Dan kijk je te weinig drag racequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik moest 'stan' opzoeken, ik ga nu officieel richting boomer.
Ik vind het wel geinig voor af en toequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, misschien één keer gezien
Hoezo, Kyrgyzstan is in de correcte schrijfwijze toch ook onleesbaar?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:51 schreef Meke het volgende:
De TT is trouwens in het Engels, want in het Nederlands zou het één woord zijn, maar daar werd het onleesbaar van
Ik was er een keer benieuwd naar, dus een aflevering gekeken, hoewel ik niet meer 100% zeker weet of dat de echte was of de Nederlandse? Is er uberhaupt een Nederlandse?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig voor af en toeIk heb niet direct de behoefte om een hele serie te volgen, maar af en toe een aflevering als ik niet kan kiezen op Netflix pak ik graag mee
Eerlijk is eerlijk, we zijn in Nederland best goed in het inrichten van de openbare ruimte. Mag soms nog wel wat minder stenig en meer groen, maar die bewustwording komt ook langzamerhand.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wel fascinerend hoeveel Utrecht is veranderd in 10 jaar tijd.
Uit de voorrondes nog niet echt. Hurricane uit Finland komt nog het meest in aanmerking.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:36 schreef Momo het volgende:
Ik heb dit nummer uit de Noorse voorronde nu al zo vaak geluisterd, dit is echt een oorworm, hebben jullie 1 nummers dat jullie al veel luistert hebben uit van de voorrondes?
Etquote:
Haten op Meke.quote:
Ja er is een Nederlandse, twee seizoenen zelfs alquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was er een keer benieuwd naar, dus een aflevering gekeken, hoewel ik niet meer 100% zeker weet of dat de echte was of de Nederlandse? Is er uberhaupt een Nederlandse?
Maar hoewel ik het idee allemaal leuk vind vond ik het ietsje te hysterisch geloof ikDus niet iets waar ik per se een heel seizoen van hoef te zien.
Dat is die van Jaap en Sander toch? Ja maar nu al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:54 schreef Guanabana het volgende:
@:Meke, luister jij weleens de Zelfspodcast? (als podcastluisteraar)
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Stanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee wat 'stan' is. Weer een niet bestaand woord dat gebruikt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |