ik twijfel ook omdat kristof zei ik heb op safe gestemd die niet veel stemmen krijgenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan me dat eigenlijk niet voorstellen
Dan moest ze 1 uit haar bondje op de bank zettten?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
... maar dat het een makkelijke beslissing was.
Ofwel:
2 uit haar bondje
en
1 die ze haat
BB moet gewoon wat strenger wordenquote:
Oh ja, andersom dus.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan moest ze 1 uit haar bondje op de bank zettten?
Oh ja dat wel. Maar voor allemaal en niet alleen Nouch.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB moet gewoon wat strenger worden
per ongeluk afwassen levert -500 op
tig keer zendercheck niks
evenals het "alleen" koken
volkomen mee eensquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja dat wel. Maar voor allemaal en niet alleen Nouch.
Wat is per ongeluk afwassen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bb meet altijd met 2 maten,heeft zn favorietjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vera zegt nu ook dat ze zoveel gekeken heeft dat de uitzending eigenlijk niet meer interessant was.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:54 schreef Whuzz het volgende:
Julio weer over de streams. Lijkt echt veel gevolg te hebben. Beseft goed wanneer streams aan/uit zijn.
Probeer het te negeren en er overheen te lezen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik iriteer me mateloos aan dat gespeelde, neppe gedoe
Toch een bewoner die het speleltje snapt en ook snapt wanneer de livestreams aan zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:54 schreef Whuzz het volgende:
Julio weer over de streams. Lijkt echt veel gevolg te hebben. Beseft goed wanneer streams aan/uit zijn.
Fijn, kunnen ze open kaart spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:56 schreef Sestra666 het volgende:
ze hebben ook al een spel kaarten gemaakt
Welke FOK!-er zegt vaak "Wat een slecht verhaal."quote:
Peter moet elke dag alles afwassenquote:
typen en praten zit een heel verschil inquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Welke FOK!-er zegt vaak "Wat een slecht verhaal."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |