Ik vind het prima maar denk dat Dessers er net zoveel gaat missen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, tuurlijk doet hij dat af en toe. Maar het is echt niet dat hij die 1 op 1 compenseert of zo. Hij mist voor een spits gewoon echt teveel kansen. Ik zeg hier helemaal niet dat Dessers een geweldenaar is zoals iemand hier insinueert, maar het is toch helemaal niet gek hem een keer een kans te geven in de basis? Zo uitzonderlijk is Linssen echt niet.
Dat zou uiteindelijk best wel kunnen, maar ik vind het geen gekke keuze hem eens 3 wedstrijden te laten starten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind het prima maar denk dat Dessers er net zoveel gaat missen.
quote:Oer-PSV'er Hendrix over keuze voor Feyenoord: 'Ik deel nog steeds dezelfde vijand'
Nu is het 'kind van de club' - Hendrix doorliep de PSV-jeugdopleiding en speelde acht jaar in het eerste - terug in de eredivisie na anderhalf jaar Spartak Moskou, maar we zien hem niet in het Philips Stadion. Wel in De Kuip.
"Als er dan een andere club in Nederland is, zou dat voor mijn gevoel alleen maar Feyenoord kunnen zijn. Feyenoord en PSV zijn altijd concurrenten geweest, maar volgens mij nooit echte rivalen, zoals Ajax dat is."
Als verraad richting Eindhoven voelt de keuze voor Feyenoord dan ook niet voor Hendrix. "Ik deel nog steeds dezelfde vijand", wijst de middenvelder richting Amsterdam.
het maakt geen reet uit ...linssen speelt volgende week weerquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dessers
Toornstra
Walemark
Marciano
Ben je vol in de kutact van @aTypisch getraptquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker eigenwijs weer bij je eigen conclusies blijven. Vermoeiende vent.
Leuk die scorebordjournalistiek, maar als je gewoon je ogen open doet tijdens de wedstrijd zie je toch zelf ook wel dat Linssen de laatste tijd flinke kansen mist. Niet te zuinig. Dus helemaal geen gek idee om Dessers een keer de kans te geven. Hij laat het in die oefenwedstrijden wel constant zien.
Het aantal expected kutposts hier is enorm gestegen sinds het hier weer krioelt van de schijtusers.quote:
Ja, dat zat hem wel tegen. Alhoewel Antonucci nooit echt iets voor ons geweest zou zijn, hij zou dan op 10 komen waar Til staat en dat is een totaal ander soort speler (en die was aan het begin van dit seizoen juist enorm belangrijk).quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook nog pech gehad met een blessure in augustus en er toen dik twee maanden uitgelegen. En toen bleek het middenveld al heel goed te functioneren.
Hij wilde zelf heel erg graag naar Volendam begreep ik, wel jammer want zou hem ook graag op een hoger niveau aan het werk zien ja.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dat zat hem wel tegen. Alhoewel Antonucci nooit echt iets voor ons geweest zou zijn, hij zou dan op 10 komen waar Til staat en dat is een totaal ander soort speler (en die was aan het begin van dit seizoen juist enorm belangrijk).
Had wel verwacht dat Feyenoord hem naar een betere club dan Volendam zou verhuren, Eredivisie dus op zijn minst, maar ja.
Was voor Feyenoord ook beter geweest, wie weet laat zo’n jongen het dan zien en is een club uit de tweede Bundesliga of iets dergelijks genteresseerd zodat je een kleine transfersom kan vragen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij wilde zelf heel erg graag naar Volendam begreep ik, wel jammer want zou hem ook graag op een hoger niveau aan het werk zien ja.
Jammer wel. Hoop eigenlijk dat hij nog 1 jaar bij een club als Groningen of Heerenveen gaat ballen. Denk dat hij dat niveau prima aan kan. Vond hem in de voorbereiding eigenlijk best aardig.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was voor Feyenoord ook beter geweest, wie weet laat zo’n jongen het dan zien en is een club uit de tweede Bundesliga of iets dergelijks genteresseerd zodat je een kleine transfersom kan vragen.
Voor een speler die deze zomer 23 wordt en nog KKD speelt vrees ik dat we nooit meer dan een paar ton gaan krijgen (en das al optimistisch).
Voor die jongen is het misschien wel het beste dat hij lekker bij Volendam blijft ballen, zeker als ze promoveren.
Dan speelt hij over een half jaar Eredivisie. Veel meer zat er denk ik niet in.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dat zat hem wel tegen. Alhoewel Antonucci nooit echt iets voor ons geweest zou zijn, hij zou dan op 10 komen waar Til staat en dat is een totaal ander soort speler (en die was aan het begin van dit seizoen juist enorm belangrijk).
Had wel verwacht dat Feyenoord hem naar een betere club dan Volendam zou verhuren, Eredivisie dus op zijn minst, maar ja.
Senesiquote:
Hij geeft aan dat het om 'kleinere transfers' gaat. Kan me dus niet voorstellen dat dit Senesi is.quote:
Gaat hij daar weer zitten met zijn sidekick?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij moet zijn aanwezigheid bij FC Afkicken toch een beetje interessant maken.
Ik las wel zoiets ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat hij daar weer zitten met zijn sidekick?
VI heeft ook een liveshow. Ik vind dat altijd wel genieten met allemaal transfers enzo, de hele avond spanning vorige keer en dan iedereen woedend (of schaterlachend*) om Dessers, die zijn rol vervolgens prima invult.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las wel zoiets ja.
Ga niet kijken dit keer.
Klopt wel ja. Alleen was het wel cringe de vorige keer met die Rutger.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VI heeft ook een liveshow. Ik vind dat altijd wel genieten met allemaal transfers enzo, de hele avond spanning vorige keer en dan iedereen woedend (of schaterlachend*) om Dessers, die zijn rol vervolgens prima invult.
*inclusief ondergetekende
Ja, maar toen werd ook wel wat verwacht natuurlijk. Ik verwacht nu echt helemaal niets meer eigenlijk en dan een hele avond naar onzin te luisteren gaat me wat verquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VI heeft ook een liveshow. Ik vind dat altijd wel genieten met allemaal transfers enzo, de hele avond spanning vorige keer en dan iedereen woedend (of schaterlachend*) om Dessers, die zijn rol vervolgens prima invult.
*inclusief ondergetekende
Lachwekkend ja, met dat jongetje er nog bij. En dan na een paar biertjes Frank opbellen rond 12 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Alleen was het wel cringe de vorige keer met die Rutger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |