Hendrix beschikt over een prima funtionele techniek, je doet nu net of hij een soort Lucius is en dat is echt flauwekul.quote:Op donderdag 27 januari 2022 07:14 schreef Gutanoth het volgende:
Leuke jongen die Hendrix. Deed me altijd heel erg denken aan Kuyt. Totaal geen goede voetballer, maar compenseert dat met keihard werken
10 maart uit, week erop thuis.quote:Op donderdag 27 januari 2022 06:40 schreef Antares1981 het volgende:
Wanneer speelt Feyenoord weer in Conference League?
Ik doe alsof hij een soor Kuyt is, ik heb het nooit over Lucius gehadquote:Op donderdag 27 januari 2022 07:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hendrix beschikt over een prima funtionele techniek, je doet nu net of hij een soort Lucius is en dat is echt flauwekul.
Dat is net zo onzinnig. Hij zit er ergens tussenin.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik doe alsof hij een soor Kuyt is, ik heb het nooit over Lucius gehad
Tussen wat in? Ik had het maar over één persoonquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is net zo onzinnig. Hij zit er ergens tussenin.
Zelfs dat komt niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik doe alsof hij een soor Kuyt is
Lucius en Kuyt. Qua kwaliteiten vind ik Hendrix daar prima tussen passen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tussen wat in? Ik had het maar over één persoon
En hier noem je toch echt twee personen, frikandel.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik doe alsof hij een soor Kuyt is, ik heb het nooit over Lucius gehad
Tering wat ben jij vermoeiend zegquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En hier noem je toch echt twee personen, frikandel.
Grappig want als ik Hendrix ergens mee zou willen vergelijken dan is het juist Lucius.quote:Op donderdag 27 januari 2022 07:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hendrix beschikt over een prima funtionele techniek, je doet nu net of hij een soort Lucius is en dat is echt flauwekul.
Complimenten voor Kokcu. Terecht overigens, vond 'm zwak beginnen na de winterstop maar tegen NEC was ie (vooral tweede helft) weer goed. Niet verwacht ook dat het controlerende kwartje bij hem zou vallen.quote:Het programma Elftal van de week van Voetbal International werd gisteren in plaats van maandag uitgezonden en uiteraard kwam Orkun Kökcü aan bod als VI-speler van de week na de wedstrijd NEC - Feyenoord. Analist en mede-hoofdredacteur van het blad, Pieter Zwart, ging dieper in op de enorme ontwikkeling die Kökcü doormaakt.
"Hij is eigenlijk de cruciale pion op het middenveld bij Arne Slot, zeker op het moment dat Feyenoord gedwongen wordt om het spel te maken. Dan is hij gewoon de Alpha en Omega van Feyenoord: alles begint en eindigt eigenlijk met Kökcü omdat hij in deze speelwijze gewoon een meer controlerende middenvelder is geworden." Het rugnummer van de middenvelder suggereert iets anders. "Hij speelt met nummer 10 en dat leverde de verwarring op dat hij doelpunten zou moeten maken. Hij maakte natuurlijk een schitterend doelpunt tegen NEC, maar je moet van Kökcü niet gaan vragen dat hij doelpunten gaat maken, want zijn rol in het elftal is gewoon totaal anders."
"Je moet bij Kökcü een beetje uitkijken dat hij niet het Frenkie de Jong-syndroom gaat krijgen: dat iedereen 'hij moet toch beslissender in de eindfase zijn, hij moet meer goals maken en assists geven' gaat roepen. Dan ga je uiteindelijk een speler misbruiken op een positie waar hij zijn eigenlijke kwaliteiten niet meer kan tonen. Ik denk dat Kökcü naar achteren halen het beste is dat Slot heeft gedaan, zodat hij in de zones aan de bal komt en hij daardoor wat meer tijd heeft om die ballen naar de eindfase te brengen. Als je dat nuchter analyseert, dan doet hij dat over het algemeen heel erg goed."
De lof over Kökcü blijft doorgaan. "Ook als je kijkt naar het drukzetten op de helft van de tegenstander: Til is de aanjager en hij is vaak de tweede middenvelder die daar bij aansluit. Er is maar één speler in de Eredivisie die dit seizoen meer ballen in het laatste derde van het veld heeft veroverd dan Kökcü en dat is Sinisterra. In dat gedeelte is hij dus ook gigantisch vooruit gegaan. In zijn spel kun je bepaalde dingen bekritiseren, en die zullen ook wel beter kunnen, maar doelpunten maken is daar eigenlijk geen onderdeel van: hij komt niet zo vaak in die positie en het is ook niet waar zijn toegevoegde waarde ligt."
Feyenoord speelt met drie middenvelders. Daar waar Fredrik Aursnes vaak de verdedigers ondersteunt, daar is Guus Til vaak in voorwaartse beweging onderweg en dan blijft Kökcü over. "Hij is eigenlijk het eenmansmiddenveld van Feyenoord en dan denk ik dat hij buitengewoon presteert."
Die Bassett schijnt een soort mix te zijn tussen Pedersen en Kazimquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:51 schreef fetX het volgende:
Tussen Kuyt en Lucius in. Twee totaal andere voetballers ook. Klasse.
*Barnessquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Bassett schijnt een soort mix te zijn tussen Pedersen en Kazim
quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Bassett schijnt een soort mix te zijn tussen Pedersen en Kazim
Ja wel eens.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:27 schreef Slobeend het volgende:
"Hij is eigenlijk het eenmansmiddenveld van Feyenoord en dan denk ik dat hij buitengewoon presteert."
Dit vind ik een beetje onzin.
De kok speelde voor Aursnes echt in de basis kwam ook wel primaquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja wel eens.
Denk ook dat Kokcu erg veel aan Aursnes heeft. En Aursnes gaf tegen NEC ook een paar ballen die je eerder van Kokcu verwacht.
Je hebt wel snel een hekel gekregen aan Linssen zeg.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerst die dwerg lozen, maar wie wil hem nou?
Niemand kan ook om al die steekhoudende argumenten van klaas heen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt wel snel een hekel gekregen aan Linssen zeg.
Volgens mij kan je er prima een biertje mee drinken maar zo iemand zou natuurlijk op zijn hoogst supersub moeten zijn bij een club als Feyenoord. En in die rol vind ik Dessers zelfs beter.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt wel snel een hekel gekregen aan Linssen zeg.
niemand, daarom voetbalt hij nu voor feyenoord en niet in het buitenlandquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerst die dwerg lozen, maar wie wil hem nou?
Ja eens wel hoor, maar in mijn beleving was je tot voor kort niet zo negatief met al die bijnaampjes enzo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er prima een biertje mee drinken maar zo iemand zou natuurlijk op zijn hoogst supersub moeten zijn bij een club als Feyenoord. En in die rol vind ik Dessers zelfs beter.
Dat is nog waarschijnlijkerquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:06 schreef Scrummie het volgende:
Denk dat er helemaal niets meer bijkomt.
@GenerationAl ehh ik bedoel @PietjePuk2000quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou ja, Linssen is dit seizoen wel al goed voor bijna 15 goals, dat is waarvoor je hem haalt
Ah je wilt me toch wel in het Feyenoord-topic hebben?quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
@:GenerationAl ehh ik bedoel @:pietjepuk2000
wie ben jijquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah je wilt me toch wel in het Feyenoord-topic hebben?Verwarrend allemaal hoor.
Denk het ook niet, maar een back-up voor Malacia vind ik toch echt wel nodig eigenlijk. Meer dan zo'n Hendrix (of überhaupt een middenvelder) als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:06 schreef Scrummie het volgende:
Denk dat er helemaal niets meer bijkomt.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag alweer drie jaar geleden, een klassieker in de Kuip met publiek.
naja er was nog een bekerwedstrijd een maand laterquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag alweer drie jaar geleden, een klassieker in de Kuip met publiek.
Geen idee waar je het over hebt ook.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
(In de Eredivisie, die in de beker praten we niet meer over)
Denk dat de blessure van Geert in ieder geval lijkt mee te vallen, anders was het tegendeel wel bevestigd.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar een back-up voor Malacia vind ik toch echt wel nodig eigenlijk. Meer dan zo'n Hendrix (of überhaupt een middenvelder) als ik eerlijk ben.
zul je zien dat Hendrix de andere reserve linksback wordtquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar een back-up voor Malacia vind ik toch echt wel nodig eigenlijk. Meer dan zo'n Hendrix (of überhaupt een middenvelder) als ik eerlijk ben.
Maar dan met ks.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zul je zien dat Hendrix de andere reserve linksback wordt
Mja, uiteindelijk kan Hendriks daar ook spelen. Blijft een halve oplossing, wat dat betreft wel eens. Jammer dat die Bjorkan oid niet door is gegaan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wat is daar mee gebeurd?quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk kan Hendriks daar ook spelen. Blijft een halve oplossing, wat dat betreft wel eens. Jammer dat die Bjorkan oid niet door is gegaan.
Hertha Berlijn wilde hem ook en bood meer, en er waren intern wat twijfels of hij wel in Slotball zou passen dus Feyenoord is niet tot het uiterste gegaan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is daar mee gebeurd?
in football manager wordt dat een goede speler
dat wordt een belletje met Jetro Willems deze zomerquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hertha Berlijn wilde hem ook en bood meer, en er waren intern wat twijfels of hij wel in Slotball zou passen dus Feyenoord is niet tot het uiterste gegaan.
Hij laat het hele seizoen eigenlijk al uitstekende dingen zien en toch nog genoeg mensen/analisten die hem als ‘middelmaat’ beschouwen. Dan wil je het gewoon niet zien.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Complimenten voor Kokcu. Terecht overigens, vond 'm zwak beginnen na de winterstop maar tegen NEC was ie (vooral tweede helft) weer goed. Niet verwacht ook dat het controlerende kwartje bij hem zou vallen.
Dat we nooit mogen vergeten wat er drie jaar geleden gebeurde met de joden. Dat was heel erg.quote:
Die hebben hun mening gewoon bepaald vorig seizoen en veranderen die niet uit luiheid. Gelukkig ook genoeg analisten die wel door hebben dat ie echt lekker staat te spelen dit seizoenquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij laat het hele seizoen eigenlijk al uitstekende dingen zien en toch nog genoeg mensen/analisten die hem als ‘middelmaat’ beschouwen. Dan wil je het gewoon niet zien.
Het zou trouwens uiteindelijk best kunnen hoor, maar hoe hij op dit moment presteert is dat absoluut niet het geval.
Ja dan snap je het echt niet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij laat het hele seizoen eigenlijk al uitstekende dingen zien en toch nog genoeg mensen/analisten die hem als ‘middelmaat’ beschouwen. Dan wil je het gewoon niet zien.
Het zou trouwens uiteindelijk best kunnen hoor, maar hoe hij op dit moment presteert is dat absoluut niet het geval.
Hij is ook echt een stuk sterker geworden. Je ziet hem soms fysieke duels winnen nu terwijl hij tot vorig seizoen vaak erg flegmatiek was. Beste voorbeeld is die assist vanaf de zijkant van de 16 (even vergeten tegen wie)quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dan snap je het echt niet.
Het moet bij Kökcü vooral nog wat consistenter en zonder de slippertjes (zoals hoe hij het duel aangaat bij de 1-0 van Schöne tegen NEC), want op dat soort momentjes gaat hij uiteindelijk steeds meer afgerekend worden. Maar hij heeft een gigantische groei gemaakt, en waren vroeger de goede wedstrijden een zeldzaamheid zien we dat nu regelmatig terug. Toch wel ook dankzij de begeleiding van Slot hoor. Waar in vorige seizoenen zijn loopvermogen vrij matig was, zeker in het spel van Advocaat waar er vrij weinig beweging in zat, is dat nu echt een sterk punt geworden waardoor hij ook meer ruimte krijgt voor zijn acties.
Ik begrijp het wel als Feyenoord wil cashen op Kökcü deze zomer maar eigenlijk hoop ik dat hij nog een seizoen blijft. Alhoewel hij toch wel erg gauw ons niveau gaat ontstijgen op deze manier.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is ook echt een stuk sterker geworden. Je ziet hem soms fysieke duels winnen nu terwijl hij tot vorig seizoen vaak erg flegmatiek was. Beste voorbeeld is die assist vanaf de zijkant van de 16 (even vergeten tegen wie)
Als we Europa League halen hebben we wel spelers als Kökcü nodig om de groepsfase te overleven. En als we mee willen doen om het kampioenschap natuurlijk. Als Senesi en Sinisterra vertrekken is het misschien niet meer nodig. Hij heeft nog een 3 jarig contract deze zomer dus er ligt weinig druk op vanuit de club.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel als Feyenoord wil cashen op Kökcü deze zomer maar eigenlijk hoop ik dat hij nog een seizoen blijft. Alhoewel hij toch wel erg gauw ons niveau gaat ontstijgen op deze manier.
Ons middenveld is op dit moment toch wel onze beste linie. Wel grappig aangezien vorig seizoen ons middenveld nauwelijks het niveau middenmoot Eredivisie ontsteeg zo slecht was het.
Geniaal van Slot op hem naar achteren te halen. Al blijf je wel het gejank houden van bepaalde mensen dat hij meer moet scoren. Nee dat is zijn rol niet. In elk geval niet iets om hem op af te rekenen....quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is ook echt een stuk sterker geworden. Je ziet hem soms fysieke duels winnen nu terwijl hij tot vorig seizoen vaak erg flegmatiek was. Beste voorbeeld is die assist vanaf de zijkant van de 16 (even vergeten tegen wie)
Ik ben wel fan. Sterker nog, ik zie een type Köcü op die positie eigenlijk liever dan een Frenkie de Jong.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Geniaal van Slot op hem naar achteren te halen. Al blijf je wel het gejank houden van bepaalde mensen dat hij meer moet scoren. Nee dat is zijn rol niet. In elk geval niet iets om hem op af te rekenen....
Maar Senesi is flink in waarde gezakt en Sinisterra zie ik net zo goed liever niet vertrekkenquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we Europa League halen hebben we wel spelers als Kökcü nodig om de groepsfase te overleven. En als we mee willen doen om het kampioenschap natuurlijk. Als Senesi en Sinisterra vertrekken is het misschien niet meer nodig. Hij heeft nog een 3 jarig contract deze zomer dus er ligt weinig druk op vanuit de club.
Ondanks dat ik erg fan ben van Sini denk ik dat het relatief makkelijker is om een speler met zijn kwaliteiten te vinden dan met die van Orrie. En zijn contract loopt een jaar eerder af.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Senesi is flink in waarde gezakt en Sinisterra zie ik net zo goed liever niet vertrekken
Levert dat nou veel meer op dan vroeger eigenlijk?quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we Europa League halen hebben we wel spelers als Kökcü nodig om de groepsfase te overleven.
Nou dat idee heb ik niet, succesvolle buitenspelers zijn al een zeldzaamheid bij Feyenoord en je vist er ook niet zo gauw een op bij een andere club aangezien jonge aanvallers belachelijk snel in waarde stijgen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik erg fan ben van Sini denk ik dat het relatief makkelijker is om een speler met zijn kwaliteiten te vinden dan met die van Orrie. En zijn contract loopt een jaar eerder af.
Heb het idee bij Sini dat hij ook een beetje met zijn fitheid blijft kwakkelen. Volgens mij is die knie nog steeds niet optimaal, daar zullen buitenlandse clubs ook wel naar kijken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou dat idee heb ik niet, succesvolle buitenspelers zijn al een zeldzaamheid bij Feyenoord en je vist er ook niet zo gauw een op bij een andere club aangezien jonge aanvallers belachelijk snel in waarde stijgen.
Verder denk ik dat Sinisterra wel baat heeft bij nog een seizoen Eredivisie, lijkt mij dat hij nog wel stappen kan maken. Zeker gezien hoe afhankelijk we van hem zijn voorin zie ik hem graag nog een seizoen blijven, mogelijk tegen een sterk verbeterd contract. Nog een goed jaar na dit en je kan de absolute hoofdprijs vragen.
Hoe kom je hier nou bij dan?quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb het idee bij Sini dat hij ook een beetje met zijn fitheid blijft kwakkelen. Volgens mij is die knie nog steeds niet optimaal
5 dagen geleden:quote:
quote:Luis Sinisterra zit zo goed als zeker weer bij de wedstrijdselectie. De aanvaller was de afgelopen weken niet beschikbaar vanwege een blessure aan de knie. Tegen N.E.C. is de Colombiaan er weer bij. De training van morgen moet uitwijzen of Sinisterra kan beginnen vanaf de aftrap.
Ja, hij liep een blessure op voor de winterstop en daarvoor had ie een prima eerste seizoenshelft.quote:
Sinds zijn terugkeer van zijn kruisbandblessure december 2020 heeft hij welgeteld twee wedstrijden gemist wegens een blessure (Heerenveen en Ajax) en die had niks te maken met zijn kruisbandblessure.quote:
Ja ik dacht: Dat zal daar dan wel mee te maken hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, hij liep een blessure op voor de winterstop en daarvoor had ie een prima eerste seizoenshelft.
Dat heeft toch niets te maken met zijn kruisband blessure vorig seizoen (waar ik aanneem dat je daar op doelde).
6-2 vind ik niet zo'n leuke uitslag, zeker niet op 27 januari. Heb je toevallig ook nog de opstellingen?quote:
Netjes. Ondanks dat Linssen ontzettend goed druk zet zie ik toch liever een echte spits als Dessers in de basis. En Walemark laat het direct zien, heb het gevoel dat die jongen een sensatie gaat wordenquote:
Nounou je slaat weer een tikkie door hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De UEFA ziet Feyenoord wel echt als een van de uithangborden van de Conference League. Het heeft wel wat.
[ twitter ]
Dessers scoort heel vaak in oefenwedstrijden, maar als je hem 90 minuten ziet spelen stoor ik me wel aan het feit dat ie zo weinig bij het spel betrokken is.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Netjes. Ondanks dat Linssen ontzettend goed druk zet zie ik toch liever een echte spits als Dessers in de basis. En Walemark laat het direct zien, heb het gevoel dat die jongen een sensatie gaat worden
Lijkt me toch wel dat ze Feyenoord als een van de boegbeelden van het toernooi zien. Roma, PSV, Feyenoord, Leicester, Olympique en Celtic zijn toch wel de grote clubs die ik bij de laatste 8 zie komen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nounou je slaat weer een tikkie door hoor.
Ze twitteren dat over quasi elke ploeg als daar een nieuwe speler binnenwandelt.
Feyenoord-Vitesse 6-2 (4-2). 4. Walemark 1-0, 8. Dessers 2-0, 9. Baden Frederiksen 2-1, 11. Grbic 2-2, 29. Dessers 3-2, 41. Walemark 4-2, 51. Dessers 5-2, 56. Dessers 6-2.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
6-2 vind ik niet zo'n leuke uitslag, zeker niet op 27 januari. Heb je toevallig ook nog de opstellingen?
Ik was ook vooral nieuwsgierig naar Vitesse maar dit is wel een redelijke verklaring voor de ruime 6-2 ja.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord-Vitesse 6-2 (4-2). 4. Walemark 1-0, 8. Dessers 2-0, 9. Baden Frederiksen 2-1, 11. Grbic 2-2, 29. Dessers 3-2, 41. Walemark 4-2, 51. Dessers 5-2, 56. Dessers 6-2.
Opstelling Vitesse: Schubert; Oroz (46. Domgjoni), Cornelisse, Hajek; Yapi, Bero, Vroegh (46. Huisman), Manhoef; Ghobo, Frederiksen (67. Buitink), Grbic (46. Openda).
Van Feyenoord nog geen opstelling kunnen vinden.
#onthisday
Wel positief dat Openda in de 2e helft blijkbaar niks kon uitrichten aangezien die vent altijd dubbel zo goed is tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was ook vooral nieuwsgierig naar Vitesse maar dit is wel een redelijke verklaring voor de ruime 6-2 ja.
Hoe is het toch mogelijk dat Feyenoord zo'n wereldtrainer heeft binnengehaald. Best bijzonder, beste trainer van de laatste 20 jaar?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Mooie kenmerkende Slotball goals
Goeie pass van Kökcü op Dessers, naar binnen komen van Walemark, goed druk zetten van Toornstra en die laatste een snelle uitbraak na het veroveren van de bal.
Zullen we alsjeblieft niet de vergelijking met Fredsj maken? (Die trouwens beroerd begon, alhoewel dat redelijk buiten zijn schuld lag want de selectie was niet op orde)quote:
Juist niet toch? Liep in het begin voor geen meter.quote:
Ik vind het vooral verrassend dat men er een jaar of 30 over heeft gedaan om er achter te komen dat de beperkende factor bij de club niet het gebrek aan geld was maar het gebrek aan visie. Ik ben wel benieuwd waar Arnesen en Slot in staat toe zijn als er wél geld voorhanden is.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe is het toch mogelijk dat Feyenoord zo'n wereldtrainer heeft binnengehaald. Best bijzonder, beste trainer van de laatste 20 jaar?
Denk het toch eigenlijk wel.
Ik ben oprecht jaloers op Feyenoord vanwege dat duo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verrassend dat men er een jaar of 30 over heeft gedaan om er achter te komen dat de beperkende factor bij de club niet het gebrek aan geld was maar het gebrek aan visie. Ik ben wel benieuwd waar Arnesen en Slot in staat toe zijn als er wél geld voorhanden is.
Senesi is voor aardig wat geld gehaald, verwacht eigenlijk niet dat daar een hele flinke plus op gemaakt kan worden aangezien er meestal ook nog wel wat aan de strijkstok blijft hangen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verrassend dat men er een jaar of 30 over heeft gedaan om er achter te komen dat de beperkende factor bij de club niet het gebrek aan geld was maar het gebrek aan visie. Ik ben wel benieuwd waar Arnesen en Slot in staat toe zijn als er wél geld voorhanden is.
En dat is natuurlijk oneerlijk, want dit jaar zie je dat er bij veel spelers echt meer in zit als er een beetje een normale trainer staat. De eerste 11 van Feyenoord zijn over het algemeen gewoon top Eredivisie spelers. Behalve Linssen dan en de Bak moet het nu ook nog wel laten zien.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hebben hun mening gewoon bepaald vorig seizoen en veranderen die niet uit luiheid. Gelukkig ook genoeg analisten die wel door hebben dat ie echt lekker staat te spelen dit seizoen
Tot afgelopen zomer moesten we het eigenlijk zonder fatsoenlijke scouting doen, dus dat er aankopen tussen zitten die mislukken is logisch. Dat iemand ooit heeft gedacht dat Bozenik bijna 5 miljoen waard was is wel steeds lastiger voor te stellen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Senesi is voor aardig wat geld gehaald, verwacht eigenlijk niet dat daar een hele flinke plus op gemaakt kan worden aangezien er meestal ook nog wel wat aan de strijkstok blijft hangen.
4-5 miljoen voor Bozenik, geld kan je afschrijven
2-3 miljoen voor Antonucci, geld kan je afschrijven
En nu dus 3-4 miljoen voor die Zweed
Precies, de beperkingen van Linssen beginnen toch wel steeds duidelijker te worden en ben wel benieuwd of Dessers zich nog kan doorgroeien naar een goede basisspeler voor ons. Hij scoort in ieder geval erg makkelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:48 schreef fetX het volgende:
Van mij mag Dessers trouwens weleens een paar wedstrijden starten. Laat het maar zien.
De beperkingen van Dessers kennen we ook wel toch? Dat is behalve een goalscorer niet zo'n hele goede voetballer en ik denk niet dat hij daar op 27 jarige leeftijd nog hele grote stappen in gaat zetten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, de beperkingen van Linssen beginnen toch wel steeds duidelijker te worden en ben wel benieuwd of Dessers zich nog kan doorgroeien naar een goede basisspeler voor ons. Hij scoort in ieder geval erg makkelijk.
Bozenik en Antonucci zijn met de juiste visie gehaald alleen zijn ze gewoon (bij lange na) niet goed genoeg gebleken. Heeft ook met de trainers te maken, Dick was er vrij duidelijk over wat ie van Bozenik vond en Antonucci past gewoon totaal niet in Slotball. Dan is het geen wonder dat ze geen stappen hebben gemaakt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot afgelopen zomer moesten we het eigenlijk zonder fatsoenlijke scouting doen, dus dat er aankopen tussen zitten die mislukken is logisch. Dat iemand ooit heeft gedacht dat Bozenik bijna 5 miljoen waard was is wel steeds lastiger voor te stellen.
Wel erg fijn dat we nu in Scandinavië en Centraal-Europa een beetje een fatsoenlijk netwerk hebben
Ook nog pech gehad met een blessure in augustus en er toen dik twee maanden uitgelegen. En toen bleek het middenveld al heel goed te functioneren.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bozenik en Antonucci zijn met de juiste visie gehaald alleen zijn ze gewoon (bij lange na) niet goed genoeg gebleken. Heeft ook met de trainers te maken, Dick was er vrij duidelijk over wat ie van Bozenik vond en Antonucci past gewoon totaal niet in Slotball. Dan is het geen wonder dat ze geen stappen hebben gemaakt.
Eens wel inderdaad. Dat is gewoon een beperkte voetballer. Toch denk ik dat we hem nu meer nodig hebben voorin dan een Linssen die echt zo ontzettend veel kansen mist. Dessers maakt die doorgaans sneller af (ook niet altijd). Dat jagen waar Linssen zo om wordt geroemd is iets wat Dessers (dan wel in mindere mate) ook vaak genoeg laat zien in invalbeurten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De beperkingen van Dessers kennen we ook wel toch? Dat is behalve een goalscorer niet zo'n hele goede voetballer en ik denk niet dat hij daar op 27 jarige leeftijd nog hele grote stappen in gaat zetten.
Bij jou wordt iemand op de bank altijd wel een stukkie beter hequote:Op donderdag 27 januari 2022 18:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens wel inderdaad. Dat is gewoon een beperkte voetballer. Toch denk ik dat we hem nu meer nodig hebben voorin dan een Linssen die echt zo ontzettend veel kansen mist. Dessers maakt die doorgaans sneller af (ook niet altijd). Dat jagen waar Linssen zo om wordt geroemd is iets wat Dessers (dan wel in mindere mate) ook vaak genoeg laat zien in invalbeurten.
Dit inderdaad, de scouting lijkt nu aanzienlijk beter. Dat heeft Arnesen ook wel snel gezien. Bozenik is wel een enorme faal. Antonucci was een gewaagd gokje, maar die was ook mooi genomen als we meer budget hadden gehad.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot afgelopen zomer moesten we het eigenlijk zonder fatsoenlijke scouting doen, dus dat er aankopen tussen zitten die mislukken is logisch. Dat iemand ooit heeft gedacht dat Bozenik bijna 5 miljoen waard was is wel steeds lastiger voor te stellen.
Wel erg fijn dat we nu in Scandinavië en Centraal-Europa een beetje een fatsoenlijk netwerk hebben
Eh, nee? Ik zeg toch juist dat het een beperkte voetballer is?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Bij jou wordt iemand op de bank altijd wel een stukkie beter he
En toch wil je hem in de basis hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Eh, nee? Ik zeg toch juist dat het een beperkte voetballer is?
Ja, maar dat heeft niks te maken met dat ik Dessers beter vind worden. Dat is meer omdat Linssen een stuk minder presteert dan aan het begin van het seizoen. Je trekt weer eens verkeerde conclusies.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En toch wil je hem in de basis hebben
Linssen staat samen met Til in de top 4 qua doelpunten in de Eredivisie. Zou dat duo niet uit elkaar halen. Hij is ook nog eens een beter type voor hoe Feyenoord nu voetbalt. Dessers is een prima invaller en ik zou dat niet om gaan gooien.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niks te maken met dat ik Dessers beter vind worden. Dat is meer omdat Linssen een stuk minder presteert dan aan het begin van het seizoen. Je trekt weer eens verkeerde conclusies.
Lekker eigenwijs weer bij je eigen conclusies blijven. Vermoeiende vent.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Linssen staat samen met Til in de top 4 qua doelpunten in de Eredivisie. Zou dat duo niet uit elkaar halen. Hij is ook nog eens een beter type voor hoe Feyenoord nu voetbalt. Dessers is een prima invaller en ik zou dat niet om gaan gooien.
Je wil hem in de basis maar dat heeft niets te maken met dat je Dessers beter vindt worden.
[ afbeelding ]
Genotquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker eigenwijs weer bij je eigen conclusies blijven. Vermoeiende vent.
Leuk die scorebordjournalistiek, maar als je gewoon je ogen open doet tijdens de wedstrijd zie je toch zelf ook wel dat Linssen de laatste tijd flinke kansen mist. Niet te zuinig. Dus helemaal geen gek idee om Dessers een keer de kans te geven. Hij laat het in die oefenwedstrijden wel constant zien.
Die Linssen-haat snap ik niet zo goed. Zal wel door mij komen, maar 3 jaar geleden (nog voor hij Feyenoord zat) werd Linssen ook al gewoon onder de beste Eredivisie-aanvallers gerekend.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:51 schreef fetX het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk oneerlijk, want dit jaar zie je dat er bij veel spelers echt meer in zit als er een beetje een normale trainer staat. De eerste 11 van Feyenoord zijn over het algemeen gewoon top Eredivisie spelers. Behalve Linssen dan en de Bak moet het nu ook nog wel laten zien.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:08 schreef fetX het volgende:
Toch denk ik dat we hem nu meer nodig hebben voorin dan een Linssen die echt zo ontzettend veel kansen mist.
Nu even de XG-feiten erbij pakken. Linssen peurt uit slechts 6,96 XG al 11 goals. Hij heeft er dus 4 meer gemaakt dan je op basis van de kansen mag verwachten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:29 schreef fetX het volgende:
Leuk die scorebordjournalistiek, maar als je gewoon je ogen open doet tijdens de wedstrijd zie je toch zelf ook wel dat Linssen de laatste tijd flinke kansen mist.
Allemaal leuk en aardig maar Dessers heeft daar wel 1000 minuten minder voor gehad. Tel daarbij op dat je als supersub er meestal met een reden inkomt en je weet wat anders is.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Nu even de XG-feiten erbij pakken. Linssen peurt uit slechts 6,96 XG al 11 goals. Hij heeft er dus 4 meer gemaakt dan je op basis van de kansen mag verwachten.
https://www.infogol.net/en/player/bryan-linssen/5316
Nu Dessers:
Die zit op 4 goals uit 3,53 XG-god. We mogen dus wel stellen dat Linssen beter met zijn kansen omgaat dan Dessers. Schijn bedriegt dus.
https://www.infogol.net/en/player/cyriel-dessers/4518
Ik ben ook fan van Dessers maar in de slotfase van wedstrijden krijg je vaak ook meer kansen. Vergeet niet dat hij ook al een paar enorme kansen (zoals tegen RKC) om zeep heeft geholpen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar Dessers heeft daar wel 1000 minuten minder voor gehad. Tel daarbij op dat je als supersub er meestal met een reden inkomt en je weet wat anders is.
Maar je berekening gaat inderdaad wel mank. Bovendien mist Linssen echt veel kansen hoor. Mag hopen dat je dat zelf ook wel ziet. Alleen afgelopen wedstrijd al drie 100% kansen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Dessers maar in de slotfase van wedstrijden krijg je vaak ook meer kansen. Vergeet niet dat hij ook al een paar enorme kansen (zoals tegen RKC) om zeep heeft geholpen.
Ik heb die berekening zelf niet gemaakt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar je berekening gaat inderdaad wel mank. Bovendien mist Linssen echt veel kansen hoor. Mag hopen dat je dat zelf ook wel ziet. Alleen afgelopen wedstrijd al drie 100% kansen.
En omdat Linssen die kansen zo ruk uitspeelt door uit onmogelijke hoeken te schieten krijg je daar inderdaad wel een lage xG voor.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar je berekening gaat inderdaad wel mank. Bovendien mist Linssen echt veel kansen hoor. Mag hopen dat je dat zelf ook wel ziet. Alleen afgelopen wedstrijd al drie 100% kansen.
Nou ja, tuurlijk doet hij dat af en toe. Maar het is echt niet dat hij die 1 op 1 compenseert of zo. Hij mist voor een spits gewoon echt teveel kansen. Ik zeg hier helemaal niet dat Dessers een geweldenaar is zoals iemand hier insinueert, maar het is toch helemaal niet gek hem een keer een kans te geven in de basis? Zo uitzonderlijk is Linssen echt niet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb die berekening zelf niet gemaakt.Maar de kansen die Linssen mist compenseert hij dan weer met hele knappe afstandsschoten of bijvoorbeeld dat hakje tegen Heerenveen. Dat zijn extreem moeilijke kansen die hij er wel in krijgt.
Ik vind het prima maar denk dat Dessers er net zoveel gaat missen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, tuurlijk doet hij dat af en toe. Maar het is echt niet dat hij die 1 op 1 compenseert of zo. Hij mist voor een spits gewoon echt teveel kansen. Ik zeg hier helemaal niet dat Dessers een geweldenaar is zoals iemand hier insinueert, maar het is toch helemaal niet gek hem een keer een kans te geven in de basis? Zo uitzonderlijk is Linssen echt niet.
Dat zou uiteindelijk best wel kunnen, maar ik vind het geen gekke keuze hem eens 3 wedstrijden te laten starten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind het prima maar denk dat Dessers er net zoveel gaat missen.
quote:Oer-PSV'er Hendrix over keuze voor Feyenoord: 'Ik deel nog steeds dezelfde vijand'
Nu is het 'kind van de club' - Hendrix doorliep de PSV-jeugdopleiding en speelde acht jaar in het eerste - terug in de eredivisie na anderhalf jaar Spartak Moskou, maar we zien hem niet in het Philips Stadion. Wel in De Kuip.
"Als er dan een andere club in Nederland is, zou dat voor mijn gevoel alleen maar Feyenoord kunnen zijn. Feyenoord en PSV zijn altijd concurrenten geweest, maar volgens mij nooit echte rivalen, zoals Ajax dat is."
Als verraad richting Eindhoven voelt de keuze voor Feyenoord dan ook niet voor Hendrix. "Ik deel nog steeds dezelfde vijand", wijst de middenvelder richting Amsterdam.
het maakt geen reet uit ...linssen speelt volgende week weerquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dessers
Toornstra
Walemark
Marciano
Ben je vol in de kutact van @aTypisch getraptquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker eigenwijs weer bij je eigen conclusies blijven. Vermoeiende vent.
Leuk die scorebordjournalistiek, maar als je gewoon je ogen open doet tijdens de wedstrijd zie je toch zelf ook wel dat Linssen de laatste tijd flinke kansen mist. Niet te zuinig. Dus helemaal geen gek idee om Dessers een keer de kans te geven. Hij laat het in die oefenwedstrijden wel constant zien.
Het aantal expected kutposts hier is enorm gestegen sinds het hier weer krioelt van de schijtusers.quote:
Ja, dat zat hem wel tegen. Alhoewel Antonucci nooit echt iets voor ons geweest zou zijn, hij zou dan op 10 komen waar Til staat en dat is een totaal ander soort speler (en die was aan het begin van dit seizoen juist enorm belangrijk).quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook nog pech gehad met een blessure in augustus en er toen dik twee maanden uitgelegen. En toen bleek het middenveld al heel goed te functioneren.
Hij wilde zelf heel erg graag naar Volendam begreep ik, wel jammer want zou hem ook graag op een hoger niveau aan het werk zien ja.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dat zat hem wel tegen. Alhoewel Antonucci nooit echt iets voor ons geweest zou zijn, hij zou dan op 10 komen waar Til staat en dat is een totaal ander soort speler (en die was aan het begin van dit seizoen juist enorm belangrijk).
Had wel verwacht dat Feyenoord hem naar een betere club dan Volendam zou verhuren, Eredivisie dus op zijn minst, maar ja.
Was voor Feyenoord ook beter geweest, wie weet laat zo’n jongen het dan zien en is een club uit de tweede Bundesliga of iets dergelijks geïnteresseerd zodat je een kleine transfersom kan vragen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij wilde zelf heel erg graag naar Volendam begreep ik, wel jammer want zou hem ook graag op een hoger niveau aan het werk zien ja.
Jammer wel. Hoop eigenlijk dat hij nog 1 jaar bij een club als Groningen of Heerenveen gaat ballen. Denk dat hij dat niveau prima aan kan. Vond hem in de voorbereiding eigenlijk best aardig.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was voor Feyenoord ook beter geweest, wie weet laat zo’n jongen het dan zien en is een club uit de tweede Bundesliga of iets dergelijks geïnteresseerd zodat je een kleine transfersom kan vragen.
Voor een speler die deze zomer 23 wordt en nog KKD speelt vrees ik dat we nooit meer dan een paar ton gaan krijgen (en das al optimistisch).
Voor die jongen is het misschien wel het beste dat hij lekker bij Volendam blijft ballen, zeker als ze promoveren.
Dan speelt hij over een half jaar Eredivisie. Veel meer zat er denk ik niet in.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dat zat hem wel tegen. Alhoewel Antonucci nooit echt iets voor ons geweest zou zijn, hij zou dan op 10 komen waar Til staat en dat is een totaal ander soort speler (en die was aan het begin van dit seizoen juist enorm belangrijk).
Had wel verwacht dat Feyenoord hem naar een betere club dan Volendam zou verhuren, Eredivisie dus op zijn minst, maar ja.
Senesiquote:
Hij geeft aan dat het om 'kleinere transfers' gaat. Kan me dus niet voorstellen dat dit Senesi is.quote:
Gaat hij daar weer zitten met zijn sidekick?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij moet zijn aanwezigheid bij FC Afkicken toch een beetje interessant maken.
Ik las wel zoiets ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat hij daar weer zitten met zijn sidekick?
VI heeft ook een liveshow. Ik vind dat altijd wel genieten met allemaal transfers enzo, de hele avond spanning vorige keer en dan iedereen woedend (of schaterlachend*) om Dessers, die zijn rol vervolgens prima invult.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las wel zoiets ja.
Ga niet kijken dit keer.
Klopt wel ja. Alleen was het wel cringe de vorige keer met die Rutger.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VI heeft ook een liveshow. Ik vind dat altijd wel genieten met allemaal transfers enzo, de hele avond spanning vorige keer en dan iedereen woedend (of schaterlachend*) om Dessers, die zijn rol vervolgens prima invult.
*inclusief ondergetekende
Ja, maar toen werd ook wel wat verwacht natuurlijk. Ik verwacht nu echt helemaal niets meer eigenlijk en dan een hele avond naar onzin te luisteren gaat me wat verquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VI heeft ook een liveshow. Ik vind dat altijd wel genieten met allemaal transfers enzo, de hele avond spanning vorige keer en dan iedereen woedend (of schaterlachend*) om Dessers, die zijn rol vervolgens prima invult.
Lachwekkend ja, met dat jongetje er nog bij. En dan na een paar biertjes Frank opbellen rond 12 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Alleen was het wel cringe de vorige keer met die Rutger.
Dat telefoontjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lachwekkend ja, met dat jongetje er nog bij. En dan na een paar biertjes Frank opbellen rond 12 uur 's nachts.
Het was ook wel mooi, Feyenoord had al een paar uitstekende aankopen gedaan met Aursnes en Trauner (Jahanbakhsh voor 1 miljoen was ook een uitstekende deal) waardoor de verwachtingen vrij hoog lagen, dan hoor je nog dat Diallo bijna rond is. En uiteindelijk verkoopt Feyenoord alleen maar die dag voor matige bedragen en halen ze met Dessers de meest typische vGeel bord-op-schoot huurspitsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VI is prima voetbal contentquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar toen werd ook wel wat verwacht natuurlijk. Ik verwacht nu echt helemaal niets meer eigenlijk en dan een hele avond naar onzin te luisteren gaat me wat ver.
VI misschien wel een paar keer even kijken, daar zitten wat normalere mensen sowieso denk ik.
denk dat ze aan hendrix ook wel hebben gevraagd of hij eventueel daar wil spelenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
We hebben echt weinig verdedigers realiseer ik me.
Het belletje naar Arnesen was de kers op de taart.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was ook wel mooi, Feyenoord had al een paar uitstekende aankopen gedaan met Aursnes en Trauner (Jahanbakhsh voor 1 miljoen was ook een uitstekende deal) waardoor de verwachtingen vrij hoog lagen, dan hoor je nog dat Diallo bijna rond is. En uiteindelijk verkoopt Feyenoord alleen maar die dag voor matige bedragen en halen ze met Dessers de meest typische vGeel bord-op-schoot huurspits
Plus die Rutger, die ook ontevreden was, zijn scoop gestolen zag worden door Mike Verweij en die vervolgens nog teveel drinkt en ontzettend kinderachtig ging doen. Het was wel een mooi dagje ja.
Vind ik wel meevallen eigenlijk, je mist alleen een linksback en idealiter zou je Hendriks verhurenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
We hebben echt weinig verdedigers realiseer ik me.
Vaste plek op de bank.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat ze aan hendrix ook wel hebben gevraagd of hij eventueel daar wil spelen
Haha, maar dit is natuurlijk wel de grootste onzin. Laten we eerlijk zijn, als Ajax hem had willen hebben, dan had hij een paar uur later al op de stoep gestaan. Dit zijn altijd van die onzin uitspraken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ondertussen spreekt Hendrix zich in al zijn interviews uit over zijn hekel aan Ajax.
[..]
https://nos.nl/video/2414(...)eeds-dezelfde-vijand
Dat betwijfel ik, Hendrix lijkt me wel uit het oude hout gesneden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:57 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Haha, maar dit is natuurlijk wel de grootste onzin. Laten we eerlijk zijn, als Ajax hem had willen hebben, dan had hij een paar uur later al op de stoep gestaan. Dit zijn altijd van die onzin uitspraken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:17 schreef aTypisch het volgende:
ik vond dessers wel een logische transfer
(lol)
Oh, je zat ook nog te liegen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:09 schreef aTypisch het volgende:
Wel echt een aids transfer, daar niet van
Tja, ik weet het niet. Denk dat er maar weinig Eredivisie spelers nee zouden zeggen tegen Ajax als puntje bij paaltje komt. Voor hem is deze uitspraak wel heel makkelijk te maken natuurlijk, omdat hij zich realiseert dat Ajax toch nooit interesse zal hebben in hem. Maar oke, misschien is hij iemand die het niet zou doen. Zo goed ken ik hem ook weer nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, Hendrix lijkt me wel uit het oude hout gesneden.
Denk het niet, zo zou Gakpo ook nooit naar ajax vertrekken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:57 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Haha, maar dit is natuurlijk wel de grootste onzin. Laten we eerlijk zijn, als Ajax hem had willen hebben, dan had hij een paar uur later al op de stoep gestaan. Dit zijn altijd van die onzin uitspraken.
Ik kan me niet voorstellen dat het filmpje over het kampioensfeestje van PSV over Ajax gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk het niet, zo zou Gakpo ook nooit naar ajax vertrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historisch gezien heeft Ajax toch betrekkelijk weinig ex-Feyenoorders en ex-PSVers in dienst gehad. Ooijer was misschien nog wel de meest opvallende als echte PSV-er.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:22 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Denk dat er maar weinig Eredivisie spelers nee zouden zeggen tegen Ajax als puntje bij paaltje komt. Voor hem is deze uitspraak wel heel makkelijk te maken natuurlijk, omdat hij zich realiseert dat Ajax toch nooit interesse zal hebben in hem. Maar oke, misschien is hij iemand die het niet zou doen. Zo goed ken ik hem ook weer niet
Ooijer komt uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Historisch gezien heeft Ajax toch betrekkelijk weinig ex-Feyenoorders en ex-PSVers in dienst gehad. Ooijer was misschien nog wel de meest opvallende als echte PSV-er.
Jaap Stam lijkt mij juist de meest opvallende.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Historisch gezien heeft Ajax toch betrekkelijk weinig ex-Feyenoorders en ex-PSVers in dienst gehad. Ooijer was misschien nog wel de meest opvallende als echte PSV-er.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het filmpje over het kampioensfeestje van PSV over Ajax gaat.Actie - reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lasse Schone was wekelijks met PSV bezig, Makkelie die bijna het kampioenschap van PSV had gestolen..
Oja, goeie. Maar kwam uit Kampen, speelde niet zo heel lang bij PSV en er zat 10 jaar tussen voor hij weer terugkwam in Nederland.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jaap Stam lijkt mij juist de meest opvallende.
Dat is inderdaad wel waar wat je zegt. Toch liggen de verhoudingen nu wel echt anders, denk ik. Als je realistisch kijkt is Ajax nu wel een ruime stap vooruit, waar dat voorheen minder het geval was. Je hebt natuurlijk wel echte ras-Feyenoorders, zoals Bijlow misschien. Die zei een tijdje geleden ook nooit naar Ajax te zullen gaan. Maar toch voor het juiste salaris en Champions League voetbal moet ik het allemaal nog zien. Vooral als je geen andere clubs achter je aan hebt zitten die je hetzelfde of iets beters kunnen bieden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer onverstandig met een Feyenoord tattoo op je lijf.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:28 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel waar wat je zegt. Toch liggen de verhoudingen nu wel echt anders, denk ik. Als je realistisch kijkt is Ajax nu wel een ruime stap vooruit, waar dat voorheen minder het geval was. Je hebt natuurlijk wel echte ras-Feyenoorders, zoals Bijlow misschien. Die zei een tijdje geleden ook nooit naar Ajax te zullen gaan. Maar toch voor het juiste salaris en Champions League voetbal moet ik het allemaal nog zien. Vooral als je geen andere clubs achter je aan hebt zitten die je hetzelfde of iets beters kunnen bieden.
moest ik nog zelf even terug scrollen ookquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:15 schreef aTypisch het volgende:
Maaarrrrr is hij beter dan Linssen in de spits?
Misschien wel
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:09 schreef aTypisch het volgende:
Dessers is wel een type speler dat beter past in het profiel van een voorhoede speler in deze tactiek dan Bozenik
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Optie tot koop moet wel er bij zitten, mocht hij wel goed uitpakken heb je er tenminste nog wat aan.
Ah, de memo dat aidstransfer een synoniem voor logisch is heb ik even gemist.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moest ik nog zelf even terug scrollen ook
valt wel mee hoor
[..]
[..]
[..]
ik zag er het nut wel van in nadat het rond wasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, de memo dat aidstransfer een synoniem voor logisch is heb ik even gemist.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zag er het nut wel van in nadat het rond was
zo beter?
Ik vind dit een verwarrende post.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:01 schreef aTypisch het volgende:
normaal gesproken maakt dessers er trouwens helemaal niks denk ik
ook een beetje een lucky streak gehad
Stoer brilletje gekocht van de rente.quote:
Wat is nou het verhaal achter die vrienden van Feyenoord-goden? Hebben die de club nou nog wat opgeleverd of waren het meer geldwolven die hun geld nu terug willen?quote:
Overdrijf ik als ik zeg dat ik dit de beste Feyenoordtrainer ooit vind? (Puur op voetbalinhoud)quote:
Nee dan overdrijf je niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Overdrijf ik als ik zeg dat ik dit de beste Feyenoordtrainer ooit vind? (Puur op voetbalinhoud)
Mario Been kwam in de buurt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Overdrijf ik als ik zeg dat ik dit de beste Feyenoordtrainer ooit vind? (Puur op voetbalinhoud)
Nog nooit een man zo zinnig over voetbal horen praten.
Ik heb nooit een Feyenoord-trainer inhoudelijk ook maar in de buurt horen komen van Slot.quote:
Nooit is een groot woord gezien je leeftijd (en dat bedoel ik niet vervelend ofzo).quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Feyenoord-trainer inhoudelijk ook maar in de buurt horen komen van Slot.
Nee snap ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nooit is een groot woord gezien je leeftijd (en dat bedoel ik niet vervelend ofzo).
Leo Beenhakker? Fred Rutten?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 06:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee snap ik.
Ik heb echter vMarwijk, de Koemannetjes en Gio weinig echt zinnige teksten horen zeggen inhoudelijk en dat zijn toch wel de succesvollere trainers geweest, die hadden het meer van andere kwaliteiten.
De rest is weinig discussie over mogelijk natuurlijk.
Hij had op zich een heel aantal prima spelers.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gertjan Verbeek heeft alles uit carrière gehaald: 'Alleen jammer van Feyenoord, kom je bij een topclub die niet top is’
Gertjan is ook geen top.
Gio god goed gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:58 schreef H.FR het volgende:
Diallo meteen gescoord bij z'n debuut bij Rangers.
ARNE ARMY.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
https://spielverlagerung.(...)enerating-feyenoord/
Longread over Arneball, vond het wel interessant.
nog maar 2 verliespunten voor op celtic zie ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:58 schreef H.FR het volgende:
Diallo meteen gescoord bij z'n debuut bij Rangers.
2 feb Celtic - Rangersquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nog maar 2 verliespunten voor op celtic zie ik
Hoe kijken jullie nou achteraf terug op Gio? Heeft hij er niet gewoon het maximale uitgehaald?quote:
wie is deze nobuddiequote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe kijken jullie nou achteraf terug op Gio? Heeft hij er niet gewoon het maximale uitgehaald?
Of was er met zijn selecties (2015-2019) ook Slot-voetbal mogelijk geweest. Ik vraag me dat eigenlijk af met spelers als Kuijt en Van Persie.
Je stelt wel heel veel vragen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe kijken jullie nou achteraf terug op Gio? Heeft hij er niet gewoon het maximale uitgehaald?
Of was er met zijn selecties (2015-2019) ook Slot-voetbal mogelijk geweest. Ik vraag me dat eigenlijk af met spelers als Kuijt en Van Persie.
Op ziggy!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
2 feb Celtic - Rangers
Nogal. En die Sandler heeft echt al jaren niets gepresteerd. Ziet er naar uit dat ze Hendriks weer graag willen verhuren en dat dit dan de vervanger is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind het de laatste tijd weer een hoog bord-op-schoot gehalte hebben.
Ik ook. Vooral deze transferperiode.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is vooral veel huren van zekerheidjes om de selectie op te vullen. Niet heel spannend maar wel nodig gezien alle spelers die zijn vertrokken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer komen die miljoenen van die Engelse broers met dat kledinglijntje?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is vooral veel huren van zekerheidjes om de selectie op te vullen. Niet heel spannend maar wel nodig gezien alle spelers die zijn vertrokken.
We hebben echt geld nodig.
Wat had hij dan precies? (behalve een goede opleiding gehad)quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik sta wederom niet negatief tegenover die Sandler. Die had echt wel wat toen hij nog in NL speelde.
Gaan we dat bord op schoot gezeik nou elke keer krijgen als er een speler mogelijk komt die iedereen al kent?
Ik vond die Sandler zelfs bij PEC niet eens zo geweldig. Maar dat lag vast aan mij want City haalt die jongen natuurlijk ook niet zomaar. Hij heeft alleen de laatste tijd bijna niks gespeeld. Zelfs bij Troyes (wie?) kwam hij niet aan de bak.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik sta wederom niet negatief tegenover die Sandler. Die had echt wel wat toen hij nog in NL speelde.
Gaan we dat bord op schoot gezeik nou elke keer krijgen als er een speler mogelijk komt die iedereen al kent?
Ik vond 'm een goede verdediger toen, al helemaal op die leeftijd. Maar goed, ik heb 'm de afgelopen jaren niet gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat had hij dan precies?
Vast niet elke keer, ik vond het zoals @:slobeend zegt deze transferperiode nogal opvallen, het is wat.
Heeft hem ook niet meegezeten lees ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Nogal. En die Sandler heeft echt al jaren niets gepresteerd. Ziet er naar uit dat ze Hendriks weer graag willen verhuren en dat dit dan de vervanger is.
Men denkt op den Twitters dat het om Porto gaat nu Diaz op weg is naar Liverpool.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:00 schreef Scrummie het volgende:
Hoop niet dat Sini nog vertrekt deze winter, dat zou wel echt een gemis zijn.
25 miljoen dan, anders komen ze in de zomer maar weer. En dan mag Arnesen heel snel nog een vervanger regelen.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Men denkt op den Twitters dat het om Porto gaat nu Diaz op weg is naar Liverpool.
Blijft zo lastig, omdat je altijd met dat Jorgensen scenario in je hoofd zit. Maar ik denk dat onder normale omstandigheden je in de zomer ook nog wel 20 kunt krijgen dus eigenlijk hou ik ‘m liever.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
25 miljoen dan, anders komen ze in de zomer maar weer. En dan mag Arnesen heel snel nog een vervanger regelen.
1 goal, 2 assistent in 18 potjes.quote:
Stoere taal, hebben we de Jørgensen-quotes van begin 2018 nog?quote:Op zondag 30 januari 2022 00:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
25 miljoen dan, anders komen ze in de zomer maar weer. En dan mag Arnesen heel snel nog een vervanger regelen.
Toen was je er nog niet? 🤔quote:Op zondag 30 januari 2022 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Stoere taal, hebben we de Jørgensen-quotes van begin 2018 nog?
25 miljoen en anders rot je maar weer op naar Newcastle!!!!
quote:Op zondag 30 januari 2022 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Stoere taal, hebben we de Jørgensen-quotes van begin 2018 nog?
25 miljoen en anders rot je maar weer op naar Newcastle!!!!
quote:Russische analisten hebben zich uitgelaten over de transfer van Jorrit Hendrix. De middenvelder verruilde Spartak Moskou deze week voor Feyenoord. Een stap waar ze in Rusland niet heel rouwig om zijn. Volgens Roman Shirokov en Aleksandr Mostovoi, bekende Russische voetbalfiguren die regelmatig aanschuiven als analist bij voetbalprogramma's, ontbrak het Hendrix simpelweg aan voldoende kwaliteit.
Hendrix leek deze winter op weg naar de MLS, waar hij een contract kon tekenen bij een niet nader genoemde club. De middenvelder besloot echter eigenhandig de stekker uit de onderhandelingen te trekken. Een week later arriveerde hij bij Feyenoord. In financieel opzicht een slimme zet, vindt Mostovoi. "Ze komen uit Nederland, verdienen veel geld en gaan dan op huurbasis weer terug. Grappig. Hendrix is immers niet de enige. Je hebt ook nog Guus Til, voor wie zelfs veel meer werd betaald."
Hendrix maakte in januari vorig jaar de overstap van PSV naar Spartak, maar een succes werd het Russische avontuur nooit. Zowel onder Domenico Tedesco, Rui Vitória, als de huidige trainer Paoli Vanoli slaagde hij er niet in om een basisplaats te veroveren. Voormalig Spartak-voorzitter Andrey Chervichenko betitelt Hendrix als 'een middelmatige speler'. Oud-doelman Anzor Kavazashvili doet daar in gesprek met Sport24 nog een schepje bovenop. "Hendrix is een speler van FNL-niveau", doelt Kavazashvili op de Football National League, het tweede niveau van Rusland.
Bij Spartak had Hendrix concurrentie van onder anderen Roman Zobnin, Nail Umyarov en Ruslan Litvinov. Feyenoord huurt hem nu tot medio 2023 en heeft tevens een optie tot koop. "Godzijdank is Hendrix vertrokken", stelt Shirokov in een interview met Sport-Express. "Voor Spartak is dit erg goed, want er komt een plek vrij in de selectie." Mostovoi sluit zich aan bij de woorden van zijn voormalig collega. "Zijn komst was heel apart. Niemand had ooit van hem gehoord. Ik denk niet dat het een big deal is dat hij vertrekt."
Denk dat Sinisterra inderdaad een stuk beter is dan Jørgensen maar ook die jongen heeft risico's. Hij is redelijk fragiel en heeft een kruisbandblessure gehad. 15 miljoen lijkt me eigenlijk wel een redelijke prijs voor hem.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach tuurlijk, 1 voorbeeld en dan moet je maar iedereen voor een appel en een ei laten gaan.
Ik heb niet zo'n zin in weer een Jorgensen discussie waar jij bij betrokken bent, maar goed; Het verschil is dat Sinisterra nu al meerdere jaren laat zien een vrij aardige speler te zijn. Jorgensen deed dat 1 jaar was al wat ouder. De kans dat Sinisterra zo goed blijft als ie nu is is wat realistischer dan van Jorgensen destijds. Al was iedereen er ook van overtuigd dat we hem niet hadden moeten laten gaan, omdat we hem nog best nodig waren (net als Sini nu) en daarbij het EK eraan kwam waar hij in de vorm van toen mogelijk meer kon opbrengen.
Jorgensen niet verkopen toen was geen fout. Achteraf wel, maar achteraf heb je geen reet aan.
Zal het doorgeven.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat Sinisterra inderdaad een stuk beter is dan Jørgensen maar ook die jongen heeft risico's. Hij is redelijk fragiel en heeft een kruisbandblessure gehad. 15 miljoen lijkt me eigenlijk wel een redelijke prijs voor hem.
Zegt toch wel iets lijkt mij ja als meerdere analisten dat zeggen. En in NL was hij ook al matig dus het verbaast mij niets.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:06 schreef Scrummie het volgende:
Ah, de altijd belangrijke mening van Russische analisten.
Hij heeft daar nauwelijks gespeeld en ze geven al aan dat ze 'm daarvoor niet kenden. Dus tja, ik vind die mening niet echt waardevol verder. Ze roepen ook nog wat over Til, maar die heeft zijn waarde al wel gehad voor ons. Maar goed.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Zegt toch wel iets lijkt mij ja als meerdere analisten dat zeggen. En in NL was hij ook al matig dus het verbaast mij niets.
We hebben hem toch zien spelen in Nederland? Voor de breedte een prima speler. Zat zelfs een tijdje tegen oranje aan. Heeft een hele goede periode gehad bij PSV.quote:
Zeker. En dat was niet best.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
We hebben hem toch zien spelen in Nederland? Voor de breedte een prima speler. Zat zelfs een tijdje tegen oranje aan. Heeft een hele goede periode gehad bij PSV.
Het was in Nederland gewoon een prima speler. Basismateriaal in z'n beste periode en zeker genoeg om af en toe in te vallen.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. En dat was niet best.
Goed, ik begrijp het prima voor de breedte hoor. Daar niet van. Maar ik vind het eigenlijk niet zo’n goede speler. Ten opzichte van Aursnes ga je er flink op achteruit imo al is Aursnes gewoon belachelijk goed.
Hoop alleen wel dat ze die Hartjes dan in ieder geval verhuren.
Geen knalvuurwerk was de wens.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dacht dat de familie geen vuurwerk wou tijdens de ceremonie?
Ik weet echt niet wie uit Nederland Russische analisten gaat volgen op tv en in de kranten en dat vertaalt naar het nederlands.quote:
Je moet Hendrix denk ik eigenlijk meer zien als vervanger van Diemers/Texeira als wisselspeler. In dat opzicht is hij wel beter minder slecht, hoop ik.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was in Nederland gewoon een prima speler. Basismateriaal in z'n beste periode en zeker genoeg om af en toe in te vallen.
Wauw 161 volgersquote:Op zondag 30 januari 2022 12:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ajax schijnt ook interesse te hebben:
[ twitter ]
Arne wil geen wappies in de selectiequote:Op zondag 30 januari 2022 12:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Waarom niet naar Feyenoord?
Het is geen superspits maar alles is beter dan die tering linssen
Woede aanvallen bij FC Afkicken morgen.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
Sini weg zou toch wel de grootst mogelijke aderlating zijn
40-45 miljoen.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ajax schijnt ook interesse te hebben:
[ twitter ]
Omdat hij 15 miljoen euro kost, dat hebben we niet. En z'n salaris zal ook wel een paar miljoen zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 12:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Waarom niet naar Feyenoord?
Het is geen superspits maar alles is beter dan die tering linssen
hopelijk gaat hij het daar weer goed doenquote:Op zondag 30 januari 2022 16:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De legend himself. Superspits Jorgensen terug naar Kopenhagen.
[ twitter ]
Ja vast.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk gaat hij het daar weer goed doen
quote:Op zondag 30 januari 2022 16:24 schreef Caland het volgende:
Gemiste kans om De Jorg terug te halen en die midget te lozen
Frank leg weer te slapen
Mooi. Gaan we voor zitten.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:08 schreef Caland het volgende:
Feyenoord 1 komt op zondag 6 februari tegen Sparta Rotterdam weer in actie en het team kan rekenen op een Kuip die voor een derde is gevuld. Jij kunt als seizoenkaarthouder nu een kaart claimen voor de stadsderby. Bezoekers van het duel dienen in het bezit te zijn van een geldig coronatoegangsbewijs en een geldig legitimatiebewijs om toegang te krijgen tot het stadion. Neem hiervoor onderstaande informatie goed door:
Het claimen van kaarten is mogelijk vanaf maandag 31 januari 18:00 uur in de officiële Feyenoord Ticketshop. Wees op tijd, want hierbij geldt dat er een beperkt aantal kaarten beschikbaar is;
De kaart is gratis;
Toegang tot het stadion heb je met jouw geclaimde kaart (seizoenkaart geeft geen toegang);
De voorrangsperiode loopt t/m woensdag 2 februari 16:00 uur;
Het dragen van een mondkapje en het houden van 1,5 meter afstand is verplicht.
Morgenavond dus claimen.
hurenquote:Op zondag 30 januari 2022 15:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat hij 15 miljoen euro kost, dat hebben we niet. En z'n salaris zal ook wel een paar miljoen zijn
Weer interessantdoenerij van onze ZKA. Gras is groen.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
ZKA gaat na drie biertjes weer Arnesen bellen
Treurige vent.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
ZKA gaat na drie biertjes weer Arnesen bellen
Hij weet wel zijn eigen nieuws te creëren, eerst melden dat er veel speelt rondom Sini, daarna dat hij naar alle waarschijnlijkheid gewoon blijft. Tsja..quote:Op zondag 30 januari 2022 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer interessantdoenerij van onze ZKA. Gras is groen.
Daar zal het ze om te doen zijn geweestquote:Op maandag 31 januari 2022 09:05 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Als die Sandler komt en Hendriks blijft begrijp ik die transfer niet zo. Dan zal Hendriks wel vaste backup Malacia zijn, en Sandler de backup van Senesi. Geertruida backup van Trauner en Pedersen en daarachter nog Hall, Hendrix voor Aursnes.
Uiteindelijk dan wel alles bijna dubbel bezet.
Ik vind het vooral jammer dat Hendriks nu weer een jaartje stil komt te staan in zijn ontwikkeling. Als Sandler komt heb je m.i. samen met Hendrix voldoende opties om het gat van Malacia op te vangen.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:05 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Als die Sandler komt en Hendriks blijft begrijp ik die transfer niet zo. Dan zal Hendriks wel vaste backup Malacia zijn, en Sandler de backup van Senesi. Geertruida backup van Trauner en Pedersen en daarachter nog Hall, Hendrix voor Aursnes.
Uiteindelijk dan wel alles bijna dubbel bezet.
maar Sandler is goed genoeg voor Feyenoord? Niet dat ik hem kwalijk neem dat hij van Pec naar City gaat maar heeft amper gevoetbald sindsdien.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat Hendriks nu weer een jaartje stil komt te staan in zijn ontwikkeling. Als Sandler komt heb je m.i. samen met Hendrix voldoende opties om het gat van Malacia op te vangen.
Ben er ook niet zo fan van dat Feyenoord spelers haalt met een ontzettend blessuregevoelige historie.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar Sandler is goed genoeg voor Feyenoord? Niet dat ik hem kwalijk neem dat hij van Pec naar City gaat maar heeft amper gevoetbald sindsdien.
Ik ken die hele speler alleen van naam, vind het vooral raar dat ze een rechtspoot halen.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar Sandler is goed genoeg voor Feyenoord? Niet dat ik hem kwalijk neem dat hij van Pec naar City gaat maar heeft amper gevoetbald sindsdien.
Volgens Mike Verweij wordt hij momenteel gekeurd. Verder probeert Feyenoord Texeira nog te slijten aan een Portugese club.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben er ook niet zo fan van dat Feyenoord spelers haalt met een ontzettend blessuregevoelige historie.
welk talent?quote:Op maandag 31 januari 2022 12:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Loopt toch alleen maar je eigen talent in de weg.
De reacties over hem zijn tot nu toe niet zo vriendelijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:57 schreef Caland het volgende:
ZKA houdt zijn jas aan zodat zijn anorexia-armpjes niet opvallen.
Hoezo zou Wolfsburg hem aan ons verhuren als ze hem kunnen verkopen voor 15 mil?quote:
Ik heb ook wel mijn twijfels of hij goed genoeg is. Maar ik als ze het hadden gedaan om backup te hebben om vervolgens Hendriks een halfjaartje bij (bijvoorbeeld) Sparta te laten rijpen dan had ik de keuze wat meer begrepen. Geen idee wat we nu verder met Sandler moeten.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar hadden ze die Amerikaan toch al voorquote:Op maandag 31 januari 2022 13:29 schreef Caland het volgende:
Volgens ZKA wil Feyenoord deze zomer Kastriot Emeri (wie) halen als vervanger van Til.
dacht ook wie maar niet eens slechte statistiekjes.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:29 schreef Caland het volgende:
Volgens ZKA wil Feyenoord deze zomer Kastriot Emeri (wie) halen als vervanger van Til.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |