Soms?.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kristof en Grace zijn ook beetje te druk soms
Wat Grace betreft kan je "beetje" en "soms" uit je vocabulaire schrappen, joh. Die heeft de stembanden en de longinhoud van 10 olifanten🤣quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kristof en Grace zijn ook beetje te druk soms
niet leuk om te volgen zoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een gebler en geschreeuw zeg dat is wel veel meer als verleden jaar
Ik denk ook niet dat ik haar weg ga stemmen. Bij Nawel zou ik dat wel doen. Die irriteert mij op een heel ander niveau.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zorgt voor drama in dat huis, dat willen we toch.
Is er van vorig jaar niet ergens een Top 50 van COSsers bekend?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dee FOK! research ploeg moeten worden samengesteld
Zijn er FOK!kers die vorig jaar heel actief was in de COS en dit jaar plots niet meer posten
Top 50 zelfde periode vorig seizoenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Is er van vorig jaar niet ergens een Top 50 van COSsers bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 50 nu dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even researchen die afwezig is
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik snap echt niks van dit berichtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:06 schreef Silves het volgende:
Ze verteld dat ze de comments had gelezen over kittekut, die zo erg waren..die nieuwe die haar dochter heeft achtergelaten voor me myself and I..
Het is soms net een kippenhok.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:09 schreef Flory het volgende:
BB kan zo zelf toch ook amper gesprekken volgen
Zit op de andere stream, ze komen gewoon overal bovenuit, niet te doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:09 schreef Flory het volgende:
BB kan zo zelf toch ook amper gesprekken volgen
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Top 50 zelfde periode vorig seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 50 nu dit seizoenGast op afstand nog niet gezien hier, dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even researchen die afwezig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Gast op afstand nog niet gezien hier, dit jaar
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Top 50 zelfde periode vorig seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 50 nu dit seizoenjameshond misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even researchen die afwezig isLeef, alsof het je laatste dag is !!!
Jawel hoor, meestal in het weekendquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Gast op afstand nog niet gezien hier, dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |