SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Mehehe, staat Tobias er ineens opquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:25 schreef Flory het volgende:
Iedereen schrok dat ze een derde stem moesten geven, ze hebben iemand gedaan die sowieso wel save is.
Nou niet als iedereen zo denkt natuurlijk
Kristof naar huis dus?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:25 schreef Flory het volgende:
Iedereen schrok dat ze een derde stem moesten geven, ze hebben iemand gedaan die sowieso wel save is.
Nou niet als iedereen zo denkt natuurlijk
RAUS!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:26 schreef engine het volgende:
Het ging weer over Amy.
"...en Dimi had het ook al door"
[ afbeelding ]
Jawel, alleen geld dat niet voor sommige vrouwen uit de groene kamer(vooral voor dat lievelingetje van de FEBO die de hele dag in bed ligt)quote:
prompt hele dag chagiquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:27 schreef GayGuy het volgende:
Ik wil Noucine's gelach als wek allarm op mijn telefoon. 1x afgaan, en ik zit recht overeind in bed, joh🤣
Ik realiseerde me ineens dat het me aan de lach van die Minions doet denken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:27 schreef GayGuy het volgende:
Ik wil Noucine's gelach als wek allarm op mijn telefoon. 1x afgaan, en ik zit recht overeind in bed, joh🤣
quote:
Dan wordt je elke dag met een mes in je rug wakkerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:27 schreef GayGuy het volgende:
ik zou het niet willenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar wel wakker, joh. Als teletubbies konden lachen, klonk het vast zo🤣
Same. Ik wil drama. Heel. Veel. Drama.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:30 schreef odie22 het volgende:
als ik mag kiezen tussen evelien en amy, dan mag amy blijven
Vandaar de TT?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Same. Ik wil drama. Heel. Veel. Drama.
Dan zit Amy hem wel hoog !quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:26 schreef engine het volgende:
Het ging weer over Amy.
"...en Dimi had het ook al door"
[ afbeelding ]
als ze hem nomineren ligt hij eruitquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Denk ik ook wel, maar niet ze allemaal op hem stemmen omdat hij toch wel save is
Amy zit bij iedereen wel redelijk hoog ondertussenquote:
En vermoeiendquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee die is gewoon correct en waarheid
of little brother moet er 1 veilig stellenquote:
Lolwhut??quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:33 schreef Whuzz het volgende:
Als je Leroy hoort praten terwijl hij niet in beeld is, klinkt hun net als Matt.
Luister maar.quote:
ook van Aussie gejatquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
Hebben ze het speciaal 'little brother' genoemd omdat Nouch het is?
Aangezien ze (waarschijnlijk) drie mensen hebben moeten nomineren....gok ik dat Nouch één van die drie eruit mag halen. Maar dat gok ik dusquote:
Dat had ik ook al een paar keerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:33 schreef Whuzz het volgende:
Als je Leroy hoort praten terwijl hij niet in beeld is, klinkt hun net als Matt.
ik denk dat je beter gokt dan Salarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Aangezien ze (waarschijnlijk) drie mensen hebben moeten nomineren....gok ik dat Nouch één van die drie eruit mag halen. Maar dat gok ik dus
Ik hoor dat echt niet..quote:
Die is niet veel gekozen....de boys mogen hem ook wel en dan zouden het Amy en Eveline kunnen zijn die op hem stemmen.quote:
Moet de LGBHTQ+ABC community naar niet helemaal over flippen? Een naam die niet non-binary is?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
Hebben ze het speciaal 'little brother' genoemd omdat Nouch het is?
Ik dacht het, jij zegt het gewoon.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moet de LGBHTQ+ABC community naar niet helemaal over flippen? Een naam die niet non-binary is?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Je kan ook stemmen voor wie zijn bagage terug krijgt.
en leroy en julio weten ook hoe hij is met spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is niet veel gekozen....de boys mogen hem ook wel en dan zouden het Amy en Eveline kunnen zijn die op hem stemmen.
gewoon DBK live streamen naar woonkamerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:36 schreef engine het volgende:
Nouchin gaat dit sowieso niet geheim kunnen houden. Ze kunnen het net zo goed meteen bekend maken.
Haha precies wat ze niet wilde.quote:
Nee, als het op TV is geweest krijgen hun het pas te horen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:37 schreef D. het volgende:
Komt nu echt de uitslag, of zijn dat aannames?
Dacht toch echt dat alle nieuwe op hem gingen, omdat ze hem zo manupulator vonden..via de streams dan gezien.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is niet veel gekozen....de boys mogen hem ook wel en dan zouden het Amy en Eveline kunnen zijn die op hem stemmen.
Ik aan oordopjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als ze de Backstreet Boys zingen moet ik altijd aan Brooklyn 99 denken.
Aannames. Al is de kans redelijk groot dat het vanavond voor streamers wel al bekend is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:37 schreef D. het volgende:
Komt nu echt de uitslag, of zijn dat aannames?
Nadat ik dit bericht plaatste, kreeg ik een instagram pushbericht dat Big brother een video plaatste, waarin te zien was dat Noucine little brother werd. Big Brother IS watching me🤣🤣quote:
Ze mogen het er niet over hebben, denk dat het strenger is dan vorig jaar. Toen kon je tussen neus en lippen wel merken wie genomineerd zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Aannames. Al is de kans redelijk groot dat het vanavond voor streamers wel al bekend is.
Gay Brother & Gay Guy, sittin in a treequote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nadat ik dit bericht plaatste, kreeg ik een instagram pushbericht dat Big brother een video plaatste, waarin te zien was dat Noucine little brother werd. Big Brother IS watching me🤣🤣
Ik vond dat al zodra Secan weg wasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind die Kristoff irritant worden.
Duikt overal meteen bovenop.
Lomp en fanatiek.
Klinkt goed. Hoe gaat het verder?🤣quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gay Brother & Gay Guy, sittin in a tree![]()
![]()
Ik denk dat ze het strenger willen proberen maar dat het niet gaat werken. Ik zie hier suggesties dat Salar genomineerd zou zijn maar ik kan in het gedrag van Nouchine al zien dat dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze mogen het er niet over hebben, denk dat het strenger is dan vorig jaar. Toen kon je tussen neus en lippen wel merken wie genomineerd zijn.
dat is bijna spookyquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nadat ik dit bericht plaatste, kreeg ik een instagram pushbericht dat Big brother een video plaatste, waarin te zien was dat Noucine little brother werd. Big Brother IS watching me🤣🤣
ze hing net wel om de nek van Peter alquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze mogen het er niet over hebben, denk dat het strenger is dan vorig jaar. Toen kon je tussen neus en lippen wel merken wie genomineerd zijn.
zeig de beeldquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee die is gewoon correct en waarheid
veel in bed liggen en roddelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:41 schreef Sestra666 het volgende:
shut upppppppppp![]()
en waar zijn de regels van de huismeesteres?
Amy en Leroy? Salar gered? zoietsquote:
Nou, in die boom gingen ze <censuur> <censuur> <censuur> <censuur> en <censuur> <censuur>. Gay Guy zuchtte <censuur> <censuur>. Nog harder ging <censuur> <censuur> <censuur>.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Vindt dat heel ongemakkelijk voor de andere....of je knuffelt niemand of je knuffelt iedereen. Dat niet aankijken is echt een nogo.....zo duidelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
nouchine zie je precies wie ze niet aankijkt. Ze knuffelt met bepaalde personen en andere ontwijkt ze
Ik keur het goed😉quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moet de LGBHTQ+ABC community naar niet helemaal over flippen? Een naam die niet non-binary is?
Precies, meteen bij de nominaties!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:43 schreef JDB94 het volgende:
Wederom, wanneer straffen BB??? zo laksjes
was het maar zo'n feest!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Al 2x Nouchine. 3x is scheepsrecht. Sta je er zelf op.
Houd toch eens op met dat neppe taaltje. Je woont gewoon ergens 3 hoog in een flatje in Amsterdsm Bijlmer, joh. Je bent echt niet speZiaal, ofso😉quote:
BB mag best eens wat strenger zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Al 2x Nouchine. 3x is scheepsrecht. Sta je er zelf op.
Niet voerenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Houd toch eens op met dat neppe taaltje. Je woont gewoon ergens 3 hoog in een flatje in Amsterdsm Bijlmer, joh. Je bent echt niet speZiaal, ofso😉
Heeft ze nu al haar mond niet kunnen houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:45 schreef C.A.I het volgende:
Bb moet die pin afpakken en haar nu nomineren als straf
Zou wel lachen zijn als Nawel er nu voor zorgt dat Nouchine genomineerd word.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:44 schreef D. het volgende:
Nouch: Ik mag er niets over zeggen
Nawel: En dit dan? En zus? En wat is dat? En waarom? En zeiden ze dit? En wilden ze dat?
Ach, vorrig jaar dacht ik vaak dat mijn geluid kapot was, en streams vastliepen, joh🤣quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:47 schreef Whuzz het volgende:
Zijn ze dat deeg aan het kneden als prop voor in Grees' mond? Zo ja, goede keuze. Beetje doorkneden dimi!
koekje van eigen deeg voor nouchquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:47 schreef Whuzz het volgende:
Zijn ze dat deeg aan het kneden als prop voor in Grees' mond? Zo ja, goede keuze. Beetje doorkneden dimi!
BB zou haar gewoon automatisch moeten nomineren nuquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:49 schreef engine het volgende:
Nouch krijgt zendercheck na zendercheck![]()
Hoelang gaat ze dit volhouden?
... maar dat het een makkelijke beslissing was.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zegt dat ze niet heeft moeten kiezen.
Omdat jij haar niet leuk vindt?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB zou haar gewoon automatisch moeten nomineren nu
kan me dat eigenlijk niet voorstellenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:50 schreef engine het volgende:
Nouch zei dat ze niet heeft moeten kiezen en ze is er ca va mee. Zoiets. Op basis van haar gedrag denk ik dat Amy niet genomineerd is.
Die hebben eergister nog in Vera gezeten. Hoezoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:51 schreef Yolk het volgende:
Hoe schoon zijn die armbandjes van Dimitri?
ik keek er net naar!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:51 schreef Yolk het volgende:
Hoe schoon zijn die armbandjes van Dimitri?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die hebben eergister nog in Vera gezeten. Hoezo
Dan kan ze goed toneel spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan me dat eigenlijk niet voorstellen
ik twijfel ook omdat kristof zei ik heb op safe gestemd die niet veel stemmen krijgenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan me dat eigenlijk niet voorstellen
Dan moest ze 1 uit haar bondje op de bank zettten?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
... maar dat het een makkelijke beslissing was.
Ofwel:
2 uit haar bondje
en
1 die ze haat
BB moet gewoon wat strenger wordenquote:
Oh ja, andersom dus.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan moest ze 1 uit haar bondje op de bank zettten?
Oh ja dat wel. Maar voor allemaal en niet alleen Nouch.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB moet gewoon wat strenger worden
per ongeluk afwassen levert -500 op
tig keer zendercheck niks
evenals het "alleen" koken
volkomen mee eensquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja dat wel. Maar voor allemaal en niet alleen Nouch.
Wat is per ongeluk afwassen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bb meet altijd met 2 maten,heeft zn favorietjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vera zegt nu ook dat ze zoveel gekeken heeft dat de uitzending eigenlijk niet meer interessant was.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:54 schreef Whuzz het volgende:
Julio weer over de streams. Lijkt echt veel gevolg te hebben. Beseft goed wanneer streams aan/uit zijn.
Probeer het te negeren en er overheen te lezen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik iriteer me mateloos aan dat gespeelde, neppe gedoe
Toch een bewoner die het speleltje snapt en ook snapt wanneer de livestreams aan zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:54 schreef Whuzz het volgende:
Julio weer over de streams. Lijkt echt veel gevolg te hebben. Beseft goed wanneer streams aan/uit zijn.
Fijn, kunnen ze open kaart spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:56 schreef Sestra666 het volgende:
ze hebben ook al een spel kaarten gemaakt
Welke FOK!-er zegt vaak "Wat een slecht verhaal."quote:
Peter moet elke dag alles afwassenquote:
typen en praten zit een heel verschil inquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Welke FOK!-er zegt vaak "Wat een slecht verhaal."
sommige fokkers hadden we wel herkendquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Welke FOK!-er zegt vaak "Wat een slecht verhaal."
je mocht toch niet communiceren met buiten???quote:
vorig jaarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Vera zegt nu ook dat ze zoveel gekeken heeft dat de uitzending eigenlijk niet meer interessant was.
viel me ook al op jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:58 schreef Silves het volgende:
Nowel krijgt gewoon 85% van de zendtijd..kots
BB wordt op de achtergrond gesponsord door Beter Bed. Ze moeten dus wel…quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:58 schreef Silves het volgende:
Nowel krijgt gewoon 85% van de zendtijd..kots
Afspoelen mag, als het schoon genoeg was voor hergebruik dan nomineer haar maarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter moet elke dag alles afwassen
Grace had tijdens het koken dingen afgespoeld en schoongemaakt
mocht dus nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Afspoelen mag, als het schoon genoeg was voor hergebruik dan nomineer haar maar
soury ?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dee FOK! research ploeg moeten worden samengesteld
Zijn er FOK!kers die vorig jaar heel actief was in de COS en dit jaar plots niet meer posten
Amy gaat het daarna ook nog even binnen vertellen om zeker te weten dat anderen het ook gehoord hebben. Die is echt kampioen stoken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mocht toch niet communiceren met buiten???
Dan valt Mario af🤣quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er FOK!kers die vorig jaar heel actief was in de COS en dit jaar plots niet meer posten
naar kindquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Amy gaat het daarna ook nog even binnen vertellen om zeker te weten dat anderen het ook gehoord hebben. Die is echt kampioen stoken.
emi = drama = blijven = whuzz blijquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Laat die Amy aub oprotten.
Wat een irritante griet.
Ze zorgt voor drama in dat huis, dat willen we toch.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Laat die Amy aub oprotten.
Wat een irritante griet.
Ik mis @Sanghaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
Soms?.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kristof en Grace zijn ook beetje te druk soms
Wat Grace betreft kan je "beetje" en "soms" uit je vocabulaire schrappen, joh. Die heeft de stembanden en de longinhoud van 10 olifanten🤣quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kristof en Grace zijn ook beetje te druk soms
niet leuk om te volgen zoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een gebler en geschreeuw zeg dat is wel veel meer als verleden jaar
Ik denk ook niet dat ik haar weg ga stemmen. Bij Nawel zou ik dat wel doen. Die irriteert mij op een heel ander niveau.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zorgt voor drama in dat huis, dat willen we toch.
Is er van vorig jaar niet ergens een Top 50 van COSsers bekend?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Top 50 zelfde periode vorig seizoenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Is er van vorig jaar niet ergens een Top 50 van COSsers bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 50 nu dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even researchen die afwezig is
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik snap echt niks van dit berichtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:06 schreef Silves het volgende:
Ze verteld dat ze de comments had gelezen over kittekut, die zo erg waren..die nieuwe die haar dochter heeft achtergelaten voor me myself and I..
Het is soms net een kippenhok.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:09 schreef Flory het volgende:
BB kan zo zelf toch ook amper gesprekken volgen
Zit op de andere stream, ze komen gewoon overal bovenuit, niet te doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:09 schreef Flory het volgende:
BB kan zo zelf toch ook amper gesprekken volgen
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Top 50 zelfde periode vorig seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 50 nu dit seizoenGast op afstand nog niet gezien hier, dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even researchen die afwezig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Gast op afstand nog niet gezien hier, dit jaar
[..]
Top 50 zelfde periode vorig seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 50 nu dit seizoenjameshond misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even researchen die afwezig isLeef, alsof het je laatste dag is !!!
Jawel hoor, meestal in het weekendquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Gast op afstand nog niet gezien hier, dit jaar
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
2021
001 2612 puzziepie
002 2063 JACM
003 2024 Gast_op_Afstand_GOA
004 1954 engine
005 1408 capuchon_jongen
006 1115 suzi1
007 1087 zodeju
008 1073 Benny
009 1025 Soury
010 1021 Sangha
011 1019 Ebinas
2022
001 5334 greysbones
002 3345 mario390
003 2620 Whuzz
004 2064 engine
005 1515 Li0nHeart
006 1467 utopia2.0
007 1405 capuchon_jongen
008 1313 Hunter
009 1263 Benny
010 1191 freaky40
Ik merk dat ik precies 3 posts verschil heb
@:JACM
J van Julio
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:13 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Mario niet meetellen, die post alles dubbel als hij geen reactie krijgt.
[..]
Top 50 zelfde periode vorig seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 50 nu dit seizoenZowel vorig jaar als nu op 4 en ongeveer 2000 postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even researchen die afwezig is
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Niet doenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:13 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Mario niet meetellen, die post alles dubbel als hij geen reactie krijgt.
jameshond is ook met een J en die heb ik echt niet gezien dit jaarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Zowel vorig jaar als nu op 4 en ongeveer 2000 posts
dit dusquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:15 schreef Silves het volgende:
Weten van gekkigheid niet meer hoe ze de aandacht moeten krijgen, overschreeuwen elkaar zo erg.![]()
Ja dat vond ik dusbook al super stomquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:16 schreef Angel79 het volgende:
Vreemd je kunt nu stemmen wie zijn koffer terug krijgt maar leroy staat daar niet bij,die is hem toch ook kwijt
Jammer dat de nummer 1 van 2021 @puzziepie hier bij BB niet meer actief is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Zowel vorig jaar als nu op 4 en ongeveer 2000 posts
stemmenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:16 schreef Angel79 het volgende:
Vreemd je kunt nu stemmen wie zijn koffer terug krijgt maar leroy staat daar niet bij,die is hem toch ook kwijt
Ik heb poes nog wel gezien hier hoor, vooral in het begin, staat ook in dat langere lijstje.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Jammer dat de nummer 1 van 2021 @:puzziepie hier bij BB niet meer actief is.
En stadsgenote!
Is die vandaag uberhaupt afgegaan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:18 schreef Sestra666 het volgende:
jongens, vergeet de buzzer nietttttttt
wat een blamage
Hij mocht zijn koffer houden, en de 2 andere moesten er om strijden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:16 schreef Angel79 het volgende:
Geen ideequote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Is die vandaag uberhaupt afgegaan?
Keer of 3quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Is die vandaag uberhaupt afgegaan?
Dat was julio die hem mocht houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij mocht zijn koffer houden, en de 2 andere moesten er om strijden.
Dat had ik niet gedacht als ik je UI ziequote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Jammer dat de nummer 1 van 2021 @:puzziepie hier bij BB niet meer actief is.
En stadsgenote!
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:21 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dat was julio die hem mocht houden
verder kom ik ook nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
1x keer Amy moest vogels vouwen rest ook geen idee meer
Ja struizquote:
Met hele rare regels.quote:
Ik heb Tobias gedaan. Ben erg benieuwd wat hij nog meer aan kleding bij zich heeft.quote:
Ik wil vooral gewoon dat die vrouwen niet nog meer spul krijgenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb Tobias gedaan. Ben erg benieuwd wat hij nog meer aan kleding bij zich heeft.
Ook volledig eens...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil vooral gewoon dat die vrouwen niet nog meer spul krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |