abonnement Unibet Coolblue
pi_203307137




twitter

twitter


instagram









Johnny de Mol keihard ondervraagd in HLF8: 'Ja, dit lijkt op doofpot'


Slachtoffers Jeroen Rietbergen huilend in Beau: 'Hij is een roofdier'


Alle mediacourant artikelen over the Voice:
https://www.mediacourant.nl/?s=voice

SPOILER: Samenvatting van de BOOS-uitzending van 20 januari 2022 van Claudia-x
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 21:33:57 #2
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203307167
Het zou je ook sieren als jij goed naar anderen zou kunnen luisteren.
pi_203307299
Martijn nieman is druk bezig de sporen uit te wissen



Naar

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203307345
Ja, idd. Normaal doen.
Als iedereen dat even zou doen. :')
Go hard or go home
pi_203307371
Ben ik even van het beeldscherm om romantisch te doen, ben ik al niet meer mee wat er nou gebeurt in de laatste pagina's van het vorige topic. ;(

Wat heeft John Jr Jr gedaan dat vuur is en waarom komt woke ineens vandaan?
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_203307436
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:33 schreef Tengano het volgende:
Het zou je ook sieren als jij goed naar anderen zou kunnen luisteren.
Hoe vaak heb je de afgelopen dagen gehoord dat het niet alleen een probleem is van roofdieren, maar van genormaliseerd gedrag dat de meeste vrouwen helemaal niet prettig vinden? Er wordt weggekeken, er wordt meegelachen, het wordt weggelachen. Ook door vrouwen. Want hé, het was maar een grapje, waar maak je je druk om? Hij is gewoon een flirt. Het is maar een dickpic. Hij toonde alleen affectie. Ben je preuts of zo? Waarom kijk je eigenlijk zo boos, lach eens!

:{w
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 21:53:16 #7
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203307550
Vreselijk die deugBN'ers die de reactie van John de Mol zo afkraken. Hij had het ook nooit goed kunnen doen. Ik vind het erg goed dat hij er zat en op zijn verhaal was ook niet zo veel af te dingen.

Ook irritant zijn die non-talentjes die hun kans schoon zien om de krant weer eens te halen. Zo'n Ewbankje die zelfs met haar hele bekende papa in het wereldje nog niet weet door te breken.

https://www.ad.nl/show/je(...)-the-voice~a2d10bb9/
quote:
‘Het was voor mij niet voldoende om er melding van te maken.’ Toch wil ze haar verhaal kwijt.
Hou dan je bek kut :r
pi_203307645
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:33 schreef Tengano het volgende:
Het zou je ook sieren als jij goed naar anderen zou kunnen luisteren.
Precies. Al die vrouwen die ineens heel fel en strijdlustig gaan lopen doen terwijl ze niets met die zaak te maken hebben. Een ware heksenjacht op alle mannen is geopend hoor.
Ja er zijn viezerikken, perverselingen, en diep rotte appels bij…..maar vlak ook de vrouwen niet uit.
Moeten alle mannen nu uitkijken hoe ze ademen, lopen, kijken omdat er anders iemand huilie gaat doen?
De misbruik zaken van de Voice zijn daar gebeurd, en gaat door allerlei advocaten en OM bekeken worden.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 21 januari 2022 @ 22:07:27 #9
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203307853
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe vaak heb je de afgelopen dagen gehoord dat het niet alleen een probleem is van roofdieren, maar van genormaliseerd gedrag dat de meeste vrouwen helemaal niet prettig vinden? Er wordt weggekeken, er wordt meegelachen, het wordt weggelachen. Ook door vrouwen. Want hé, het was maar een grapje, waar maak je je druk om? Hij is gewoon een flirt. Het is maar een dickpic. Hij toonde alleen affectie. Ben je preuts of zo? Waarom kijk je eigenlijk zo boos, lach eens!

:{w
Ik ben het helemaal met je eens dat bovengenoemd gedrag niet gepast is. En nergens in mijn posts heb ik de indruk gegeven dat ik dat wel ok zou vinden. Je dient voor iedereen respect te hebben, vrouw of man, maar dat is blijkbaar niet overal het geval. En als je daar iets aan wilt doen, zul het moeten bijstellen en niet doorschieten naar de andere kant. Iets dat imo nu wel dreigt te gebeuren zoals ik duidelijk probeerde te maken in mijn laatste post. En dat is jammer want dat gaat niet het gewenste resultaat opleveren.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 22:07:50 #10
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203307864
Peter v/d Vorst bij Beau.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 22:20:04 #11
5428 crew  miss_sly
pi_203308100
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:07 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik ben het helemaal met je eens dat bovengenoemd gedrag niet gepast is. En nergens in mijn posts heb ik de indruk gegeven dat ik dat wel ok zou vinden. Je dient voor iedereen respect te hebben, vrouw of man, maar dat is blijkbaar niet overal het geval. En als je daar iets aan wilt doen, zul het moeten bijstellen en niet doorschieten naar de andere kant. Iets dat imo nu wel dreigt te gebeuren zoals ik duidelijk probeerde te maken in mijn laatste post. En dat is jammer want dat gaat niet het gewenste resultaat opleveren.
Waarin uit zich dat doorschieten dan volgens jou?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203308273
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
Peter v/d Vorst bij Beau.
Wat een irritante man…met het schouders ophalen en arrogante lachje.
Jajaja en ondertussen ??? want “hoe komt het dat niemand iets heeft gezegd of gezien…” “triest natuurlijk” poeh poeh.
Onder andere: Dichtgetimmerde contracten Peter, ¤ 10.000 per dag.
Zelfvoldaan Omhooggevallen mannetje.

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 21-01-2022 22:41:24 ]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 22:34:13 #13
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203308402
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waarin uit zich dat doorschieten dan volgens jou?
Dat de verkeerde vrouwen in dit debat de lead gaan nemen. Ik noemde ze hiervoor al de slachtofferroldames. Dat zijn vrouwen die nu hun kans zien om een podium te krijgen en hun passieve agressie, opgebouwd in hun verleden, de ruimte gaan geven.

En dat is iets heel anders dan dat gezonde vrouwen specifiek gaan aangeven wat ze als ongewenst ervaren en daarnaast voor iedereen duidelijke grenzen gaan verwoorden.

De eerste groep zal zich vooral op een passief agressieve manier op mannen richten (in het oordeel gaan zitten) terwijl gezonde vrouwen het meer bij zichzelf kunnen houden en de mannen 'heel' houden.

Maar in zo'n debat wordt altijd geluisterd naar wie het hardst schreeuwt en dat zal helaas de eerste groep zijn.

Nogmaals ik onderschrijf dat er vanuit sommige mannen ongepast gecommuniceerd en gehandeld wordt, maar als je een boom wilt snoeien moet je hem niet aan de voet omhakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 21-01-2022 22:46:29 ]
pi_203308548
Ik begrijp al die woorden, maar geen idee wat er staat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 22:43:42 #15
5428 crew  miss_sly
pi_203308620
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat de verkeerde vrouwen in dit debat de lead gaan nemen. Ik noemde ze hiervoor al de slachtofferroldames. Dat zijn vrouwen die nu hun kans zien om een podium te krijgen en hun passieve agressie, opgebouwd in hun verleden de ruimte gaan geven.

En dat is wezenlijk iets anders dan dat gezonde vrouwen specifiek aangeven wat ze als ongewenst ervaren en voor iedereen duidelijke grenzen gaan verwoorden.

De eerste groep zal zich vooral op een passief agressieve manier op mannen richten terwijl gezonde vrouwen het meer bij zichzelf kunnen houden.

Maar in zo'n debat wordt altijd geluisterd naar wie het hardst schreeuwt en dat zal helaas de eerste groep zijn.

Nogmaals ik onderschrijf dat er vanuit sommige mannen ongepast gecommuniceerd en gehandeld wordt, maar als je een boom wilt snoeien moet je hem niet aan de voet omhakken.
Ik kan hier niet zoveel mee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203308655
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
Peter v/d Vorst bij Beau.
Die is snel oud geworden
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203308668
Meike Lubbers bij Beau.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203308686
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat de verkeerde vrouwen in dit debat de lead gaan nemen. Ik noemde ze hiervoor al de slachtofferroldames. Dat zijn vrouwen die nu hun kans zien om een podium te krijgen en hun passieve agressie, opgebouwd in hun verleden, de ruimte gaan geven.

En dat is iets heel anders dan dat gezonde vrouwen specifiek aangeven wat ze als ongewenst ervaren en voor iedereen duidelijke grenzen gaan verwoorden.

De eerste groep zal zich vooral op een passief agressieve manier op mannen richten terwijl gezonde vrouwen het meer bij zichzelf kunnen houden.

Maar in zo'n debat wordt altijd geluisterd naar wie het hardst schreeuwt en dat zal helaas de eerste groep zijn.

Nogmaals ik onderschrijf dat er vanuit sommige mannen ongepast gecommuniceerd en gehandeld wordt, maar als je een boom wilt snoeien moet je hem niet aan de voet omhakken.
Euh. Wat?

Je vindt dat de discussie gekaapt wordt door vrouwen die alle mannen spreekwoordelijk willen castreren en vinden dat alle mannen softe eikels moeten worden die niets meer durven?

Mogelijk begrijp ik je verkeerd, maar ik denk niet dat ik gelukkig wordt als je het beter uitlegt.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 22:51:26 #19
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203308768
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Euh. Wat?

Je vindt dat de discussie gekaapt wordt door vrouwen die alle mannen spreekwoordelijk willen castreren en vinden dat alle mannen softe eikels moeten worden die niets meer durven?

Mogelijk begrijp ik je verkeerd, maar ik denk niet dat ik gelukkig wordt als je het beter uitlegt.
Ik zal dan ook geen moeite doen.
pi_203308778
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik zal dan ook geen moeite doen.
Top, dank je!
  vrijdag 21 januari 2022 @ 22:56:27 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203308863
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat de verkeerde vrouwen in dit debat de lead gaan nemen. Ik noemde ze hiervoor al de slachtofferroldames. Dat zijn vrouwen die nu hun kans zien om een podium te krijgen en hun passieve agressie, opgebouwd in hun verleden, de ruimte gaan geven.

En dat is iets heel anders dan dat gezonde vrouwen specifiek gaan aangeven wat ze als ongewenst ervaren en daarnaast voor iedereen duidelijke grenzen gaan verwoorden.

De eerste groep zal zich vooral op een passief agressieve manier op mannen richten (in het oordeel gaan zitten) terwijl gezonde vrouwen het meer bij zichzelf kunnen houden en de mannen 'heel' houden.

Maar in zo'n debat wordt altijd geluisterd naar wie het hardst schreeuwt en dat zal helaas de eerste groep zijn.

Nogmaals ik onderschrijf dat er vanuit sommige mannen ongepast gecommuniceerd en gehandeld wordt, maar als je een boom wilt snoeien moet je hem niet aan de voet omhakken.
Ik denk oprecht dat jij elke vrouw die zich hierover uitspreekt, zult wegzetten als slachtofferroldame.
Resistance is futile.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 22:56:58 #22
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203308878
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat de verkeerde vrouwen in dit debat de lead gaan nemen. Ik noemde ze hiervoor al de slachtofferroldames. Dat zijn vrouwen die nu hun kans zien om een podium te krijgen en hun passieve agressie, opgebouwd in hun verleden, de ruimte gaan geven.

En dat is iets heel anders dan dat gezonde vrouwen specifiek gaan aangeven wat ze als ongewenst ervaren en daarnaast voor iedereen duidelijke grenzen gaan verwoorden.

De eerste groep zal zich vooral op een passief agressieve manier op mannen richten (in het oordeel gaan zitten) terwijl gezonde vrouwen het meer bij zichzelf kunnen houden en de mannen 'heel' houden.

Maar in zo'n debat wordt altijd geluisterd naar wie het hardst schreeuwt en dat zal helaas de eerste groep zijn.

Nogmaals ik onderschrijf dat er vanuit sommige mannen ongepast gecommuniceerd en gehandeld wordt, maar als je een boom wilt snoeien moet je hem niet aan de voet omhakken.
Ik herinner me rondom #metoo vanuit de VS ook een verhaal over een actreuteltje dat niet te spreken was over seks die niet zo lekker was, hij was er niet zo goed in, en ze nagelde de eveneens semi-bekende jongeman in kwestie finaal aan het kruis (no pun intended) hoe slecht hij haar behandeld had. Of veel verkeerd gevallen versierpogingen op een gepaste locatie/gelegenheid tussen leeftijdsgenoten of hoe dan ook geen machtsfactor in het spel. Ja, hallo, trek dan je bek open tegen die vent op het moment zelf. Niets te maken met #metoo. Die dames (vaak) doen af aan de echte slachtoffers.

Sterker nog, veel van wat Jeroentje R. heeft gezegd en gedaan zou in de kroeg tegen iemand van ongeveer zijn leeftijd gezien worden als een nogal botte en onbehouwen pickupline, maar zou door geen enkel weldenkend mens als seksueel overschrijdend gedrag gezien worden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 21 januari 2022 @ 22:59:33 #23
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203308929
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:56 schreef Seven. het volgende:
Ik denk oprecht dat jij elke vrouw die zich hierover uitspreekt, zult wegzetten als slachtofferroldame.
Nee zeker niet. Ik heb groot respect voor vrouwen die zich zuiver, oprecht en krachtig kunnen uitspreken en het bij zichzelf kunnen houden. Maar ik heb idd niks met slachtofferroldames die zich vooral laten leiden door hun passieve agressie.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:01:35 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203308974
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:56 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ik herinner me rondom #metoo vanuit de VS ook een verhaal over een actreuteltje dat niet te spreken was over seks die niet zo lekker was, hij was er niet zo goed in, en ze nagelde de eveneens semi-bekende jongeman in kwestie finaal aan het kruis (no pun intended) hoe slecht hij haar behandeld had. Of veel verkeerd gevallen versierpogingen op een gepaste locatie/gelegenheid tussen leeftijdsgenoten of hoe dan ook geen machtsfactor in het spel. Ja, hallo, trek dan je bek open tegen die vent op het moment zelf. Niets te maken met #metoo. Die dames (vaak) doen af aan de echte slachtoffers.

Sterker nog, veel van wat Jeroentje R. heeft gezegd en gedaan zou in de kroeg tegen iemand van ongeveer zijn leeftijd gezien worden als een nogal botte en onbehouwen pickupline, maar zou door geen enkel weldenkend mens als seksueel overschrijdend gedrag gezien worden.
Help me even, want ik ben bang dat ik je verkeerd begrijp. Zeg je nou dat je het probleem niet ziet van de opmerkingen van ‘Jeroentje R.’?
The love you take is equal to the love you make.
pi_203309000
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee zeker niet. Ik heb groot respect voor vrouwen die zich zuiver, oprecht en krachtig kunnen uitspreken en het bij zichzelf kunnen houden. Maar ik heb idd niks met slachtofferroldames die zich vooral laten leiden door hun passieve agressie.
Noem eens een voorbeeld voor beide?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:02:24 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203309001
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee zeker niet. Ik heb groot respect voor vrouwen die zich zuiver, oprecht en krachtig kunnen uitspreken en het bij zichzelf kunnen houden. Maar ik heb idd niks met slachtofferroldames die zich vooral laten leiden door hun passieve agressie.
Waar zie jij die dan momenteel de lead nemen in het debat?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:03:03 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203309016
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee zeker niet. Ik heb groot respect voor vrouwen die zich zuiver, oprecht en krachtig kunnen uitspreken en het bij zichzelf kunnen houden. Maar ik heb idd niks met slachtofferroldames die zich vooral laten leiden door hun passieve agressie.
Wat bedoel je met "bij zichzelf houden"?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:06:29 #28
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203309093
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wat bedoel je met "bij zichzelf houden"?
Dat je een conflicterend iets zoals hier aan de hand is, zodanig kunt bespreken en naar een oplossing kunt toewerken, zonder dat je de ander daarbij beschadigt.

Nienke heeft niet van Jeroen gezegd dat het een verschrikkelijke klootzak is. En toch heeft ze iedereen duidelijk gemaakt dat het voor haar alles behalve ok was, zonder ook maar 1 detail prijs te geven van wat haar nou werkelijk overkomen is.
pi_203309096
Molendijk nu bij Shownieuws.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203309117
Airen Mylene klinkt emotioneel.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:08:29 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203309140
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat je een conflicterend iets zoals hier aan de hand is, zodanig kunt bespreken en naar een oplossing kunt toewerken, zonder dat je de ander daarbij beschadigt.

Nienke heeft niet van Jeroen gezegd dat het een verschrikkelijke klootzak is. En toch heeft ze iedereen duidelijk gemaakt dat het voor haar alles behalve ok was, zonder ook maar 1 detail prijs te geven van wat haar nou werkelijk overkomen is.
Ik volg je niet. Ze heeft wel degelijk details genoemd.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:08:50 #32
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203309147
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Help me even, want ik ben bang dat ik je verkeerd begrijp. Zeg je nou dat je het probleem niet ziet van de opmerkingen van ‘Jeroentje R.’?
Ja, in die context tegen die mensen in die rol heel erg. Er zijn omstandigheden waarin ik met die opmerkingen minder moeite heb. Maar waar, wanneer en tegen hij dat allemaal gezegd heeft, allemaal heel erg fout.

En die aanranding is natuurlijk nergens en nooit goed te praten!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:10:31 #33
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203309170
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik volg je niet. Ze heeft wel degelijk details genoemd.
Wat heeft Jeroen dan precies voor grensoverschrijdends met Nienke gedaan.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:10:50 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203309175
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:08 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ja, in die context tegen die mensen in die rol heel erg. Er zijn omstandigheden waarin ik met die opmerkingen minder moeite heb. Maar waar, wanneer en tegen hij dat allemaal gezegd heeft, allemaal heel erg fout.

En die aanranding is natuurlijk nergens en nooit goed te praten!
OK. Helder. Maar ik begrijp niet wat je ermee wilde zeggen.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:11:41 #35
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203309189
Het is werkelijk godsgeklaagd dat zulke (volwassen en doelgerichte) roofdieren hier zo lang mee door kunnen gaan. :r

Deze cultuur moet doorbroken worden. En dat begint al op hele jonge leeftijd. Kinderen aanleren dat ze niet hoeven te knuffelen en kussen met elke oom en tante, dat ze daar nee tegen mogen zeggen.

En we zullen ook puberjongens uit moeten leggen om niet de grenzen op te zoeken, zonder ze emotioneel te castreren. Jongens en mannen stijgen in aanzien naarmate ze meer succes hebben bij vrouwen. De maatschappelijke druk om uit te proberen waar de grenzen liggen, is hoog. En dat is wat er mis is met onze maatschappij, die zieke drang om seks voor het ene geslacht op een voetstuk te zetten, en voor het andere geslacht als doodzonde te bestempelen. Daar werk je dit soort situaties mee in de hand en dat is ook waar 'educate our sons' over gaat. Educate our sons is ook vooral een antwoord op het zoveelste voorbeeld van victim blaming.

Ik vind het lastig. Ik heb zelf meerdere malen ongewenst een hand in m'n broek gehad, dat begon al toen ik 13 was. En ik vond mezelf een vieze slet omdat ik geen nee durfde te zeggen. Dat heeft echt een enorme impact gehad. Maar die jongens waren ook maar pubers destijds, en die deden ook maar wat hun maatschappelijk opgelegd is.

En ik heb zelf een zoon, waarvan ik hoop dat hij straks alleen gaat experimenteren met personen waar hij op voorhand al een goede band mee heeft, waarmee hij kan praten om zo eerst in te kunnen schatten of iemand wel intiem wil zijn.
Resistance is futile.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:12:37 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203309201
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:10 schreef Tengano het volgende:

[..]
Waar heeft Jeroen dan precies voor grensoverschrijdends met Nienke gedaan.
Zei hij niet tegen Nienke uit het niets dat hij echt een enorme pik heeft?
Resistance is futile.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:12:49 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203309206
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:10 schreef Tengano het volgende:

[..]
Waar heeft Jeroen dan precies met Nienke gedaan.
Details als uitspraken die hij heeft gedaan en het meelokken, etc. Advocaat Richard Korver sloeg daar juist op aan in de uitzending van Beau een dag later, dat het in de juridische context niet handig was dat ze bij een talkshow haar verhaal had gedaan.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:13:53 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203309223
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wat bedoel je met "bij zichzelf houden"?
Dat je gewoon je bek dichthoudt als je aangerand of seksueel geïntimideerd wordt.
Resistance is futile.
pi_203309226
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:07 schreef superniger het volgende:
Airen Mylene klinkt emotioneel.
Wat zegt ze?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:14:36 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203309236
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:10 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wat heeft Jeroen dan precies voor grensoverschrijdends met Nienke gedaan.
Een aantal uitspraken. Aan haar gezeten. Ze heeft inmiddels ook aangifte gedaan.

Hier is toch van de week al uitvoerig over gesproken, ook hier?
The love you take is equal to the love you make.
pi_203309240
Iedereen bij Shownieuws helemaal onder spanning.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:14:41 #42
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203309243
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:13 schreef Seven. het volgende:

[..]
Dat je gewoon je bek dichthoudt als je aangerand of seksueel geïntimideerd wordt.
nee
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:15:56 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203309263
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee zeker niet. Ik heb groot respect voor vrouwen die zich zuiver, oprecht en krachtig kunnen uitspreken en het bij zichzelf kunnen houden. Maar ik heb idd niks met slachtofferroldames die zich vooral laten leiden door hun passieve agressie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:10 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wat heeft Jeroen dan precies voor grensoverschrijdends met Nienke gedaan.
Nienke passief agressieve slachtofferroldame dus?
Resistance is futile.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:16:11 #44
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203309267
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:14 schreef superniger het volgende:
Iedereen bij Shownieuws helemaal onder spanning.
Lekker sfeertje daar idd.
pi_203309279
Op Twitter zwerft een filmpje van Marco B tijdens de uitslag van de voicekids waar hij heel erg aan de arm van een meisje zit te wrijven, arm om haar heen slaat, tegen hem aan haar vasthoudt en een kus op haar voorhoofd geeft, was dat hier al voorbij komen?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:16:33 #46
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203309280
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:15 schreef Seven. het volgende:

[..]
[..]
Nienke passief agressieve slachtofferroldame dus?
nee
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:17:16 #47
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203309288
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
OK. Helder. Maar ik begrijp niet wat je ermee wilde zeggen.
Dat niet alle seksueel getinte opmerkingen en dickpics e.d. te allen tijde het predikaat #metoo verdienen en. Uitspraken van Jeroen R. als 'ik zou wel op je willen liggen' of 'geil broekje', tja, afhankelijk van wie het zegt, of ik zin heb om er in mee te gaan, en als er al flink geflirt is, ik ga me daar dan echt niet onveilig of mentaal aangerand van voelen. Ik kan me dus wel vinden in @Tengano 's voorzichtigheid.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:17:46 #48
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203309297
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat je een conflicterend iets zoals hier aan de hand is, zodanig kunt bespreken en naar een oplossing kunt toewerken, zonder dat je de ander daarbij beschadigt.

Nienke heeft niet van Jeroen gezegd dat het een verschrikkelijke klootzak is. En toch heeft ze iedereen duidelijk gemaakt dat het voor haar alles behalve ok was, zonder ook maar 1 detail prijs te geven van wat haar nou werkelijk overkomen is.
Zonder dat je de ander beschadigt? En met "die ander" bedoel je dan de dader?

Wow...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:18:36 #49
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203309311
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:17 schreef Andromache het volgende:

[..]
Dat niet alle seksueel getinte opmerkingen en dickpics e.d. te allen tijde het predikaat #metoo verdienen en. Uitspraken van Jeroen R. als 'ik zou wel op je willen liggen' of 'geil broekje', tja, afhankelijk van wie het zegt, of ik zin heb om er in mee te gaan, en als er al flink geflirt is, ik ga me daar dan echt niet onveilig of mentaal aangerand van voelen. Ik kan me dus wel vinden in @:Tengano 's voorzichtigheid.
nee
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:18:47 #50
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203309317
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:17 schreef Andromache het volgende:

[..]
Dat niet alle seksueel getinte opmerkingen en dickpics e.d. te allen tijde het predikaat #metoo verdienen en. Uitspraken van Jeroen R. als 'ik zou wel op je willen liggen' of 'geil broekje', tja, afhankelijk van wie het zegt, of ik zin heb om er in mee te gaan, en als er al flink geflirt is, ik ga me daar dan echt niet onveilig of mentaal aangerand van voelen. Ik kan me dus wel vinden in @:Tengano 's voorzichtigheid.
Jij bent niet de maat der dingen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:18:57 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203309322
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:17 schreef Andromache het volgende:

[..]
Dat niet alle seksueel getinte opmerkingen en dickpics e.d. te allen tijde het predikaat #metoo verdienen en. Uitspraken van Jeroen R. als 'ik zou wel op je willen liggen' of 'geil broekje', tja, afhankelijk van wie het zegt, of ik zin heb om er in mee te gaan, en als er al flink geflirt is, ik ga me daar dan echt niet onveilig of mentaal aangerand van voelen. Ik kan me dus wel vinden in @:Tengano 's voorzichtigheid.
Jij noemt het zijn ‘voorzichtigheid’, maar vooralsnog kan hij nog maar matig duidelijk maken wie/wat hij nou eigenlijk bedoelt.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 januari 2022 @ 23:20:38 #52
22592 crew  Ole
pi_203309348
Ik zie toch wel weer victim blaiming.
Ik denk dat er hoe dan ook altijd slechterikken zulen blijven. Dus het zal altijd nodig blijven je kinderen hiervoor weerbaar te maken! Daarmee praat ik dit roofdiergedrag niet goed. Integendeel! Er is nog een hoop werk te doen, maar het is nooit de schuld van het slachtoffer!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:20:49 #53
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203309352
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Jij bent niet de maat der dingen.
Voor we gaan haarkloven over smaak: laat het duidelijk zijn dat aanranding en seksuele intimidatie en verkrachting en onveiligheid op de werkvloer natuurlijk altijd onder #metoo vallen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:22:35 #54
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203309384
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Zonder dat je de ander beschadigt? En met "die ander" bedoel je dan de dader?

Wow...
Nee, het gaat dan om het algemene debat tussen vrouwen en mannen in wat gepast en ongepast gedrag is en wat nu een beetje op gang komt.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:22:45 #55
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203309387
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:20 schreef Andromache het volgende:

[..]
Voor we gaan haarkloven over smaak: laat het duidelijk zijn dat aanranding en seksuele intimidatie en verkrachting en onveiligheid op de werkvloer natuurlijk altijd onder #metoo vallen.
Ok, helder.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:23:57 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203309406
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:20 schreef Andromache het volgende:

[..]
Voor we gaan haarkloven over smaak: laat het duidelijk zijn dat aanranding en seksuele intimidatie en verkrachting en onveiligheid op de werkvloer natuurlijk altijd onder #metoo vallen.
The Voice was wel de werkplek van Ali B en Jeroen Rietbergen.
Resistance is futile.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 januari 2022 @ 23:24:04 #57
22592 crew  Ole
pi_203309407
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:20 schreef Andromache het volgende:

[..]
Voor we gaan haarkloven over smaak: laat het duidelijk zijn dat aanranding en seksuele intimidatie en verkrachting en onveiligheid op de werkvloer natuurlijk altijd onder #metoo vallen.
Zeker! Wat in elk geval anders /beter is dan tig jaar geleden is dat er -op veel werkplekken- al geen dichte kamers meer zijn. Veel ramen, open deuren etc.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 23:24:21 #58
5428 crew  miss_sly
pi_203309411
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:22 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee, het gaat dan om het algemene debat tussen vrouwen en mannen in wat gepast en ongepast gedrag is en wat nu een beetje op gang komt.
En wanneer ben je dan een ‘passief agressieve slachtofferdame’ en wanneer een ‘gezonde vrouw’?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:25:07 #59
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203309423
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:22 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee, het gaat dan om het algemene debat tussen vrouwen en mannen in wat gepast en ongepast gedrag is en wat nu een beetje op gang komt.
Ok, fijn dat je dat niet bedoelde.
Maar helaas is het me nog steeds onduidelijk wat je wél bedoelt. Kun je voorbeeld geven van beide type vrouwen?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:26:36 #60
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203309453
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En wanneer ben je dan een ‘passief agressieve slachtofferdame’ en wanneer een ‘gezonde vrouw’?
Zullen we weer overnieuw beginnen.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 23:27:43 #61
5428 crew  miss_sly
pi_203309481
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:26 schreef Tengano het volgende:

[..]
Zullen we weer overnieuw beginnen.
Ik begrijp je gewoon niet en ik zou het graag wel begrijpen. Ik kan die tweedeling die je maakt niet zien, wat je bedoelt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203309482
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ok, fijn dat je dat niet bedoelde.
Maar helaas is het me nog steeds onduidelijk wat je wél bedoelt. Kun je voorbeeld geven van beide type vrouwen?
Ik wil mezelf wel opwerpen als een slachtofferroldame, het prototype van 'geen echt slachtoffer'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:28:22 #63
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203309497
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik begrijp je gewoon niet en ik zou het graag wel begrijpen. Ik kan die tweedeling die je maakt niet zien, wat je bedoelt.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 23:29:50 #64
5428 crew  miss_sly
pi_203309533
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:28 schreef Tengano het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Sorry, je wil geen gesprek, zo lijkt het. Dit is geen antwoord op mijn vraag.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:31:34 #65
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203309564
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Sorry, je wil geen gesprek, zo lijkt het. Dit is geen antwoord op mijn vraag.
Ik heb geen behoefte om hier uiteen te zetten wat het verschil is tussen een vrouw die slachtoffergedrag vertoont en een krachtige kwetsbare vrouw.

  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 januari 2022 @ 23:31:36 #66
22592 crew  Ole
pi_203309567
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Sorry, je wil geen gesprek, zo lijkt het. Dit is geen antwoord op mijn vraag.
Wilde net vragen ook. Ook dit zal misschien soms gebeuren maar is in mijn ogen maar een klein deel!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:33:44 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203309618
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:28 schreef Tengano het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Maar dit is toch helemaal niet waar het debat over gaat?

Dit hele BOOS-verhaal legt bloot hoe lastig het nog altijd is voor vrouwen (en mannen) om gehoor te vinden voor klachten over grensoverschrijdend gedrag - gedrag wat jammergenoeg nog steeds frequent voorkomt op de werkplek.

En dan begin jij over slachtoffergedrag? Van wie dan? Waar zie je dat, momenteel, in die mate dat je je vrees uitspreekt over dat ‘slachtofferroldames’ de lead dreigen te gaan nemen?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 januari 2022 @ 23:35:26 #68
22592 crew  Ole
pi_203309649
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:31 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb geen behoefte om hier uiteen te zetten wat het verschil is tussen een vrouw die slachtoffergedrag vertoont en een krachtige kwetsbare vrouw.

[ afbeelding ]
Oftewel die pikken het maar? Niet alle vrouwen hebben dit uit zichzelf dan wel goed meegekregen vanuit een stabiele jeugd / opvoeding
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:35:53 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203309656
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:31 schreef Ole het volgende:

[..]
Wilde net vragen ook. Ook dit zal misschien soms gebeuren maar is in mijn ogen maar een klein deel!
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:31 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb geen behoefte om hier uiteen te zetten wat het verschil is tussen een vrouw die slachtoffergedrag vertoont en een krachtige kwetsbare vrouw.

[ afbeelding ]
Ik zie niet in hoe daadwerkelijke slachtoffers "slachtoffergedrag" verweten kan worden. Het is namelijk ook NIET hun schuld.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:36:47 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203309669
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar dit is toch helemaal niet waar het debat over gaat?

Dit hele BOOS-verhaal legt bloot hoe lastig het nog altijd is voor vrouwen (en mannen) om gehoor te vinden voor klachten over grensoverschrijdend gedrag - gedrag wat jammergenoeg nog steeds frequent voorkomt op de werkplek.

En dan begin jij over slachtoffergedrag? Van wie dan? Waar zie je dat, momenteel, in die mate dat je je vrees uitspreekt over dat ‘slachtofferroldames’ de lead dreigen te gaan nemen?
Ik snap er ook echt helemaal niets van :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:37:07 #71
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203309671
Niemand nog gedacht aan dit optreden in de monsterhit reset your Brain :?
Met jawel Jeroen Rietbergen en Ronald Molendijk

Hier dus Jeroen in beeld op t= 1:19

en een paar seconden later Ronald


En op de achtergrond een kerel die vreemd gaat en een boze mevrouw die erachter komt :D

Achtergrond info van de groep:
Soulvation*
Profile:
Soulvation* is a musical collective created by Ronald Molendijk and Jeroen Rietbergen.

Current line-up:
Caroline Dest: vocals.
Emanuel Platino: bass.
Jeroen Rietbergen: keyboards.
Marloes Nova: vocals.
Ronald Molendijk: beats (drum-programming).
Willem Philipsen: Guitar

Former members:
Leendert Haaksma: guitar.
Jan van Duikeren: trumpet.

Michel van Schie worked on Soulvation* releases as producer & bass player.More
Sites:
soulvation.nl
Members:
Caroline Dest, Emanuel Platino, Erland Galjaard, Jan van Duikeren, Jeroen Rietbergen, Leendert Haaksma, Marloes Nova, Ronald Molendijk, Willem Philipsen

In 2003 een hit maar wat een voorspellende waarde :D
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 23:38:33 #72
5428 crew  miss_sly
pi_203309695
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:31 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb geen behoefte om hier uiteen te zetten wat het verschil is tussen een vrouw die slachtoffergedrag vertoont en een krachtige kwetsbare vrouw.

[ afbeelding ]
Jij bent degene die die twee soorten vrouwen mbt deze kwestie benoemt. Je zou de ken dat je dat dan ook kunt uitleggen. Dat blijkt noga lastig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:39:13 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203309713
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Niemand nog gedacht aan dit optreden in de monsterhit reset your Brain :?
Met jawel Jeroen Rietbergen en Ronald Molendijk

Hier dus Jeroen in beeld op t= 1:19

en een paar seconden later Ronald


En op de achtergrond een kerel die vreemd gaat en een boze mevrouw die erachter komt :D

Achtergrond info van de groep:
Soulvation*
Profile:
Soulvation* is a musical collective created by Ronald Molendijk and Jeroen Rietbergen.

Current line-up:
Caroline Dest: vocals.
Emanuel Platino: bass.
Jeroen Rietbergen: keyboards.
Marloes Nova: vocals.
Ronald Molendijk: beats (drum-programming).
Willem Philipsen: Guitar

Former members:
Leendert Haaksma: guitar.
Jan van Duikeren: trumpet.

Michel van Schie worked on Soulvation* releases as producer & bass player.More
Sites:
soulvation.nl
Members:
Caroline Dest, Emanuel Platino, Erland Galjaard, Jan van Duikeren, Jeroen Rietbergen, Leendert Haaksma, Marloes Nova, Ronald Molendijk, Willem Philipsen

In 2003 een hit maar wat een voorspellende waarde :D
Het gaat in deze situatie/gate/hoe je het wil noemen niet over vreemd gaan...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:40:29 #74
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203309738
Het is bijna een pathologisch omen, die clip.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:42:03 #75
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203309771
RTL-directeur Peter van der Vorst: ‘Talpa had ons moeten inlichten’

Hoe beleefde RTL de eerste week na het opschorten van The Voice? In gesprek met directeur Content Peter van der Vorst over vertrouwen, gedragsregels en de fusie met Talpa Network.

quote:
,,Jeroen Rietbergen was bij ons op staande voet ontslagen.’’
https://www.ad.nl/dossier(...)-inlichten~acdeac0d/

Zo John maak je borst maar nat voor een claim inzake de verkoopprijs en de fusie die kan je :W :W
Dit gaat je honderden miljoenen kosten ;)
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:42:58 #76
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203309789
Ik respecteer dat ik door meerderen hier niet begrepen wordt, en ik heb mijn best gedaan eea te verduidelijken. Helaas is me dat niet niet gelukt en ik hou het er maar op dat ik in gebreke ben gebleven om mijn punt duidelijk te maken. Sorry daarvoor.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:44:49 #77
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203309815
Peter van der Vorst over vermeende misstanden The voice: ’Wij hadden dit moeten en willen weten’

RTL-programmadirecteur Peter van der Vorst heeft vrijdagavond uitgebreid bij talkshow Beau gereageerd op de vermeende misstanden bij The voice of Holland die Tim Hofman donderdag aan de kaak stelde in het onlineprogramma Boos.

Op de vraag van Beau van Erven Dorens wat hij had gedaan als ze van het eerder door John de Mol genoemde app-incident van bandleider Jeroen Rietbergen hadden geweten, antwoordt Peter: „Als we hadden geweten dat de bandleider van The voice zeer ongepaste apps stuurt naar kandidaten, dan was hij per direct op staande voet ontslagen.” Ook laat hij weten: „De waarschuwing van John (de Mol, red.) aan Rietbergen is nooit bij ons gemeld.” Daarnaast zei hij dat hij zich net als Beau irriteerde aan wat er gezegd werd door John de Mol. Bijvoorbeeld of er sprake was van een machtspositie tussen Rietbergen en de kandidaten. „Ik vond een aantal uitspraken zeer ongelukkig”, zegt Peter daarover.

Over de mail die RTL ontving van de redactie van Boos, vertelt Peter: „Onze magen draaiden al om bij de mail. Bij het kijken van Boos realiseerden we ons: dit is bij ons gebeurd op onze zender. Wij zenden het uit en voelen ons wel degelijk verantwoordelijk. Wij hadden dit moeten en willen weten. Ik vind dat belangrijk om te zeggen.”

Hoewel er door diverse personen, waaronder advocaat Korver, het onafhankelijk onderzoek door advocatenbureau van Doorne dat wordt uitgevoerd in opdracht van producent ITV, in twijfel getrokken wordt, zegt Peter van der Vorst daar alle vertrouwen in te hebben. „Niemand heeft er belang bij dat er een slecht onderzoek gedaan wordt.”

Fusie
Wanneer Peter gevraagd wordt of hij nog vertrouwen heeft in John de Mol met oog op de eerder aangekondigde fusie van RTL en Talpa, zegt hij: „Heel eerlijk, we zitten in zo’n orkaan deze week dat ik daar nog niet eens over na heb gedacht. Ik ga daar ook niet over. Maar er zullen wel gesprekken moeten worden gevoerd.”

https://www.telegraaf.nl/(...)eten-en-willen-weten

Zo John begin maar vast met :W :W :W :W
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:46:21 #78
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203309839
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:40 schreef Andromache het volgende:
Het is bijna een pathologisch omen, die clip.
Mooi muziekje voor Jeroen in de afkick kliniek }) })
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 januari 2022 @ 23:47:42 #79
22592 crew  Ole
pi_203309857
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:42 schreef Tengano het volgende:
Ik respecteer dat ik door meerderen hier niet begrepen wordt, en ik heb mijn best gedaan eea te verduidelijken. Helaas is me dat niet niet gelukt en ik hou het er maar op dat ik in gebreke ben gebleven om mijn punt duidelijk te maken. Sorry daarvoor.
Ik heb wel je post laten staan. Ik zie jouw visie wel. Maar lees nog even goed. Denk er over na! Stel je voor dat het om jouw zus/ dochter gaat (weet niet of je die hebt) .
Slaap er een nachtje over!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203309869
Ik vond Peter van der Vorst anders vrij lauwtjes reageren. Jammer dat er niet wat meer werd doorgevraagd op de voorgenomen fusie. Hij zei dat hij er niet over ging en daarna gingen ze over op een ander onderwerp. Mijn indruk was in ieder geval totaal niet dat de fusie op het spel staat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:49:20 #81
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203309880
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond Peter van der Vorst anders vrij lauwtjes reageren. Jammer dat er niet wat meer werd doorgevraagd op de voorgenomen fusie. Hij zei dat hij er niet over ging en daarna gingen ze over op een ander onderwerp. Mijn indruk was in ieder geval totaal niet dat de fusie op het spel staat.
Dat is zaak voor Sven Sauvé lijkt mij, Peter zou daarmee buiten zijn boekje gaan.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 januari 2022 @ 23:49:44 #82
22592 crew  Ole
pi_203309887
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond Peter van der Vorst anders vrij lauwtjes reageren. Jammer dat er niet wat meer werd doorgevraagd op de voorgenomen fusie. Hij zei dat hij er niet over ging en daarna gingen ze over op een ander onderwerp. Mijn indruk was in ieder geval totaal niet dat de fusie op het spel staat.
Niet gezien. Ga zo even terugkijken.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:50:31 #83
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203309895
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:48 schreef Claudia_x het volgende:
...Mijn indruk was in ieder geval totaal niet dat de fusie op het spel staat.
Fusie
Wanneer Peter gevraagd wordt of hij nog vertrouwen heeft in John de Mol met oog op de eerder aangekondigde fusie van RTL en Talpa, zegt hij: „Heel eerlijk, we zitten in zo’n orkaan deze week dat ik daar nog niet eens over na heb gedacht. Ik ga daar ook niet over. Maar er zullen wel gesprekken moeten worden gevoerd.”

De fusie zal wel doorgaan, alleen de prijs is ietsje lager vanwege dwaling.
Of de prijs is een koopje als Talpa failliet gaat
De vraag is alleen wanneer de familie de Mol uit het Gooi vertrekt ;)
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:52:14 #84
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203309923
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:49 schreef Andromache het volgende:
Dat is zaak voor Sven Sauvé lijkt mij,.....
Dat is een omhoog gevallen hersenloze vazal van John, daar komt nooit een verstandig woord uit
Sterker nog het DNA van hem zit in overvloed in de bilnaad van John ;)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 januari 2022 @ 23:52:28 #85
22592 crew  Ole
pi_203309928
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond Peter van der Vorst anders vrij lauwtjes reageren. Jammer dat er niet wat meer werd doorgevraagd op de voorgenomen fusie. Hij zei dat hij er niet over ging en daarna gingen ze over op een ander onderwerp. Mijn indruk was in ieder geval totaal niet dat de fusie op het spel staat.
Bij mijn weten gaat hij vooral over de content. Maar kan het mishebben hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:54:33 #86
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203309961
In tranen: ontlading bij Johnny de Mol in talkshow



https://www.telegraaf.nl/(...)y-de-mol-in-talkshow

Die ziet ook het einde van de Mol dynastie dichterbij komen ;)
pi_203309973
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:52 schreef Ole het volgende:

[..]
Bij mijn weten gaat hij vooral over de content. Maar kan het mishebben hoor!
Hij kan zo'n gesprek gebruiken om John de Mol te beschadigen of om een en ander door te laten schemeren over bedenkingen ten aanzien van de fusie. Deed-ie niet. Hij vond een aantal uitspraken van John de Mol ongelukkig. Mkay.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:55:56 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203309978
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:52 schreef Ole het volgende:

[..]
Bij mijn weten gaat hij vooral over de content. Maar kan het mishebben hoor!
Van der Vorst is Programmadirecteur.
Sauvé is CEO.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 januari 2022 @ 23:57:49 #89
22592 crew  Ole
pi_203310003
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
In tranen: ontlading bij Johnny de Mol in talkshow

[ afbeelding ]

https://www.telegraaf.nl/(...)y-de-mol-in-talkshow

Die ziet ook het einde van de Mol dynastie dichterbij komen ;)
Tja.. kut voor hem maar hij zal niet meteen in de bijstand belanden! En denk dat Johnny zelf misschien ook geen heilige is O-) . Maar dat is speculatie natuurlijk :s)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 januari 2022 @ 23:58:31 #90
22592 crew  Ole
pi_203310013
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Van der Vorst is Programmadirecteur.
Sauvé is CEO.
Dat dus. Peter gaat niet over de fusie
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:59:31 #91
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203310033
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:57 schreef Ole het volgende:
...En denk dat Johnny zelf misschien ook geen heilige is O-) . Maar dat is speculatie natuurlijk :s)
:N Johan Derksen ging met hem op stap in programma waar is de Mol :?
Na afloop zei Johnny: Je bent de eerste gast die ik niet heb geneukt ;)
pi_203310034
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:57 schreef Ole het volgende:

[..]
Tja.. kut voor hem maar hij zal niet meteen in de bijstand belanden! En denk dat Johnny zelf misschien ook geen heilige is O-) . Maar dat is speculatie natuurlijk :s)
Ik vond het wel opvallend dat hij en z'n vader beiden vandaag hebben gebruikt om te luisteren. (Vandaar de topictitel.) Ik ben wel benieuwd hoe dat gesprek gisteravond of vanochtend tussen die twee is verlopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:00:52 #93
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203310052
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:58 schreef Ole het volgende:
Dat dus. Peter gaat niet over de fusie
:{w Maak je geen zorgen de hele zuidas zit al warm te draaien om de fusie te blokkeren en John van zijn geld af te helpen :7
  Moderator / Miss SHO zaterdag 22 januari 2022 @ 00:01:21 #94
22592 crew  Ole
pi_203310057
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:59 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
:N Johan Derksen ging met hem op stap in programma waar is de Mol :?
Na afloop zei Johnny: Je bent de eerste gast die ik niet heb geneukt ;)
Van die dingen dus..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Spellchecker zaterdag 22 januari 2022 @ 00:01:25 #95
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203310058
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
---knip---

Zo John begin maar vast met :W :W :W :W
The Wave of Holland :W :W :W :W
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:03:19 #96
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203310081
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:59 schreef Claudia_x het volgende:
...Ik ben wel benieuwd hoe dat gesprek gisteravond of vanochtend tussen die twee is verlopen.
He Pa wat zullen we doen nu :?
Vluchten of vechten, meer keus is er niet....
Pa: Vluchten deed Jeroen al dus nu moeten wij maar vechten en de schade beperken
Ok Pa ik op tv jij achter de schermen :7
Zoiets dus
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:05:12 #97
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203310098
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:01 schreef maily het volgende:
The Wave of Holland :W :W :W :W
Of gewoon Waar is de Mol :?
Maar dan geen antwoord en geen filmpje, maar Peter van de Vorst met de vraag hoe hij zijn betaalde miljoenen terug kan krijgen voor the voice :D
pi_203310106
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond Peter van der Vorst anders vrij lauwtjes reageren. Jammer dat er niet wat meer werd doorgevraagd op de voorgenomen fusie. Hij zei dat hij er niet over ging en daarna gingen ze over op een ander onderwerp. Mijn indruk was in ieder geval totaal niet dat de fusie op het spel staat.
Het lijkt mij ook onzin dat het vanuit moreel oogpunt niet meer te verkopen zou zijn als RTL nog gaat fuseren met Talpa. Dat staat los van de incidenten bij de Voice. Of het moet echt blijken dat ook de top van Talpa alles onder het tapijt heeft geschoven.

Ze zullen er denk ik gewoon zakelijk naar blijven kijken.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:08:12 #99
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203310127
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:05 schreef Breekfast het volgende:
Het lijkt mij ook onzin dat het vanuit moreel oogpunt niet meer te verkopen zou zijn als RTL nog gaat fuseren met Talpa. Dat staat los van de incidenten bij de Voice. Of het moet echt blijken dat ook de top van Talpa alles onder het tapijt heeft geschoven.
Ze zullen er denk ik gewoon zakelijk naar blijven kijken.
Dat tapijt zit inmiddels tegen het plafond aan, maak je geen zorgen
Maar de prijs voor de overname zal heftig worden bijgesteld en dat gaat John zeer veel pijn doen ;)
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:17:53 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203310219
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:08 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Dat tapijt zit inmiddels tegen het plafond aan, maak je geen zorgen
Maar de prijs voor de overname zal heftig worden bijgesteld en dat gaat John zeer veel pijn doen ;)
Het is een fusie, geen overname.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203310228
Die Kirsten gisteren was wel tenenkrommend bij OP1, nee zou haar nog niet aannemen als oppas.
pi_203310309
Beetje kerel drinkt nu een biertje met de vrienden, en vraagt in de toekomst aan een date of ze seks wil. Neemt dat via Siri op, laat de notaris komen, overlegt met de ggz, en haar werkgever en vraagt aan haar ouders toestemming om seks.

Zo 2022, en met een beetje pech vraagt haar verzekeringsmaatschappij om je medisch dossier, de gemeente om je AVG en als alles goedgekeurd is, mag je haar mee uiteten vragen om te kijken of er een klik is.

:wtf:
pi_203310322
Wouter de Winter sloopte Peter van der Vorst.

LOL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Miss SHO zaterdag 22 januari 2022 @ 00:34:46 #104
22592 crew  Ole
pi_203310366
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het is een fusie, geen overname.
Been there. Ook een kutsmoes. Fusie zou je denken gelijkwaardig. Realiteit is anders. Voorbeeld is ABN AMRO ABN overheerste. Destijds net zoiets meegemaakt in de branche waar ik werkte. Was gewoon overname! Zeker qua bedrijfscultuur
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:39:18 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203310406
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:34 schreef Ole het volgende:

[..]
Been there. Ook een kutsmoes. Fusie zou je denken gelijkwaardig. Realiteit is anders. Voorbeeld is ABN AMRO ABN overheerste. Destijds net zoiets meegemaakt in de branche waar ik werkte. Was gewoon overname! Zeker qua bedrijfscultuur
Daar gaat het niet om. De user heeft het steeds over de prijs die De Mol gaat krijgen, maar dat is niet aan de orde bij een fusie. Wel als het een overname zou zijn, van Talpa door RTL. Wat het niet is.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203310408
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:42 schreef Tengano het volgende:
Ik respecteer dat ik door meerderen hier niet begrepen wordt, en ik heb mijn best gedaan eea te verduidelijken. Helaas is me dat niet niet gelukt en ik hou het er maar op dat ik in gebreke ben gebleven om mijn punt duidelijk te maken. Sorry daarvoor.
Ik accepteer je sorry niet.
Sterke vrouwen gaan niet in de slachtoffer rol zitten?
Kwetsbare vrouwen ook niet, die zwijgen maanden / jaren / tot aan de dood.
En denk je dat sterke vrouwen de doelgroep is???
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:43:01 #107
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203310431
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:39 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Ik accepteer je sorry niet.
Sterke vrouwen gaan niet in de slachtoffer rol zitten?
Kwetsbare vrouwen ook niet, die zwijgen maanden / jaren / tot aan de dood.
En denk je dat sterke vrouwen de doelgroep is???
Ik krijg mijn punt niet duidelijk gemaakt. Helaas. En ik accepteer dat.

Luisteren is ook iets wat van twee kanten moet komen. Dat was ook mijn eerste post bovenaan dit topic.
pi_203310458
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:30 schreef superniger het volgende:
Wouter de Winter sloopte Peter van der Vorst.

LOL
Wouter de winter is de reden om geen Beau te kijken, die trut van een Fleur ook. Of heet ze Floor? Enfin, idioten zijn het samen.
pi_203310474
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:43 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik krijg mijn punt niet duidelijk gemaakt. Helaas. En ik accepteer dat.

Luisteren is ook iets wat van twee kanten moet komen. Dat was ook mijn eerste post bovenaan dit topic.
O God, wat gemist?

Waarom krijg jij ineens op je donder?
pi_203310500
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:43 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik krijg mijn punt niet duidelijk gemaakt. Helaas. En ik accepteer dat.

Luisteren is ook iets wat van twee kanten moet komen. Dat was ook mijn eerste post bovenaan dit topic.
Meerdere mensen hier hebben naar je geprobeerd te luisteren. Niet zo makkelijk in de slachtofferrol schieten, hoor.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:51:50 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203310504
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:43 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik krijg mijn punt niet duidelijk gemaakt. Helaas. En ik accepteer dat.

Luisteren is ook iets wat van twee kanten moet komen. Dat was ook mijn eerste post bovenaan dit topic.
Als jouw punt niet wordt begrepen, is dat dan omdat we niet goed naar je luisteren?

Al die vragen die aan je werden gesteld, dat waren pogingen om te proberen te luisteren naar wat je probeerde te zeggen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203310523
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:31 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb geen behoefte om hier uiteen te zetten wat het verschil is tussen een vrouw die slachtoffergedrag vertoont en een krachtige kwetsbare vrouw.

[ afbeelding ]


Ja dat zouden daders wel willen. Geen beschuldigingen en deal er maar mee.
oh, wacht...
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:54:59 #113
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203310528
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:51 schreef Claudia_x het volgende:
Niet zo makkelijk in de slachtofferrol schieten, hoor.
tijd om te luisteren...

yeah right

[ Bericht 7% gewijzigd door Tengano op 22-01-2022 07:54:39 ]
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:57:55 #114
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203310555
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Als jouw punt niet wordt begrepen, is dat dan omdat we niet goed naar je luisteren?

Al die vragen die aan je werden gesteld, dat waren pogingen om te proberen te luisteren naar wat je probeerde te zeggen.
Huhu.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 00:59:49 #115
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_203310571


Jip van den Toorn
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 22 januari 2022 @ 01:12:27 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203310680
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:57 schreef Tengano het volgende:

[..]
Huhu.
:?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 22 januari 2022 @ 01:42:19 #117
22592 crew  Ole
pi_203310860
Ok.. ik gooi de stelling er even in!
Nu zijn de mannen zielug/slachtoffer.want tja. Mannen zijn nu eenmaal jagers! Kunnen ze niks aan doen.. En vrouwen zeggen wel nee! Maar eigenlijk Willen ze maar wat graag! is dit het?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 22-01-2022 01:47:31 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203310967
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 01:42 schreef Ole het volgende:
Ok.. ik gooi de stelling er even in!
Nu zijn de mannen zielug/slachtoffer.want tja. Mannen zijn nu eenmaal jagers! Kunnen ze niks aan doen.. En vrouwen zeggen wel nee! Maar eigenlijk Willen ze maar wat graag! is dit het?
Ik wil daar aan toevoegen dat ook mannen en jongens slachtoffer zijn.

Tijdens "Holland got talent" ging de roddel dat opoe Paay avances maakte naar talent Waylon. Daarna las je roddels dat Waylon Patricia had gedaan, i.p.v. dat jurylid Patricia een kandidaat had gepakt.



[ Bericht 4% gewijzigd door Majoraan op 22-01-2022 02:22:27 ]
pi_203311266
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hoe vaak heb je de afgelopen dagen gehoord dat het niet alleen een probleem is van roofdieren, maar van genormaliseerd gedrag dat de meeste vrouwen helemaal niet prettig vinden? Er wordt weggekeken, er wordt meegelachen, het wordt weggelachen. Ook door vrouwen. Want hé, het was maar een grapje, waar maak je je druk om? Hij is gewoon een flirt. Het is maar een dickpic. Hij toonde alleen affectie. Ben je preuts of zo? Waarom kijk je eigenlijk zo boos, lach eens!

:{w
Zo met Claudia eens, kijk eens op facebook Reacties : . Die vrouwen kleden zicht te bloot, waarom nu pas aangifte, ze willen geld zien,dat doen die mannen niet want ze hebben zelf kinderen,hij is gewoon aanrakerig, je kunt geen grapje meer maken tegeenwoordig, een arm om iemand heenslaan vinden ze al te ver gaan Etc Etc Hoofdzakelijk reacties van vrouwen, mijn maag draait er van om
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 07:56:36 #120
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203311405
Misschien een goede voor mannen om te weten: een dickpic is nooit gewenst als er geen seksueel app contact is. Uit het niets je pik sturen is gewoon niet cool, en weinig charmant ook. Dus gewoon niet doen, zo moeilijk is het niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door MaJo op 22-01-2022 09:55:55 ]
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_203311406
Op zaterdag 22 januari 2022 00:43 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik krijg mijn punt niet duidelijk gemaakt. Helaas. En ik accepteer dat.

Luisteren is ook iets wat van twee kanten moet komen. Dat was ook mijn eerste post bovenaan dit topic.


Bedoel je dat vrouwen die iets ergs is overkomen dan ook nog op een specifieke manier moeten reageren, anders nemen ze een te grote slachtofferrol aan? Of wat bedoel je?
Ik ben het daar overigens niet mee eens.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 07:58:09 #122
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203311410
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 07:56 schreef Ardnastoffie het volgende:
Op zaterdag 22 januari 2022 00:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik krijg mijn punt niet duidelijk gemaakt. Helaas. En ik accepteer dat.

Luisteren is ook iets wat van twee kanten moet komen. Dat was ook mijn eerste post bovenaan dit topic.

Bedoel je dat vrouwen die iets ergs is overkomen dan ook nog op een specifieke manier moeten reageren, anders nemen ze een te grote slachtofferrol aan? Of wat bedoel je?
Ik ben het daar overigens niet mee eens.
Nee.

Ik bedoel in deze post dat ik mijn punt niet duidelijk krijg gemaakt. Dat is wat het is en ik accepteer dat/laat het daarbij.

Daarnaast vind ik dat luisteren van twee kanten moet komen. En ik refereer daarbij naar mijn eerste post waarin ik dat al eerder zei.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 22-01-2022 08:12:36 ]
pi_203311414
:')


Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2022 @ 08:20:36 #124
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_203311484
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
De fusie zal wel doorgaan, alleen de prijs is ietsje lager vanwege dwaling.
Of de prijs is een koopje als Talpa failliet gaat
De vraag is alleen wanneer de familie de Mol uit het Gooi vertrekt ;)
Misschien dat t.z.t. de condities voor de voorgenomen fusie nog een keer bekeken worden, maar Talpa gaat uiteraard niet failliet en de familie De Mol zal ook niet uit het Gooi vertrekken. Ik denk dat je het nu weer iets té groot maakt.

Er is heel veel misgegaan, maar als de rook straks optrekt zijn fouten erkent, is er aan alle kanten beterschap belooft, zijn er werkgroepen opgestart om er nog eens naar te kijken, worden er wat protocollen aangehaald en gaat heel langzamerhand alles weer zijn gangetje. Jeroen, Ali en Marco zijn (voorlopig) wél uitgerangeerd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2022 @ 08:23:36 #125
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_203311495
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond Peter van der Vorst anders vrij lauwtjes reageren. Jammer dat er niet wat meer werd doorgevraagd op de voorgenomen fusie. Hij zei dat hij er niet over ging en daarna gingen ze over op een ander onderwerp. Mijn indruk was in ieder geval totaal niet dat de fusie op het spel staat.
Daar gaat Peter dus niet over en die fusie gaat natuurlijk gewoon door. Zoveel liet hij dan nog wel doorschemeren.
Hooguit tegen iets andere condities.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2022 @ 08:32:18 #126
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_203311527
Misschien is het al eerder gesuggereerd, ik heb niet letterlijk élke post gelezen in deze reeks, maar toen Johnny zijn aangewaaide oom JR een klootzak noemde en toen John later vertelde dat hij ziedend was en JR alle hoeken van de kamer liet zien, zouden ze toen niet vooral (of zelfs uitsluitend) gedacht hebben aan het imago van Talpa en wat minder aan de slachtoffers?

Het (b)lijkt in ieder geval geen empathische familie, en dat geldt voor John, Johnny én Linda. Die hebben volgens mij nog niet eens de inténtie het echte probleem aan te pakken. Hooguit nog beter dichttimmeren dat alles binnenskamers blijft.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_203311571
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:32 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien is het al eerder gesuggereerd, ik heb niet letterlijk élke post gelezen in deze reeks, maar toen Johnny zijn aangewaaide oom JR een klootzak noemde en toen John later vertelde dat hij ziedend was en JR alle hoeken van de kamer liet zien, zouden ze toen niet vooral (of zelfs uitsluitend) gedacht hebben aan het imago van Talpa en wat minder aan de slachtoffers?

Het (b)lijkt in ieder geval geen empathische familie, en dat geldt voor John, Johnny én Linda. Die hebben volgens mij nog niet eens de inténtie het echte probleem aan te pakken. Hooguit nog beter dichttimmeren dat alles binnenskamers blijft.
Nou dat lijkt mij ook. Natuurlijk vinden ze het erg, maar vooral erg dat het naar buiten is gekomen. Het was namelijk niet erg genoeg om Jeroen te ontslaan. Alles voor hun imago en bankrekening hoog te houden.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 09:11:39 #128
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203311806
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:32 schreef Cynix ® het volgende:

Het (b)lijkt in ieder geval geen empathische familie, en dat geldt voor John, Johnny én Linda. Die hebben volgens mij nog niet eens de inténtie het echte probleem aan te pakken. Hooguit nog beter dichttimmeren dat alles binnenskamers blijft.
Linda kan het heel overtuigend acteren. Ik trap er niet in, maar voor veel anderen werkt het.

Johnny heeft best menselijke trekjes (heeft wat dat betreft meer van Willeke dan van z'n pa), maar zit overal tussenin gesandwitched en zal z'n erfenis niet in gevaar willen brengen. :+

Een soort van simpele boerenlul die door een speling van het lot toevallig in een rijk nest groot werd.
pi_203311899
Ik geloof wel dat John de Mol het niet als victim blaming bedoeld heeft. Hij heeft het totaal verkeerd verwoord en was duidelijk niet goed voorbereid om wat komen ging of bekeek het simpelweg ‘te praktisch’.
Ik denk niet dat het hem koud laat.

Ik vind het een beetje mierenneuken en ‘makkelijk’ om John alleen te betichten van victim blaming en niet te kijken naar zijn bedoelingen. Misschien naïef van mij, maar ik neem aan dat hij ook een gezond en veilig bedrijf wil. Daar zijn fouten gemaakt en hij heeft de impact daarvan niet begrepen.
Jeroen had per direct ontslagen moeten worden, zou je denken.
Toen het was gemeld, werd er niets of niet voldoende gedaan. Dat mag hij zichzelf aanrekenen. Doordat hij Jeroen persoonlijk goed kent, heeft hij misschien echt gedacht dat zijn woede van die ene keer, voldoende was en de zaak afgedaan.
Staat inderdaad mijlenver van de ‘gewone’ mens vandaan.
Ik vind het bijzonder dat hij ontkent dat er 2 meldingen bij hem gekomen zijn ipv 1.
Vergist hij zich, wilt hij het downgraden of is er ergens gelogen door de melder? Wat niet geheel onmogelijk is, toch?

En erg naïef om te denken dat Jeroen geen status zou ontleden aan het feit dat het zijn zwager is. Waarschijnlijk dacht hij bij invloed puur aan de functie van Jeroen ipv de persoonlijke relatie met hem.

Deze man komt heel zakelijk en wereldvreemd over als het komt om compassie en empathie maar misschien is dat een soort masker die je als grote baas best wel kunt hebben.

Goed dat er nog een 2e statement kwam.
Laten we hopen dat er écht verandering komt binnen zijn bedrijf.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 09:27:42 #130
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203311992
Wie kun je nog vertrouwen...

#downplayen
twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 22-01-2022 09:35:10 ]
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2022 @ 09:35:46 #131
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_203312067
Derksen blijkt toch loyaler dan we wel eens dachten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_203312082
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:37 schreef suzebol75 het volgende:
Het was al duidelijk dat Derksen alleen betaalt werd, om de oude zeur te spelen. Diegene met een andere mening dan de rest, zodat er zogenaamd leuke discussies ontstaan.
Maar nu wordt het nog pijnlijker om te zien hoe hij kruipt....
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203312101
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:32 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien is het al eerder gesuggereerd, ik heb niet letterlijk élke post gelezen in deze reeks, maar toen Johnny zijn aangewaaide oom JR een klootzak noemde en toen John later vertelde dat hij ziedend was en JR alle hoeken van de kamer liet zien, zouden ze toen niet vooral (of zelfs uitsluitend) gedacht hebben aan het imago van Talpa en wat minder aan de slachtoffers?

Het (b)lijkt in ieder geval geen empathische familie, en dat geldt voor John, Johnny én Linda. Die hebben volgens mij nog niet eens de inténtie het echte probleem aan te pakken. Hooguit nog beter dichttimmeren dat alles binnenskamers blijft.
Uiteindelijk wilde De Mol na alle negatieve publiciteit over The Voice vooral komen praten om het imago van Talpa te verdedigen. Anders reageer je ook niet dat je niet kan voorstellen dat er sprake is van machtsmisbruik, dat er 4 kandidatenbegeleiders hiervoor rondlopen en dat vrouwen eerder aan de bel moeten trekken.

Hij mist zelfkritiek en empathie om in te zien dat zijn omgeving blijkbaar voor meisjes/vrouwen niet als een veilige plek werd gezien om ongewenste praktijken aan te kaarten. Zakelijk en berekenend.
pi_203312134
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:35 schreef Cynix ® het volgende:
Derksen blijkt toch loyaler dan we wel eens dachten.
Ik dacht wel hetzelfde. Veel speelde af buiten de Voice studio. Neemt niet weg dat er een giftige cultuur is op de set.

John heeft niks te maken met het schrijverskamp of de BBQ van Borsato.
pi_203312141
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:40 schreef RipCity het volgende:
Martijn nieman is druk bezig de sporen uit te wissen

[ link | afbeelding ]

Naar

[ link | afbeelding ]
Zou die meelezen?

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 22 januari 2022 @ 09:49:05 #136
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203312172
quote:
Belgische zender VTM ziet toch af van uitzenden reisprogramma met Borsato

De Belgische zender VTM heeft er toch voor gekozen om de aflevering van het reisprogramma Sergio Over De Grens waarin Marco Borsato te gast is, te cancelen niet uit te zenden. Eerder liet de zender nog weten het programma gewoon te laten zien ondanks de beschuldigingen van seksueel misbruik aan het adres van de zanger.

Als familiezender vinden we het belangrijk om de sereniteit in dit complexe verhaal op te zoeken. Daarom kiezen we ervoor om de aflevering van Sergio Over De Grens waarin Marco Borsato te zien is, volgende week niet uit te zenden", aldus een woordvoerder van de zender.

https://www.nu.nl/media/6(...)mma-met-borsato.html
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Tengano op 22-01-2022 09:55:32 ]
pi_203312213
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:49 schreef Tengano het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu pas, na alle backlash :')
  zaterdag 22 januari 2022 @ 09:56:57 #138
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203312219
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:49 schreef Tengano het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga meteen bepaalde dingen zien in dat plaatje (misschien was dat wel de bedoeling).
  Tettenkoning zaterdag 22 januari 2022 @ 10:05:52 #139
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203312285
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:59 schreef Tengano het volgende:
Nee zeker niet. Ik heb groot respect voor vrouwen die zich zuiver, oprecht en krachtig kunnen uitspreken en het bij zichzelf kunnen houden. Maar ik heb idd niks met slachtofferroldames die zich vooral laten leiden door hun passieve agressie.
Ik snap die tweedeling niet zo. Iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om en heeft zijn eigen verwerkingsproces. Wat je ongetwijfeld wel gaat zien zijn de zogenaamde 'meelifters', die ook een graantje willen meepikken van het hele circus.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203312323
Iemand die dit boekje ooit gelezen heeft?



Wat voor levenslessen zou Ali voor ons hebben denk je dan :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 10:14:26 #141
74056 crew  ToT
pi_203312352
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:10 schreef Breekfast het volgende:
Iemand die dit boekje ooit gelezen heeft?

[ afbeelding ]

Wat voor levenslessen zou Ali voor ons hebben denk je dan :')
De "i" die zo omzeild wordt met de pijlvormige "L" is zeker de carrière van de dame. Stap "A" is haar in het team krijgen.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 10:15:48 #142
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203312358
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:10 schreef Breekfast het volgende:
Iemand die dit boekje ooit gelezen heeft?

[ afbeelding ]

Wat voor levenslessen zou Ali voor ons hebben denk je dan :')
Een beetje zoals dit denk ik. "The World is yours chico, and everything in it"
quote:
Een vrouw van 20 jaar was bij een schrijverskamp, in 2018, en kwam ook naar de studio. Daar werd ze tegen haar zin in gezoend door Ali, daarna stak hij zijn hand in haar broek. Hij bood haar geld om te blijven, toen ze weg wilde. Een andere vrouw ging met hem naar een feestje. ,,Ik dacht: we gaan gezellig een drankje doen, maar het bleek dat hij seks wilde. Hij pakte een condoom. Ik wilde niet, had een been in het gips. Hij was te oud, hij had kinderen. Hij zei: ‘Het is zo voorbij, kom op schatje.’ Toen hij klaar was belde hij een taxi.”


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203312455
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:15 schreef Tengano het volgende:

[..]
Een beetje zoals dit denk ik. "The World is yours chico, and everything in it"
[..]
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, laten we even de aandacht terugbrengen naar deze dipshit.
Mijn mensenkennis is echt kut, vaak doen mensen achteraf alsof ze het wel wisten want vibes en feels. Vond em echt wel een leipe mocro. Bij The Voice ook vaak wel “grappig” Hij was zo ongeveer de enige die Anouk kon laten lachen.
Man, wat een desillusie. Wat een walgelijke gast.
Go hard or go home
  zaterdag 22 januari 2022 @ 10:30:37 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203312519
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:24 schreef Noek het volgende:

[..]
Ja, laten we even de aandacht terugbrengen naar deze dipshit.
Mijn mensenkennis is echt kut, vaak doen mensen achteraf alsof ze het wel wisten want vibes en feels. Vond em echt wel een leipe mocro. Bij The Voice ook vaak wel “grappig” Hij was zo ongeveer de enige die Anouk kon laten lachen.
Man, wat een desillusie. Wat een walgelijke gast.
Nou, precies dat! Grappige dude, soms flauw, soms ad rem, maar dit had ik echt nooit achter hem gezocht. :N
***
pi_203312553
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:55 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Nu pas, na alle backlash :')
Nee hoor, hier in België was het al een paar maanden bekend dat die uitzending niet door zou gaan. Ik heb het toen hier nog gepost. Het wordt nu pas door de Nederlandse media bekend opgepakt.
  Spellchecker zaterdag 22 januari 2022 @ 10:35:54 #146
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203312559
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:49 schreef Tengano het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de grens ^O^
  zaterdag 22 januari 2022 @ 10:40:33 #147
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203312597
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:35 schreef Cynix ® het volgende:
Derksen blijkt toch loyaler dan we wel eens dachten.
Precies hetzelfde wat hij deed met Rutte :r
Daar is hij gelukkig al gedraaid en valt hem nu openbaar af
Dat gaat hij ook doen met ome John als het te lastig wordt ;)
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2022 @ 10:41:04 #148
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_203312602
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:24 schreef Noek het volgende:
Mijn mensenkennis is echt kut, vaak doen mensen achteraf alsof ze het wel wisten want vibes en feels. Vond em echt wel een leipe mocro. Bij The Voice ook vaak wel “grappig” Hij was zo ongeveer de enige die Anouk kon laten lachen.
Hier hetzelfde. Ik kon Ali B goed hebben, gewoon een leuke, spontane kerel die ook nog wel iets kon. Helaas met wat rottige trekjes die we niet zagen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 10:41:50 #149
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203312612
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:35 schreef Cynix ® het volgende:
Derksen blijkt toch loyaler dan we wel eens dachten.
Loyaler aan zijn geld ja.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 10:44:54 #150
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203312646
De Marco Borsato fansite is een beetje dichtgetimmerd zie ik. Voorpagina is weg en je kunt niet meer in het gastenboek kijken. Zag pas nog wat berichtjes van fans die nog steeds in zijn onschuld geloven en hem sterkte wensen. En dat het licht sterker is dan het donker.

Volgens mij zou er ook een nieuwe site beheerder komen want die werd gezocht ivm met het aftreden van de vorige sitebeheerder. Die ging zich meer richten op Facebook ed als ik het mij goed herinner. Zijn aftreden had iig niets te maken met de beschuldigingen zo zei hij.

Lijkt me trouwens een lastige taak, want er gebeurt immers genoeg, maar dat wil je natuurlijk niet op die site vermelden. Wel een beetje zielig eigenlijk voor die mensen.

quote:
Gastenboek voorlopig buitenwerking


[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 22-01-2022 10:53:07 ]
pi_203312766
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:24 schreef Noek het volgende:

[..]
Ja, laten we even de aandacht terugbrengen naar deze dipshit.
Mijn mensenkennis is echt kut, vaak doen mensen achteraf alsof ze het wel wisten want vibes en feels. Vond em echt wel een leipe mocro. Bij The Voice ook vaak wel “grappig” Hij was zo ongeveer de enige die Anouk kon laten lachen.
Man, wat een desillusie. Wat een walgelijke gast.
Die van mij dan ook, ik kon echt altijd om hem lachen. Maar nooit vergeten dat dit artiesten zijn en goed kunnen acteren dus zien wij op tv hun ware aard niet.
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 10:57:33 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203312791
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:30 schreef BE het volgende:

[..]
Nou, precies dat! Grappige dude, soms flauw, soms ad rem, maar dit had ik echt nooit achter hem gezocht. :N
Maar dat heb je toch nooit met dit soort verhalen :? Werkelijk iedereen kan een predator zijn, juist degene waarvan je het "niet verwacht". Die openlijk vieze oude man gaat iedereen wel uit de weg.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_203312820
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:43 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik krijg mijn punt niet duidelijk gemaakt. Helaas. En ik accepteer dat.

Luisteren is ook iets wat van twee kanten moet komen. Dat was ook mijn eerste post bovenaan dit topic.
Trek het je niet aan, ik "ken" jou als een leuke aardige FOK!ker. Soms willen mensen je verkeerd lezen en in mijn ogen was dit het geval hier. Ik had niet eens mijn excuus gemaakt, jij koos daar wel voor en als ze die niet wil accepteren dan is dat haar probleem.
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 11:01:39 #154
5428 crew  miss_sly
pi_203312833
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:57 schreef MaJo het volgende:

[..]
Maar dat heb je toch nooit met dit soort verhalen :? Werkelijk iedereen kan een predator zijn, juist degene waarvan je het "niet verwacht". Die openlijk vieze oude man gaat iedereen wel uit de weg.
Inderdaad.

Het beeld bestaat nog steeds van de enge creep en de vieze oude man die dit soort dingen doen, maar de aardige, populaire, lieve man doet zoiets niet.
Terwijl het juist in bijna driekwart van de gevallen die laatste is: de vader, vriend van de familie, lieve oom, de date, de verkering, de beste vriend, etc.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 11:04:38 #155
5428 crew  miss_sly
pi_203312856
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:05 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ik snap die tweedeling niet zo. Iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om en heeft zijn eigen verwerkingsproces. Wat je ongetwijfeld wel gaat zien zijn de zogenaamde 'meelifters', die ook een graantje willen meepikken van het hele circus.
Toch vraag ik me dan af wat in deze situatie meelifters zijn die een graantje mee willen pikken. Wat zijn dat dan voor mensen, en hoe liften en pikken ze een graantje mee?

Oprechte vraag, geen sneer ofzo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203312858
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Inderdaad.

Het beeld bestaat nog steeds van de enge creep en de vieze oude man die dit soort dingen doen, maar de aardige, populaire, lieve man doet zoiets niet.
Terwijl het juist in bijna driekwart van de gevallen die laatste is: de vader, vriend van de familie, lieve oom, de date, de verkering, de beste vriend, etc.
Dat is juist het erge en enge, als ze nu eens allemaal een petje op hadden met ik ben een viezerik (mannen en vrouwen) dan was het leven een stuk gemakkelijker maar helaas is dat niet zo.
pi_203312887
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:17 schreef Andromache het volgende:

[..]
Dat niet alle seksueel getinte opmerkingen en dickpics e.d. te allen tijde het predikaat #metoo verdienen en. Uitspraken van Jeroen R. als 'ik zou wel op je willen liggen' of 'geil broekje', tja, afhankelijk van wie het zegt, of ik zin heb om er in mee te gaan, en als er al flink geflirt is, ik ga me daar dan echt niet onveilig of mentaal aangerand van voelen. Ik kan me dus wel vinden in @:Tengano 's voorzichtigheid.
Het hoort niet thuis bij the voice, je mag verwachten dat medewerkers van die show hun professionaliteit voorop zetten en dus bezig zijn met hun taak in plaats van geilen op kandidaten, zo moeilijk is dat toch niet?
Als het dat in zijn prive doet met meiden dan moet hij dat helemaal zelf weten en is alles ook gelijkwaardig bovendien.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 11:11:22 #158
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203312920
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:04 schreef -river- het volgende:

[..]
Dat is juist het erge en enge, als ze nu eens allemaal een petje op hadden met ik ben een viezerik (mannen en vrouwen) dan was het leven een stuk gemakkelijker maar helaas is dat niet zo.
Vertrouw maar op je gutfeeling. Als jij ergens bad vibes bij krijgt, vertrouw dat dan maar en handel ernaar; houdt afstand en maak dat je weg komt (zonder argwaan te wekken).
pi_203312950
Iedere kandidaat van een talentenjacht is natuurlijk enorm kwetsbaar immers omdat ze er enorm naar verlangen om door te breken. Juist daarom moeten dit soort programma's heel goed in elkaar zitten en moet er volop bescherming en sturing zijn. Ook moet een jury, regisseur, cameraman en de rest goed gescreend worden en dat is hier niet gebeurt en dat is te wijten aan degene die helemaal aan de top staat.
pi_203312962
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:31 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb geen behoefte om hier uiteen te zetten wat het verschil is tussen een vrouw die slachtoffergedrag vertoont en een krachtige kwetsbare vrouw.

[ afbeelding ]
Mijn nichtje is enkele maanden geleden lastig gevallen op haar werk, 16 jaar maar mondig en dus is nadat zij het meldde die gast dezelfde dag nog ontslagen.
Maar daar hebben we het dan over een gelijkwaardige situatie, in the voice is daar geen sprake van aangezien kandidaten nergens terecht kunnen en ze ook een zwijgplicht hebben en zich niet negatief mogen uitlaten over the voice.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203312964
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:11 schreef Tengano het volgende:

[..]
Vertrouw maar op je gutfeeling. Als jij ergens bad vibes bij krijgt, vertrouw dat dan maar en handel ernaar; houdt afstand en maak dat je weg komt (zonder argwaan te wekken).
Mee eens want meestal klopt die eerste indruk.
pi_203312990
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:15 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Mijn nichtje is enkele maanden geleden lastig gevallen op haar werk, 16 jaar maar mondig en dus is nadat zij het meldde die gast dezelfde dag nog ontslagen.
Maar daar hebben we het dan over een gelijkwaardige situatie, in the voice is daar geen sprake van aangezien kandidaten nergens terecht kunnen en ze ook een zwijgplicht hebben en zich niet negatief mogen uitlaten over the voice.
Er is niets zo fout als een zwijgplicht over het reilen en zeilen binnen een bedrijf.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 11:29:28 #163
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203313107
quote:
,,Zo'n Jeroen Rietbergen die kennelijk grijnzend tegen een van de slachtoffers heeft gezegd: ‘Ik heb een hele grote pik’. Daar moet je met zijn allen op reageren: wat zeg jij nou? Waarom zeg je dat? Doe niet zo idioot. Het probleem is de zwijgcultuur. Daar hebben we een uitdrukking voor: wie zwijgt, stemt toe.”

https://www.bd.nl/tilburg(...)%2Fwww.google.com%2F
quote:
Feniks start binnenkort met gratis workshops om mensen te ondersteunen seksuele intimidatie binnen hun werk te melden/te verminderen. Slachtoffers die hun verhaal kwijt willen of tips nodig hebben, kunnen bij Feniks terecht. Meer info: fenikstilburg.nl
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 11:31:28 #164
5428 crew  miss_sly
pi_203313130
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:11 schreef Tengano het volgende:

[..]
Vertrouw maar op je gutfeeling. Als jij ergens bad vibes bij krijgt, vertrouw dat dan maar en handel ernaar; houdt afstand en maak dat je weg komt (zonder argwaan te wekken).
Weet je, dit is juist een van de verkeerde aannames. En een van de redenen waarom veel mensen, vrouwen/meisjes maar ook mannen/jongens, die iets dergelijks overkomt zich schaamt en schuldig voelt. Want kennelijk hoort je gut-feeling je te waarschuwen en als dat niet is gebeurd, had je daar beter naar moeten luisteren.

Als iemand bad vibes krijgt, proberen ze er echt wel te vertrekken, als dat mogelijk is. Maar in veel gevallen zijn er geen bad vibes tot het te laat is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203313133
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:30 schreef BE het volgende:

[..]
Nou, precies dat! Grappige dude, soms flauw, soms ad rem, maar dit had ik echt nooit achter hem gezocht. :N
Ik begon me af te vragen of ik nou zo naïef was. :')
Ik vond hem ook wel prima. waardeloze muzikant maar best een prima dude. Bij tijden grappig en chill.
Maar toen dat akkefietje met Waylon in beeld kwam, was dat in jaren de eerste keer dat ik twijfels kreeg.
Als ie ook, gezien de geruchten, stevig drugs gebruikt, kan het natuurlijk dat zijn donkere kant naar boven komt.
pi_203313151
En wat die ‘bad vibes’ betreft: heel veel mensen voelen geen bad vibes en heel veel daders stralen geen bad vibes uit.
Je voelt dat echt niet altijd aan. Ja, we kennen allemaal types waar je echt niet alleen mee wilt zijn maar daar ben je dan ook niet snel alleen mee.
En laten we eerlijk zijn: als we elke man met arendsogen moeten bekijken en wantrouwen, word je er ook niet gelukkiger van.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 11:34:28 #167
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203313157
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Weet je, dit is juist een van de verkeerde aannames.
Echt??? Als je ergens een unheimlich gevoel hebt dat niet serieus nemen??? Serieus?????

Op de rest ga ik niet eens in. Ik heb mijn lesje hier gisteren wel geleerd.
quote:
En een van de redenen waarom veel mensen, vrouwen/meisjes maar ook mannen/jongens, die iets dergelijks overkomt zich schaamt en schuldig voelt. Want kennelijk hoort je gut-feeling je te waarschuwen en als dat niet is gebeurd, had je daar beter naar moeten luisteren.

Als iemand bad vibes krijgt, proberen ze er echt wel te vertrekken, als dat mogelijk is. Maar in veel gevallen zijn er geen bad vibes tot het te laat is.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 11:46:15 #168
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203313276
Frans steekt Ali toch nog even een hart onder de riem.

pi_203313279
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Echt??? Als je ergens een unheimlich gevoel hebt dat niet serieus nemen??? Serieus?????

Op de rest ga ik niet eens in. Ik heb mijn lesje hier gisteren wel geleerd.
[..]

Het is naar mijn mening voor het gros vanzelfsprekend dat als het niet goed voelt ze zich ook niet in die situatie begeven.

Maar Ali bijvoorbeeld, die vrouwen zullen vooraf geen slecht gevoel gehad hebben en zijn dus mee gegaan want hij is immers bekend en artiest, zoals hier in het topic al besproken word, mensen hebben zich een beeld gevormd van hem.
Dat beeld is natuurlijk niet echt want de echte Ali zie je pas achter de schermen, dat gevormde beeld is echter voldoende voor de dames om het te vertrouwen te hebben en mee te gaan.

Andersom kunnen mensen waarvan gedacht word (die is niet te vertrouwen of wat een engnek want uiterlijk doet nu eenmaal erg veel) zij kunnen juist die trouwe mensenmens zijn als je ze leert kennen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 11:46:37 #170
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203313285
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:07 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Het hoort niet thuis bij the voice, je mag verwachten dat medewerkers van die show hun professionaliteit voorop zetten en dus bezig zijn met hun taak in plaats van geilen op kandidaten, zo moeilijk is dat toch niet?
Als het dat in zijn prive doet met meiden dan moet hij dat helemaal zelf weten en is alles ook gelijkwaardig bovendien.
Dat is precies wat ik bedoel.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 22 januari 2022 @ 11:55:24 #171
433238 Tengano
Try not to think of me
  zaterdag 22 januari 2022 @ 11:55:46 #172
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_203313383
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Echt??? Als je ergens een unheimlich gevoel hebt dat niet serieus nemen??? Serieus?????

Op de rest ga ik niet eens in. Ik heb mijn lesje hier gisteren wel geleerd.
[..]

Er zijn een handjevol mensen met een uitstekend ontwikkelde intuitie die daar blind op kunnen varen. Voor de meeste mensen geldt dat niet, en dan kun je er gewoon wel eens naast zitten.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:05:56 #173
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203313505
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wouter de winter is de reden om geen Beau te kijken, die trut van een Fleur ook. Of heet ze Floor? Enfin, idioten zijn het samen.
Ook weer rustig fake news Meike Lubbers uitnodigen.
pi_203313533
Bij de KLM gaan er wat koppen rollen denk ik. Naar aanleiding van dat screenshot van de vluchtgegevens van Jeroen R.
Er komt i.i.g. een intern onderzoek las ik.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:08:37 #175
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203313539
De familie van Ali is ook alles behalve content :X

Dit is best wel pijnlijk... (Ik ga er wel even van uit dat dit authentiek is en geen fake)

  Tettenkoning zaterdag 22 januari 2022 @ 12:14:31 #176
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203313599
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Toch vraag ik me dan af wat in deze situatie meelifters zijn die een graantje mee willen pikken. Wat zijn dat dan voor mensen, en hoe liften en pikken ze een graantje mee?

Oprechte vraag, geen sneer ofzo.
De motivatie om op iets mee te liften kan natuurlijk van alles zijn. Al was het maar om te proberen om met je kop in de media te komen voor die '15 minutes of fame'...

Zo vatte ik het ook niet op. Besides, I'm not that easily offended ;)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 12:17:38 #177
74056 crew  ToT
pi_203313643
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:08 schreef Tengano het volgende:
De familie van Ali is ook alles behalve content :X

Dit is best wel pijnlijk... (Ik ga er wel even van uit dat dit authentiek is en geen fake)

Waren in het verleden niet al zulke video's door zijn familie gemaakt?

En tjah, hij was een gokker en een dealer en is toen naar zijn familie getrapt om wat manieren te leren. Ik kan me voorstellen dat hij niet al zijn slechte manieren heeft afgeleerd en dat zijn familie daar niet zo blij mee is.
Sowieso heeft die gast een ego ter grootte van Jupiter.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:21:19 #178
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203313708
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:17 schreef ToT het volgende:
Waren in het verleden niet al zulke video's door zijn familie gemaakt?

En tjah, hij was een gokker en een dealer en is toen naar zijn familie getrapt om wat manieren te leren. Ik kan me voorstellen dat hij niet al zijn slechte manieren heeft afgeleerd en dat zijn familie daar niet zo blij mee is.
Sowieso heeft die gast een ego ter grootte van Jupiter.
Dit is voor mij de eerste video die ik daarvan zie en ik vind dit best wel heftig. En die oom zegt dat er nog meer zullen volgen. Als deze video vanuit het verleden is, hebben ze nu zeker iets om nog even op te reageren.
  Spellchecker zaterdag 22 januari 2022 @ 12:21:43 #179
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203313717
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:08 schreef Tengano het volgende:
De familie van Ali is ook alles behalve content :X

Dit is best wel pijnlijk... (Ik ga er wel even van uit dat dit authentiek is en geen fake)

Was er niet een tijd geleden al iets te doen met die oom? Tegen Ali?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 12:23:48 #180
74056 crew  ToT
pi_203313749
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:21 schreef maily het volgende:

[..]
Was er niet een tijd geleden al iets te doen met die oom? Tegen Ali?
Ja dat is dus idd ook wat ik me meen te herinneren.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:26:47 #181
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_203313782
ja iets met een boek of met een aflevering van iets
even zoeken hoor
misschien dat videoland ding wel

quote:
Een man op TikTok, die beweert de oom van Ali B te zijn, heeft hard uitgehaald naar de TVOH-coach. De man is boos vanwege de documentaire Ali Bouali op Videoland. In de documentaire horen we meer over Ali's heftige jeugd. Daarbij komt ook zijn moeder aan het woord, die onder meer vertelt dat Ali's vader een gok- en alcoholprobleem had.
quote:
De man noemt Ali Bouali "een documentaire vol leugens". Hij is boos dat er zo over zijn 'broer' gesproken wordt: "Dat is een schande. En dan noem je je een moslim. Hoe haal je het in je hoofd. (...) Iedereen in de familie haat jou op dit moment. En iedereen praat erover, over jou, Ali. Wij zien jou op dit moment liever dood dan levend. (...) En wat er op jouw hoofd staat, dat moet je niet weten. Jij staat op nummer 1 als vijand van de Bouali's op dit moment."
W
Z
E
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:26:58 #182
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203313785
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:21 schreef maily het volgende:

[..]
Was er niet een tijd geleden al iets te doen met die oom? Tegen Ali?
Het lijkt idd wel alsof dat filmpje van een jaar geleden is.

Is blijkbaar nu wederom online gebracht om bepaalde redenen....

quote:
Niet iedereen is blij met de documentaireserie die Ali B. op Videoland heeft uitgebracht. Zijn oom deelt via een videoboodschap dat de rapper leugens verspreidt en dat hij een schande is voor de familie.

Vervloeken
''We zien hem op dit moment liever dood dan levend,'' zegt hij. ''Wij als familie ontkennen alles wat je over ons als familie hebt gezegd. Jouw opa uit Marokko die vervloekt jou. Als je eens wist wat op jouw hoofd staan, je wilt niet weten. Je staat op nummer één als vijand. Je trapt over lijken.
https://www.gids.tv/video(...)zien-hem-liever-dood

Hier heeft het volgens mij mee te maken, maar die oom zegt dus dat dat verhaal gelul is als ik het goed begrijp.
Dit is trouwens wel van een jaar terug en dus nadat die gebeurtenissen van die meisjes met dat geld, condoom en gipsen been zijn als ik even goed reken. En dan zit hij hier de boel al flink te beflikkeren dus en iedereen hangt aan zijn lippen. Ja dus. De gemelde 'incidenten' zijn van 2018 en hij zit hier bij Jinek in 2021. Wie weet wat er allemaal in die drie jaar nog gebeurd is.

https://www.gids.tv/video(...)s-aan-te-laten-staan

[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 22-01-2022 12:43:14 ]
pi_203313880
Duidelijk een Bouali trekje. Appel vallen, boom.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:48:07 #184
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203314066
En zelfs de directeur van Amnesty International begint zich er mee te bemoeien nu...

Dit valt wellicht? in de categorie die @Nine meelifters noemt.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:53:55 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203314136
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:48 schreef Tengano het volgende:
En zelfs de directeur van Amnesty International begint zich er mee te bemoeien nu...

Dit valt wellicht? in de categorie die @:Nine meelifters noemt.
Nee, ik zie het eerder als een partij die ook inhoudelijke deskundigheid heeft op dit gebied.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:56:47 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203314174
quote:
Directeur Amnesty: Schandaal The Voice schreeuwt om een wetswijziging

OPINIE De affaire rond het tv-programma The Voice of Holland toont aan dat de wet aangepast moet worden. Niet dwang moet centraal staan, maar het ontbreken van wederzijdse instemming, stelt Dagmar Oudshoorn.

Ik was meegegaan en ik had geen nee gezegd, zei een van de ex-kandidaten van The Voice of Holland in het programma Boos. Ze legde uit dat ze hetgeen ze had meegemaakt, in eerste instantie niet als verkrachting zag. Ze gaf zichzelf de schuld.

Ook de samenleving legt de schuld vaak bij slachtoffers en zelfs de wet doet op dit moment eigenlijk aan victim blaming. Dat moet dringend veranderen. Want volgens de wet moet er sprake van dwang zijn voordat een aanranding of verkrachting strafbaar is. Bijvoorbeeld door geweld of dreiging met geweld. Eigenlijk zegt de wet dus: Heb jij je wel verzet? Terwijl 70 procent van de verkrachtingsslachtoffers bevriest. Dit is een natuurlijk overlevingsmechanisme, waar ook de slachtoffers in de Boos-uitzending over verklaarden. Het is de hoogste tijd dat deze wet wordt aangepast. Niet dwang moet centraal staan, maar het ontbreken van consent (wederzijdse instemming). Dat staat ook in internationale mensenrechtenverdragen die Nederland heeft ondertekend.

Bewust of onbewust heeft de samenle­ving de neiging het slachtof­fer deels te beschuldi­gen
Maar de wet weerspiegelt ook de heersende norm in de Nederlandse samenleving. Bewust of onbewust heeft onze maatschappij sterk de neiging om het slachtoffer (deels) te beschuldigen. 'Waarom was je dan daar?' of 'Heb je wel duidelijk nee gezegd?' zijn reacties die slachtoffers van seksueel geweld vaak horen.

De focus ligt nog steeds op het 'nee' zeggen door iemand die iets niet wil, in plaats van op het checken of de andere ook wil wat jij wilt. Niet gek dat van alle vrouwen die een verkrachting meemaken - dit overkomt een op de vijf vrouwen - meer dan de helft dit aan niemand vertelt, zo blijkt uit onderzoek van I&O Research in opdracht van Amnesty. Maar uit deze studie blijkt ook dat een zeer ruime meerderheid van de Nederlanders het als verkrachting beschouwt als er penetratie plaatsvindt zonder wederzijdse instemming.

En de overweldigende verontwaardiging naar aanleiding van het schandaal bij The Voice, waarbij nu wél veel aandacht is voor de gevolgen voor slachtoffers, laat zien dat het tijd is dat ook de politiek doorpakt.

Vorig jaar kwam de minister van Justitie en Veiligheid op Internationale Vrouwendag met een veelbelovend nieuw wetsvoorstel. We zijn er nog niet: dat wetsvoorstel ligt nog niet eens in de Tweede Kamer. Bovendien gaf toenmalig minister Grapperhaus onlangs nog aan dat hij implementatie van de wet wil uitstellen tot 2024. Dat is wat Amnesty betreft ontoelaatbaar. Seksueel geweld is een grove aantasting van de lichamelijke integriteit en een mensenrechtenschending. Dit probleem, zo blijkt uit alle cijfers en nu ook weer uit de uitzending van Boos, is groot en urgent.

Dat vraagt om urgente aanpassing en uitvoering van de wet. En wel in 2022. Zodat slachtoffers niet meer in de kou staan. Niet alleen slachtoffers van bekende Nederlanders, maar alle slachtoffers.

Dagmar Oudshoorn is directeur van Amnesty International Nederland.

https://www.ad.nl/opinie/(...)swijziging~acf7db4e/

[ Bericht 3% gewijzigd door Lienekien op 22-01-2022 13:03:14 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_203314292
Dit bericht van Amnesty is van 6 december 2021 https://www.amnesty.nl/ac(...)024-wordt-uitgevoerd
Ze wilden altijd al dat die wet sneller werd ingevoerd.

En logisch dat ze aanhaken, want voor dat slachtoffers van Ali B maakt deze wet uit wat er aan straf geëist kan worden.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203314301
Wordt wel een beetje waan van de dag zo, als Amnesty gaat roeptoeteren om van het momentum gebruik te maken.
-nee-
pi_203314348
Roeptoeteren. :')

Het is echt te zot voor woorden hoe weinig vaart er met onze verouderde zedenwetgeving wordt gemaakt. Terecht dat ze dit aankaarten.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 13:12:52 #190
184769 crew  Deisyy
pi_203314460
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:08 schreef Salina het volgende:
Bij de KLM gaan er wat koppen rollen denk ik. Naar aanleiding van dat screenshot van de vluchtgegevens van Jeroen R.
Er komt i.i.g. een intern onderzoek las ik.
Welk screenshot? Ik heb wel meegekregen dat hij inmiddels in Amerika zit, maar ben wel benieuwd naar da screenshot ook.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 13:16:08 #191
184769 crew  Deisyy
pi_203314503
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:21 schreef maily het volgende:

[..]
Was er niet een tijd geleden al iets te doen met die oom? Tegen Ali?
Ja dat ging toch over die documentaire van Ali op Videoland?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203314541
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ja dat ging toch over die documentaire van Ali op Videoland?
Klopt.
https://www.mediacourant.(...)iet-jou-liever-dood/
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:19:16 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203314553
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:04 schreef Marsenal het volgende:
Wordt wel een beetje waan van de dag zo, als Amnesty gaat roeptoeteren om van het momentum gebruik te maken.
Amnesty International is al veel langer bezig met dit thema. Dit is echt niet een geval van ‘meeliften’ of ‘roeptoeteren’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203314574
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Amnesty International is al veel langer bezig met dit thema. Dit is echt niet een geval van ‘meeliften’ of ‘roeptoeteren’.
Tuurlijk wel, die zien hun kans schoon om effe te hashtaggen en mee te liften. Ik zeg niet dat dat meteen slecht is, maar het geeft de hele boel in combinatie met het onophoudelijke gezever in praatprogramma's een waan van de dag vibe.
-nee-
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:21:37 #195
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203314592
Oordeel zelf.

quote:
‘Ali B kan nooit meer terugkeren naar Nederland, blijf maar in Dubai!’

Ali B is volledig van zijn voetstuk gevallen. De ontmaskerde coach van The Voice of Holland blijkt op een walgelijke manier met vrouwen om te gaan. Kan hij ooit nog terugkeren naar Nederland?

Het lijkt geen toeval te zijn dat Ali B al de hele winter doorbrengt in Dubai. Kennelijk heeft hij zien aankomen wat Tim Hofman zou gaan brengen in zijn programma BOOS.

https://www.mediacourant.(...)blijf-maar-in-dubai/
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 13:25:45 #196
74056 crew  ToT
pi_203314664
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:21 schreef Tengano het volgende:
Oordeel zelf. 94% van de stemmers vindt van wel.
[..]

Ik zei al dat-ie beter linea recta van Dubai naar Marokko terug kon gaan, maar zijn familie daar zit dus ook niet echt enorm om zijn komst te springen.
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 13:31:59 #197
5428 crew  miss_sly
pi_203314772
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Echt??? Als je ergens een unheimlich gevoel hebt dat niet serieus nemen??? Serieus?????

Op de rest ga ik niet eens in. Ik heb mijn lesje hier gisteren wel geleerd.
[..]

Misschien heb ik me niet goed uitgedrukt.
Uiteraard vertrouw je op je unheimlich gevoel. Dat nemen echt de meeste mensen wel serieus.
Het gaat er juist om dat je van veel mensen die achteraf niet te vertrouwen bleken niet vooral een unheimlich gevoel hebt. Dat het juist vaak de mensen zijn waarvan je denkt dat je ze kunt vertrouwen die niet betrouwbaar bleken. In ruim 80% (!) van de gevallen van seksueel geweld (aanranding, ongewense intimiteiten, verkrachtingen, etc.) betreft het een bekende.

De verkeerde aanname is dat het dus in de meeste gevallen niet gaat om de persoon waar je de kriebels van krijgt. En waar je uiteraard bij weg blijft. Net zoals de vieze man die plotseling uit de struiken springt, een meisje van haar fiets sleurt en haar verkracht het prototype is van de verkrachter. Juist niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 13:33:56 #198
5428 crew  miss_sly
pi_203314805
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:14 schreef Nine. het volgende:

[..]
De motivatie om op iets mee te liften kan natuurlijk van alles zijn. Al was het maar om te proberen om met je kop in de media te komen voor die '15 minutes of fame'...

Zo vatte ik het ook niet op. Besides, I'm not that easily offended ;)
Ah, op die fiets. Ja, die heb je natuurlijk altijd. Die groep lijkt me niet heel groot, maar er zullen ongetwijfeld mensen bestaan die dat doen.

Nou ja, eerdere vragen in dit topic werden zo wel opgepakt, zag ik dus, vandaar de disclaimer erbij
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:38:21 #199
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203314853
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Misschien heb ik me niet goed uitgedrukt.
Uiteraard vertrouw je op je unheimlich gevoel. Dat nemen echt de meeste mensen wel serieus.
Het gaat er juist om dat je van veel mensen die achteraf niet te vertrouwen bleken niet vooral een unheimlich gevoel hebt. Dat het juist vaak de mensen zijn waarvan je denkt dat je ze kunt vertrouwen die niet betrouwbaar bleken. In ruim 80% (!) van de gevallen van seksueel geweld (aanranding, ongewense intimiteiten, verkrachtingen, etc.) betreft het een bekende.

De verkeerde aanname is dat het dus in de meeste gevallen niet gaat om de persoon waar je de kriebels van krijgt. En waar je uiteraard bij weg blijft. Net zoals de vieze man die plotseling uit de struiken springt, een meisje van haar fiets sleurt en haar verkracht het prototype is van de verkrachter. Juist niet.
Bij mensen die zo supercute en betrouwbaar overkomen (in de love bombing phase) en die je heel nadrukkelijk laten weten dat ze altijd eerlijk zijn en je bij hen alles kwijt kunt, krijg je wel signalen; red flags. En als je meerdere red flags krijgt, moet je ook die serieus nemen. Herstel; ik doe dat bij voorkeur wel.
pi_203314855
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:08 schreef Tengano het volgende:
De familie van Ali is ook alles behalve content :X

Dit is best wel pijnlijk... (Ik ga er wel even van uit dat dit authentiek is en geen fake)

Die kerel is gewoon kwaad omdat die geen geld kreeg
Twinning = boring
pi_203314878
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Welk screenshot? Ik heb wel meegekregen dat hij inmiddels in Amerika zit, maar ben wel benieuwd naar da screenshot ook.
Poeh. Dat moet ik ergens hier op FOK! gezien hebben in een van de topics over TVOH. Dus in dit topic of in het topic van NWS. Volgens mij gisteren. Ik zal dalijk eens kijken op de laptop met Mycroft. Het screenshot belandde bij een van die zogenoemde juice channels of op Instagram dacht ik.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 13:42:23 #202
5428 crew  miss_sly
pi_203314900
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:38 schreef Tengano het volgende:

[..]
Bij mensen die zo supercute en betrouwbaar overkomen (in de love bombing phase) en die je heel nadrukkelijk laten weten dat ze altijd eerlijk zijn en je bij hen alles kwijt kunt, krijg je wel signalen; red flags. En als je meerdere red flags krijgt, moet je ook die serieus nemen. Herstel; ik doe dat bij voorkeur wel.
Klopt, red flags moet je serieus nemen. En de meeste mensen doen dat. Hoe jonger je bent, hoe moeilijker dat is, overigens.

En daarnaast zijn er heel veel daders zonder red flags, tot het ineens fout blijkt te zitten. Door nu te doen alsof er altijd red flags zijn, geef je een signaal dat slachtoffers het toch wel aan zichzelf te danken hebben. Immers hebben ze niet goed geacteerd op de red flags die zonder meer gezien moeten zijn. En dat is niet zo. Maar dus schamen veel slachtoffers zich, voelen zich schuldig en durven niets te zeggen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 13:42:24 #203
184769 crew  Deisyy
pi_203314901
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:40 schreef Salina het volgende:

[..]
Poeh. Dat moet ik ergens hier op FOK! gezien hebben in een van de topics over TVOH. Dus in dit topic of in het topic van NWS. Volgens mij gisteren. Ik zal dalijk eens kijken op de laptop met Mycroft. Het screenshot belandde bij een van die zogenoemde juice channels of op Instagram dacht ik.
Deze? Die had ik inderdaad wel gezien.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:42:29 #204
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203314902
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:33 schreef miss_sly het volgende:
Ah, op die fiets. Ja, die heb je natuurlijk altijd. Die groep lijkt me niet heel groot, maar er zullen ongetwijfeld mensen bestaan die dat doen ~O>

Nou ja, eerdere vragen in dit topic werden zo wel opgepakt, zag ik dus, vandaar de disclaimer erbij })
red flag ;)
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 januari 2022 @ 13:42:52 #205
367000 roos94
pi_203314906
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Deze? Die had ik inderdaad wel gezien.

[ afbeelding ]
Hij ging naar Amerika.
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 13:43:30 #206
184769 crew  Deisyy
pi_203314917
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:42 schreef roos94 het volgende:

[..]
Hij ging naar Amerika.
I know, naar Atlanta om af te kicken van dickpics versturen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203314926
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Deze? Die had ik inderdaad wel gezien.

[ afbeelding ]
Hij schijnt in een kliniek te zitten die sexverslavingen behandeld. Mocht dat zo zijn betekent wel dat hij er werk van maakt. Beter dan Ali B die de boel maar blijft ontkennen.
pi_203314934
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Deze? Die had ik inderdaad wel gezien.

[ afbeelding ]
Nee, een screenshot van de daadwerkelijke vluchtgegevens. Dus privacygevoelige informatie.

Heb even gegoogeld:



De rechter foto dus.

Bron

Je ziet dat er naar Atlanta gevlogen wordt en er een overstap daar plaatsvindt richting Nashville.

Hier gaat iemand voor ontslagen worden (of meerderen).
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:44:45 #209
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203314937
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:20 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Tuurlijk wel, die zien hun kans schoon om effe te hashtaggen en mee te liften. Ik zeg niet dat dat meteen slecht is, maar het geeft de hele boel in combinatie met het onophoudelijke gezever in praatprogramma's een waan van de dag vibe.
Welnee, dat zie je echt verkeerd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203314952
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Deze? Die had ik inderdaad wel gezien.

[ afbeelding ]
Er was nog een ander Screenshot, met alle gegevens van zijn vlucht. Die was dan blijkbaar door een medewerk(st)er gemaakt
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 13:46:27 #211
184769 crew  Deisyy
pi_203314956
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hij schijnt in een kliniek te zitten die sexverslavingen behandeld. Mocht dat zo zijn betekent wel dat hij er werk van maakt. Beter dan Ali B die de boel maar blijft ontkennen.
Ali zit inderdaad al een tijd 'veilig' in Dubai, die durft nooit meer terug te komen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 januari 2022 @ 13:47:06 #212
367000 roos94
pi_203314964
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]
I know, naar Atlanta om af te kicken van dickpics versturen.
_O-

Dat hij precies nu gaat afkicken is complete onzin en gaat natuurlijk nooit lukken. Er is geen intrinsieke motivatie om echt van je verslaving of whatever af te komen. Hij vlucht gewoon en denkt dat dit wel goeie PR is.
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 13:47:07 #213
184769 crew  Deisyy
pi_203314965
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:44 schreef Salina het volgende:

[..]
Nee, een screenshot van de daadwerkelijke vluchtgegevens. Dus privacygevoelige informatie.

Heb even gegoogeld:

[ afbeelding ]

De rechter foto dus.

Bron

Volgens mij zie je zelfs dat er naar Atlanta gevlogen wordt en er een overstap daar plaatsvindt richting Nashville. Kan het mis hebben.
Thanks, die had ik dus inderdaad gemist.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:49:14 #214
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203314989
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij schijnt in een kliniek te zitten die sexverslavingen behandeld. Mocht dat zo zijn betekent wel dat hij er werk van maakt. Beter dan Ali B die de boel maar blijft ontkennen.
Ik vraag me alleen nog steeds af of hij dat op eigen titel doet, of dat hij in samenspraak met Linda daar voor gekozen heeft. Zal ook niet echt goedkoop zijn en in principe is hij nu zijn baan kwijt. Lijkt me financieel wat dat betreft niet de meest voor de hand liggende keuze.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 13:49:24 #215
74056 crew  ToT
pi_203314992
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ali zit inderdaad al een tijd 'veilig' in Dubai, die durft nooit meer terug te komen.
Hij KAN zo naïef zijn te denken dat-ie hier z'n naam wel ff kan komen zuiveren...
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 13:50:16 #216
74056 crew  ToT
pi_203315006
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:49 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik vraag me alleen nog steeds af of hij dat op eigen titel doet, of dat hij in samenspraak met Linda daar voor gekozen heeft. Zal ook niet echt goedkoop zijn en in principe is hij nu zijn baan kwijt. Lijkt me financieel wat dat betreft niet de meest voor de hand liggende keuze.
Zuivering van zijn naam. "Ik HAD vroeger een probleem, maar ik heb er aan gewerkt!"
pi_203315015
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:49 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik vraag me alleen nog steeds af of hij dat op eigen titel doet, of dat hij in samenspraak met Linda daar voor gekozen heeft. Zal ook niet echt goedkoop zijn en in principe is hij nu zijn baan kwijt. Lijkt me financieel wat dat betreft niet de meest voor de hand liggende keuze.
Denk dat hij niks strafbaars heeft gedaan. Ali B. mogelijk wel. Dan reageer je anders. En verder zal het vooral beetje damage control zijn.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:50:48 #218
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203315016
Als Ali B. wordt opgeroepen voor gesprekken met het OM en hij komt niet, dan kan dat impliciet als een schuldbekentenis worden gezien. Gaat hij dus niet doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203315020
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:50 schreef ToT het volgende:

[..]
Zuivering van zijn naam. "Ik HAD vroeger een probleem, maar ik heb er aan gewerkt!"
Net zoals Dave de Kock :{
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:51:40 #220
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203315026
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:50 schreef ToT het volgende:
Zuivering van zijn naam. "Ik HAD vroeger een probleem, maar ik heb er aan gewerkt!"
Ja dat pakte de eerste keer ook al zo goed uit :D
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 13:51:44 #221
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203315028
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:49 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik vraag me alleen nog steeds af of hij dat op eigen titel doet, of dat hij in samenspraak met Linda daar voor gekozen heeft. Zal ook niet echt goedkoop zijn en in principe is hij nu zijn baan kwijt. Lijkt me financieel wat dat betreft niet de meest voor de hand liggende keuze.
De Molletjes hebben zoveel geld en ik denk dat hij dat ook wel heeft. Een gewone Nederlander heeft daar natuurlijk geen geld voor. Een kliniek zal ook wel duizenden euro's per week kosten. Maar Jeroen kan natuurlijk nergens meer heen in Nederland. Stel je voor dat hij op een terrasje gaat zitten hier ofzo. Iedereen kent hem nu natuurlijk.
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 13:54:07 #222
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203315055
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:51 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja dat pakte de eerste keer ook al zo goed uit :D
Kan alleen als je zelf wil veranderen. Naar een diëtist gaan als je niet wil afvallen of naar de therapeut als alcoholist terwijl je door wil blijven drinken. En denk toch dat het wel in het aard van het beestje blijft eigenlijk.
pi_203315058
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:49 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik vraag me alleen nog steeds af of hij dat op eigen titel doet, of dat hij in samenspraak met Linda daar voor gekozen heeft. Zal ook niet echt goedkoop zijn en in principe is hij nu zijn baan kwijt. Lijkt me financieel wat dat betreft niet de meest voor de hand liggende keuze.
Ik heb zo'n vermoeden dat Linda helemaal klaar is met die vent. Ik denk dat de inkomsten van Jeroen onderschat worden. Hij is al jaren bezig in de muziek. Goed, hij zal niet zoveel verdienen als Marco B. Maar ik denk echt wel dat hij goed in de slappe was zit, ook zonder Linda.
pi_203315061
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ali zit inderdaad al een tijd 'veilig' in Dubai, die durft nooit meer terug te komen.
Ali gaat geen enkel negatief effect ondervinden van al deze commotie. Alles wat hij in zijn artiestencarrière heeft gedaan was een act. De man is schatje rijk, kan zonder enig probleem tot aan zijn dood teren op al zijn vastgoed en kan vanuit Dubai altijd nog aan de slag als zaakwaarnemer voor lokale muzikanten of weet ik veel. Niemand daar geeft een neuk om zijn imago hier, voor hetzelfde geld gaat hij daar gewoon met dezelfde act door en als vrolijke Westerse Frans door met rappen in het Arabisch.

Strafbare feiten zijn niet te bewijzen, dus voor uitlevering hoeft hij niet bang te zijn (voor zover relevant voor dit soort vergrijpen vanuit Dubai).

Ali lacht zich dood. Kan hem het allemaal verrekken joh, dat kut Nederland heeft hem nooit wat geboeid anders dan als verdienmodel.
pi_203315102
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Linda helemaal klaar is met die vent. Ik denk dat de inkomsten van Jeroen onderschat worden. Hij is al jaren bezig in de muziek. Goed, hij zal niet zoveel verdienen als Marco B. Maar ik denk echt wel dat hij goed in de slappe was zit, ook zonder Linda.
Hij is al meer dan 20 jaar één van de absolute top sessiemuzikanten van Nederland. Heeft zo'n beetje elke nationale topartiest begeleid bij concerten of op studio-albums. Die man heeft echt meer dan genoeg geld om ook zonder Linda nooit meer iets te hoeven doen en dan houdt hij nog genoeg over voor de hoeren ook.

En eerlijk gezegd verwacht ik dat hij over een jaar weer gewoon aan het werk is in de studio's, want hij is gewoon verschrikkelijk goed in zijn werk.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:59:52 #226
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203315115
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Linda helemaal klaar is met die vent. Ik denk dat de inkomsten van Jeroen onderschat worden. Hij is al jaren bezig in de muziek. Goed, hij zal niet zoveel verdienen als Marco B. Maar ik denk echt wel dat hij goed in de slappe was zit, ook zonder Linda.
Ik durf het nog steeds niet te zeggen. Ik vind die de Mol familie zo onvoorspelbaar en te berekenend. En op die foto's leek Linda ook best gelukkig met hem; en dat gevoel gaat ook niet zomaar weg. Ook Johnny zei dat van de week nog "Ja, we houden natuurlijk nog wel van hem." Dat is ook wat zoiets zo pijnlijk maakt.

Ik ga nog eens kijken naar die poll waarin werd gekeken wat we nou verwachten hoe het tussen die twee afloopt. Ben benieuwd hoe het daar nu mee staat.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 14:01:45 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203315137
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ali gaat geen enkel negatief effect ondervinden van al deze commotie. Alles wat hij in zijn artiestencarrière heeft gedaan was een act. De man is schatje rijk, kan zonder enig probleem tot aan zijn dood teren op al zijn vastgoed en kan vanuit Dubai altijd nog aan de slag als zaakwaarnemer voor lokale muzikanten of weet ik veel. Niemand daar geeft een neuk om zijn imago hier, voor hetzelfde geld gaat hij daar gewoon met dezelfde act door en als vrolijke Westerse Frans door met rappen in het Arabisch.

Strafbare feiten zijn niet te bewijzen, dus voor uitlevering hoeft hij niet bang te zijn (voor zover relevant voor dit soort vergrijpen vanuit Dubai).

Ali lacht zich dood. Kan hem het allemaal verrekken joh, dat kut Nederland heeft hem nooit wat geboeid anders dan als verdienmodel.
Geen enkel negatief effect geloof ik niet. Hij heeft een vrouw en drie kinderen. Die ondervinden hier ook ellende van en Ali B. zou wel een heel harde moeten zijn als hem dat koud zou laten.

Ik denk ook dat status echt wel een ding is voor hem. En zijn status is hij kwijt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203315146
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik durf het nog steeds niet te zeggen. Ik vind die de Mol familie zo onvoorspelbaar en te berekenend. En op die foto's leek Linda ook best gelukkig met hem; en dat gevoel gaat ook niet zomaar weg. Ook Johnny zei dat van de week nog "Ja, we houden natuurlijk nog wel van hem." Dat is ook wat zoiets zo pijnlijk maakt.

Ik ga nog eens kijken naar die poll waarin werd gekeken wat we nou verwachten hoe het tussen die twee afloopt. Ben benieuwd hoe het daar nu mee staat.
Als je als vrouw bij een man blijft die vreemdgaat, heb je gewoon 0 eigenwaarde. Hetzelfde geldt overigens andersom.

Nu zie ik Linda sowieso als een buitengewoon onzekere vrouw met een enorm goed masker, maar het zou me wel echt heel erg tegenvallen als zij nog met die rukker door gaat.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 14:02:34 #229
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203315149
Vreselijk al die jankwijven die het verhaal van John de Mol compleet verkeerd interpreteren, er hun eigen draai aan geven en vervolgens lekker deugen op social media :')

"John de Mol legt de schuld bij de vrouwen" hou toch op _O-

Dit soort gejank:

https://www.linkedin.com/(...)009786126016512-9Kul
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 14:03:01 #230
74056 crew  ToT
pi_203315152
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Geen enkel negatief effect geloof ik niet. Hij heeft een vrouw en drie kinderen. Die ondervinden hier ook ellende van en Ali B. zou wel een heel harde moeten zijn als hem dat koud zou laten.

Ik denk ook dat status echt wel een ding is voor hem. En zijn status is hij kwijt.
Borsato's kinderen schijnen keihard lastig gevallen vanwege deze situatie. Zal misschien helaas ook wel voor Ali's gezin kunnen gaan gelden? -O-
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 14:04:38 #231
74056 crew  ToT
pi_203315170
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:02 schreef leolinedance het volgende:
Vreselijk al die jankwijven die het verhaal van John de Mol compleet verkeerd interpreteren, er hun eigen draai aan geven en vervolgens lekker deugen op social media :')

"John de Mol legt de schuld bij de vrouwen" hou toch op _O-

Dit soort gejank:

https://www.linkedin.com/(...)009786126016512-9Kul
Het kwam 'm sowieso wel enorm rot de strot uit, maar het was wel duidelijk dat de kerels gewoon met hun tengels van de vrouwen af moeten blijven, en dat de vrouwen de juiste stappen moeten durven te ondernemen als hen toch wat overkomt.
Helaas legde hij ERG veel nadruk op dat laatste waardoor het idd als victim blaming kon overkomen.
pi_203315189
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Geen enkel negatief effect geloof ik niet. Hij heeft een vrouw en drie kinderen. Die ondervinden hier ook ellende van en Ali B. zou wel een heel harde moeten zijn als hem dat koud zou laten.

Ik denk ook dat status echt wel een ding is voor hem. En zijn status is hij kwijt.
Hier is hij zijn status kwijt ja, maar hij is in Dubai en in Dubai zal het ze echt een rotzorg zijn dat hij hier wat ongelovige vrouwen iets te enthousiast in het broekje is gekropen. Wat hij heeft gedaan zien ze daar echt niet als verkrachting, maar als assertiviteit (tenzij het bij hun eigen dochters is, uiteraard).

En of Ali iets geeft om zijn kinderen weet ik niet. Genoeg kerels die het geen reet interesseert wat er na hun huwelijk met de kinderen gebeurt. Althans, mij valt het op hoeveel mannen 30+ er na een scheiding nauwelijks nog naar hun kinderen om kijken. 1 weekend in de twee weken omdat het moet. Of lijkt Ali je het type dat gaat vechten voor een co-ouderschap? Al die DWDD tranen over zijn kinderen, geloofde jij ze?

En kennelijk was hij met zijn vrouw al klaar, begrijp ik uit de media.

Ali vindt het jammer dat hij zijn jachtterein moet verleggen. That's it.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 14:08:04 #233
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203315196
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik durf het nog steeds niet te zeggen. Ik vind die de Mol familie zo onvoorspelbaar en te berekenend. En op die foto's leek Linda ook best gelukkig met hem; en dat gevoel gaat ook niet zomaar weg. Ook Johnny zei dat van de week nog "Ja, we houden natuurlijk nog wel van hem." Dat is ook wat zoiets zo pijnlijk maakt.

De Linda-editie waar ze innig met z'n tweeën voorop staan, verwacht ik voor het einde van het jaar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:


Ali vindt het jammer dat hij zijn jachtterein moet verleggen. That's it.
Hij is boerenslim genoeg om in de meest vage afgelegen uithoek van de wereld een nieuw leven op te bouwen.

Binnen afzienbare tijd heeft 'ie de taal geleerd (Ali is sowieso nogal autodidact, iig qua kennis van hoe je zaken doet).
  zaterdag 22 januari 2022 @ 14:13:23 #234
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203315247
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:08 schreef Eightyone het volgende:

[..]
De Linda-editie waar ze innig met z'n tweeën voorop staan, verwacht ik voor het einde van het jaar.
Linda is volgens mij iemand die gelooft dat liefde maakbaar is en als iemand genoeg geld heeft om daarmee te experimenteren dan is zij het wel. Die therapiesessies met Dr Rossi? zullen vast niet verzonnen zijn. En het interview met Marco maakte heel erg duidelijk hoe ver zij wil gaan om toch weer met en schone lei te kunnen beginnen. En wie weet wil Jeroen ook wel terug; er zijn genoeg mensen die graag onderdeel willen uitmaken van zo'n schatrijke familie.
pi_203315281
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:08 schreef Eightyone het volgende:

[..]
De Linda-editie waar ze innig met z'n tweeën voorop staan, verwacht ik voor het einde van het jaar.
[..]
Hij is boerenslim genoeg om in de meest vage afgelegen uithoek van de wereld een nieuw leven op te bouwen.

Binnen afzienbare tijd heeft 'ie de taal geleerd (Ali is sowieso nogal autodidact, iig qua kennis van hoe je zaken doet).
Ik had het dan ook specifiek over zijn jachtterein. Nederlandse vrouwen zijn echt veel leuker dan die in Dubai kan ik je vertellen.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 14:18:25 #236
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203315302
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik had het dan ook specifiek over zijn jachtterein. Nederlandse vrouwen zijn echt veel leuker dan die in Dubai kan ik je vertellen.
Ik pakte dat woord wat breder op, ook in de zin van het jagen op geld. :)
  zaterdag 22 januari 2022 @ 14:19:26 #237
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203315309
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:44 schreef Salina het volgende:
..Je ziet dat er naar Atlanta gevlogen wordt en er een overstap daar plaatsvindt richting Nashville.
Hier gaat iemand voor ontslagen worden (of meerderen).
Als Bart van shownieuws het gebracht heeft dan is de link duidelijk, hij is getrouwd met een piloot dus dat is makkelijk ;)
pi_203315371
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ali gaat geen enkel negatief effect ondervinden van al deze commotie. Alles wat hij in zijn artiestencarrière heeft gedaan was een act. De man is schatje rijk, kan zonder enig probleem tot aan zijn dood teren op al zijn vastgoed en kan vanuit Dubai altijd nog aan de slag als zaakwaarnemer voor lokale muzikanten of weet ik veel. Niemand daar geeft een neuk om zijn imago hier, voor hetzelfde geld gaat hij daar gewoon met dezelfde act door en als vrolijke Westerse Frans door met rappen in het Arabisch.

Strafbare feiten zijn niet te bewijzen, dus voor uitlevering hoeft hij niet bang te zijn (voor zover relevant voor dit soort vergrijpen vanuit Dubai).

Ali lacht zich dood. Kan hem het allemaal verrekken joh, dat kut Nederland heeft hem nooit wat geboeid anders dan als verdienmodel.
Waaruit maak je op dat het welzijn van zijn kinderen hem koud laat?

Het is duidelijk niet de meest empathische en heeft er geen moeite mee dat zijn acties ten koste gaan van anderen, maar toch vind ik dat wat voorbarig.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203315388
Had ik al eerder gevraagd dat op Twitter er een filmpje voorbij komt van Marco B tijdens de uitslag van de voicekids waar hij heel erg aan de arm van een meisje zit te wrijven, arm om haar heen slaat, tegen hem aan haar vasthoudt en een kus op haar voorhoofd geeft, was dat hier al voorbij komen? Ik weet zelf niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Wie ziet dat wel als “bewijs”?
pi_203315392
Die gast heeft kinderen, toch? Dat lijkt me lastig, als je gaat emigreren.
-nee-
  Tettenkoning zaterdag 22 januari 2022 @ 14:26:22 #241
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203315412
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:08 schreef Eightyone het volgende:
Binnen afzienbare tijd heeft 'ie de taal geleerd (Ali is sowieso nogal autodidact, iig qua kennis van hoe je zaken doet).
Kennis over zaken doen had ie al opgedaan als dealer :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 14:31:10 #242
74056 crew  ToT
pi_203315454
_O- Okee, foutje! :')

[ Bericht 43% gewijzigd door ToT op 22-01-2022 14:40:09 ]
  zaterdag 22 januari 2022 @ 14:36:40 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203315522
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:31 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit meisje was geloof ik ook genoemd als eentje bij wie de aandacht wat te ver gegaan zou zijn?
(Er werden in NWS een tijdje geleden 2 namen genoemd, die had ik gegoogled en toen vond ik deze foto maar ik weet niet meer wie het is.)
Dat is Ilse de Lange :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203315531
Ik wilde net posten dat ze graag tijdens de blind audition met David Dam wilde dansen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203315552
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:31 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit meisje was geloof ik ook genoemd als eentje bij wie de aandacht wat te ver gegaan zou zijn?
(Er werden in NWS een tijdje geleden 2 namen genoemd, die had ik gegoogled en toen vond ik deze foto maar ik weet niet meer wie het is.)
:')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 14:39:48 #246
74056 crew  ToT
pi_203315554
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is Ilse de Lange :')
Kut! _O- Verkeerde foto dan. :D
pi_203315588
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:39 schreef ToT het volgende:

[..]
Kut! _O- Verkeerde foto dan. :D
Ze zingt wel als een geit, dus ik begrijp het ergens wel.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 14:46:16 #248
74056 crew  ToT
pi_203315619
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ze zingt wel als een geit, dus ik begrijp het ergens wel.
En misschien was ze daar ook wel in a world of hurt! :P

Ja kweenie meer wie de dame in kwestie was, maar toen ik die naam googlede, kwam ik deze foto tegen en ik heb verder niet op het gezicht gelet! _O- Ik vond de foto an sich wel opvallend! :P
Zal vast wel terug te zoeken zijn wie de dames zijn die over hem klaagden.

Sowieso heb ik maar weinig met celebs en hun leven, maar The Voice is wel ff een uitzondering. :)
  zaterdag 22 januari 2022 @ 14:55:57 #249
470661 maxi-mus
are you not entertained?
  Tettenkoning zaterdag 22 januari 2022 @ 15:01:16 #250
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203315767
Derksen :')

Denkt ook alleen maar aan de belangen van John en z'n eigen inkomen :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 15:03:00 #251
5428 crew  miss_sly
pi_203315786
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:42 schreef Tengano het volgende:

[..]
red flag ;)
Zou je die uit willen leggen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 22 januari 2022 @ 15:04:27 #252
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203315795
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:03 schreef miss_sly het volgende:
Zou je die uit willen leggen?
nee
  zaterdag 22 januari 2022 @ 15:07:08 #253
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203315824
Harry Vermegen neemt het ook op voor John de Mol.


  Tettenkoning zaterdag 22 januari 2022 @ 15:15:31 #254
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203315898
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:07 schreef Tengano het volgende:
Harry Vermegen neemt het ook op voor John de Mol.


Harry lult wel vaker dom :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  zaterdag 22 januari 2022 @ 15:16:44 #255
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203315905
:D
quote:
Gordon ‘gebroken’ na onthullingen over Ali B en Marco Borsato

How can I make this about me? Gordon is ‘gebroken’ na de onthullingen over zijn muzikale collega’s Ali B, Jeroen Rietbergen en Marco Borsato. “Ook als man zijnde. Ik kan me dit niet voorstellen.”

Ali, Jeroen en Marco moeten straf krijgen, vindt Gordon. “Net als iedereen ben ik ook geschokt door de beelden en aantijgingen die vanavond door Tim Hofmans programma wereldkundig zijn gemaakt”, zei hij eerder al op Instagram. “Wat vreselijk voor die arme kinderen en andere amper volwassen meisjes die hier mee te maken hebben gehad.”

“Ik hoop dat diegenen die dit op hun geweten hebben en hiermee smet hebben geworpen op de eerzame taak als jurylid hun verdiende straf zullen krijgen.”


https://www.mediacourant.(...)-b-en-marco-borsato/
Het blijft een aparte vent.
quote:
Kersthereniging Gordon en toyboy leidt tot drama: 'Politie ter plaatse'

De kersthereniging tussen Gordon en toyboy Jeffrey de Visser is uitgelopen op een extreem heftige ruzie, meldt Yvonne Coldeweijer op deze eerste kerstdag. "Zelfs de politie is gekomen."

https://www.mediacourant.(...)politie-ter-plaatse/


[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 22-01-2022 15:36:52 ]
  zaterdag 22 januari 2022 @ 15:23:37 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203315983
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:57 schreef MaJo het volgende:

[..]
Maar dat heb je toch nooit met dit soort verhalen :? Werkelijk iedereen kan een predator zijn, juist degene waarvan je het "niet verwacht". Die openlijk vieze oude man gaat iedereen wel uit de weg.
Nou, van Marco geloofde ik meteen hoor!
***
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 15:25:52 #257
74056 crew  ToT
pi_203316016
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:16 schreef Tengano het volgende:
:D
[..]
Het blijft een aparte vent.
[..]

_O- Die 2 berichten zo onder elkaar, ouch! :D
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 15:47:22 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203316302
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door MaJo op 23-01-2022 21:20:17 ]
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 15:48:50 #259
5428 crew  miss_sly
pi_203316312
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:04 schreef Tengano het volgende:

[..]
nee
Jammer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 22 januari 2022 @ 15:49:19 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203316321
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:44 schreef Salina het volgende:

[..]
Nee, een screenshot van de daadwerkelijke vluchtgegevens. Dus privacygevoelige informatie.

Heb even gegoogeld:

[ afbeelding ]

De rechter foto dus.

Bron

Je ziet dat er naar Atlanta gevlogen wordt en er een overstap daar plaatsvindt richting Nashville.

Hier gaat iemand voor ontslagen worden (of meerderen).
Waarom dan? :@ :? Ik heb echt even iets gemist.
***
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 15:49:47 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203316325
Het is ook makkelijk praten als man die dit nooit heeft meegemaakt. “Ik kan me niet voorstellen dat ik in zo’n situatie terecht zou komen”. Denk je dat degenen die het overkomen zich wel voor konden stellen? Als dat zo was dan zou er natuurlijk nooit iets gebeuren.

Met je aanvoelen :r
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_203316340
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:02 schreef leolinedance het volgende:
Vreselijk al die jankwijven die het verhaal van John de Mol compleet verkeerd interpreteren, er hun eigen draai aan geven en vervolgens lekker deugen op social media :')

"John de Mol legt de schuld bij de vrouwen" hou toch op _O-

Dit soort gejank:

https://www.linkedin.com/(...)009786126016512-9Kul
Het is wel duidelijk dat jij er ook niks van snapt.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 15:51:41 #263
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203316347
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:47 schreef MaJo het volgende:
-weg-
Dat is geen vriend meer mag ik hopen? Wat een kwal.

[ Bericht 47% gewijzigd door MaJo op 23-01-2022 21:30:38 ]
  zaterdag 22 januari 2022 @ 15:51:44 #264
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203316348
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:49 schreef MaJo het volgende:
Het is ook makkelijk praten als man die dit nooit heeft meegemaakt. “Ik kan me niet voorstellen dat ik in zo’n situatie terecht zou komen”. Denk je dat degenen die het overkomen zich wel voor konden stellen? Als dat zo was dan zou er natuurlijk nooit iets gebeuren.

Met je aanvoelen :r
Wie zei dat???
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 15:52:30 #265
74056 crew  ToT
pi_203316358
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:49 schreef BE het volgende:

[..]
Waarom dan? :@ :? Ik heb echt even iets gemist.
Vertrouwelijke informatie van een passagier die publiekelijk gemaakt is.

Hij gaat naar een seks-afkickkliniek of zo?
  zaterdag 22 januari 2022 @ 15:54:21 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203316389
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:52 schreef ToT het volgende:

[..]
Vertrouwelijke informatie van een passagier die publiekelijk gemaakt is.

Hij gaat naar een seks-afkickkliniek of zo?
Ah ok... Ik dacht over dat hij misschien niet zou mogen vliegen ofzo.
Maar idd, dat vluchtschema had natuurlijk nooit gelekt mogen worden. :N
***
pi_203316394
nm
its not about me :+

[ Bericht 35% gewijzigd door Blues op 22-01-2022 17:51:39 ]
  zaterdag 22 januari 2022 @ 15:54:59 #268
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203316398
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:47 schreef MaJo het volgende:
-weg-
De brutaliteit van zo'n gast. Niet normaal. Eenmaal in bed dacht hij vast en zeker dat hij er al was. Ik hoop dat je de vriendschap heb beëindigd. :N

Een user opperde in NWS dat we wellicht tot omgangsnormen moeten gaan bespreken en aanleren. Misschien zelfs een vak van maken op de middelbare school. Ik voel er wel wat voor.

Ik vraag me alleen oprecht af of de echte brutale potentaten dit zou tegenhouden.

:{²

[ Bericht 7% gewijzigd door MaJo op 23-01-2022 21:31:20 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 15:56:02 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203316410
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:51 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat is geen vriend meer mag ik hopen? Wat een kwal.
Dat is dus het stomme, eerst nog wel. Totdat ik ging beseffen dat het echt niet kon. Inmiddels zijn we geen vrienden meer maar ik denk eigenlijk dat hij zich van geen kwaad bewust is. Foo
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:51 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wie zei dat???
Door te stellen dat je meteen weg moet rennen zodra je een vervelend gevoel ergens bij krijgt. Vaak is het dan dus al te laat.

Ik weet niet of het letterlijk zo gezegd is maar zo komt het wel op mij over. Het is natuurlijk makkelijk praten dat je zelf snel weg zou zijn bij een onderbuikgevoel als je het zelf nooit hebt meegemaakt. Het probleem is dat dit besef pas komt als het al te laat is en (je het gevoel hebt) er geen weg meer terug is.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_203316422
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:42 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nee hoor, in zedenzaken wordt er ook vaak gekeken naar zaken als samenhang van meerdere minder harde bewijsstukken en patronen in het geval van meerdere (mogelijke) slachtoffers.
Gedragingen en patronen zijn nog steeds het woord van jou tegen dat van de ander. Als ik zeg dat jij je vaker zo gedroeg is dat geen bewijs. Dan kan iemand altijd de ander vals beschuldigen of iets verzinnen.
Als er 20 mensen zeggen dat jij je zo gedroeg, is dat nog steeds dat woord tegen dat van jou. Als honderd mensen roepen dat jij ergens met je vingers aangezeten hebt,omdat ze elkaar opgehitst hebben of met elkaar een deal gemaakt hebben om jou zwart te maken, is dat geen bewijs.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 22 januari 2022 @ 15:56:39 #271
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203316426
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:54 schreef BE het volgende:

[..]
Ah ok... Ik dacht over dat hij misschien niet zou mogen vliegen ofzo.
Maar idd, dat vluchtschema had natuurlijk nooit gelekt mogen worden. :N
Er had iemand ingelogd en die vluchtgegevens opgevraagd. Heb even gemist hoe dat precies zat. Was dat een spion van Yvonne of zo?
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 15:57:32 #272
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203316437
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:47 schreef MaJo het volgende:
-weg-
Vreselijk dat iemand waar mee je bevriend en vertrouwd bent toch dat soort dingen probeert bij je. Ik snap sommige reacties echt niet van sommige mensen. Die kunnen zich schijnbaar zo slecht inleven in de situatie ofzo? -O-

En dan zie ik online deze reactie voorbij komen en dan denk ik echt hoe kun je überhaupt zoiets doms bedenken? Ik zet hem even onder een spoiler voor de mensen die aan hun bloeddruk moeten denken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door MaJo op 23-01-2022 21:31:55 ]
  zaterdag 22 januari 2022 @ 15:59:14 #273
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203316460
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
De brutaliteit van zo'n gast. Niet normaal. Eenmaal in bed dacht hij vast en zeker dat hij er al was. Ik hoop dat je de vriendschap heb beëindigd. :N

Een user opperde in NWS dat we wellicht tot omgangsnormen moeten gaan bespreken en aanleren. Misschien zelfs een vak van maken op de middelbare school. Ik voel er wel wat voor.

Ik vraag me alleen oprecht af of de echte brutale potentaan dit zou tegenhouden.

:{²
Hoe eerder je begint hoe beter. Lagere school dus. Op de lagere school gebeurt ook zat drama dus laat ze daar eerst maar eens beginnen met sociale vaardigheden en fatsoensnormen.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 16:02:07 #274
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203316511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Hoe eerder je begint hoe beter. Lagere school dus. Op de lagere school gebeurt ook zat drama dus laat ze daar eerst maar eens beginnen met sociale vaardigheden en fatsoensnormen.
Helemaal eens. Ik denk zelfs dat er wereldwijd een campagne moet komen. En daarnaast moeten influencers hier aandacht aan geven en moeten ook tv-series en films duidelijk maken dat dit not done is.

:{²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 22-01-2022 16:07:20 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203316576
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat de verkeerde vrouwen in dit debat de lead gaan nemen. Ik noemde ze hiervoor al de slachtofferroldames. Dat zijn vrouwen die nu hun kans zien om een podium te krijgen en hun passieve agressie, opgebouwd in hun verleden, de ruimte gaan geven.

En dat is iets heel anders dan dat gezonde vrouwen specifiek gaan aangeven wat ze als ongewenst ervaren en daarnaast voor iedereen duidelijke grenzen gaan verwoorden.

De eerste groep zal zich vooral op een passief agressieve manier op mannen richten (in het oordeel gaan zitten) terwijl gezonde vrouwen het meer bij zichzelf kunnen houden en de mannen 'heel' houden.

Maar in zo'n debat wordt altijd geluisterd naar wie het hardst schreeuwt en dat zal helaas de eerste groep zijn.

Nogmaals ik onderschrijf dat er vanuit sommige mannen ongepast gecommuniceerd en gehandeld wordt, maar als je een boom wilt snoeien moet je hem niet aan de voet omhakken.
In de praktijk valt dit echt tegen als oplossing moet ik zeggen, want verrassend veel mensen voelen zich echt wel aangevallen alsof ze iets verkeerd doen als je gewoon netjes aangeeft dat je liever niet aangeraakt wil worden. Of je nou eenmaal geen fysiek persoon bent in het algemeen of op de werkplek in het bijzonder, of je misschien een trauma hebt. Zowel psychisch als fysiek, het lijkt niet eens op te komen bij mensen.

De eerste reactie is toch vaak ja maar ik bedoelde het niet zo hoor of ja maar die persoon bedoelt het of is zo aardig. Alsof dat leidend zou moeten zijn voor iemands individuele grenzen. Dat is waar we de dialoog over zouden moeten voeren, zodat het normaler wordt om daar makkelijker en luchtiger over te praten. Zonder dat achterlijke gendergeleuter en zonder dat hinderlijke moeten duiden van andermans vermeende motieven voor er überhaupt een fatsoenlijk gesprek is geweest.

Dan komen we er namelijk ook makkelijker achter dat het niet per se persoonlijk opgevat dient te worden en dat we stiekem ook best veel op elkaar lijken. Als mens ipv dat geëmmer over de verschillen tussen man/vrouw/x en zo schadelijke hokjes in stand loopt te houden. Niet dat je op de werkvloer graag toe zou willen geven dat je reuma of een misbruiktrauma hebt ofzo, maar het is fijn als men op z'n minst even de eigen mening voor zich zou kunnen houden tot er iets van een dialoog heeft plaats gevonden. Want ook dat is passief of zelfs actief agressief om maar meteen een aanname van negativiteit te doen. Of het resoluut van tafel te vegen, want gender.

Het is ook niet alsof we geen voorbeelden hebben ofzo, Gosschalk had 110 aangiftes. Over Carlo Boszhard ging er een tijdje terug ook wat. Er zou nog een schandaal op komst zijn met een mannelijke presentator, dus we weten dondersgoed dat mannen ook kwetsbaar en slachtoffer kunnen zijn.
Het is wachten op een vrouwelijke dader, maar we kunnen zonder dappere mannen die dat durven aankaarten alvast een voorschot nemen en niet doen alsof die nooit grenzen overschrijden.

Idem met andere dingen aankaarten zoals machtsmisbruik of werkdruk enzo. Want dit gaat echt wel verder dan alleen op seksueel gebied tussen bepaalde genders of op de mediawerkplekken. Dit soort shit kan overal gebeuren en dat doet het dan ook. Het gaat ons allemaal aan en we zullen het toch met elkaar moeten doen, dus het heeft weinig zin om van alles als terecht en onterecht te lopen duiden vanuit vooral de eigen onderbuik.
Dan is er geen debat, laat staan een dialoog.

Dat is denk wat me nog het meest tegenvalt in deze hele misère.
pi_203316607
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:47 schreef MaJo het volgende:
-weg-
Ontzettend kut als een vriendschap op die manier wordt misbruikt. Gadverdamme. Typisch geval van een man die denkt dat als hij maar hard genoeg zijn best blijft doen dat het dan wel lukt. Lekker blijven zeuren en dan mag ik wel bij haar in bed. Check, gelukt! Dan mag ik vast ook aan haar zitten! Ja, dat mocht dan niet.

En vermoedelijk vindt hij dan ook nog dat jij gemengde signalen hebt afgegeven. Want waarom laat ze mij wel in haar bed slapen als ze geen sex wil? Dit zijn nou exact die situaties waarin vrouwen een schuldgevoel krijgen en gaan denken dat het hun eigen schuld is, terwijl hij degene is die 'nee' alleen maar ziet als aanmoediging.

Zo'n dingen moet je als man aanvoelen en als je het niet aanvoelt omdat er soms ook gewoon sprake is van gemengde signalen, dan is het ook heel simpel: je volgt het tempo van de vrouw. Dat is de les die ik mijn zoon daarover mee wil geven als hij ouder is. Wat je drang ook is, hoe lekker het ook is: haar tempo.

[ Bericht 22% gewijzigd door MaJo op 23-01-2022 21:32:27 ]
pi_203316837
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ontzettend kut als een vriendschap op die manier wordt misbruikt. Gadverdamme. Typisch geval van een man die denkt dat als hij maar hard genoeg zijn best blijft doen dat het dan wel lukt. Lekker blijven zeuren en dan mag ik wel bij haar in bed. Check, gelukt! Dan mag ik vast ook aan haar zitten! Ja, dat mocht dan niet.

En vermoedelijk vindt hij dan ook nog dat jij gemengde signalen hebt afgegeven. Want waarom laat ze mij wel in haar bed slapen als ze geen sex wil? Dit zijn nou exact die situaties waarin vrouwen een schuldgevoel krijgen en gaan denken dat het hun eigen schuld is, terwijl hij degene is die 'nee' alleen maar ziet als aanmoediging.

Zo'n dingen moet je als man aanvoelen en als je het niet aanvoelt omdat er soms ook gewoon sprake is van gemengde signalen, dan is het ook heel simpel: je volgt het tempo van de vrouw. Dat is de les die ik mijn zoon daarover mee wil geven als hij ouder is. Wat je drang ook is, hoe lekker het ook is: haar tempo.
Of je vraagt het bij twijfel gewoon, dat kan natuurlijk ook.
pi_203316906
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]
Of je vraagt het bij twijfel gewoon, dat kan natuurlijk ook.
Dat is een manier om het tempo te bepalen ja. Maar elke stap om toestemming vragen haalt de lol er ook wel vanaf.

9 van de 10x is het een vloeiende ervaring als je voor het eerst met iemand samen bent. Die keer dat het niet zo is kom je op een punt waarop de één aan ander tempo wil en als dat wordt aangegeven is het prima en neem je daar de tijd voor om het er over te hebben. Of je gaat een stap terug en hebt het toch leuk met wat je aan het doen bent.

Maar goed, ik denk dat ik het over het algemeen wel goed aanvoel en sowieso geeb haast heb.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 16:27:26 #279
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203316920
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En vermoedelijk vindt hij dan ook nog dat jij gemengde signalen hebt afgegeven. Want waarom laat ze mij wel in haar bed slapen als ze geen sex wil? Dit zijn nou exact die situaties waarin vrouwen een schuldgevoel krijgen en gaan denken dat het hun eigen schuld is, terwijl hij degene is die 'nee' alleen maar ziet als aanmoediging.
Daarom valt er echt veel te halen met een stukje gedegen opleiding. Niet alle mannen snappen de "taal" van vrouwen. Wat je zegt, het feit dat hij in bed mocht (uiteindelijk) interpreteerde hij het als het voorportaal naar regular sex. Communicatie is 2-weg dus ook vrouwen hebben hier nog een hoop te winnen. Stukje intonatie geeft meteen al urgentie aan je boodschap. We zullen allemaal moeten leren. Maar uiteindelijk is NEE GEWOON NEE.

Mag ik wat vragen Majo. Hebben jullie dit wel kunnen uitspreken. Of dacht de man in kwestie dat de kous afwas maar het heeft bij jou altijd nog dwars gezeten?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 22 januari 2022 @ 16:32:30 #280
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203316991
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:54 schreef BE het volgende:

[..]
Ah ok... Ik dacht over dat hij misschien niet zou mogen vliegen ofzo.
Maar idd, dat vluchtschema had natuurlijk nooit gelekt mogen worden. :N
Ik kom net dat artikel tegen. Hier staat alles in.

https://www.mediacourant.(...)uk-met-linda-de-mol/
pi_203317062
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat is een manier om het tempo te bepalen ja. Maar elke stap om toestemming vragen haalt de lol er ook wel vanaf.
Misschien kan het wat breder bekeken worden dan alleen toestemming vragen. Je kan vragen of ze openstaat om iets op te bouwen, wat ze zoekt in een partner, een relatie, etc. Dat geeft al een zekere interesse weer, die je weer directer kan toespitsen als in specifiek naar wat je aan wil bieden. Je kan door überhaupt dit soort dingen aan te kaarten actief peilen hoe ze in het algemeen in elkaar steekt, ongeacht hoe dit afstraalt op jezelf. Door het wel toe te spitsen op eigen aanbod, ben je ook wel iets duidelijker in wat je doel nou eigenlijk is.

quote:
9 van de 10x is het een vloeiende ervaring als je voor het eerst met iemand samen bent. Die keer dat het niet zo is kom je op een punt waarop de één aan ander tempo wil en als dat wordt aangegeven is het prima en neem je daar de tijd voor om het er over te hebben. Of je gaat een stap terug en hebt het toch leuk met wat je aan het doen bent.

Maar goed, ik denk dat ik het over het algemeen wel goed aanvoel en sowieso geeb haast heb.
Ja en we hebben het in dit topic vooral over mensen die het niet goed aanvoelen. Vanwege onervarenheid, onzekerheid, totale desinteresse voor andermans gevoelens zolang het niet ten bate van jezelf is en verre van optimale communicatie.

Het sprookje dat alles vanzelf gaat mits je bij de juiste bent maakt mensen lui en kennelijk ook vaak ongelukkig zolang ze die ene nog niet hebben gevonden. We weten inmiddels ook dat niet iedereen dezelfde skillset kan aanleren (voelen), dus communiceren dmv duidelijk uitspreken (zeggen, schrijven, etc) lijkt me een wat effectievere en inclusievere tactiek. Educate each other.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 16:39:01 #282
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203317066
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:57 schreef Momo het volgende:

...En dan zie ik online deze reactie voorbij komen en dan denk ik echt hoe kun je überhaupt zoiets doms bedenken? Ik zet hem even onder een spoiler voor de mensen die aan hun bloeddruk moeten denken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lul.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 16:41:47 #283
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203317096
In dit filmpje kun je zien hoe belangrijk het is dat je je familiebanden goed in stand houdt en blijft respecteren. Iets wat we in Nederland minder goed kennen en herkennen. Ik iig niet.

"Wat jij anderen aandoet, wordt ook jou aangedaan" een soort zonde-overdracht en familiekarma oid
Het disrespectvol zijn naar de vader toe schijnt zeer zwaar te worden aangerekend.

Heeft dus weer te maken met de reportage van Ali waarbij hij eigenijk de schande van zijn familie aan Videoland vermarkt heeft en te gelde heeft gemaakt. Dat schijnt dus echt not done te zijn. Britney Spears krijgt daar spontaan hele massa's mee op de been maar in deze cultuur gaat dat toch heel anders blijkbaar.

Het lijkt er op dat Ali allang de support van zijn Marokaanse gemeenschap was verloren, vandaar dat het duurdere Dubai wellicht een passend alternatief is.

Probeer even dat masker te vergeten, of kijk desnoods opzij en focus vooral op de booschap die wordt overgebracht. Dat masker is volgens mij bedoeld om enigzins anoniem te kunnen blijven.



[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 22-01-2022 17:09:07 ]
pi_203317182
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Vreselijk dat iemand waar mee je bevriend en vertrouwd bent toch dat soort dingen probeert bij je. Ik snap sommige reacties echt niet van sommige mensen. Die kunnen zich schijnbaar zo slecht inleven in de situatie ofzo? -O-

En dan zie ik online deze reactie voorbij komen en dan denk ik echt hoe kun je überhaupt zoiets doms bedenken? Ik zet hem even onder een spoiler voor de mensen die aan hun bloeddruk moeten denken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een bekende wappie die aandacht als verdienmodel gebruikt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203317324
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]
Misschien kan het wat breder bekeken worden dan alleen toestemming vragen. Je kan vragen of ze openstaat om iets op te bouwen, wat ze zoekt in een partner, een relatie, etc. Dat geeft al een zekere interesse weer, die je weer directer kan toespitsen als in specifiek naar wat je aan wil bieden. Je kan door überhaupt dit soort dingen aan te kaarten actief peilen hoe ze in het algemeen in elkaar steekt, ongeacht hoe dit afstraalt op jezelf. Door het wel toe te spitsen op eigen aanbod, ben je ook wel iets duidelijker in wat je doel nou eigenlijk is.
In algemene zin heb je daar gelijk in, maar ik voel me daar niet in aangesproken. Ik heb meer dan genoeg ervaring om te weten hoe ik een relatie opbouw, of dat nou vanaf de eerste date tot een huwelijk is of gericht op een paar avonden lol.

Ik lees je nu misschien verkeerd, maar ik heb echt nul behoefte aan deze les. :s)

quote:
Ja en we hebben het in dit topic vooral over mensen die het niet goed aanvoelen. Vanwege onervarenheid, onzekerheid, totale desinteresse voor andermans gevoelens zolang het niet ten bate van jezelf is en verre van optimale communicatie.

Het sprookje dat alles vanzelf gaat mits je bij de juiste bent maakt mensen lui en kennelijk ook vaak ongelukkig zolang ze die ene nog niet hebben gevonden. We weten inmiddels ook dat niet iedereen dezelfde skillset kan aanleren (voelen), dus communiceren dmv duidelijk uitspreken (zeggen, schrijven, etc) lijkt me een wat effectievere en inclusievere tactiek. Educate each other.
Absoluut waar. Al doende leert mijn. Ik kreeg van mijn eerste vriendinnetje (toen we al een tijd samen waren en ook al lang de eerste sex voorbij waren) op enig moment te horen dat ik te hard bleef proberen als zij niet wilde. Dat vond ik toen echt niet leuk om te horen, want ik was 16 en de hormonen gierde door mijn lijf. Maar je hebt er maar mee te dealen.

Zoals met alles in een relatie moet ook dat deel in balans zijn en als je daarin echt andere wensen/behoeften hebt, dan gaat het niet werken.
pi_203317345
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:41 schreef Tengano het volgende:
In dit filmpje kun je zien hoe belangrijk het is dat je je familiebanden goed in stand houdt en blijft respecteren. Iets wat we in Nederland minder goed kennen en herkennen. Ik iig niet.

"Wat jij anderen aandoet, wordt ook jou aangedaan" een soort zonde-overdracht en familiekarma oid
Het disrespectvol zijn naar de vader toe schijnt zeer zwaar te worden aangerekend.

Heeft dus weer te maken met de reportage van Ali waarbij hij eigenijk de schande van zijn familie aan Videoland vermarkt heeft en te gelde heeft gemaakt. Dat schijnt dus echt not done te zijn. Britney Speasr krijgt daar spontaan hele massa's mee op de been maar in deze cultuur gaat dat toch heel anders blijkbaar.

Het lijkt er op dat Ali allang de support van zijn Marokaanse gemeenschap was verloren, vandaar dat het duurdere Dubai wellicht een passend alternatief is.

Probeer even dat masker te vergeten, of kijk desnoods opzij en probeer vooral naar de booschap te luisteren. Dat masker is volgens mij bedoeld om enigzins anoniem te kunnen blijven.

Hoe vergelijk je dit met Britney?
Go hard or go home
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:08:06 #287
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203317361
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:06 schreef Noek het volgende:
Hoe vergelijk je dit met Britney?
Britney Spears heeft zich ook beklaagd over de rol die haar vader innam tav haar carriere en levenssituatie. Daar kreeg ze support voor.

Beklag van Ali naar zijn vader toe wordt gehonoreerd met afkeuring en dat je wordt overladen met je eigen zonde.

Twee compleet verschillende werelden dus.
pi_203317390
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:08 schreef Tengano het volgende:

[..]
Britney Spears heeft zich ook beklaagd over de rol die haar vader innam tav haar carriere en levenssituatie. Daar kreeg ze support voor.

Beklag van Ali naar zijn vader toe wordt gehonoreerd met afkeuring.

Twee compleet verschillende werelden dus.
:?
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:13:24 #289
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203317434
quote:
Slachtoffer voelt zich niet gehoord door onderzoeksteam The Voice

Een slachtoffer van grensoverschrijdend gedrag bij The Voice of Holland voelt zich absoluut niet gehoord door het onderzoeksteam dat door producent ITV Studios is aangesteld, vertelt ze in het AD.

Er staan steeds meer slachtoffers van grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik bij The Voice of Holland op. Vandaag doet een Brabantse oud-deelneemster haar verhaal in het AD. Het was ‘een kooi van seksuele roofdieren’, legt ze uit. “De regisseur vroeg bijvoorbeeld of ik mijn topje wat lager kon trekken.”

Ze deed afgelopen maandag melding bij het Voice-onderzoeksteam, maar kreeg te horen dat haar verhaal eerst beoordeeld moet worden, voordat een onderzoeker besluit of er iets mee gedaan wordt.

Daar snapt ze niks van. “Het gaat toch om mijn gevoel hierbij? Waarom krijg ik dan niet meteen te horen dat er sowieso iemand met mij wil praten?”



https://www.mediacourant.(...)zoeksteam-the-voice/
  Spellchecker zaterdag 22 januari 2022 @ 17:15:36 #290
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203317466
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:13 schreef Tengano het volgende:

[..]

Zij moet naar de politie, niet naar zo'n tv-onderzoeksteam.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:17:10 #291
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203317494
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:15 schreef maily het volgende:
Zij moet naar de politie, niet naar zo'n tv-onderzoeksteam.
Dank je. Ik zal het doorgeven.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:37:37 #292
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203317819
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:10 schreef potjecreme het volgende:
:?
Het gaat hier om, en dat valt nogal zwaar in die samenleving. Je vader zwart maken is een hele grote zonde in die cultuur blijkbaar. Terwijl niemand het iets boeit als Britney Spears bij wijze van spreke hetzelfde doet. Respect voor j vader en je familinaam staat heel hoog aangeschreven.

pi_203317851
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
In algemene zin heb je daar gelijk in, maar ik voel me daar niet in aangesproken. Ik heb meer dan genoeg ervaring om te weten hoe ik een relatie opbouw, of dat nou vanaf de eerste date tot een huwelijk is of gericht op een paar avonden lol.

Ik lees je nu misschien verkeerd, maar ik heb echt nul behoefte aan deze les. :s)
Fijn om te horen, maar als we dit nooit aanstippen kunnen we moeilijk de behoefte bij anderen peilen lijkt me. Al is het alleen maar als erkenning dat het dus niet voor iedereen een kwestie is van gewoon maar aan (leren) voelen enzo..

quote:
[..]
Absoluut waar. Al doende leert mijn. Ik kreeg van mijn eerste vriendinnetje (toen we al een tijd samen waren en ook al lang de eerste sex voorbij waren) op enig moment te horen dat ik te hard bleef proberen als zij niet wilde. Dat vond ik toen echt niet leuk om te horen, want ik was 16 en de hormonen gierde door mijn lijf. Maar je hebt er maar mee te dealen.

Zoals met alles in een relatie moet ook dat deel in balans zijn en als je daarin echt andere wensen/behoeften hebt, dan gaat het niet werken.
Dat had je dus niet geweten als zij niks gezegd had uit zichzelf of jij uit jezelf gevraagd had.

Wat bedoel je met je hebt er maar mee te dealen? Het klinkt me een beetje eenzijdig in de oren, maar misschien interpreteer ik dat verkeerd. In mijn ogen deal je er beide mee.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:47:40 #294
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203317932
Let goed op wat er gebeurt op 1:24. Dit vond plaats in 2018, hetzelfde jaar waarin die andere meisjes uit BOOS refereren naar hun verhaal. Mocht je het niet zien, lees dan de recente comment van Saraheyad even.



[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 22-01-2022 18:09:15 ]
pi_203317934
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:39 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]
Dat had je dus niet geweten als zij niks gezegd had uit zichzelf of jij uit jezelf gevraagd had.
Ik was net 16. Het is dus goed dat ze dat zei, daar leerde ik van. Inmiddels ben ik 40+ en kijk ik er anders op terug dan hoe ik het toen beleefde. Ook met de ervaring van heel wat meer bedpartners en korte en lage relaties.

quote:
Wat bedoel je met je hebt er maar mee te dealen? Het klinkt me een beetje eenzijdig in de oren, maar misschien interpreteer ik dat verkeerd. In mijn ogen deal je er beide mee.
Op dat moment, als 16-jairge geile knul, voelde het alsof ik degene was die er mee moest dealen. Maar zoals ik al aangaf, als je niet dezelfde behoeften hebt dan moet je ook na ga nadenken of het wel past. En dat geldt natuurlijk voor beide als iets om mee te dealen.

Dat is in die eerste relatie altijd een strubbeling gebleven. Pas bij latere vriendinnetjes kwam ik erachter dat haar behoeften ook wel erg minimaal waren.
pi_203317966
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:47 schreef Tengano het volgende:
Let goed op wat er gebeurt op 1:18

Daar geeft Ali een compliment. En nu?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 17:52:10 #297
74056 crew  ToT
pi_203317998
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Daar geeft Ali een compliment. En nu?
Ja ik zit het een paar keer te bekijken en zie niks vreemds?
pi_203318040
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:08 schreef Tengano het volgende:

[..]
Britney Spears heeft zich ook beklaagd over de rol die haar vader innam tav haar carriere en levenssituatie. Daar kreeg ze support voor.

Beklag van Ali naar zijn vader toe wordt gehonoreerd met afkeuring en dat je wordt overladen met je eigen zonde.

Twee compleet verschillende werelden dus.
Gehonoreerd met afkeuring?
pi_203318066
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik was net 16. Het is dus goed dat ze dat zei, daar leerde ik van. Inmiddels ben ik 40+ en kijk ik er anders op terug dan hoe ik het toen beleefde. Ook met de ervaring van heel wat meer bedpartners en korte en lage relaties.
[..]
Op dat moment, als 16-jairge geile knul, voelde het alsof ik degene was die er mee moest dealen. Maar zoals ik al aangaf, als je niet dezelfde behoeften hebt dan moet je ook na ga nadenken of het wel past. En dat geldt natuurlijk voor beide als iets om mee te dealen.

Dat is in die eerste relatie altijd een strubbeling gebleven. Pas bij latere vriendinnetjes kwam ik erachter dat haar behoeften ook wel erg minimaal waren.
Geen idee hoe oud je zoon nu is, maar wie weet zou hij zich niet zo alleen voelen als dit een gewoon bespreekbaar onderwerp is. Mocht hem hetzelfde overkomen. Zelfde idee voor degenen die het aankaarten, want als ze dat niet doen lijken zij gevoelsmatig er alleen mee te dealen. Wat kul is, want het heeft allemaal effect op elkaar.
We dealen er eigenlijk allemaal mee, dat is zo een beetje de essentie van relaties in het algemeen lijkt me.

Treurig idee ook dat de nu opgroeiende jeugd voor een aanzienlijk deel opgevoed wordt door commercieel gedreven algoritmes op het internet, waaronder porno.
pi_203318351
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:59 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]
Geen idee hoe oud je zoon nu is, maar wie weet zou hij zich niet zo alleen voelen als dit een gewoon bespreekbaar onderwerp is. Mocht hem hetzelfde overkomen. Zelfde idee voor degenen die het aankaarten, want als ze dat niet doen lijken zij gevoelsmatig er alleen mee te dealen. Wat kul is, want het heeft allemaal effect op elkaar.
We dealen er eigenlijk allemaal mee, dat is zo een beetje de essentie van relaties in het algemeen lijkt me.
Hij is 6, dus met dat gesprek wacht ik nog even als je het niet erg vindt. Ik weet ook niet waar je 'zich niet zo alleen voelen' op slaat, maar goed.

quote:
Treurig idee ook dat de nu opgroeiende jeugd voor een aanzienlijk deel opgevoed wordt door commercieel gedreven algoritmes op het internet, waaronder porno.
Ik ben niet van de school 'vroeger is alles beter'. Vroeger was een item over de Voice niet op het jeugdjournaal gekomen. Nu was dat voor mij de aanleiding om met mijn kinderen aan de hand van een voorbeeld het gesprek te voeren over lichamelijke integriteit en dat niemand ooit aan hun lijf mag zitten zonder dat ik of mijn ex er bij zijn en toestemming geven. En dat als het wel gebeurt, diegene die dat doet altijd fout is en dat papa hem dan naar de maan slaat (niet letterlijke tekst, uiteraard).

Ik vind ook niet dat porno schadelijk is. Kinderen/jongeren snappen op een bepaalde leeftijd of met wat uitleg prima dat het Midden-Oosten er niet uitziet zoals in Alladin, dat oorlog anders is dan in G.I. Joe, dat de NASA weinig van doen heeft met Star Wars en dus ook dat de pizzabezorger meestal zijn kleren aanhoudt en mama zelden vast zit onder het bed als de loodgieter in huis is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 22 januari 2022 @ 18:57:56 #301
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203318852
:W

Er valt me eea op in dit topic en dat is dat bij sommigen het idee heerst dat ‘toestemming’ vragen de lol er vanaf haalt want niet spontaan of misschien wel minder romantisch etc. Ik heb dit in het dagelijks leven wel vaker gehoord maar er zijn meer manieren om consent te krijgen dan simpelweg ‘Mag ik met je zoenen/seksen etc?’. Daarnaast is er natuurlijk niets minder romantisch dan onbedoeld over iemands grenzen gaan.

Ook: jongens, ‘disrespectvol’ is geen woord, maar ‘respectloos’ wel, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')