Dat telefoontjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lachwekkend ja, met dat jongetje er nog bij. En dan na een paar biertjes Frank opbellen rond 12 uur 's nachts.
Het was ook wel mooi, Feyenoord had al een paar uitstekende aankopen gedaan met Aursnes en Trauner (Jahanbakhsh voor 1 miljoen was ook een uitstekende deal) waardoor de verwachtingen vrij hoog lagen, dan hoor je nog dat Diallo bijna rond is. En uiteindelijk verkoopt Feyenoord alleen maar die dag voor matige bedragen en halen ze met Dessers de meest typische vGeel bord-op-schoot huurspitsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VI heeft ook een liveshow. Ik vind dat altijd wel genieten met allemaal transfers enzo, de hele avond spanning vorige keer en dan iedereen woedend (of schaterlachend*) om Dessers, die zijn rol vervolgens prima invult.
*inclusief ondergetekende
VI is prima voetbal contentquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar toen werd ook wel wat verwacht natuurlijk. Ik verwacht nu echt helemaal niets meer eigenlijk en dan een hele avond naar onzin te luisteren gaat me wat ver.
VI misschien wel een paar keer even kijken, daar zitten wat normalere mensen sowieso denk ik.
denk dat ze aan hendrix ook wel hebben gevraagd of hij eventueel daar wil spelenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
We hebben echt weinig verdedigers realiseer ik me.
Het belletje naar Arnesen was de kers op de taart.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was ook wel mooi, Feyenoord had al een paar uitstekende aankopen gedaan met Aursnes en Trauner (Jahanbakhsh voor 1 miljoen was ook een uitstekende deal) waardoor de verwachtingen vrij hoog lagen, dan hoor je nog dat Diallo bijna rond is. En uiteindelijk verkoopt Feyenoord alleen maar die dag voor matige bedragen en halen ze met Dessers de meest typische vGeel bord-op-schoot huurspits
Plus die Rutger, die ook ontevreden was, zijn scoop gestolen zag worden door Mike Verweij en die vervolgens nog teveel drinkt en ontzettend kinderachtig ging doen. Het was wel een mooi dagje ja.
Vind ik wel meevallen eigenlijk, je mist alleen een linksback en idealiter zou je Hendriks verhurenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
We hebben echt weinig verdedigers realiseer ik me.
Vaste plek op de bank.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat ze aan hendrix ook wel hebben gevraagd of hij eventueel daar wil spelen
Haha, maar dit is natuurlijk wel de grootste onzin. Laten we eerlijk zijn, als Ajax hem had willen hebben, dan had hij een paar uur later al op de stoep gestaan. Dit zijn altijd van die onzin uitspraken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ondertussen spreekt Hendrix zich in al zijn interviews uit over zijn hekel aan Ajax.
[..]
https://nos.nl/video/2414(...)eeds-dezelfde-vijand
Dat betwijfel ik, Hendrix lijkt me wel uit het oude hout gesneden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:57 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Haha, maar dit is natuurlijk wel de grootste onzin. Laten we eerlijk zijn, als Ajax hem had willen hebben, dan had hij een paar uur later al op de stoep gestaan. Dit zijn altijd van die onzin uitspraken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:17 schreef aTypisch het volgende:
ik vond dessers wel een logische transfer
(lol)
Oh, je zat ook nog te liegen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:09 schreef aTypisch het volgende:
Wel echt een aids transfer, daar niet van
Tja, ik weet het niet. Denk dat er maar weinig Eredivisie spelers nee zouden zeggen tegen Ajax als puntje bij paaltje komt. Voor hem is deze uitspraak wel heel makkelijk te maken natuurlijk, omdat hij zich realiseert dat Ajax toch nooit interesse zal hebben in hem. Maar oke, misschien is hij iemand die het niet zou doen. Zo goed ken ik hem ook weer nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, Hendrix lijkt me wel uit het oude hout gesneden.
Denk het niet, zo zou Gakpo ook nooit naar ajax vertrekken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:57 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Haha, maar dit is natuurlijk wel de grootste onzin. Laten we eerlijk zijn, als Ajax hem had willen hebben, dan had hij een paar uur later al op de stoep gestaan. Dit zijn altijd van die onzin uitspraken.
Ik kan me niet voorstellen dat het filmpje over het kampioensfeestje van PSV over Ajax gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk het niet, zo zou Gakpo ook nooit naar ajax vertrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historisch gezien heeft Ajax toch betrekkelijk weinig ex-Feyenoorders en ex-PSVers in dienst gehad. Ooijer was misschien nog wel de meest opvallende als echte PSV-er.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:22 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Denk dat er maar weinig Eredivisie spelers nee zouden zeggen tegen Ajax als puntje bij paaltje komt. Voor hem is deze uitspraak wel heel makkelijk te maken natuurlijk, omdat hij zich realiseert dat Ajax toch nooit interesse zal hebben in hem. Maar oke, misschien is hij iemand die het niet zou doen. Zo goed ken ik hem ook weer niet
Ooijer komt uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Historisch gezien heeft Ajax toch betrekkelijk weinig ex-Feyenoorders en ex-PSVers in dienst gehad. Ooijer was misschien nog wel de meest opvallende als echte PSV-er.
Jaap Stam lijkt mij juist de meest opvallende.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Historisch gezien heeft Ajax toch betrekkelijk weinig ex-Feyenoorders en ex-PSVers in dienst gehad. Ooijer was misschien nog wel de meest opvallende als echte PSV-er.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het filmpje over het kampioensfeestje van PSV over Ajax gaat.Actie - reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lasse Schone was wekelijks met PSV bezig, Makkelie die bijna het kampioenschap van PSV had gestolen..
Oja, goeie. Maar kwam uit Kampen, speelde niet zo heel lang bij PSV en er zat 10 jaar tussen voor hij weer terugkwam in Nederland.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jaap Stam lijkt mij juist de meest opvallende.
Dat is inderdaad wel waar wat je zegt. Toch liggen de verhoudingen nu wel echt anders, denk ik. Als je realistisch kijkt is Ajax nu wel een ruime stap vooruit, waar dat voorheen minder het geval was. Je hebt natuurlijk wel echte ras-Feyenoorders, zoals Bijlow misschien. Die zei een tijdje geleden ook nooit naar Ajax te zullen gaan. Maar toch voor het juiste salaris en Champions League voetbal moet ik het allemaal nog zien. Vooral als je geen andere clubs achter je aan hebt zitten die je hetzelfde of iets beters kunnen bieden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer onverstandig met een Feyenoord tattoo op je lijf.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:28 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel waar wat je zegt. Toch liggen de verhoudingen nu wel echt anders, denk ik. Als je realistisch kijkt is Ajax nu wel een ruime stap vooruit, waar dat voorheen minder het geval was. Je hebt natuurlijk wel echte ras-Feyenoorders, zoals Bijlow misschien. Die zei een tijdje geleden ook nooit naar Ajax te zullen gaan. Maar toch voor het juiste salaris en Champions League voetbal moet ik het allemaal nog zien. Vooral als je geen andere clubs achter je aan hebt zitten die je hetzelfde of iets beters kunnen bieden.
moest ik nog zelf even terug scrollen ookquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:15 schreef aTypisch het volgende:
Maaarrrrr is hij beter dan Linssen in de spits?
Misschien wel
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:09 schreef aTypisch het volgende:
Dessers is wel een type speler dat beter past in het profiel van een voorhoede speler in deze tactiek dan Bozenik
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Optie tot koop moet wel er bij zitten, mocht hij wel goed uitpakken heb je er tenminste nog wat aan.
Ah, de memo dat aidstransfer een synoniem voor logisch is heb ik even gemist.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moest ik nog zelf even terug scrollen ook
valt wel mee hoor
[..]
[..]
[..]
ik zag er het nut wel van in nadat het rond wasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, de memo dat aidstransfer een synoniem voor logisch is heb ik even gemist.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zag er het nut wel van in nadat het rond was
zo beter?
Ik vind dit een verwarrende post.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:01 schreef aTypisch het volgende:
normaal gesproken maakt dessers er trouwens helemaal niks denk ik
ook een beetje een lucky streak gehad
Stoer brilletje gekocht van de rente.quote:
Wat is nou het verhaal achter die vrienden van Feyenoord-goden? Hebben die de club nou nog wat opgeleverd of waren het meer geldwolven die hun geld nu terug willen?quote:
Overdrijf ik als ik zeg dat ik dit de beste Feyenoordtrainer ooit vind? (Puur op voetbalinhoud)quote:
Nee dan overdrijf je niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Overdrijf ik als ik zeg dat ik dit de beste Feyenoordtrainer ooit vind? (Puur op voetbalinhoud)
Mario Been kwam in de buurt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Overdrijf ik als ik zeg dat ik dit de beste Feyenoordtrainer ooit vind? (Puur op voetbalinhoud)
Nog nooit een man zo zinnig over voetbal horen praten.
Ik heb nooit een Feyenoord-trainer inhoudelijk ook maar in de buurt horen komen van Slot.quote:
Nooit is een groot woord gezien je leeftijd (en dat bedoel ik niet vervelend ofzo).quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Feyenoord-trainer inhoudelijk ook maar in de buurt horen komen van Slot.
Nee snap ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nooit is een groot woord gezien je leeftijd (en dat bedoel ik niet vervelend ofzo).
Leo Beenhakker? Fred Rutten?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 06:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee snap ik.
Ik heb echter vMarwijk, de Koemannetjes en Gio weinig echt zinnige teksten horen zeggen inhoudelijk en dat zijn toch wel de succesvollere trainers geweest, die hadden het meer van andere kwaliteiten.
De rest is weinig discussie over mogelijk natuurlijk.
Hij had op zich een heel aantal prima spelers.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gertjan Verbeek heeft alles uit carrière gehaald: 'Alleen jammer van Feyenoord, kom je bij een topclub die niet top is’
Gertjan is ook geen top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |