dat wordt een belletje met Jetro Willems deze zomerquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hertha Berlijn wilde hem ook en bood meer, en er waren intern wat twijfels of hij wel in Slotball zou passen dus Feyenoord is niet tot het uiterste gegaan.
Hij laat het hele seizoen eigenlijk al uitstekende dingen zien en toch nog genoeg mensen/analisten die hem als ‘middelmaat’ beschouwen. Dan wil je het gewoon niet zien.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Complimenten voor Kokcu. Terecht overigens, vond 'm zwak beginnen na de winterstop maar tegen NEC was ie (vooral tweede helft) weer goed. Niet verwacht ook dat het controlerende kwartje bij hem zou vallen.
Dat we nooit mogen vergeten wat er drie jaar geleden gebeurde met de joden. Dat was heel erg.quote:
Die hebben hun mening gewoon bepaald vorig seizoen en veranderen die niet uit luiheid. Gelukkig ook genoeg analisten die wel door hebben dat ie echt lekker staat te spelen dit seizoenquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij laat het hele seizoen eigenlijk al uitstekende dingen zien en toch nog genoeg mensen/analisten die hem als ‘middelmaat’ beschouwen. Dan wil je het gewoon niet zien.
Het zou trouwens uiteindelijk best kunnen hoor, maar hoe hij op dit moment presteert is dat absoluut niet het geval.
Ja dan snap je het echt niet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij laat het hele seizoen eigenlijk al uitstekende dingen zien en toch nog genoeg mensen/analisten die hem als ‘middelmaat’ beschouwen. Dan wil je het gewoon niet zien.
Het zou trouwens uiteindelijk best kunnen hoor, maar hoe hij op dit moment presteert is dat absoluut niet het geval.
Hij is ook echt een stuk sterker geworden. Je ziet hem soms fysieke duels winnen nu terwijl hij tot vorig seizoen vaak erg flegmatiek was. Beste voorbeeld is die assist vanaf de zijkant van de 16 (even vergeten tegen wie)quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dan snap je het echt niet.
Het moet bij Kökcü vooral nog wat consistenter en zonder de slippertjes (zoals hoe hij het duel aangaat bij de 1-0 van Schöne tegen NEC), want op dat soort momentjes gaat hij uiteindelijk steeds meer afgerekend worden. Maar hij heeft een gigantische groei gemaakt, en waren vroeger de goede wedstrijden een zeldzaamheid zien we dat nu regelmatig terug. Toch wel ook dankzij de begeleiding van Slot hoor. Waar in vorige seizoenen zijn loopvermogen vrij matig was, zeker in het spel van Advocaat waar er vrij weinig beweging in zat, is dat nu echt een sterk punt geworden waardoor hij ook meer ruimte krijgt voor zijn acties.
Ik begrijp het wel als Feyenoord wil cashen op Kökcü deze zomer maar eigenlijk hoop ik dat hij nog een seizoen blijft. Alhoewel hij toch wel erg gauw ons niveau gaat ontstijgen op deze manier.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is ook echt een stuk sterker geworden. Je ziet hem soms fysieke duels winnen nu terwijl hij tot vorig seizoen vaak erg flegmatiek was. Beste voorbeeld is die assist vanaf de zijkant van de 16 (even vergeten tegen wie)
Als we Europa League halen hebben we wel spelers als Kökcü nodig om de groepsfase te overleven. En als we mee willen doen om het kampioenschap natuurlijk. Als Senesi en Sinisterra vertrekken is het misschien niet meer nodig. Hij heeft nog een 3 jarig contract deze zomer dus er ligt weinig druk op vanuit de club.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel als Feyenoord wil cashen op Kökcü deze zomer maar eigenlijk hoop ik dat hij nog een seizoen blijft. Alhoewel hij toch wel erg gauw ons niveau gaat ontstijgen op deze manier.
Ons middenveld is op dit moment toch wel onze beste linie. Wel grappig aangezien vorig seizoen ons middenveld nauwelijks het niveau middenmoot Eredivisie ontsteeg zo slecht was het.
Geniaal van Slot op hem naar achteren te halen. Al blijf je wel het gejank houden van bepaalde mensen dat hij meer moet scoren. Nee dat is zijn rol niet. In elk geval niet iets om hem op af te rekenen....quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is ook echt een stuk sterker geworden. Je ziet hem soms fysieke duels winnen nu terwijl hij tot vorig seizoen vaak erg flegmatiek was. Beste voorbeeld is die assist vanaf de zijkant van de 16 (even vergeten tegen wie)
Ik ben wel fan. Sterker nog, ik zie een type Köcü op die positie eigenlijk liever dan een Frenkie de Jong.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Geniaal van Slot op hem naar achteren te halen. Al blijf je wel het gejank houden van bepaalde mensen dat hij meer moet scoren. Nee dat is zijn rol niet. In elk geval niet iets om hem op af te rekenen....
Maar Senesi is flink in waarde gezakt en Sinisterra zie ik net zo goed liever niet vertrekkenquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we Europa League halen hebben we wel spelers als Kökcü nodig om de groepsfase te overleven. En als we mee willen doen om het kampioenschap natuurlijk. Als Senesi en Sinisterra vertrekken is het misschien niet meer nodig. Hij heeft nog een 3 jarig contract deze zomer dus er ligt weinig druk op vanuit de club.
Ondanks dat ik erg fan ben van Sini denk ik dat het relatief makkelijker is om een speler met zijn kwaliteiten te vinden dan met die van Orrie. En zijn contract loopt een jaar eerder af.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Senesi is flink in waarde gezakt en Sinisterra zie ik net zo goed liever niet vertrekken
Levert dat nou veel meer op dan vroeger eigenlijk?quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we Europa League halen hebben we wel spelers als Kökcü nodig om de groepsfase te overleven.
Nou dat idee heb ik niet, succesvolle buitenspelers zijn al een zeldzaamheid bij Feyenoord en je vist er ook niet zo gauw een op bij een andere club aangezien jonge aanvallers belachelijk snel in waarde stijgen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik erg fan ben van Sini denk ik dat het relatief makkelijker is om een speler met zijn kwaliteiten te vinden dan met die van Orrie. En zijn contract loopt een jaar eerder af.
Heb het idee bij Sini dat hij ook een beetje met zijn fitheid blijft kwakkelen. Volgens mij is die knie nog steeds niet optimaal, daar zullen buitenlandse clubs ook wel naar kijken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou dat idee heb ik niet, succesvolle buitenspelers zijn al een zeldzaamheid bij Feyenoord en je vist er ook niet zo gauw een op bij een andere club aangezien jonge aanvallers belachelijk snel in waarde stijgen.
Verder denk ik dat Sinisterra wel baat heeft bij nog een seizoen Eredivisie, lijkt mij dat hij nog wel stappen kan maken. Zeker gezien hoe afhankelijk we van hem zijn voorin zie ik hem graag nog een seizoen blijven, mogelijk tegen een sterk verbeterd contract. Nog een goed jaar na dit en je kan de absolute hoofdprijs vragen.
Hoe kom je hier nou bij dan?quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb het idee bij Sini dat hij ook een beetje met zijn fitheid blijft kwakkelen. Volgens mij is die knie nog steeds niet optimaal
5 dagen geleden:quote:
quote:Luis Sinisterra zit zo goed als zeker weer bij de wedstrijdselectie. De aanvaller was de afgelopen weken niet beschikbaar vanwege een blessure aan de knie. Tegen N.E.C. is de Colombiaan er weer bij. De training van morgen moet uitwijzen of Sinisterra kan beginnen vanaf de aftrap.
Ja, hij liep een blessure op voor de winterstop en daarvoor had ie een prima eerste seizoenshelft.quote:
Sinds zijn terugkeer van zijn kruisbandblessure december 2020 heeft hij welgeteld twee wedstrijden gemist wegens een blessure (Heerenveen en Ajax) en die had niks te maken met zijn kruisbandblessure.quote:
Ja ik dacht: Dat zal daar dan wel mee te maken hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, hij liep een blessure op voor de winterstop en daarvoor had ie een prima eerste seizoenshelft.
Dat heeft toch niets te maken met zijn kruisband blessure vorig seizoen (waar ik aanneem dat je daar op doelde).
6-2 vind ik niet zo'n leuke uitslag, zeker niet op 27 januari. Heb je toevallig ook nog de opstellingen?quote:
Netjes. Ondanks dat Linssen ontzettend goed druk zet zie ik toch liever een echte spits als Dessers in de basis. En Walemark laat het direct zien, heb het gevoel dat die jongen een sensatie gaat wordenquote:
Nounou je slaat weer een tikkie door hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De UEFA ziet Feyenoord wel echt als een van de uithangborden van de Conference League. Het heeft wel wat.
[ twitter ]
Dessers scoort heel vaak in oefenwedstrijden, maar als je hem 90 minuten ziet spelen stoor ik me wel aan het feit dat ie zo weinig bij het spel betrokken is.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Netjes. Ondanks dat Linssen ontzettend goed druk zet zie ik toch liever een echte spits als Dessers in de basis. En Walemark laat het direct zien, heb het gevoel dat die jongen een sensatie gaat worden
Lijkt me toch wel dat ze Feyenoord als een van de boegbeelden van het toernooi zien. Roma, PSV, Feyenoord, Leicester, Olympique en Celtic zijn toch wel de grote clubs die ik bij de laatste 8 zie komen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nounou je slaat weer een tikkie door hoor.
Ze twitteren dat over quasi elke ploeg als daar een nieuwe speler binnenwandelt.
Feyenoord-Vitesse 6-2 (4-2). 4. Walemark 1-0, 8. Dessers 2-0, 9. Baden Frederiksen 2-1, 11. Grbic 2-2, 29. Dessers 3-2, 41. Walemark 4-2, 51. Dessers 5-2, 56. Dessers 6-2.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
6-2 vind ik niet zo'n leuke uitslag, zeker niet op 27 januari. Heb je toevallig ook nog de opstellingen?
Ik was ook vooral nieuwsgierig naar Vitesse maar dit is wel een redelijke verklaring voor de ruime 6-2 ja.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord-Vitesse 6-2 (4-2). 4. Walemark 1-0, 8. Dessers 2-0, 9. Baden Frederiksen 2-1, 11. Grbic 2-2, 29. Dessers 3-2, 41. Walemark 4-2, 51. Dessers 5-2, 56. Dessers 6-2.
Opstelling Vitesse: Schubert; Oroz (46. Domgjoni), Cornelisse, Hajek; Yapi, Bero, Vroegh (46. Huisman), Manhoef; Ghobo, Frederiksen (67. Buitink), Grbic (46. Openda).
Van Feyenoord nog geen opstelling kunnen vinden.
#onthisday
Wel positief dat Openda in de 2e helft blijkbaar niks kon uitrichten aangezien die vent altijd dubbel zo goed is tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was ook vooral nieuwsgierig naar Vitesse maar dit is wel een redelijke verklaring voor de ruime 6-2 ja.
Hoe is het toch mogelijk dat Feyenoord zo'n wereldtrainer heeft binnengehaald. Best bijzonder, beste trainer van de laatste 20 jaar?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Mooie kenmerkende Slotball goals
Goeie pass van Kökcü op Dessers, naar binnen komen van Walemark, goed druk zetten van Toornstra en die laatste een snelle uitbraak na het veroveren van de bal.
Zullen we alsjeblieft niet de vergelijking met Fredsj maken? (Die trouwens beroerd begon, alhoewel dat redelijk buiten zijn schuld lag want de selectie was niet op orde)quote:
Juist niet toch? Liep in het begin voor geen meter.quote:
Ik vind het vooral verrassend dat men er een jaar of 30 over heeft gedaan om er achter te komen dat de beperkende factor bij de club niet het gebrek aan geld was maar het gebrek aan visie. Ik ben wel benieuwd waar Arnesen en Slot in staat toe zijn als er wél geld voorhanden is.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe is het toch mogelijk dat Feyenoord zo'n wereldtrainer heeft binnengehaald. Best bijzonder, beste trainer van de laatste 20 jaar?
Denk het toch eigenlijk wel.
Ik ben oprecht jaloers op Feyenoord vanwege dat duo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verrassend dat men er een jaar of 30 over heeft gedaan om er achter te komen dat de beperkende factor bij de club niet het gebrek aan geld was maar het gebrek aan visie. Ik ben wel benieuwd waar Arnesen en Slot in staat toe zijn als er wél geld voorhanden is.
Senesi is voor aardig wat geld gehaald, verwacht eigenlijk niet dat daar een hele flinke plus op gemaakt kan worden aangezien er meestal ook nog wel wat aan de strijkstok blijft hangen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verrassend dat men er een jaar of 30 over heeft gedaan om er achter te komen dat de beperkende factor bij de club niet het gebrek aan geld was maar het gebrek aan visie. Ik ben wel benieuwd waar Arnesen en Slot in staat toe zijn als er wél geld voorhanden is.
En dat is natuurlijk oneerlijk, want dit jaar zie je dat er bij veel spelers echt meer in zit als er een beetje een normale trainer staat. De eerste 11 van Feyenoord zijn over het algemeen gewoon top Eredivisie spelers. Behalve Linssen dan en de Bak moet het nu ook nog wel laten zien.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hebben hun mening gewoon bepaald vorig seizoen en veranderen die niet uit luiheid. Gelukkig ook genoeg analisten die wel door hebben dat ie echt lekker staat te spelen dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |