gewoon DBK live streamen naar woonkamerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:36 schreef engine het volgende:
Nouchin gaat dit sowieso niet geheim kunnen houden. Ze kunnen het net zo goed meteen bekend maken.
Haha precies wat ze niet wilde.quote:
Nee, als het op TV is geweest krijgen hun het pas te horen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:37 schreef D. het volgende:
Komt nu echt de uitslag, of zijn dat aannames?
Dacht toch echt dat alle nieuwe op hem gingen, omdat ze hem zo manupulator vonden..via de streams dan gezien.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is niet veel gekozen....de boys mogen hem ook wel en dan zouden het Amy en Eveline kunnen zijn die op hem stemmen.
Ik aan oordopjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als ze de Backstreet Boys zingen moet ik altijd aan Brooklyn 99 denken.
Aannames. Al is de kans redelijk groot dat het vanavond voor streamers wel al bekend is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:37 schreef D. het volgende:
Komt nu echt de uitslag, of zijn dat aannames?
Nadat ik dit bericht plaatste, kreeg ik een instagram pushbericht dat Big brother een video plaatste, waarin te zien was dat Noucine little brother werd. Big Brother IS watching me🤣🤣quote:
Ze mogen het er niet over hebben, denk dat het strenger is dan vorig jaar. Toen kon je tussen neus en lippen wel merken wie genomineerd zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Aannames. Al is de kans redelijk groot dat het vanavond voor streamers wel al bekend is.
Gay Brother & Gay Guy, sittin in a treequote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nadat ik dit bericht plaatste, kreeg ik een instagram pushbericht dat Big brother een video plaatste, waarin te zien was dat Noucine little brother werd. Big Brother IS watching me🤣🤣
Ik vond dat al zodra Secan weg wasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind die Kristoff irritant worden.
Duikt overal meteen bovenop.
Lomp en fanatiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |