hurenquote:Op zondag 30 januari 2022 15:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat hij 15 miljoen euro kost, dat hebben we niet. En z'n salaris zal ook wel een paar miljoen zijn
Weer interessantdoenerij van onze ZKA. Gras is groen.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
ZKA gaat na drie biertjes weer Arnesen bellen
Treurige vent.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
ZKA gaat na drie biertjes weer Arnesen bellen
Hij weet wel zijn eigen nieuws te creëren, eerst melden dat er veel speelt rondom Sini, daarna dat hij naar alle waarschijnlijkheid gewoon blijft. Tsja..quote:Op zondag 30 januari 2022 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer interessantdoenerij van onze ZKA. Gras is groen.
Daar zal het ze om te doen zijn geweestquote:Op maandag 31 januari 2022 09:05 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Als die Sandler komt en Hendriks blijft begrijp ik die transfer niet zo. Dan zal Hendriks wel vaste backup Malacia zijn, en Sandler de backup van Senesi. Geertruida backup van Trauner en Pedersen en daarachter nog Hall, Hendrix voor Aursnes.
Uiteindelijk dan wel alles bijna dubbel bezet.
Ik vind het vooral jammer dat Hendriks nu weer een jaartje stil komt te staan in zijn ontwikkeling. Als Sandler komt heb je m.i. samen met Hendrix voldoende opties om het gat van Malacia op te vangen.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:05 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Als die Sandler komt en Hendriks blijft begrijp ik die transfer niet zo. Dan zal Hendriks wel vaste backup Malacia zijn, en Sandler de backup van Senesi. Geertruida backup van Trauner en Pedersen en daarachter nog Hall, Hendrix voor Aursnes.
Uiteindelijk dan wel alles bijna dubbel bezet.
maar Sandler is goed genoeg voor Feyenoord? Niet dat ik hem kwalijk neem dat hij van Pec naar City gaat maar heeft amper gevoetbald sindsdien.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat Hendriks nu weer een jaartje stil komt te staan in zijn ontwikkeling. Als Sandler komt heb je m.i. samen met Hendrix voldoende opties om het gat van Malacia op te vangen.
Ben er ook niet zo fan van dat Feyenoord spelers haalt met een ontzettend blessuregevoelige historie.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar Sandler is goed genoeg voor Feyenoord? Niet dat ik hem kwalijk neem dat hij van Pec naar City gaat maar heeft amper gevoetbald sindsdien.
Ik ken die hele speler alleen van naam, vind het vooral raar dat ze een rechtspoot halen.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar Sandler is goed genoeg voor Feyenoord? Niet dat ik hem kwalijk neem dat hij van Pec naar City gaat maar heeft amper gevoetbald sindsdien.
Volgens Mike Verweij wordt hij momenteel gekeurd. Verder probeert Feyenoord Texeira nog te slijten aan een Portugese club.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben er ook niet zo fan van dat Feyenoord spelers haalt met een ontzettend blessuregevoelige historie.
welk talent?quote:Op maandag 31 januari 2022 12:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Loopt toch alleen maar je eigen talent in de weg.
De reacties over hem zijn tot nu toe niet zo vriendelijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:57 schreef Caland het volgende:
ZKA houdt zijn jas aan zodat zijn anorexia-armpjes niet opvallen.
Hoezo zou Wolfsburg hem aan ons verhuren als ze hem kunnen verkopen voor 15 mil?quote:
Ik heb ook wel mijn twijfels of hij goed genoeg is. Maar ik als ze het hadden gedaan om backup te hebben om vervolgens Hendriks een halfjaartje bij (bijvoorbeeld) Sparta te laten rijpen dan had ik de keuze wat meer begrepen. Geen idee wat we nu verder met Sandler moeten.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar hadden ze die Amerikaan toch al voorquote:Op maandag 31 januari 2022 13:29 schreef Caland het volgende:
Volgens ZKA wil Feyenoord deze zomer Kastriot Emeri (wie) halen als vervanger van Til.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |