Ik neem aan gewoon dezequote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan gewoon deze
[ afbeelding ]
Dankje vriend en @Lenny_Leonard ook bedanktquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zeg, geniet ervan
Ook namens @:lenny_leonard
maar ik kon geen andere smaak vindenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:18 schreef Coco het volgende:
Melkchocolade is voor vrouwen en kinderen.
Elk quesadilla.quote:
Vooruit dan, omdat het nieuwjaar is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maar ik kon geen andere smaak vinden
Uitstekende review, lekker kort.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
The Electrical Life of Louis Wain
2/10
@:scrummie @:ggmm @:caland @:oriente @:scrupuleus @:lange_lans
Wat een leuke reviewquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2/10
Die tijd krijg je niet terug.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2/10
Word je nou niet moe van fulltime een jarenlange act spelen op een anoniem forum?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een leuke reviewLeuk geschreven!
Ik heb besloten op basis van deze review deze film NIET te kijken
Is zijn jacht net als zijn spaceship in de vorm van een penis?quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:08 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Laat Jeff Bezos lekker de tering krijgen
Goedemorgen trouwens
René kijkt soms voetbal met vriendenquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Word je nou niet moe van fulltime een jarenlange act spelen op een anoniem forum?
Het kan veel nog veel erger. Er loopt hier ook een idioot rond die al honderden keren heeft gemeld dat hij een punthoofd heeft, terwijl er NIEMAND is die dat een reet interesseert.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Word je nou niet moe van fulltime een jarenlange act spelen op een anoniem forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |