was het maar zo'n feest!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Al 2x Nouchine. 3x is scheepsrecht. Sta je er zelf op.
Houd toch eens op met dat neppe taaltje. Je woont gewoon ergens 3 hoog in een flatje in Amsterdsm Bijlmer, joh. Je bent echt niet speZiaal, ofso😉quote:
BB mag best eens wat strenger zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Al 2x Nouchine. 3x is scheepsrecht. Sta je er zelf op.
Niet voerenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Houd toch eens op met dat neppe taaltje. Je woont gewoon ergens 3 hoog in een flatje in Amsterdsm Bijlmer, joh. Je bent echt niet speZiaal, ofso😉
Heeft ze nu al haar mond niet kunnen houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:45 schreef C.A.I het volgende:
Bb moet die pin afpakken en haar nu nomineren als straf
wat?? een hele boelquote:
Zou wel lachen zijn als Nawel er nu voor zorgt dat Nouchine genomineerd word.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:44 schreef D. het volgende:
Nouch: Ik mag er niets over zeggen
Nawel: En dit dan? En zus? En wat is dat? En waarom? En zeiden ze dit? En wilden ze dat?
Ach, vorrig jaar dacht ik vaak dat mijn geluid kapot was, en streams vastliepen, joh🤣quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:47 schreef Whuzz het volgende:
Zijn ze dat deeg aan het kneden als prop voor in Grees' mond? Zo ja, goede keuze. Beetje doorkneden dimi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |