koekje van eigen deeg voor nouchquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:47 schreef Whuzz het volgende:
Zijn ze dat deeg aan het kneden als prop voor in Grees' mond? Zo ja, goede keuze. Beetje doorkneden dimi!
BB zou haar gewoon automatisch moeten nomineren nuquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:49 schreef engine het volgende:
Nouch krijgt zendercheck na zendercheck![]()
Hoelang gaat ze dit volhouden?
... maar dat het een makkelijke beslissing was.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zegt dat ze niet heeft moeten kiezen.
Omdat jij haar niet leuk vindt?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB zou haar gewoon automatisch moeten nomineren nu
kan me dat eigenlijk niet voorstellenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:50 schreef engine het volgende:
Nouch zei dat ze niet heeft moeten kiezen en ze is er ca va mee. Zoiets. Op basis van haar gedrag denk ik dat Amy niet genomineerd is.
Die hebben eergister nog in Vera gezeten. Hoezoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:51 schreef Yolk het volgende:
Hoe schoon zijn die armbandjes van Dimitri?
ik keek er net naar!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:51 schreef Yolk het volgende:
Hoe schoon zijn die armbandjes van Dimitri?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die hebben eergister nog in Vera gezeten. Hoezo
Dan kan ze goed toneel spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan me dat eigenlijk niet voorstellen
ik twijfel ook omdat kristof zei ik heb op safe gestemd die niet veel stemmen krijgenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan me dat eigenlijk niet voorstellen
Dan moest ze 1 uit haar bondje op de bank zettten?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
... maar dat het een makkelijke beslissing was.
Ofwel:
2 uit haar bondje
en
1 die ze haat
BB moet gewoon wat strenger wordenquote:
Oh ja, andersom dus.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan moest ze 1 uit haar bondje op de bank zettten?
Oh ja dat wel. Maar voor allemaal en niet alleen Nouch.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB moet gewoon wat strenger worden
per ongeluk afwassen levert -500 op
tig keer zendercheck niks
evenals het "alleen" koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |