quote:’GECONTROLEERDE WAANZIN!’ Zo noemde een van mijn HBS-leraren het ijshockey, toen hij het in 1938 voor het eerst zag. Maar… nu, meer dan dertig jaar later, gaat er ‘s winters geen week voorbij of hij zit bij een wedstrijd te kijken.Hoe werkt het?SPOILER: de rest van het lange verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik nog een klein jongetje was werkte het vrij simpel 'schouders hoog, stick laag en niet over meer dan 2 lijnen passen.'
Dat ligt nu allemaal wat genuanceerder maar de Nederlandse ijshockeybond heeft de regels allemaal (heleboel iig) netjes met filmpjes erbij op youtube staan:
https://www.youtube.com/p(...)P4FbUmC6203DEw_CCfi5
Dus als je een rare term hoort check het bij teamStripes of vraag het in het topic
Waar doet de NHL?
De sterkste competitie doet ook deze editie niet mee, dit keer niet vanwege een ongeschil met het IOC maar vanwege een coronagolf waardoor ze simpelweg niet meer genoeg tijd kunnen vrij maken om de competitie ervoor stil te leggen.https://olympics.com/en/n(...)-olympics-in-beijingquote:"The National Hockey League respects and admires the desire of NHL players to represent their countries and participate in a ‘best on best’ tournament. Accordingly, we have waited as long as possible to make this decision while exploring every available option to enable our players to participate in the 2022 Winter Olympic Games,"
Waar is Nederland?
Nederland zit thuis, de heren zijn zoals verwacht uitgeschakeld in het voorlaatste OKT net als de vrouwen van wie toch wel werd verwacht dat ze minimaal de laatste kwalificatieronde zouden halen.
De eerste ronde bij de heren was echter wel een feestje want FOK! was er natuurlijk bij samen met minimaal 8 andere supporters (maximaal 16) en het was op het terrein van het grote FC Barcelona maar dat was niet zo'n feestje als je zou denken.
IJshockeyers hakken Mexico in de pan op OKT
Oranje ijshockeyers leggen ook Taiwan over de knie op OKT
IJs kapot, OKT-wedstrijd Nederland-Spanje gestaakt
zijn de dames een beetje lekker?
Weet niemand, er is een flinke laag bescherming nodig om ijshockey te spelen en de dames spelen met een volledig gezichtsmasker (en zonder bodychecks).
waarom?
Weet niemand.
Hoe werkt het op de spelen?
Hetzelfde als overal maar dan een stuk strenger dus we gaan itt de landelijke competitie waarschijnlijk geen knokpartijtjes zien helaas tenzij er echt heftige onenigheden ontstaan want de scheidsen fluiten voor alles wat ze zien.
De heren spelen in 3 groepjes van 4 ... één keer tegen elkaar onderling en daarna start de knockout fase waarin in een een enkele wedstrijd tot en met de finale met de tegenstander afgerekend moet worden.
De dames spelen in 2 groepjes van 5 gevolgd de knockoutfase.
Stadions zien er ookweer prima uit voor een ijshockeydreumes als China.
Het land staat 32ste bij de heren en 20ste bij de vrouwen, Nederland staat bij de heren 28ste en 18de bij vrouwen dus als Nederland een keer de winterspelen pakt dan kunnen we er prima bij zijn.
Finale van de vorige spelen was fakeRusland tegen Duitsland.
FakeRusland won in overtime maar gelukkig verloren de moffen
[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 02-02-2022 22:59:48 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
We kunnen het wel (redelijk) maar we komen niet voorbij amateur/semi pro en als je met deze jongens mee wil gaan doen dan moet die stap echt gezet gaan worden ...quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:14 schreef christmastsunami het volgende:
Dat ijshockey niet zo populair is hier, is echt zo jammer, nee we gaan rondjes rijden.
We zijn goed in hockey, we zijn goed in schaatsen, maar ijshockey weer niet en het is zo'n mooie snelle sport.
Met een leuke geschiedenis, dat vechten heeft een oorsprong.
Je hebt het over het mannentoernooi van de Olympische Spelen van 2022quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:18 schreef Salina het volgende:
Geen idee wie de favorieten zijn. Maar het niveau is ook buiten de NHL hoog.
Canada en de VS spelen met een mix van collegespelers, profspelers uit de lagere leagues (AHL, de affiliatie league van de NHL waar men talent of iets mindere spelers stalt, vergelijkbaar met de G-League bij de NBA) en profspelers uit de Europese competities.
Geen idee hoe sterk de teams nu zijn, maar normaal gesproken zijn bv Rusland, Zweden, Finland (alle drie in poule C) wel altijd favoriet of kanshebber. Evenals Tsjechië, de VS en Canada.
Geen Slowakije er bij. Verrassend.
Wel Denemarken. Verrassender.
Ah ja, ik zie het. Ik was in de war met Rusland, die zitten in poule B. Vlag heeft dezelfde kleuren.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt het over het mannentoernooi van de Olympische Spelen van 2022
Slowakije doet gewoon mee. Die zitten in poule C met Zweden en Finland (en Letland). Rusland zit in poule B.
Rusland zal wel aantreden met 'n selectie KHL-spelers. Da's vrij behoorlijk natuurlijk. Canada heeft ook aardig wat KHL-ers en spelers die in Europa spelen. Paar AHL-ers maar. Zweden mix van KHL-ers en spelers die in eigen land spelen wat een hoog niveau is. Tsjechië vooral KHL, Zweden en Zwitserland. Finland ook weer vooral KHL.
VS wordt niks, die komen vooral met NCAA-spelers. College-spelers zeg maar.
Ik zet m'n geld in op Rusland, outsiders Zweden, Finland en Tsjechië.
Beneliga en Nederlandse ijshockey is een zooitje.quote:Op donderdag 3 februari 2022 05:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
We kunnen het wel (redelijk) maar we komen niet voorbij amateur/semi pro en als je met deze jongens mee wil gaan doen dan moet die stap echt gezet gaan worden ...
Probleem is wanbeleid aan de top, goedbedoeld neem ik aan maar het blijft wanbeleid
Dit seizoen is een mooi voorbeeld, de clubs in Beneliga hebben door corona min of meer anderhalf jaar kunnen onderhandelen over de opzet
We gaan van 3 imports naar 2 (Heerenveen 1 minder als sanctie voor een faillissement in de zomer) maar als je een buitenlandse student in je stad hebt die het niveau aan kan mag je er 1 opstellen
Dus Heerenveen regelt 1 buitenlander en een student die toevalligerwijs enkel tijdens het seizoen in Nederland stage loopt
Beneliga zegt, nee zo werkt dat niet!
Vervolgens gaan ze naar de rechter en blijkt dat het nieuwe reglement nog niet is geuploaded en het oude nog geldig is
Dus geen student maar weer drie imports (Heerenveen 2) en iedereen #mad
En er gaat geen jaar voorbij zonder dit soort gezeik
Nee, dit kan echt nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:25 schreef hole1988 het volgende:
Met 2:20 te gaan scoort Finland de 2e goal. Echter zowel de scheids als de VAR hebben dit niet opgemerkt en pas na het einde kwam dit aan het licht. De klok is nu teruggezet om de laatste 2:20 opnieuw te spelen.
Het kan zijn dat ze zich lieten verlijden door het geluid, want het klonk alsof het tegen de paal ging, maar hij kwam tegen de camera.quote:
Dit klinkt als een fout die ze bij de lokale ijshockeyclub maken, dit mag niet gebeuren tijdens een WK of OS.quote:
Die commentator is ook een blinde zeg, die heeft pas na 6 herhalingen door dat die puck tegen de camera komt, overigens vreemd dat de scorende speler niet direct protesteert .....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:06 schreef hole1988 het volgende:
Hier de video: https://www.eurosport.com(...)d1620135/video.shtml
Duurde dat zo lang ja?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 05:25 schreef sp3c het volgende:
Video review was terwijl het spel onderweg was, dan gaat de scheids pas kijken als het spel weer stil ligt (eind van de wedstrijd in dit geval) en als er een aanpassing gedaan moet worden dan krijg je je tijd terug
Gebeurt niet zoveel maar je gaat het waarschijnlijk nog wel een paar keer zien dit toernooi
Twee minuten zonder fluitje is niet heel extreemquote:
Ja en Rusland speelt onder die nepvlag.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef Salina het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie het. Ik was in de war met Rusland, die zitten in poule B. Vlag heeft dezelfde kleuren.
Dus meer toeval dat het zo lang duurde in combinatie met dat de regels stellen dat er niet onderbroken mocht worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Twee minuten zonder fluitje is niet heel extreem
Kan me voorstellen dat ze er met 5-1 niet meer mee bezig warenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus meer toeval dat het zo lang duurde in combinatie met dat de regels stellen dat er niet onderbroken mocht worden.
Het klonk meer alsof iedereen ook al dacht dat het klaar was, dat is dan wel weer ietwat vreemd.
ja er is gewoon niet meer gefloten, dit was het eerste moment dat ze het kon bekijken en ze was er ook al vrij vlotjes uitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:14 schreef Salina het volgende:
Fragmentje van Finland-USA even terug gezien. Ik dacht ook wel meteen dat het een goal was, eerlijk gezegd. Was toch wel redelijk zichtbaar dat hij via de camera terug kwam.
als ik het goed begrijp is er hier en daar wat dispensatie verleend om het team op niveau te krijgen, het is niet gegarandeerd dat dat voor het WK ook het geval isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:16 schreef Halcon het volgende:
China speelt met alleen maar KHL-ers. Niet gek, want ze hebben een KHL-team.
Aardig wat spelers een Chinese pas gegeven, die bij hun KHL spelen en sommigen ook NHL en AHL gespeeld. Later dit jaar moet Nederland op het WK (4e niveau) tegen China. Als die met dit team spelen, dan is dat kansloos voor Nederland.
Waar staat dat ergens?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp is er hier en daar wat dispensatie verleend om het team op niveau te krijgen, het is niet gegarandeerd dat dat voor het WK ook het geval is
zal een szoekenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar staat dat ergens?
Hebben volgens mij wel allemaal twee jaar voor een Chinese club gespeeld. Chinese naturalisatieregels zijn nogal strict, maar wellicht maken ze daar voor sporters uitzonderingen. Voetbal spelen er inmiddels ook al wat Brazilianen voor China.
Kroatië zat ook even in de lift toen ze veel Kroatische-Canadezen haalden en KHL speelden. Daarna nog even EBEL gespeeld, maar ook daar weg door financiële problemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:46 schreef sp3c het volgende:
zou wel lekker zijn als de Russen met hun oliegeld een keer een team in Nederland zouden plaatsen, dan zijn we er over 4 jaar gewoon bij
Staan wel 5-6 goede Canadezen in. Goed, da's geen China waar straks driekwart geïmporteerd is, maar het helpt wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:59 schreef sp3c het volgende:
GB is het ook gelukt (spelen niet maar die spelen op wk's tegen Canada enzo) en die waren niet heel lang geleden vergelijkbaar met Oranje
hoe?
minder wanbeleid ... en een paar Canadezen (waaronder Evan Mosey die nog bij Herentals heeft gespeeld)
het is moeilijk maar begin maar eens een paar jaar normaal te doen
Met de huidige generatie ga je in elk geval niet veel verder komen. Misschien incidenteel eens, als iedereen beschikbaar is en met een goede voorbereiding (dat schort er vaak ook al aan), het 2e niveau halen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:26 schreef sp3c het volgende:
ik ben al blij met een paar jaar zonder bullshit, kijken we dan wel waar we staan en hoe we verder moeten
5 jaar met dezelfde teams en dezelfde regels en dezelfde competitieopzet ... de huidige generatie is toch verloren, veel internationals nemen niet eens meer op als de bond ze belt
Ik kijk het niet op de NOS. Op de NOS komt er de hele tijd andere onzin doorheen. Soort van schakelprogramma maken ze er van. Deden ze met de zomerspelen ook al. Erg irritant als je gewoon één bepaalde wedstrijd wilt volgen.quote:
Nu wel. 5-2quote:
meer in de linkquote:De ster van het ijshockey is de achterneef van een Nederlandse verzetsheld
Op 15 augustus 2006 is heel Thunder Bay, een stad van zo'n honderdduizend inwoners aan Lake Superior, uitgelopen om de Stanley Cup te zien. Letterlijk.
Sinds jaar en dag is het gebruikelijk dat alle spelers van de kampioen van de Noord-Amerikaanse profcompetitie NHL de wanstaltig grote trofee een dagje mee naar huis mogen nemen.
Ja, 2010 volgens mij in de poulefase. Daarna nam Canada wel revanche in de finale.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:23 schreef sp3c het volgende:
Al weer ff geleden dat ze van Canada wonnen volgens mij
Begin van de eeuw nog WK spelend op hetzelfde niveau als Nederland. Wel wat beter, maar toch..quote:
Was even weg. Wat heb ik gemist ?quote:
Achtergrondmuziekje.quote:
Die straf mbt die keeper was echt heel raar.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:55 schreef Salina het volgende:
Die powerplays nekken Finland wel.
Moet zeggen dat het in de eerste periode (niet kwart, @:3rr0r)redelijk gelijk op ging. Wel meer schoten voor Zweden.
Maar twee (overigens best zwaar gestrafte) overtredingen nekken de Finnen nu.
Eerst iemand tegen de keeper geduwd door een Zweed en dan die 5 minuten penalty.
Ah, 3-0 terwijl ik dit schrijf.
Jammer.
Wellicht bevond de Finse aanvaller zich al in het blauwe keepersgebied voordat hij geduwd werd. Maar toch...ik had hem niet verwacht die straf.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die straf mbt die keeper was echt heel raar.
En ES1 naar biathlon.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:00 schreef TheVulture het volgende:
De NOS schakelt weg bij de ontknoping om Shorttrack zonder Nederlandsers te laten zien
Zware drinkers.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:00 schreef TheVulture het volgende:
De NOS schakelt weg bij de ontknoping om Shorttrack zonder Nederlandsers te laten zien
Dat wil nog niet echt vlotten.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:17 schreef franklop het volgende:
Dan maar de halve finale kijken.
5-1 Amerika gok ik
Snap niet dat mensen niet gewoon Eurosport player aanschaffen. Voor ¤9.99 geloof ik kan je alles zien zonder NOS gezever.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de player, maar dan kan ik me nog wel verwonderen over keuzes die de NOS maaktquote:Op woensdag 16 februari 2022 06:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen niet gewoon Eurosport player aanschaffen. Voor ¤9.99 geloof ik kan je alles zien zonder NOS gezever.
Daar verwonder ik mij niet over. De prioriteit van de NOS ligt bij schaatsen en shorttrack. De rest is bijzaak.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb de player, maar dan kan ik me nog wel verwonderen over keuzes die de NOS maakt
5.10 USA - Slowakijequote:Op woensdag 16 februari 2022 08:06 schreef Nielsch het volgende:
Hoe laat zijn de wedstrijdeb vandaag?
Ook wel wat geluk hoor dat ze niet met 3-1 of 4-1 achter staan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:08 schreef TheVulture het volgende:
Denemarken doet het trouwens ook prima, hebben ze daar een blik import open getrokken trouwens, want die waren volgens mij altijd een paar tandjes minder goed dan bijv Zweden en Finland?
Nee, geen imports. Twee met een dubbel paspoort, maar die spelen er al lang.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:08 schreef TheVulture het volgende:
Denemarken doet het trouwens ook prima, hebben ze daar een blik import open getrokken trouwens, want die waren volgens mij altijd een paar tandjes minder goed dan bijv Zweden en Finland?
Tsja…. Ik verwonder me nergens meer overquote:Op woensdag 16 februari 2022 07:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb de player, maar dan kan ik me nog wel verwonderen over keuzes die de NOS maakt
Ronald van Damquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:21 schreef Slobeend het volgende:
Wtf hoor ik nou Leo Oldenburger bij het ijshockey?
Op Eurosport?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:21 schreef Slobeend het volgende:
Wtf hoor ik nou Leo Oldenburger bij het ijshockey?
Valt wel mee als ze het zonder NHL-ers moeten doen. Dan zijn Zweden, Finland en Rusland gewoon beter.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:29 schreef Marcoss het volgende:
VS en Canada al voor de halve finale eruit zou wel een stunt zijn
Rusland nou 3x aan het werk gezien, maar gaat allemaal heeeeel moeizaam. Zweden speelt veel leuker.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:43 schreef Salina het volgende:
Nou, schakel ROC nog niet uit.
Maar een finale ZWE-FIN of een finale ROC-FIN zie ik wel zitten.
Knetteren. Burenruzie.![]()
![]()
Ik ben sinds ik ijshockey volg op de WK's en Spelen altijd voor Finland of Zweden. Dus wat mij betreft komt er een finale FIN-ZWE.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rusland nou 3x aan het werk gezien, maar gaat allemaal heeeeel moeizaam. Zweden speelt veel leuker.
Slowakije heeft best wel wat geluk gehad tegen de VS, maar ja als je als VS de kansen niet afmaakt..quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:46 schreef Evenstar het volgende:
Lekkere wedstrijd
Mooi dat Canada en VS al uitgeschakeld zijn. Rusland vond ik niet zo sterk tot nu toe. Finland en Zweden spelen allebei wel lekker. Finland kwam wel geniaal terug tegen Zweden paar dagen geleden.
Slowakije heb ik eigenlijk niet gezien nog.
Grapjasquote:
Heb je de lolijshockeybroek aangetrokken ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 05:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Nog altijd de brilstand. Dit worden shootouts.
Ben je nog wakker of er net uit zoals ik?quote:
Nog wakker, half 4 stond wekkertje voor de alpine combinatie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 05:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je nog wakker of er net uit zoals ik?
Nu wel goal Canada
Coolquote:Op donderdag 17 februari 2022 05:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nog wakker, half 4 stond wekkertje voor de alpine combinatie.
Twijfel om even 2 uurtjes slaap te pakken. Begint nu wel beetje door te wegen bijna twee weken onregelmatig slapenquote:
Heb hetzelfde zelden zo onregelmatig geslapen. Maar blijf er nu uit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 05:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Twijfel om even 2 uurtjes slaap te pakken. Begint nu wel beetje door te wegen bijna twee weken onregelmatig slapen.
Haha ja je hebt gelijk als je er net uit bent.quote:Op donderdag 17 februari 2022 05:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hetzelfde zelden zo onregelmatig geslapen. Maar blijf er nu uit.
See youquote:Op donderdag 17 februari 2022 05:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Haha ja je hebt gelijk als je er net uit bent.
Ik ga wel ff slapen tot uurtje of 9. Slalom en Skicross kijk ik vanmiddag na het kunstschaatsen wel terug.
Ja, als het een minor penalty is wel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:22 schreef Isane het volgende:
ah dus na een goal vervalt de powerplay dus?
Technisch gezien is dat Letlandquote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:20 schreef heywoodu het volgende:
En klaar, jammer
Hopelijk brons dan, hét ijshockeyland op aarde dat weer zonder medaille naar huis gaat zou toch jammer zijn
Hoezo technisch gezien?quote:
Jokerit hebben ze alquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Finland van Rusland wint staan de troepen van Putin straks in Helsinki.
Ja ZWE-FIN is altijd leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:43 schreef sp3c het volgende:
Zweden-finland! Zweden-finland! Zweden-finland! Zweden-finland! Zweden-finland!
nee finale moet zweden-finland zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja ZWE-FIN is altijd leuk.
Gelukkig is FIN-RUS (ROC) ook lekker beladen altijd.
Smullen.
In 2006 nog.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee finale moet zweden-finland zijn
maak je nooit meer mee
Zie het als 'n soort van time-out. Coach kan dan weer even 'n pep- en strategiepraatje houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:20 schreef Zorro het volgende:
Kom we nemen geen risico meer in die laatste minuut want als we dan een doelpunt tegen krijgen is het gedaan.
We gaan voor de OT. Waarin het meteen gedaan is als we een doelpunt tegenkrijgen.
misschien hebben ze wel heel veel geoefend op 3 v 3 ofzo...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:20 schreef Zorro het volgende:
Kom we nemen geen risico meer in die laatste minuut want als we dan een doelpunt tegen krijgen is het gedaan.
We gaan voor de OT. Waarin het meteen gedaan is als we een doelpunt tegenkrijgen.
Och en misschien vinden ze 3 tegen 3 ook leukerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zie het als 'n soort van time-out.
traumaheliquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:26 schreef Halcon het volgende:
Hoe zou 'n Anthony of Neymar reageren bij zoiets?
Ja, zowel in OT als met SO hadden ze het kunnen en moeten afmaken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef Zorro het volgende:
De Zweden hebben het zelf laten liggen toch wel.
Finale FIN-RUSROC om 5.10 in de ochtend.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:11 schreef Nober het volgende:
Finale om 5:10 ondanks dat Canada en de VS niet in de finale staan?
Begin 4 uur later joh.
In Finland is het een uurtje later en Rusland nog later. Vodka bij het ontbijt dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:30 schreef Salina het volgende:
[..]
Finale FIN-RUSROC om 5.10 in de ochtend.![]()
![]()
Dat moet toch ook frustrerend zijn voor die landen. Echte ijshockeylanden, grote fans.
Dit moet eigenlijk gewoon in de middag of avond gespeeld worden (Europese tijd). Kan iedereen lekker echt genieten. Pubs vol, kijken bij vrienden. Alcohol die rijkelijk vloeit. Wodka overal.
![]()
Al zou ik er nu ook geen probleem mee hebben om lekker te gaan zuipen trouwens. Ook niet om 5.10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |