Denemarken!
pi_203685458
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 08:08 schreef TheVulture het volgende:
Denemarken doet het trouwens ook prima, hebben ze daar een blik import open getrokken trouwens, want die waren volgens mij altijd een paar tandjes minder goed dan bijv Zweden en Finland?
Ook wel wat geluk hoor dat ze niet met 3-1 of 4-1 achter staan.
  Trouwste user 2022 woensdag 16 februari 2022 @ 08:28:41 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_203685493
Jaaaaaaaa empty net en 2-2 _O_

Trouwste user 2022 woensdag 16 februari 2022 @ 08:50:28 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_203685723
Amerika mag blij zin met zo'n topdoelman. Heerlijke wedstrijd

Trouwste user 2022 woensdag 16 februari 2022 @ 08:53:24 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_203685755
Penalty shots ^O^

Trouwste user 2022 woensdag 16 februari 2022 @ 08:57:46 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_203685799
Slovakjije wint Ha ha ha

pi_203685816
Rocland scoort de 3-1 tijdens PP in laatste periode. Maar goed had ook al 7-1 kunnen zijn.
pi_203686174
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 08:08 schreef TheVulture het volgende:
Nee, geen imports. Twee met een dubbel paspoort, maar die spelen er al lang.

Denemarken is 'n vaste waarde in de A-poule, wat minder afhankelijk van NHL-ers en het zit ook allemaal wel een beetje mee deze OS.
pi_203686388
USA er uit. :D
Helaas niet gezien.

Vanmiddag Canada-Zweden. c_/
  Moderator woensdag 16 februari 2022 @ 09:54:59 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203686390
Denemarken is een heel verhaal

Met beleid van de Cpoule naar de spelen en WK's organiseren in een jaar of 30
pi_203687586
Lekker, scheids krijgt een puck tegen zijn hoofd.
  woensdag 16 februari 2022 @ 11:58:15 #141
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203687699
Finland door
Musica Español
Come On
pi_203688302
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 07:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Tsja…. Ik verwonder me nergens meer over
U MAD?
pi_203691348
Laatste kwart Zweden-Canada maar meepikken
  Moderator woensdag 16 februari 2022 @ 16:21:55 #144
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_203691487
Wtf hoor ik nou Leo Oldenburger bij het ijshockey?
pi_203691499
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:21 schreef Slobeend het volgende:
Ronald van Dam
pi_203691505
Zweden!
  Moderator woensdag 16 februari 2022 @ 16:24:03 #147
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_203691509
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:23 schreef franklop het volgende:

[..]
Ronald van Dam
Ik kijk (keek) via de Discovery app/Eurosport.
pi_203691520
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:21 schreef Slobeend het volgende:
Op Eurosport?

Het lijkt er wel op. Hele bekende stem iig. Oldenburger deed vroeger toch ook altijd het ijshockeycommentaar op ES?
Hij is ook voetbalcommentator nog steeds toch?

En op NL1 ook een bekende commentaarstem.
  Moderator woensdag 16 februari 2022 @ 16:25:40 #149
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_203691530
Het is 100% Oldenburger, was even verrast.
pi_203691533
Boh, USA er al uit en misschien Canada straks. Leuke laatste periode nog. c_/
pi_203691561
VS en Canada al voor de halve finale eruit zou wel een stunt zijn
pi_203691573
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:29 schreef Marcoss het volgende:
VS en Canada al voor de halve finale eruit zou wel een stunt zijn
Valt wel mee als ze het zonder NHL-ers moeten doen. Dan zijn Zweden, Finland en Rusland gewoon beter.
pi_203691672
pi_203691691
Slowakije-Finland
ROC - Zweden

Leuk, leuk.

Finland - Zweden de finale.
U MAD?
pi_203691707
Nou, schakel ROC nog niet uit.

Maar een finale ZWE-FIN of een finale ROC-FIN zie ik wel zitten.

Knetteren. Burenruzie. *O* c_/
pi_203691735
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:43 schreef Salina het volgende:
Nou, schakel ROC nog niet uit.

Maar een finale ZWE-FIN of een finale ROC-FIN zie ik wel zitten.

Knetteren. Burenruzie. *O* c_/
Rusland nou 3x aan het werk gezien, maar gaat allemaal heeeeel moeizaam. Zweden speelt veel leuker.
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 februari 2022 @ 16:46:05 #157
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203691752
Lekkere wedstrijd _O_

Mooi dat Canada en VS al uitgeschakeld zijn. Rusland vond ik niet zo sterk tot nu toe. Finland en Zweden spelen allebei wel lekker. Finland kwam wel geniaal terug tegen Zweden paar dagen geleden.

Slowakije heb ik eigenlijk niet gezien nog.
pi_203691776
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Rusland nou 3x aan het werk gezien, maar gaat allemaal heeeeel moeizaam. Zweden speelt veel leuker.
Ik ben sinds ik ijshockey volg op de WK's en Spelen altijd voor Finland of Zweden. Dus wat mij betreft komt er een finale FIN-ZWE.

Ik heb ook lang niet alles gezien, dus of ROC moeizaam speelt kan ik niet zeggen. Finland vond ik wel sterk in de wedstrijden die ik zag; Zweden ook wel.
pi_203691859
ROC speelt veel minder goed dan je van ze zou verwachten. Vind dat ze de beste selectie hebben. Hoop zelf op Finland - Rusland.

Finland wint denk ik zonder heel veel problemen van Slowakije. Zweden is wel een zware kluif voor Rusland.

VS en Canada zijn zonder NHL-ers geen topfavorieten in elk geval.
  woensdag 16 februari 2022 @ 18:35:30 #160
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_203692824
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:46 schreef Evenstar het volgende:
Lekkere wedstrijd _O_

Mooi dat Canada en VS al uitgeschakeld zijn. Rusland vond ik niet zo sterk tot nu toe. Finland en Zweden spelen allebei wel lekker. Finland kwam wel geniaal terug tegen Zweden paar dagen geleden.

Slowakije heb ik eigenlijk niet gezien nog.
Slowakije heeft best wel wat geluk gehad tegen de VS, maar ja als je als VS de kansen niet afmaakt..
  Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2022 @ 05:08:49 #161
7889 tong80
Spleenheup
pi_203698157
Nu finale ijshockey Canada VS

Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2022 @ 05:10:22 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_203698159
Canada favoriet

pi_203698160
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 05:08 schreef tong80 het volgende:
Nu finale ijshockey Canada VS

Canada VS wie? :P
  Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2022 @ 05:11:15 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_203698161
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 05:10 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Canada VS wie? :P
Grapjas :)

pi_203698162
Nog altijd de brilstand. Dit worden shootouts.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2022 @ 05:15:57 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_203698165
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 05:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Nog altijd de brilstand. Dit worden shootouts.
Heb je de lolijshockeybroek aangetrokken ?

Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2022 @ 05:20:39 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_203698168
1-0 Canada door Spooner. Mooie naam.

pi_203698169
En de mondkapjesact voor offside challenge.
pi_203698170
No kol.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2022 @ 05:23:17 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_203698171
Afgekeurd

Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2022 @ 05:24:02 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_203698172
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 05:23 schreef WAvanBuren het volgende:
No kol.
Ben je nog wakker of er net uit zoals ik?

Nu wel goal Canada

pi_203698175
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 05:24 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ben je nog wakker of er net uit zoals ik?

Nu wel goal Canada

Nog wakker, half 4 stond wekkertje voor de alpine combinatie. :)
  Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2022 @ 05:26:35 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_203698177
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 05:25 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Nog wakker, half 4 stond wekkertje voor de alpine combinatie. :)
Cool

pi_203698179
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 05:26 schreef tong80 het volgende:

[..]
Cool

Twijfel om even 2 uurtjes slaap te pakken. Begint nu wel beetje door te wegen bijna twee weken onregelmatig slapen ;( .
  Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2022 @ 05:30:03 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_203698180
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 05:28 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Twijfel om even 2 uurtjes slaap te pakken. Begint nu wel beetje door te wegen bijna twee weken onregelmatig slapen ;( .
Heb hetzelfde zelden zo onregelmatig geslapen. Maar blijf er nu uit.

pi_203698181
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 05:30 schreef tong80 het volgende:

[..]
Heb hetzelfde zelden zo onregelmatig geslapen. Maar blijf er nu uit.

Haha ja je hebt gelijk als je er net uit bent.
Ik ga wel ff slapen tot uurtje of 9. Slalom en Skicross kijk ik vanmiddag na het kunstschaatsen wel terug.

:W
  Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2022 @ 05:34:04 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_203698182
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 05:32 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Haha ja je hebt gelijk als je er net uit bent.
Ik ga wel ff slapen tot uurtje of 9. Slalom en Skicross kijk ik vanmiddag na het kunstschaatsen wel terug.

:W
See you :)

Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2022 @ 05:37:59 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_203698186
2-0 Canada

Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2022 @ 06:31:23 #179
7889 tong80
Spleenheup
pi_203698233
3-1

Spanning terug

pi_203698333
Amerika heeft een groot probleem.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203698341
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 06:31 schreef tong80 het volgende:
3-1

Spanning terug

Eindstand waarschijnlijk.
#superniger2020
pi_203698347
Ga maar empty netten zo. Dit wordt niet veel meer zo.
pi_203698360
Domme fout om nu te gaan trippen. Twee man meer voor US nu.
pi_203698367
2 - 3
Comeback USA?
#superniger2020
  FOK!fotograaf donderdag 17 februari 2022 @ 07:21:24 #185
842 Zorro
Z
pi_203698370
Het kan nog!

Of zo.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2022 @ 07:21:24 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_203698371
3-2 nog 12 seconden

pi_203698373
Nog 12 sec. Het kan nog. In theorie.
pi_203698374
ja dat gaat m dus echt niet worden
pi_203698378
Goud voor Canada.
#superniger2020
pi_203698379
ah dus na een goal vervalt de powerplay dus?
  Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2022 @ 07:23:07 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_203698380
Nipt

pi_203699746
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 07:22 schreef Isane het volgende:
ah dus na een goal vervalt de powerplay dus?
Ja, als het een minor penalty is wel.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 februari 2022 @ 05:08:29 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_203713076
Halve finale Slowakije - Finland nu.

Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 05:16:05 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203713081
Ik zeg voorzichtig Finland
pi_203713088
Finland, voorzichtig inderdaad.

Goedemorgen trouwens. Ik kijk ook al even mee. :)
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 februari 2022 @ 05:31:35 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_203713090
Slowakije doet het goed. Mooi met die jonkies

Trouwste user 2022 vrijdag 18 februari 2022 @ 05:34:17 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_203713093
Subtiele 1-0 Finland.

pi_203713113
Ja dit is niet zo slim.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 februari 2022 @ 06:27:22 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_203713120
Bijna derde helft nog steeds maar 1-0

pi_203713219
Damn. Jammer. Empty net.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 18 februari 2022 @ 07:20:42 #201
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203713223
En klaar, jammer -O-

Hopelijk brons dan, hét ijshockeyland op aarde dat weer zonder medaille naar huis gaat zou toch jammer zijn ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 februari 2022 @ 07:36:04 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_203713267
2-0 Finland

Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 07:43:07 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203713287
Zweden-finland! Zweden-finland! Zweden-finland! Zweden-finland! Zweden-finland!
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 07:43:40 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203713291
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 07:20 schreef heywoodu het volgende:
En klaar, jammer -O-

Hopelijk brons dan, hét ijshockeyland op aarde dat weer zonder medaille naar huis gaat zou toch jammer zijn ;(
Technisch gezien is dat Letland
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 18 februari 2022 @ 08:00:12 #205
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203713365
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 07:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
Technisch gezien is dat Letland
Hoezo technisch gezien? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 08:05:27 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203713390
Omdat het zo'n ministaatjes is

Maar die gaan er pas echt helemaal wild voor
pi_203719329
Ik hoop dat Zweden straks kan stunten tegen Rocland.
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 13:37:03 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203719435
heel de ijshockeywereld hoopt dat

weet ook niet of het per se een stunt is want ze moeten ervan kunnen winnen al zullen de Russen wel favoriet zijn
  vrijdag 18 februari 2022 @ 14:08:58 #209
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_203719968
Als Finland van Rusland wint staan de troepen van Putin straks in Helsinki.
pi_203719971
Hup Rusland w/
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 14:10:31 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203720004
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Finland van Rusland wint staan de troepen van Putin straks in Helsinki.
Jokerit hebben ze al
pi_203720008
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 07:43 schreef sp3c het volgende:
Zweden-finland! Zweden-finland! Zweden-finland! Zweden-finland! Zweden-finland!
Ja ZWE-FIN is altijd leuk.

Gelukkig is FIN-RUS (ROC) ook lekker beladen altijd.

Smullen.
pi_203720031
Vernoemd naar Anton Geesink?
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 14:13:39 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203720060
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:10 schreef Salina het volgende:

[..]
Ja ZWE-FIN is altijd leuk.

Gelukkig is FIN-RUS (ROC) ook lekker beladen altijd.

Smullen.
nee finale moet zweden-finland zijn

maak je nooit meer mee
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 14:14:03 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203720070
of Nederland-Duitsland

dan gaat echt elke ijsbaan ter wereld in de fik, maar dat gaan we niet meemaken :')
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 14:18:30 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203720144
hoezo gaan we terug naar het kunstrijden :')

zoek wel een minder legale stream dan
pi_203720200
Is dat vaker die klassieke muziek?
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 14:24:58 #218
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203720247
meestal metal
pi_203720309
Lucky.
pi_203720732
dat Nederlandse commentaar :D :D :D :') :') :') :')

gelukkig kan ie op Engels ^O^
pi_203720745
Hup Zweden! Beuk die Roccen eraf!
pi_203720777
Golo.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:02:36 #223
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_203720840
Slappy Sjef?
pi_203720906
quote:
88s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:13 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee finale moet zweden-finland zijn

maak je nooit meer mee
In 2006 nog.
pi_203721286
Zweden heeft dan misschien wel Swedish Chef maar de Roccen hebben Slappy Chef.
pi_203721295
Straks de Zweden eventjes PP...
pi_203721313
Let the bodies hit the floor
pi_203721347
Die Rocse goalie staat er wel...
pi_203721363
thee drinken
pi_203721779
De Zweden hebben nog een ruim kwartier

Heja!
pi_203721826
Hejaaaaaaaaaa goal!
pi_203721834
Yesss!!!!
pi_203721874
Ik weet nog dat Rocland 4 jaar geleden BIJNA de finale verloor van fucking Duitsland. Dat was wel echt een spannende finale. Met nog 6 minuten te gaan stond het 1-1. Roccen kwamen 2-1 voor maar tien seconden later was het alweer 2-2. Enkele minuten later kwam Duitsland voor met 2-3 maar in de allerlaatste minuut werd toch weer 3-3. Oh man ik baalde toen echt van die late gelijkmaker. Vervolgens won Rocland in OT het goud.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2022 15:58:44 ]
pi_203721899
Oeh bijna 2-1 Zweden...
pi_203721909
VECHTEN.
pi_203721919
Zet maar op indeed dan!
pi_203721935
agressieve kutrussen
pi_203722076
Valt wel mee.
pi_203722252
OT
pi_203722267
ÜBERZEIT!!!
pi_203722296
Heeft de NOS even tijd om weer te mekkeren over dat briesje.
  FOK!fotograaf vrijdag 18 februari 2022 @ 16:20:17 #242
842 Zorro
Z
pi_203722313
Kom we nemen geen risico meer in die laatste minuut want als we dan een doelpunt tegen krijgen is het gedaan.
We gaan voor de OT. Waarin het meteen gedaan is als we een doelpunt tegenkrijgen.
pi_203722350
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:20 schreef Zorro het volgende:
Kom we nemen geen risico meer in die laatste minuut want als we dan een doelpunt tegen krijgen is het gedaan.
We gaan voor de OT. Waarin het meteen gedaan is als we een doelpunt tegenkrijgen.
Zie het als 'n soort van time-out. Coach kan dan weer even 'n pep- en strategiepraatje houden.
pi_203722384
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:20 schreef Zorro het volgende:
misschien hebben ze wel heel veel geoefend op 3 v 3 ofzo...
  FOK!fotograaf vrijdag 18 februari 2022 @ 16:24:40 #245
842 Zorro
Z
pi_203722412
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:22 schreef Halcon het volgende:

[..]
Zie het als 'n soort van time-out.
Och en misschien vinden ze 3 tegen 3 ook leuker :+
  FOK!fotograaf vrijdag 18 februari 2022 @ 16:25:26 #246
842 Zorro
Z
pi_203722434
Dat is nog eens inzet.
pi_203722439
boem is ho
pi_203722445
Auw
pi_203722449
Hoe zou 'n Anthony of Neymar reageren bij zoiets? :')
pi_203722498
jammer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 februari 2022 @ 16:29:53 #251
416575 crew  Evenstar
pi_203722520
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:26 schreef Halcon het volgende:
Hoe zou 'n Anthony of Neymar reageren bij zoiets? :')
traumaheli
pi_203722617
Dit is een heerlijke OT.
pi_203722674
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef Salina het volgende:
Dit is een heerlijke OT.
jammer dat ie maar 10 minuten duurt...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 februari 2022 @ 16:36:05 #254
416575 crew  Evenstar
pi_203722677
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef Salina het volgende:
Dit is een heerlijke OT.
Echt genieten op puntje van mijn stoel ja :D
pi_203722696
Shootout aids.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 februari 2022 @ 16:37:12 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_203722697
Spannend dit......

Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 februari 2022 @ 16:40:25 #257
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203722771
Hup Zweden
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203722795
nais save!
pi_203722811
jaaaa!
pi_203722821
DUIMEN!
pi_203722822
Lucky
pi_203722831
Die was mooi
pi_203722843
Die eerste save van de keeper was geweldig.

Die laatste goals ook.

Weer save Sverige!
  FOK!fotograaf vrijdag 18 februari 2022 @ 16:43:21 #264
842 Zorro
Z
pi_203722851
Dit is gespeeld.
pi_203722865
Rusland leeft nog
  FOK!fotograaf vrijdag 18 februari 2022 @ 16:43:51 #266
842 Zorro
Z
pi_203722868
Die kon erin
pi_203722871
Hup Zweden
  FOK!fotograaf vrijdag 18 februari 2022 @ 16:44:12 #268
842 Zorro
Z
pi_203722877
Knap _O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 februari 2022 @ 16:44:18 #269
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203722879
om en om.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203722882
Oh oh oh. Zweden mist.
pi_203722887
Knap die laatste zo relaxt binnen jassen.
  FOK!fotograaf vrijdag 18 februari 2022 @ 16:44:49 #272
842 Zorro
Z
pi_203722891
Rusland ontsnapt hier
pi_203722894
Spannend zeg
pi_203722907
Zweden ontsnapt. :T
pi_203722916
Had liever nog een OT gezien dan dit. Vind het altijd 'n beetje 'n anti-climax die shootouts.
pi_203722926
Hard door het midden werkt in bed, maar niet op het ijs.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 februari 2022 @ 16:46:40 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_203722932
Jeetje Wat een spanning

pi_203722941
Aiaiaiaiai.
pi_203722953
Yess!!!!!
pi_203722954
Kutzooi.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 februari 2022 @ 16:47:36 #281
7889 tong80
Spleenheup
pi_203722955
Rusland dus

pi_203722958
Rusland _O_

Schitterende pot. Zweden zal wel het brons pakken.
  FOK!fotograaf vrijdag 18 februari 2022 @ 16:48:12 #283
842 Zorro
Z
pi_203722965
De Zweden hebben het zelf laten liggen toch wel.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 februari 2022 @ 16:50:19 #284
416575 crew  Evenstar
pi_203723016
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef Zorro het volgende:
De Zweden hebben het zelf laten liggen toch wel.
Ja, zowel in OT als met SO hadden ze het kunnen en moeten afmaken.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 februari 2022 @ 16:56:14 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_203723180
Jammer

pi_203723344
Jammer hoor. Nu de Finnen maar winnen
pi_203736955
Finale om 5:10 ondanks dat Canada en de VS niet in de finale staan?

Begin 4 uur later joh.
pi_203737769
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:11 schreef Nober het volgende:
Finale om 5:10 ondanks dat Canada en de VS niet in de finale staan?

Begin 4 uur later joh.
Finale FIN-RUSROC om 5.10 in de ochtend. ;( :{

Dat moet toch ook frustrerend zijn voor die landen. Echte ijshockeylanden, grote fans.

Dit moet eigenlijk gewoon in de middag of avond gespeeld worden (Europese tijd). Kan iedereen lekker echt genieten. Pubs vol, kijken bij vrienden. Alcohol die rijkelijk vloeit. Wodka overal.
c_/
Al zou ik er nu ook geen probleem mee hebben om lekker te gaan zuipen trouwens. Ook niet om 5.10.
:Y)
pi_203737854
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:30 schreef Salina het volgende:

[..]
Finale FIN-RUSROC om 5.10 in de ochtend. ;( :{

Dat moet toch ook frustrerend zijn voor die landen. Echte ijshockeylanden, grote fans.

Dit moet eigenlijk gewoon in de middag of avond gespeeld worden (Europese tijd). Kan iedereen lekker echt genieten. Pubs vol, kijken bij vrienden. Alcohol die rijkelijk vloeit. Wodka overal.
c_/
Al zou ik er nu ook geen probleem mee hebben om lekker te gaan zuipen trouwens. Ook niet om 5.10.
:Y)
In Finland is het een uurtje later en Rusland nog later. Vodka bij het ontbijt dus. :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_203738183
Sow wat een fantastische goal van die Slavkofsky. 17 jaar dat gastje.
_O_
  Redactie Sport zaterdag 19 februari 2022 @ 15:16:17 #291
pi_203738275
Is dit nog inschakelwaardig?
  Redactie Sport zaterdag 19 februari 2022 @ 15:23:27 #292
pi_203738348
Dit is gespeeld.
pi_203738672
We zijn bijna klaar, maar we zullen zien
  Redactie Sport zaterdag 19 februari 2022 @ 16:16:28 #294
pi_203738756
Nou, de laatste paar minuten LIVE van deze Spelen voor mij.
  Redactie Sport zaterdag 19 februari 2022 @ 16:19:49 #295
pi_203738783
Dit lijkt mij gespeeld
pi_203738789
Klaar
  Redactie Sport zaterdag 19 februari 2022 @ 16:21:17 #297
pi_203738802
Ach, Zweden.
  Redactie Sport zaterdag 19 februari 2022 @ 16:24:24 #298
pi_203738836
Brons met een gouden randje!
pi_203738853
Mooi voor de Slowaken. :)

Verdienden ze wel eens.
pi_203740575
Knap van Slowakije. Had ze minder ingeschat dan Zweden.
pi_203744843
Mene Suomeen.

@Nober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')