quote:Op maandag 12 juli 2021 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie net 4 baby egeltjes in de tuin scharrelen:
Nieuws is 99% ellendequote:Op maandag 17 januari 2022 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
Soms kan je het nieuws maar beter niet lezen
Iemand nog iets wel leuks?
We gaan 40+ rewildenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
Je bent goed op weg met je tuinquote:
Op quote klikken, en dan de quote kopiëren en in het nieuwe topic plakken.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:55 schreef Maive het volgende:
Kun je een bericht uit een gesloten topic citeren? Ik zie het jullie doen geloof ik, maar ik weet niet hoe.
Gewoon quoten,quote:Op maandag 17 januari 2022 19:55 schreef Maive het volgende:
Kun je een bericht uit een gesloten topic citeren? Ik zie het jullie doen geloof ik, maar ik weet niet hoe.
quote:
Nee, dat lees ik dan weer te laat enzo...quote:Op maandag 17 januari 2022 19:56 schreef Maive het volgende:
[..]
Je bent goed op weg met je tuinAls meer mensen dat deden.....
Doe je ook mee met de vogeltelling?
Bij een concert oid?quote:
Niet zoveel als ik zou willen. Ik heb voor het eerst vorig jaar eentje zelf gezienquote:Op maandag 17 januari 2022 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooie beesten zijn dat! Ook met je werk veel mee te maken?
Die van mij zijn niet zo wild, ze slapen en knuffelen vooral veel
En goede gitaristquote:Op maandag 17 januari 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een concert oid?
Goede zanger wel
Eind januari is dat. 28, 29, 30 januari.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat lees ik dan weer te laat enzo...![]()
< GoA neemt zich nu voor dit jaar mee te doen
Tnx! Feel free to remind mequote:Op maandag 17 januari 2022 20:00 schreef Maive het volgende:
[..]
Eind januari is dat. 28, 29, 30 januari.
Je was er dusquote:Op maandag 17 januari 2022 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En goede gitarist![]()
Hij trad op op een podium in Deventer (of all places).
Het was een pleinquote:Op maandag 17 januari 2022 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je was er dus
En lekker boeien waar, als de zaal maar groot genoeg was.
Tof dat je er wel een gezien hebtquote:Op maandag 17 januari 2022 19:59 schreef Maive het volgende:
[..]
Niet zoveel als ik zou willen. Ik heb voor het eerst vorig jaar eentje zelf gezienIk heb er niet van kunnen slapen van de adrenaline
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
Is deze van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
hebben ze dat weer bij de AH?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom staan er op smulweb recepten met schildpad?
Geen idee, hebben ze dat ooit gehad bij de AH?quote:
geen ideequote:Op maandag 17 januari 2022 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, hebben ze dat ooit gehad bij de AH?
Heb rond kerst een zitten kijken welk 'exotisch' vlees je hier allemaal kan krijgen. Is nog best veel.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee
Weet sowieso niet of je schildpad legaal mag eten
Heel fok is toch een relquote:Op maandag 17 januari 2022 20:34 schreef Koen66 het volgende:
heb ik vandaag nog iets gemist? Geen rellen irl of op Fok?
Ik heb vooral de juice in SHO meegepakt (Voice gate)quote:Op maandag 17 januari 2022 20:34 schreef Koen66 het volgende:
heb ik vandaag nog iets gemist? Geen rellen irl of op Fok?
lol, ik had nog nooit in SHO gepost, dit was ook serieus het eerste topic waar ik iets in zeiquote:Op maandag 17 januari 2022 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vooral de juice in SHO meegepakt (Voice gate)
Hier in 40+ is alles nog steeds pais en vree
Ik zat zelfs eerder in SHO dan ESF volgens mijquote:Op maandag 17 januari 2022 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol, ik had nog nooit in SHO gepost, dit was ook serieus het eerste topic waar ik iets in zei
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zat zelfs eerder in SHO dan ESF volgens mijEerste topic waar ik iets in postte had wat met GTST te maken
SHO is altijd leuk om door te lezen, beetje juicy roddels volgenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zat zelfs eerder in SHO dan ESF volgens mijEerste topic waar ik iets in postte had wat met GTST te maken
Ja de gates zijn wel leukquote:Op maandag 17 januari 2022 21:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
SHO is altijd leuk om door te lezen, beetje juicy roddels volgen
Oh lachen! Toen zat ik nog niet op FOK, de eerste gate die ik hier meekreeg was die van André Hazes jr/Monique/die Sarah van Soelenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de gates zijn wel leukIk ben normaal niet echt ene poster, maar meelezen is vaak wel heerlijk. Ik herinner me nog de Golftasgate met Ruud Gullit en Estelle en Badr Hari, wat een shitsoap was dat ook zeg
jij bent wel heel erg vers nogquote:Op maandag 17 januari 2022 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh lachen! Toen zat ik nog niet op FOK, de eerste gate die ik hier meekreeg was die van André Hazes jr/Monique/die Sarah van Soelen
Ergens volgende maand is het de eerste verjaardag van mijn fok-accountquote:
Noobquote:Op maandag 17 januari 2022 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ergens volgende maand is het de eerste verjaardag van mijn fok-account![]()
Ik hou van SHOquote:Op maandag 17 januari 2022 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol, ik had nog nooit in SHO gepost, dit was ook serieus het eerste topic waar ik iets in zei
reden voor een feessiequote:Op maandag 17 januari 2022 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:
Helemaal mee eens!quote:
Kip Ei vraag dit.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waar begon het niets dan mee?
Perfecte vraag voor als je stoned bentquote:Op maandag 17 januari 2022 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waar begon het niets dan mee?
foeiquote:Op maandag 17 januari 2022 21:35 schreef Koen66 het volgende:
ik ben 1 van de vlaggetjes van de meet al kwijt![]()
Weet je dat er nog 1 marc met een hoop getalletjes is op FOK! ?quote:
Ow, doei danquote:Op maandag 17 januari 2022 21:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet je dat er nog 1 marc met een hoop getalletjes is op FOK! ?
Soms denk ik dat jij dat bent. Vind dat we preventief 1 van jullie 2 moeten bannen omdat jullie namen teveel op elkaar lijken. @:deisyy wie draag jij voor?
Dan komt die vraag hier nooitquote:Op maandag 17 januari 2022 21:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Perfecte vraag voor als je stoned bent
Die is ook wel lekker juicy en nog steeds doorlopendquote:Op maandag 17 januari 2022 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh lachen! Toen zat ik nog niet op FOK, de eerste gate die ik hier meekreeg was die van André Hazes jr/Monique/die Sarah van Soelen
Wat is er nieuw dan?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
Met alweer een andere dame..quote:Op maandag 17 januari 2022 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is ook wel lekker juicy en nog steeds doorlopend
En nog steeds geen uiquote:Op maandag 17 januari 2022 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
VI viel kennelijk tegen (niet gevolgd want stream deed moeilijk), maar zo is Beau nogquote:
Een kandidate van The Voice Senior heeft ook een aanklacht ingediendquote:
klopt die staat nu opquote:Op maandag 17 januari 2022 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
VI viel kennelijk tegen (niet gevolgd want stream deed moeilijk), maar zo is Beau nog
Marco houdt nou eenmaal van wat jonger vleesquote:Op maandag 17 januari 2022 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Een kandidate van The Voice Senior heeft ook een aanklacht ingediend
Ze is niet betast, en volgens de 87-jarige is dat leeftijdsdiscriminatie
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Een kandidate van The Voice Senior heeft ook een aanklacht ingediend
Ze is niet betast, en volgens de 87-jarige is dat leeftijdsdiscriminatie
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom staan er op smulweb recepten met schildpad?
quote:
Laat @Domnivoor het maar niet lezen.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee
Weet sowieso niet of je schildpad legaal mag eten
Ik kom online en zie meteen ditquote:Op maandag 17 januari 2022 22:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laat @:Domnivoor het maar niet lezen.
Ik ook niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kom online en zie meteen dit![]()
Je kan legaal schildpadden eten, zo lang het geen beschermde soort is.
Maar ik zal dat nooit doen.
quote:
En die is ook actief in 40+quote:Op maandag 17 januari 2022 21:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet je dat er nog 1 marc met een hoop getalletjes is op FOK! ?
Soms denk ik dat jij dat bent. Vind dat we preventief 1 van jullie 2 moeten bannen omdat jullie namen teveel op elkaar lijken. @:deisyy wie draag jij voor?
Als we jou niet haddenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alom verwarring. Dat er niet eerder is ingegrepen. Gelukkig ben ik er nu.
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Hmzzz dat 4 jarige ventje is dood gevonden
Die was helaas te verwachten jaquote:Op maandag 17 januari 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Maar waarvan 1 heel lang mod was en het verschil dus goed te zien was?quote:Op maandag 17 januari 2022 22:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als we jou niet hadden![]()
We hebben ook jarenlang Amarantha en Amaranta gehad. Beide zeer actief ook.
Ban en mod...quote:Op maandag 17 januari 2022 22:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar waarvan 1 heel lang mod was en het verschil dus goed te zien was?
Wel goed idee eigenlijk, ipv te bannen maken we van 1 van de 2 gewoon mod.
kut , maar ik had al een vermoeden ... nadat de dader gearresteerd was zonder kindquote:Op maandag 17 januari 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Godvergeten triestquote:Op maandag 17 januari 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Amarantha bestraat nog steeds als @Amaquote:Op maandag 17 januari 2022 22:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als we jou niet hadden![]()
We hebben ook jarenlang Amarantha en Amaranta gehad. Beide zeer actief ook.
Fijne vent is dat ook welquote:Op maandag 17 januari 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
kut , maar ik had al een vermoeden ... nadat de dader gearresteerd was zonder kind
quote:Psychiaters schetsen tijdens de rechtszaak een weinig fraai beeld van De K.. Hij werd omschreven als ‘een psychopaat met een sadistische ingesteldheid’. ,,Hij is gestoord. Als iets hem niet zint, reageert hij zich op een sadistische manier af. Als hij binnen een relatie voelt dat de ander hem tegenspreekt en niet volgzaam is, reageert hij zich af door bijvoorbeeld een kind van de trap te gooien of in een bad met koud water te zetten.”
Ja. Daarmee is de verwarring voorbij.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amarantha bestraat nog steeds als @:ama
Wie haalt het in zijn hoofd om een kind aan hem toe te vertrouwen?quote:
Lijkt erop dat de moeder dit toch niet wist.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wie haalt het in zijn hoofd om een kind aan hem toe te vertrouwen?
Oh ik volg het verder niet. Bijzonder schokkend….quote:Op maandag 17 januari 2022 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de moeder dit toch niet wist.
Het hele verhaal is wat raar.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh ik volg het verder niet. Bijzonder schokkend….
die stond inderdaad te verkondigen dat ze die kerel volledig vertrouwdequote:Op maandag 17 januari 2022 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de moeder dit toch niet wist.
En die zat ook al een week in een zkh wegens psychische problemen oid.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die stond inderdaad te verkondigen dat ze die kerel volledig vertrouwde
dat had ik niet meegekregen , treurig verhaal welquote:Op maandag 17 januari 2022 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die zat ook al een week in een zkh wegens psychische problemen oid.
Wat zou daar dan onder vallen? 🤔quote:Op maandag 17 januari 2022 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
Wat zou je eigenlijk doen als je zelf ergens grensoverschrijdend gedrag in hebt gepleegd zonder dat het zo was bedoeld?
zo van als ik per ongeluk je tieten aanraak ofzoquote:Op maandag 17 januari 2022 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
Wat zou je eigenlijk doen als je zelf ergens grensoverschrijdend gedrag in hebt gepleegd zonder dat het zo was bedoeld?
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2022 23:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat zou daar dan onder vallen? 🤔
Er is gewoon een bepaald grijs gebied. Wat je hoort over die Rietbergen kan echt niet door de beugel, maar inderdaad tegen iemand aan botsen, vriendelijk zijn in of iemand goed thuiskomt ofzo. Of wanneer ben je in een machtspositie.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo van als ik per ongeluk je tieten aanraak ofzo
Tegenwoordig? Verkeerd kijken naar een collega.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat zou daar dan onder vallen? 🤔
zoals jij het schetst komt het eigenlijk meer over als iets dat je doet maar je krijgt er spijt vanquote:Op maandag 17 januari 2022 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo van als ik per ongeluk je tieten aanraak ofzo
inderdaad een discussiepuntquote:Op maandag 17 januari 2022 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Er is gewoon een bepaald grijs gebied. Wat je hoort over die Rietbergen kan echt niet door de beugel, maar inderdaad tegen iemand aan botsen, vriendelijk zijn in of iemand goed thuiskomt ofzo. Of wanneer ben je in een machtspositie.
Dacht misschien een discussiepunt, maar misschien is het te laat voor zulk soort serieusheid
Wanneer word ik dan mod?quote:
Denk je dat echt? Of spreek je uit ervaring? 🤔quote:Op maandag 17 januari 2022 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Verkeerd kijken naar een collega.
3x in onz.quote:
Daar nu een permban en god weet waarom.quote:
Dan heb je structureel iets fouts gedaan daar ...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar nu een permban en god weet waarom.
Maar zoiets inderdaad. Op het werk van een vriendin was er ooit jaren geleden ook sprake van een mannelijke oudere collega die aan een jongere vrouwelijke collega vroeg om te gaan hardlopen met elkaar. Dat werd ook een heel ding met een aanklacht dat het niet kon.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Verkeerd kijken naar een collega.
Eerder op iemands pik getrapt terwijl zijn balletjes nog niet waren ingedaald ofzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je structureel iets fouts gedaan daar ...
Best knap
Naam? Geen idee wie daar tegenwoordig modereert?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerder op iemands pik getrapt terwijl zijn balletjes nog niet waren ingedaald ofzo.
Bans worden niet besproken.quote:
Slaap lekker kerel.quote:
Ja waarom eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
Regels en zo, misschien ook wel beter voordat er een welles nietus discussie gaat opbrengen.quote:
Ach, naaiers heb je helaas overal.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:20 schreef chufi het volgende:
Ik was ook ooit slachtoffer ..... en werd door mn bedrijf op een ander punt terecht gewezen toen ik een brief naar de baas had gestuurd
Heb je zelf door dat je op jezelf reageert?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoals jij het schetst komt het eigenlijk meer over als iets dat je doet maar je krijgt er spijt van
Het klinkt als een zwaktebod om de aandacht af te leiden van jouw terechte punt…quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
Ik had een cursus van het bedrijf maar daar waren ook externe cursisten.. Was er een bommelding die geheel aan ons voorbij was gegaan en het hele pand was al ontruimd toen we dus ongewaarschuwd zouden gaan lunchen en niemand aantroffen ... Rondkijkend zagen we toen politie en roodwitte afzetlinten .... en zijn maar naar buiten vertrokken ...
Paar dagen later stuur ik dus een brief naar de directeur over het voorval dat wij dus zijn gemist bij de ontruiming ..
Komt mijn baas (we waren een aparte tak) me op de vingers tikken dat ik die brief op bedrijfspapier had getikt en dat was fout
Ja maar uiteindelijk wel iets mee gedaan ...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het klinkt als een zwaktebod om de aandacht af te leiden van jouw terechte punt…
En kreeg jij daar de credit voor?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk wel iets mee gedaan ...
Nee dat weer niet ... Echt niets meer van gehoord ..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En kreeg jij daar de credit voor?
Dat dacht ik al…quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat weer niet ... Echt niets meer van gehoord ..
Sowieso een foute reactie. Of het een oefening was of niet. Het brengt fouten aan het licht.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het klinkt als een zwaktebod om de aandacht af te leiden van jouw terechte punt…
Misschien tijd om het op te gaan rakelen ... #oudzeer maar het zal wel verjaard zijn en die baas overledenquote:
Man3quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar nu een permban en god weet waarom.
Lekker begraven waar het al lag dusquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:44 schreef chufi het volgende:
Nee ik heb er geen reet aan ... er is ook geen bom gevonden .....
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je structureel iets fouts gedaan daar ...
Best knap
Ja dat was ook wel voldoende geweestquote:
Dat is zeker spannend. Hopelijk verloopt alles voorspoedig.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, vandaag wordt mijn vriendin geopereerd. Toch wel spannend.
Dat is inderdaad spannend, ik hoop dat het voorspoedig verloopt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Tnx. Operatie duurt 4 uur.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is zeker spannend. Hopelijk verloopt alles voorspoedig.
Dank je. Ben gewoon binnen, maar vind het koud.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad spannend, ik hoop dat het voorspoedig verloopt.
Goedemorgen! Mistig
Dat is dan een ingrijpende operatie. En wachten duurt dan lang. Nogmaals sterkte.quote:
Succes voor je vriendin Nijnquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat is een pittige operatie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx. Operatie duurt 4 uur.
[..]
Dank je. Ben gewoon binnen, maar vind het koud.
Werkse Shii!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is dan een ingrijpende operatie. En wachten duurt dan lang. Nogmaals sterkte.![]()
Ik ga de mist in.
Heftig. Sterkte!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank jullie allen. Ze gaan een groot deel van haar nier verwijderen. Mocht het nodig zijn, gaat hij er helemaal uit.
Dat is heftig zeg.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank jullie allen. Ze gaan een groot deel van haar nier verwijderen. Mocht het nodig zijn, gaat hij er helemaal uit.
Is het bij jou ook van dat deprimerende weer?quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het bij jou ook van dat deprimerende weer?
Ik had gehoopt op zo'n mooie dag als gisteren met volop zon, want zit nu moed te verzamelen om naar de winkels te gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JaAlles grijs en treurig hier
![]()
Ik ben toe aan lenteweer
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel weer een lekker wil shoppen , terwijl ik daar normaliter niet zo van benquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op zo'n mooie dag als gisteren met volop zon, want zit nu moed te verzamelen om naar de winkels te gaan.
Lente
Gewoon even naar de winkels voor wat kleine dingetjes en eventueel een terrasje, maar op afspraak is daar ook niet veel aan en met dit weer al helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel weer een lekker wil shoppen , terwijl ik daar normaliter niet zo van ben![]()
Ik wil leuke dingen voor mijn kleindochter kopen![]()
Maar ja grijze lucht , fris weer ik wacht nog wel ff
Shop-zequote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon even naar de winkels voor wat kleine dingetjes en eventueel een terrasje, maar op afspraak is daar ook niet veel aan en met dit weer al helemaal niet.
En ik heb hongerDus ik ga nu toch maar even boodschappen doen, want waar ik trek in heb heb ik niet in huis.
Nice!quote:
Zwolle komt er uiteraard veel in voorquote:
Al die video's vind ik daarom ook zo tof, allemaal bekende plekkenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:57 schreef engine het volgende:
[..]
Zwolle komt er uiteraard veel in voor
Maar is maar drie kwartier. Kijkt lekker weg vond ik.
Ja dat is leuk om te zienquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Al die video's vind ik daarom ook zo tof, allemaal bekende plekken
Vierde keer deze week dat ik meer mee fietste met mijn roeiers om op te letten dat ze nergens tegenaan voeren dan dat ik wat nuttigs over het roeien zelf kon meedelen in deze mistquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op zo'n mooie dag als gisteren met volop zon, want zit nu moed te verzamelen om naar de winkels te gaan.
Lente
Ah, nu snap ik dat berichtje over ‘even geen bereik’ in de groepsappquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:11 schreef SolidasRock het volgende:
@:D. ONZ / [breaking] familie de mol zit ondergedoken
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:11 schreef SolidasRock het volgende:
@:D. ONZ / [breaking] familie de mol zit ondergedoken
Ja lief hé. De Mollen hebben die aaibaarheidsfactor even niet, denk ik?quote:
Echte mollen zijn ook schattig , die De Mollen nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja lief hé. De Mollen hebben die aaibaarheidsfactor even niet, denk ik?
Zijn die schattig ja? Ik heb er nog nooit een echt van dichtbij gezien. Of geaaid ofzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echte mollen zijn ook schattig , die De Mollen niet
Ik heb ze wel eens gezien ja , ik vind ze schattigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:34 schreef Salina het volgende:
[..]
Zijn die schattig ja? Ik heb er nog nooit een echt van dichtbij gezien. Of geaaid ofzo.
is ook een soortgelijk beestjequote:
Ik heb ze eigenlijk alleen nog maar 2 dimensionaal gezien op de wegquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:34 schreef Salina het volgende:
[..]
Zijn die schattig ja? Ik heb er nog nooit een echt van dichtbij gezien. Of geaaid ofzo.
Heel eerlijk, ik wist dat gebaar niet eens. Wel heel schattig dat meisje.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk alleen nog maar 2 dimensionaal gezien op de weg
Altijd weer die Friezenquote:
Mijn kennis betreffende mollen is heel ver ondergedoken in mijn herinneringen, denk ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:41 schreef pullup het volgende:
Tot zover mijn kennis voor wat betreft mollen
Egeltjes zie ik dan wel weer vaker bewegend rondscharrelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik voel me bijna bevoorrecht dat ik op het platteland heb gewoond en o.a deze prachtige beestjes in het echt heb gezien
Ah. I stand corrected.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik wist dat gebaar niet eens. Wel heel schattig dat meisje.![]()
En je maakt een klein foutje nu, dat gebaar was voor hamsteren (bijeen graaien van goederen lijkt wel wat op de bewegingen die mollen maken) Hamster zelf is volgens mij het uitbeelden van bolle wangen.
Momenteel minder, maar ik kom ook niet zo heel veel meer buiten sinds Coronaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Egeltjes zie ik dan wel weer vaker bewegend rondscharrelen
Gewoon lekker naar buiten gaan joh. Goed voor je.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Momenteel minder, maar ik kom ook niet zo heel veel meer buiten sinds Corona![]()
Op dit moment ben ik liever binnen , maar zodra het weer warmer wordt ga ik weer lekker aan de wandelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar buiten gaan joh. Goed voor je.
Al kom ik zelf ook te weinig buiten hoor, maar dat heeft meer te maken met het weer en de koud en dergelijke.
Ja, ik ook. Kan niet wachten (op lekker weer, niet zozeer op wandelen).quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik liever binnen , maar zodra het weer warmer wordt ga ik weer lekker aan de wandel
Ik liep iedere dag 10 km zoiets, maar ik het een beetje laten versloffen , maar zodra het weer het toelaat ga ik weer aan de wandelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Kan niet wachten (op lekker weer, niet zozeer op wandelen).
Ik zag op Insta een filmpje van roeiers op de Amstel zondag, daar was het ook wat mistig. Was je daar ook bij?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Vierde keer deze week dat ik meer mee fietste met mijn roeiers om op te letten dat ze nergens tegenaan voeren dan dat ik wat nuttigs over het roeien zelf kon meedelen in deze mist![]()
Ben er ook wel klaar mee even want het is takkekoud
Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag op Insta een filmpje van roeiers op de Amstel zondag, daar was het ook wat mistig. Was je daar ook bij?
Doe eens een linkie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag op Insta een filmpje van roeiers op de Amstel zondag, daar was het ook wat mistig. Was je daar ook bij?
Zag je ze zelf wel?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
[ afbeelding ]
Dit waren ze net
Neequote:
Ff gekeken en ja hoor, er is een uitbeelding van hamster te vinden:quote:
Te blauw voor die van mijquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn mannen, zie ik nu.
[ afbeelding ]
Het viel zondag nog best meequote:
Ik reageer nooit op de berichten van BN-ersquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het viel zondag nog best mee![]()
Maar degene die dat postte is meer geïnteresseerd om zo'n boot te sturen.
Zeg maar dat ie daar niet van af valt en maar 55 kg mag zijn
Ah het is en BNnerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik reageer nooit op de berichten van BN-ers
En ik lees nu dat iemand al gemeld heeft dat hij waarschijnlijk niet op de stuurplek gaat passenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het viel zondag nog best mee![]()
Maar degene die dat postte is meer geïnteresseerd om zo'n boot te sturen.
Zeg maar dat ie daar niet van af valt en maar 55 kg mag zijn
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik lees nu dat iemand al gemeld heeft dat hij waarschijnlijk niet op de stuurplek gaat passen
Hoe beeld jij ‘mol’ uit als je het gebaar niet kent? De letters M O L ?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff gekeken en ja hoor, er is een uitbeelding van hamster te vinden:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]Wie was het. Die stuurtjes zijn inderdaad altijd echt klein en dun. Dames mogen maar 50 kg zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die past niet neequote:
Wat een gave fotoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:13 schreef pullup het volgende:
Dit was van een paar weken geleden toen Naomi van As een paar van mijn dames op de foto had genomen.
De damesroeisters hadden het verdacht snel door
[ afbeelding ]
Niks, maar die van mij hebben meestal rode kleding aanquote:
Ik heb daar ook een zooi van in mijn collectiequote:
Beter zichtbaar ook, op het waterquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Niks, maar die van mij hebben meestal rode kleding aan
Dat snap ik wel, zulke mooie kleuren ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een zooi van in mijn collectie
Soms is het echt mooiquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een zooi van in mijn collectie
Bijvoorbeeld ja (vingeralfabet/vingerspellen). Ik articuleer het ook en indien de ander mij nog steeds niet begrijpt zou ik ff kort uitleggen wat mollen zijn. Dit is dan ook de manier als we woorden gebruiken die de ander to-taal niet bekend voorkomt zoals losse olifanten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe beeld jij ‘mol’ uit als je het gebaar niet kent? De letters M O L ?
Af en toe wel een flinke binnenvaarderquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er varen geen zeetankers op de Amstel
Ow toch. Dan is het wel fijn om goed zichtbaar te zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Af en toe wel een flinke binnenvaarder
Je raakt sowieso niet snel iemand kwijt, behalve tussen zeetankers bedoel je?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er varen geen zeetankers op de Amstel
Ik bedoel dat het fijn is om goed zichtbaar te zijn voor zeetankersquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Je raakt sowieso niet snel iemand kwijt, behalve tussen zeetankers bedoel je?
Ah, zo, ja, ook wel handigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het fijn is om goed zichtbaar te zijn voor zeetankers
Ah hij zit er al inquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij past wel![]()
https://www.instagram.com(...)utm_medium=copy_link
Ik hoop dat de link het doet.
Ik wilde er al niet op doorgaanquote:
Dat maakt mijn dag weer goedquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een fijne persoonlijkheid, D.
En hij danst leukquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een fijne persoonlijkheid, D.
Dat zal ie niet op zijn insta zettenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah hij zit er al in![]()
Ik weet dat dat heeeel erg oncomfortabel is als je niet pastJe komt klem te zitten en zit dan 2 uur gewoon vast en het knelt je aderen dan af en zulks. Ik denk dat hij een half uur na het uitstappen nauwelijks kon lopen
Dat is wel een mooi plaatje, waar is dat?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Soms is het echt mooi![]()
[ afbeelding ]
Vanochtend dus niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:44 schreef chufi het volgende:
Tijd voor een eitjeSmakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:44 schreef chufi het volgende:
Tijd voor een eitjeLekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat andere wat erin zit?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
ui, knoflook, paprika en champignonsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker!Wat is dat andere wat erin zit?
Jouw dames?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:13 schreef pullup het volgende:
Dit was van een paar weken geleden toen Naomi van As een paar van mijn dames op de foto had genomen.
De damesroeisters hadden het verdacht snel door
[ afbeelding ]
Komen eraan…quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:22 schreef D. het volgende:
Had @:domnivoor zijn filmpjes al gepost trouwens?
Misschien kunnen we de boel weer tot leven wekkenquote:
https://rumble.com/vstnn5-alegria.htmlquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:22 schreef D. het volgende:
Had @:domnivoor zijn filmpjes al gepost trouwens?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de boel weer tot leven wekken
Muziekjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
https://rumble.com/vstnn5-alegria.html
https://rumble.com/vstocf-january-18-2022.html
@:-Shii- @:Prisha
Leuk! Ben jij dit?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank jequote:
Leuke muziekjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:23 schreef puzziepie het volgende:
Toffe docu over Sticks @:engine !!
Ik heb meteen doorgestuurd naar mijn zoon
Geweldigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Operatie van mijn vriendin goed verlopen. 'Maar' een halve nier weg en voor zover de complete tumor weg kunnen halen.![]()
![]()
Goed nieuws.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Operatie van mijn vriendin goed verlopen. 'Maar' een halve nier weg en voor zover de complete tumor weg kunnen halen.![]()
![]()
Hoe is het je vriendin gegaan?quote:
O dat is goed nieuws. Vroeg het net. Moet ook eerst door lezen ipv gelijk reageren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:55 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Fijn om te horen oma-Nijnquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:55 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |