Hier zijn eerste interview bij Feyenoord:quote:Sandler speelde in de jeugd voor AFC uit Amsterdam, vanuit die club kwam hij in de jeugdopleiding van AFC Ajax terecht. Hier verbleef hij tot de zomer van 2016. Op 17 juni 2016 werd bekendgemaakt dat hij een driejarig contract heeft ondertekend bij PEC Zwolle.[1] Op 13 augustus 2016 maakte hij zijn debuut in de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam (0–3). In de 67e minuut viel hij in voor Ryan Thomas. In januari 2018 tekende hij een contract bij de Engelse topclub Manchester City FC[2]. In juli 2019 werd Sandler verhuurd door Manchester City aan het Belgische RSC Anderlecht, waar hij herenigd zou worden met Vincent Kompany. Kompany was zijn teamgenoot bij Manchester City en is bij Anderlecht manager-coach geworden. In het seizoen 2021/22 speelt hij op huurbasis voor Troyes in Frankrijk. Op 1 februari kondigde Feyenoord[3] officieel de komst van Sandler aan die transfervrij overkwam van Manchester City FC.
Oh oke, nouja, slotje dan maar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:37 schreef Caland het volgende:
Eens met @:rambodirk
Deze man verdient (nog) GEEN eigen topic
Nee, iedereen verwacht dat jij dit topic nu levende gaat houdenquote:
Oh oke, dan ga ik daar mijn ontzettende best voor doen!quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, iedereen verwacht dat jij dit topic nu levende gaat houden
Hij is bijna jarig!quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke, dan ga ik daar mijn ontzettende best voor doen!
Als ik zo dat interview hoor gaan we nog veel bijzondere teksten van deze jongen horen!quote:
Bedankt, dat gaan we dan groots vieren in dit topic!quote:
Je maakt je nu er wel erg gemakkelijk vanaf. Dat verdient Philippe Sandler niet!quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:50 schreef Scrummie het volgende:
Update voor morgen alvast:
Hier zien we een Q&A met Sandler:
Hij probeert in dat interview van gisteren dus gewoon dit walgelijke accent te maskeren!quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:54 schreef Scrummie het volgende:
En voor zondag:
(ik kreeg een beetje kriebels van dit interview)
Volgende week kom ik terug met nieuwe updates in dit topic!
Het lijkt erop ja. Benieuwd waar dit gaat eindigen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij probeert in dat interview van gisteren dus gewoon dit walgelijke accent te maskeren!
We zijn hier iets op het spoor @:scrummie
Eens. Hij mag de veters van Marlon Slabbekoorn nog niet strikkenquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:37 schreef Caland het volgende:
Eens met @:rambodirk
Deze man verdient (nog) GEEN eigen topic
Al is Sinclair Bisschop wel een lul.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toevallig luister ik nu naar voetbalpraat en ging het over Sandler. Hij zou eigenlijk meedoen tegen Anderlecht maar was nog niet fit genoeg. Komt er wel aan. (aldus Sinclair Bischop of hoe heet die man)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |