quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 227 X/6
⬛🟩⬛🟨⬛
⬛🟩⬛🟨⬛
⬛🟩⬛🟨⬛
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛🟩
Gvd.
Woordle6 23 X/6
⬛⬛⬛🟨🟩⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨⬛🟨⬛🟨
🟨⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟨🟩⬛
Vandaag is een kutdag.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:32 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen
Woordle 227 5/6
⬛⬛🟨🟨🟨
⬛🟨🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 23 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩⬛⬛🟨
⬛🟩🟩⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 227 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛🟩
⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 23 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨⬛🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Woordle 227 4/6
🟩🟨🟨🟨⬜
🟩🟨🟨⬜🟨
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op maandag 31 januari 2022 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die met witte vierkantjes spelen hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.
Blijkbaar toch met je penisquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, godverdomme. Wat is dit nou? Dacht dat het te maken had met dark-mode.
Walgelijke proleet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:58 schreef scrupuleus het volgende:
Eerste pakketje van velen is binnen
Sokken
Armani en calvin klein
Dus zo duur was hij nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:14 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu dure zalm (was in de aanbieding)
Hier gaat wat mis.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:48 schreef aTypisch het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:48 schreef aTypisch het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:48 schreef aTypisch het volgende:
lol @Wereldgozerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:48 schreef aTypisch het volgende:
Nee, dit kan nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:48 schreef aTypisch het volgende:
@onlogisch snapt het zelfsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:34 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ff ligge brothers. Snap nog steeds niks van die woordle. Terwijl ik hoogbegaafd ben.
Ha ha haquote:
Kijk, dit is meer mijn niveau.quote:
Goulash.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Doe maar luxe.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
Niet geschoten altijd mis zal hij wel denken
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:59 schreef 3rr0r het volgende:
Verkeersruziegenot tussen korte lontjes, in de sloot geduwd en vervolgens bij de ander de deur inrijden.
https://www.at5.nl/artike(...)eg-dit-was-niet-mals
Aha nieuw-west, marokkaan of een turk zekerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:59 schreef 3rr0r het volgende:
Verkeersruziegenot tussen korte lontjes, in de sloot geduwd en vervolgens bij de ander de deur inrijden.
Heftigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
Die Breivik heeft 77 mensen vermoord, slechts 21 jaar gekregen, en wil nu na 10 jaar vervroegde vrijlatingNiet gekregen maar toch. Niet geschoten altijd mis zal hij wel denken, no pun intended
Hij begon die zitting met de Hitlergroet. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
Die Breivik heeft 77 mensen vermoord, slechts 21 jaar gekregen, en wil nu na 10 jaar vervroegde vrijlatingNiet gekregen maar toch. Niet geschoten altijd mis zal hij wel denken, no pun intended
Wel allochtonen ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Aha nieuw-west, marokkaan of een turk zeker
Teringquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:59 schreef 3rr0r het volgende:
Verder was het toch een vrij normale jongen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij begon die zitting met de Hitlergroet. Moet kunnen.
Inso zat nog met hem in dezelfde guild @ wowquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij begon die zitting met de Hitlergroet. Moet kunnen.
Had me erg leuk geleken om hun politieke discussies te lezenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inso zat nog met hem in dezelfde guild @ wow
Die komt nooit meer vrij hoor met je 21 jaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
Nou ja, het was allemaal niet heel erg netjes wat hij heeft gedaan, maar iedereen heeft toch recht op een tweede kans.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die komt nooit meer vrij hoor met je 21 jaar.
Respect voor de totale kalmte en perfecte uitvoering.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja, het was allemaal niet heel erg netjes wat hij heeft gedaan, maar iedereen heeft toch recht op een tweede kans.
Wat lekker zeg, geniet ervanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:44 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu ritter sport elkchocolade
(W)elk(e) chocolade?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:44 schreef KingRoland het volgende:
Bruine ritterquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:44 schreef KingRoland het volgende:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan gewoon deze
[ afbeelding ]
Dankje vriend en @Lenny_Leonard ook bedanktquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zeg, geniet ervan
Ook namens @:lenny_leonard
maar ik kon geen andere smaak vindenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:18 schreef Coco het volgende:
Melkchocolade is voor vrouwen en kinderen.
Elk quesadilla.quote:
Vooruit dan, omdat het nieuwjaar is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maar ik kon geen andere smaak vinden
Uitstekende review, lekker kort.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
The Electrical Life of Louis Wain
2/10
@:scrummie @:ggmm @:caland @:oriente @:scrupuleus @:lange_lans
Wat een leuke reviewquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2/10
Die tijd krijg je niet terug.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2/10
Word je nou niet moe van fulltime een jarenlange act spelen op een anoniem forum?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een leuke reviewLeuk geschreven!
Ik heb besloten op basis van deze review deze film NIET te kijken
Is zijn jacht net als zijn spaceship in de vorm van een penis?quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:08 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Laat Jeff Bezos lekker de tering krijgen
Goedemorgen trouwens
Ren kijkt soms voetbal met vriendenquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Word je nou niet moe van fulltime een jarenlange act spelen op een anoniem forum?
Het kan veel nog veel erger. Er loopt hier ook een idioot rond die al honderden keren heeft gemeld dat hij een punthoofd heeft, terwijl er NIEMAND is die dat een reet interesseert.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Word je nou niet moe van fulltime een jarenlange act spelen op een anoniem forum?
Zet je darkmode eens aan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Woordle 228 5/6
⬜⬜🟨🟨⬜
⬜⬜🟨🟨⬜
⬜🟨🟨⬜🟩
🟨🟩🟨⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 24 5/6
🟨⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟩🟩⬜🟨⬜
⬜🟩🟩⬜⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Een lamp? (lol)quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:31 schreef GGMM het volgende:
We bezorgen jouw pakket tussen 17:30 en 22:30.
Geen darkmodequote:Op woensdag 2 februari 2022 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Woordle 228 5/6
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜🟩🟨
⬜🟨⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 24 3/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟨⬜⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Prima!
22:30 is wel heel laat h Renquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:31 schreef GGMM het volgende:
We bezorgen jouw pakket tussen 17:30 en 22:30.
quote:President Vladimir Poetin van Rusland is indien noodzakelijk ook bereid met „volslagen verwarde figuren” in gesprek te gaan. Dit heeft het Kremlin laten weten kort voor een gepland telefoongesprek met de Britse premier Boris Johnson over de conflicten over Oekrane.
Wat een meevallerquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef Coco het volgende:
Mention van @:zipportal gehad
Geen post te zien!
Ik heb me geconformeerd aan het gegeven dat negersex niet meer als tt mag worden gebruikt. Darkmode overal uitgeschakeld. Iedereen die darkmode wel nog heeft ingeschakeld is erg racistisch.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zet je darkmode eens aan.
Users zonder darkmode hebben doorgaans een kleine piemel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb me geconformeerd aan het gegeven dat negersex niet meer als tt mag worden gebruikt. Darkmode overal uitgeschakeld. Iedereen die darkmode wel nog heeft ingeschakeld is erg racistisch.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef GGMM het volgende:
Er werd net gebeld met een pakketje ik denk wow dat is vroeg
Is het een ander bezorgbedrijf die vraagt of ik een pakketje voor de buren wil aannemen.
Ik ben woedend.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef GGMM het volgende:
Is het een ander bezorgbedrijf die dat vraagt of ik een pakketje voor de buren wil aannemen.
Ik bel meestal met mijn mobiel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef GGMM het volgende:
Er werd net gebeld met een pakketje ik denk wow dat is vroeg
Is het een ander bezorgbedrijf die vraagt of ik een pakketje voor de buren wil aannemen.
Ik ben woedend.
Ik heb je net een dickpic doorgefaxt. Heb je voldoende kettingpapier in je fax zitten?quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Users zonder darkmode hebben doorgaans een kleine piemel.
Heb jij dan liever een kleine piemel?
Lolquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb je net een dickpic doorgefaxt. Heb je voldoende kettingpapier in je fax zitten?
Dat wordt vast genietenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga van avond bami met kip eten en groente
Kip en groentequote:Op woensdag 2 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Bami satquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Stukje ondervoedingquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip en groente
Dus eigenlijk hetzelfde als @:kingroland alleen dan zonder bami
quote:Eljero Elia heeft zijn enkelbanden afgescheurd. De speler van ADO Den Haag kan dit seizoen niet meer in actie komen.
Goede tip, die zet ik opquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland vanavond Old Firm h, Ziggy zendt het uit.
Dat zou zomaar kunnen.quote:
Aziatische kapper mag ik hopen?quote:
SPOILER: 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@tong80![]()
![]()
Hey onlo, zit je nog een beetje aan de kapsalons de laatste tijd?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Bara, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:21 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan dit toch ook vanaf het begin tot nu maken?SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:tong80Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Bara, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Volgens mij maar een x-aantal jaar. En dit is gewoon dezelfde periode over de afgelopen 4 jaar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kan dit toch ook vanaf het begin tot nu maken?
Wat ik al dacht :![]()
![]()
SPOILER: 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! Is doodSPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:tong80
Doe uit dat lichtVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit is het maximale @AFCNielsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:27 schreef onlogisch het volgende:
Dit is het maximale @:AFCNielsprima 12e plek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
Ik ga slapen brothers. Bietje veel moe.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dat kun je mooi bij je sollicitatie voegen als je bij de big4 gaat solliciteren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:40 schreef KingRoland het volgende:
oh ik sta best hoog in die andere rankings koekoekOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dit is het maximale @:AFCNielsIk sta gewoon op 4 plekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GoedemorgenApplegodquote:Aandelen van Meta, het moederbedrijf van Facebook en Instagram, zijn na het sluiten van de beurs in New York flink onderuit gegaan. De koers daalde met bijna een kwart.
Dat de omzet lager uitvalt, heeft volgens Meta onder meer te maken met Apple.![]()
Scrummiegoatquote:Op donderdag 3 februari 2022 08:24 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 229 4/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛⬛🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 25 3/6
🟨⬛⬛⬛🟨🟨
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩![]()
Woordle 229 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩
🟩⬛🟨⬛🟩
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 25 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
SPOILER: 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GoeiemorgenSPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:tong80
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dit is het maximale @:AFCNielsSamzGodinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee. Wel samen met moeke gehuild gisteren.quote:
als dat oplucht, prima tochquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Wel samen met moeke gehuild gisteren.![]()
Zeker. Was ff nodigquote:
Woordle 229 5/6
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟨🟨🟨⬜
🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 25 3/6
🟨⬜🟨🟨⬜⬜
🟨🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:Stadsdeel Centrum wil het aangezicht van de Bloemenmarkt aanpakken, want de bekende markt aan het Singel heeft al lang niet meer de grandeur van weleer.
Een voorbijgaande Amsterdammer heeft nog wel een suggestie: "Ken je die markt in Oost? Met die noten en shit. Dat moeten ze hier doen man.![]()
![]()
quote:Nederland heeft vijf IS-vrouwen en hun elf kinderen opgehaald uit het Koerdische vluchtelingenkamp Al Roj in het noorden van Syri.quote:Na de terughaalactie van Ilham B. zeiden de toenmalige ministers Grapperhaus (Jusititie en Veiligheid) en Kaag (Buitenlandse Zaken) in de Tweede Kamer dat het terughalen van Nederlandse IS'ers uit kampen in Noord-Syri zeker geen gewoonte zou worden.![]()
![]()
Vandaag presenteer ik uit de serie Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #38 foto #3:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hij had beter als rasta kunnen gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Vandaag presenteer ik uit de serie Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #38 foto #3:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bedankt, deze foto vrolijkt me behoorlijk op.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Woordle 229 5/6
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨⬜🟩
⬜🟩⬜⬜🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 25 5/6
⬜⬜⬜⬜🟨🟨
🟨🟨⬜⬜🟩🟩
⬜🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩Makkelijk eerste![]()
quote:
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')![]()
Dat Woordle kost maximaal 5 minuten per dag.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:22 schreef Coco het volgende:
Werken jullie nog wel met al dat wordle geneuzel?
Ik zou je echt adviseren om ook mee te doen![]()
Ik ga het proberen dankzij dit betoog! (volgende keer mag het iets korter)quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat Woordle kost maximaal 5 minuten per dag.
Ik zou je echt adviseren om ook mee te doen![]()
Is dit niet gewoon lingo?quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat Woordle kost maximaal 5 minuten per dag.
Ik zou je echt adviseren om ook mee te doenWhat can change the nature of a man?![]()
Ik zie wel veel GROEN!!1.quote:[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')![]()
Bij Lingo krijg je de eerste letter cadeau en een poging minder om te raden.quote:
Verder, ja.Makkelijk eerste![]()
En in het Engels. Dit is te lastig voor mij.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Lingo krijg je de eerste letter cadeau en een poging minder om te raden.
Verder, ja.![]()
woordle.nlquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En in het Engels. Dit is te lastig voor mij.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je dacht toch niet serieus dat het @Scrummie lukte om woorden in het Engels te raden?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wish that was be true amigo!quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:46 schreef Caland het volgende:
Je dacht toch niet serieus dat het @:scrummie lukte om woorden in het Engels te raden?![]()
![]()
Niet helemaal. Bij Lingo krijg je de beginletter al, bij Woordle niet.quote:
En Woordle loopt een stuk lekkerder.![]()
Woordle 229 4/6quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet helemaal. Bij Lingo krijg je de beginletter al, bij Woordle niet.
En Woordle loopt een stuk lekkerder.
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨🟩⬛⬛🟨
⬛🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩What can change the nature of a man?![]()
Mijn Engels komt in de buurt van native speaker ouwe reus.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:46 schreef Caland het volgende:
Je dacht toch niet serieus dat het @:scrummie lukte om woorden in het Engels te raden?![]()
That seems strong to me.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn Engels komt in de buurt van native speaker ouwe reus.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
We spreken hier Nederlandsquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn Engels komt in de buurt van native speaker ouwe reus.
@Coco![]()
moet je eens naar amsterdam nieuw-west komenquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We spreken hier Nederlands
@:coco
hoor geen woordje Nederlands. Trouwens, ook hetzelfde in Rotterdam-zuidgraag op anoniem![]()
Zo naef ben je helemaal nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn Engels komt in de buurt van native speaker ouwe reus.![]()
Onzin, het lukt je niet eens om de tweets van Kuiptalk te lezen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn Engels komt in de buurt van native speaker ouwe reus.Makkelijk eerste![]()
Al besproken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet helemaal. Bij Lingo krijg je de beginletter al, bij Woordle niet.Makkelijk eerste![]()
Als je Engels net zo goed is als je Nederlands beheers je de taal nog amper.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn Engels komt in de buurt van native speaker ouwe reus.![]()
Oh omdat mij een keer voorsprak doe je nu zo!quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je Engels net zo goed is als je Nederlands beheers je de taal nog amper.![]()
OK, ik zal niet vragen wat @Scrummie met voorsprak bedoelde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
wtf.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User Scrummie wordt gedemoniseerd.
Erg mooi.
ben je nog steeds woedend?![]()
Dat is een klein gebbetje tussen @maxi-mus en mij.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
OK, ik zal niet vragen wat @:Scrummie met voorsprak bedoelde.![]()
Dan laat ik het daarbij, ik zou natuurlijk niet tussen jou en @maxi-mus in willen komen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is een klein gebbetje tussen @:maxi-mus en mij.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is een klein gebbetje tussen @:maxi-mus en mij.![]()
![]()
Woordle6 25 5/6quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet https://woordle.nl/woordle6/ niet!
⬛⬛🟨🟩🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩What can change the nature of a man?![]()
Een goed gesprek.quote:Het is een leugenachtig verhaal, denkt Ren. “Die gasten hebben liever je horloge dan dat ze weten wat voor een piemel je tussen je benen hebt hangen natuurlijk. Die gaan echt niet zeggen: ‘Kleed je uit!’ Dat duurt te lang.”
Johan: “Misschien had hij dat horloge om z’n piemel. “
Wilfred: “Ja, een heel apart verhaal.”Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Pornhub.
Stout moedertje - Is de beste spermaslet. Ze praat het sperma uit je lul. Laat geen druppel over.
6/10
Geen Stacey. Erg jammer![]()
Dit lijkt me geen feest.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja ehhh jaquote:Marga Bult wordt deze maand voor het eerst oma.
Kort voor het ter perse gaan van Story van deze week vertelde de zangeres over de bijzondere zwangerschap van haar dochter. Jills broer Joey is namelijk de vader van haar baby!
Al jaren weet Marga Bult dat haar dochter Jill (32) een grote kinderwens heeft. Jill wilde met haar vriendin Maaike dolgraag een baby, maar ze beseften ook dat de zoektocht naar een zaaddonor lang zou duren en veel geduld vereist. ‘Er zijn extreem lange wachtlijsten,’ vertelt Marga aan Story. ‘In Nederland, maar ook in het buitenland. En ze wilden het allemaal wel volgens de regels doen. Mijn zoon Joey, dus Jills broer, had de oplossing.’ Joey (31) toert al jaren over de wereld als dj, onder de naam Radical Redemption. Hij behoort tot de tachtig beste dj’s ter wereld. ‘Joey heeft altijd gezegd geen vader te willen worden. Hij ziet het niet zitten om dag en nacht voor een kind te moeten zorgen. Aan de andere kant zagen we Jill struggelen met het feit dat ze zo graag een kindje wilde, en daar zo’n lange weg in heeft te gaan. Joey besloot zijn zus te helpen. Hij bood zich aan als zaaddonor. Jill en Maaike waren verrast, maar na een aantal gesprekken besloten ze deze kans met beide handen aan te grijpen. Maaike’s eicel zou met het zaad van Joey bevrucht worden en het embryo zou bij Jill worden ingebracht. Jill wilde namelijk heel graag zwanger zijn. Zij kan alleen, logischerwijs, niet zwanger raken van Joey. Zij is dus nu als het ware de draagmoeder van Maaike’s kindje van Joey. Voor mijn gevoel is het alsof ik nu twee keer oma word. Van n kindje, maar wel van mijn twee kinderen. Ik vind dat heel bijzonder.’
Ok
Reddekal friedempsjen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gelezen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ehhh ja
Ok
Reddekal friedempsjen.
Deze tijd ga ik niet meer terugkrijgen. Klootzak.
@3rr0r![]()
Ik vind het maar een vrij ingewikkeld verhaal.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ehhh ja
Ok
Reddekal friedempsjen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet ook niet of ik het mooi of raar moet vindenquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vrij ingewikkeld verhaal.
Denk gewoon allebeiVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik krijg er te veel incestueuze vibes bij.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het mooi of raar moet vinden
Denk gewoon allebei![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik krijg er te veel incestueuze vibes bij.
Maar aan de andere kant als je als potten een kind wil heb je altijd het probleem dat 1 van de 2 niks van haarzelf in het kind terugziet, dat los je hiermee wel op.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik ga hard muziek draaie,quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:21 schreef Caland het volgende:
Ik moet nog 34 notes trouwens
@:zipportal
FF kijken wat het wordt
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:42 schreef KingRoland het volgende:
weten jullie wie ik een tijd niet meer gezien heb? @:dj_day-v![]()
![]()
Voor het kind alleen wat minder gemakkelijk als je weet dat je oom je biologische vader isquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies
Maar aan de andere kant als je als potten een kind wil heb je altijd het probleem dat 1 van de 2 niks van haarzelf in het kind terugziet, dat los je hiermee wel op.![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
De laatste zin vat het allemaal goed samen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ehhh ja
Ok
Reddekal friedempsjen.![]()
RadicalGodquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ehhh ja
Ok
Reddekal friedempsjen.
@onlogisch![]()
Rosti, schnitzel en pastinaakquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
ik denk dat ik hier maar blijf als nieuwe SC zonder DTSWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat was er? Ik zag je mention maar de post was weg.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Goedemorgen
De CORmods zijn ook wakker![]()
![]()
Goeiemorgen
Ik maakte een ludieke combinatie van jouw username en een zeker OMT-lid.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat was er? Ik zag je mention maar de post was weg.![]()
Nu ben ik wel heel benieuwd. Graag DM.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik maakte een ludieke combinatie van jouw username en een zeker OMT-lid.
Als dank krijg je dan een leuk feitje van me.![]()
Nein. Gisteren uiteraard weer in slaap gekacheldquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe South Park al gezien? @:oriente![]()
Zeer teleurstellend.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nein. Gisteren uiteraard weer in slaap gekacheld![]()
Nu de Engelse nog maat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:27 schreef GGMM het volgende:
Woordle 230 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
🟨⬛🟨🟨🟩
🟨🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 26 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
🟨🟩⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩![]()
Woordle 230 6/6
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨🟨🟨
⬜⬜🟨🟨⬜
🟨🟩⬜⬜🟨
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 26 5/6
⬜⬜⬜🟩⬜⬜
⬜🟨⬜🟨🟨⬜
🟨🟩⬜🟩🟨⬜
⬜🟩🟩🟨🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Woordle 230 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟨🟩🟩
🟨🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 26 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛🟨
⬛🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nu de Engelse nog.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:47 schreef Caland het volgende:
Woordle 230 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟨🟩🟩
🟨🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 26 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛🟨
⬛🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩![]()
Als je nog meer leuke feitjes wil, dan kun je mijn goede vriend @maxi-mus altijd een DM sturen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Bedankt voor het leuke feitje@:lenny_leonard
![]()
Inmiddela wel South Park gekeken @Lenny_Leonard Gelachen om alle Nazigrapjes en mondkapjesbash.
What is this, Nazi Germany?![]()
Nazi's doen het altijd goed. Erg leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:38 schreef Oriente het volgende:
Inmiddela wel South Park gekeken @:Lenny_Leonard Gelachen om alle Nazigrapjes en mondkapjesbash.
What is this, Nazi Germany?
Wel beter dat ze weer gewone afleveringen maken. Was wel klaar met die specials.![]()
Ja eens. Al was Victor Chaos wel een absolute eindbaas.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nazi's doen het altijd goed. Erg leuk.
Wel beter dat ze weer gewone afleveringen maken. Was wel klaar met die specials.![]()
Mee eens. Dat hele Tegridy-verhaal was in het begin wel leuk, maar zelfs dat ging vervelen. Die losse afleveringen van vroeger zijn leuker.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nazi's doen het altijd goed. Erg leuk.
Wel beter dat ze weer gewone afleveringen maken. Was wel klaar met die specials.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat zit er op je bammetje?quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Oh look, now Drizzt_DoUrden has a Marijuana problem.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mee eens. Dat hele Tegridy-verhaal was in het begin wel leuk, maar zelfs dat ging vervelen. Die losse afleveringen van vroeger zijn leuker.![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh look, now Drizzt_DoUrden has a Marijuana problem.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: